Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#15451) Bratilla95 válasza Gyula84 (#15450) üzenetére


Bratilla95
tag

Tegyük hozzá, az sem igazán DX12-re lett tervezve! ;]

\\Fx 8320@ 4,6 Ghz //XFX 480 RS 8gb \\

(#15452) Gyula84 válasza Bratilla95 (#15451) üzenetére


Gyula84
veterán

hát nem tudom a dobozán ott a dx12 felírat :DDD

Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.

(#15453) Bratilla95 válasza Gyula84 (#15452) üzenetére


Bratilla95
tag

Az AMD-n is ott van, és hát az úgy tudom Tire3-ban támogatja, ami jelen pillanatban a teljes támogatás. Szóval lehet, nagyobb igazság lenne az hogy 2/3 Dx 12 támogatással rendelkezik minden Maxwell2-es kártya.

\\Fx 8320@ 4,6 Ghz //XFX 480 RS 8gb \\

(#15454) gbors válasza Bratilla95 (#15451) üzenetére


gbors
nagyúr

Egyik most piacon lévő kártya sem lett DX12-re tervezve. Az egy másik kérdés, hogy a DX12 az egyik mai piacon lévő architektúrához lett tervezve ;)

Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

(#15455) Bratilla95 válasza gbors (#15454) üzenetére


Bratilla95
tag

Tudtommal a Mantle szolgált a dx12 alapjául, ami kimondottan gcn-re lett tervezve, ezzel nem azt mondom, hogy a dx12 is gcn-re készült, de valószínűleg a Mantle rokonság miatt megy jobb a gcn-nel. Én nem mondtam sehol, hogy bármelyik dx12-re lett tervezve, de van némi alapja annak amit írtam SZERINTEM. Ha tévednék kérlek világosítsatok fel, hogy miben, illetve mekkorát tévedtem. :R

\\Fx 8320@ 4,6 Ghz //XFX 480 RS 8gb \\

(#15456) FollowTheORI válasza Gyula84 (#15448) üzenetére


FollowTheORI
nagyúr

Mert amit az NV évek alatt kioptimalizált driverben, nem tudják egyből hozni a low level programok.

Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m

(#15457) gbors válasza Bratilla95 (#15455) üzenetére


gbors
nagyúr

Te magad is leírtad - előbb volt a GCN, utána a DX12. Azaz nem lehetett a uarch az API-hoz tervezve, csak fordítva.

[ Szerkesztve ]

Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

(#15458) Abu85 válasza gbors (#15439) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Azért elég szépen átírták a motorstruktúrát, szóval ez már tekinthető D3D12-es dizájnnak. A pálya viszont nem az. Full statikus tele ugyanolyan fákkal és látható, hogy a rajzolás is kevés.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#15459) arcsi84 válasza Abu85 (#15458) üzenetére


arcsi84
aktív tag

Azért a víz effekttel a vízesésnél komoly gondok voltak. Nem beszélve a házra ráközelítő kamera szeme láttára a tetősíktól elváló tetőelemek. Hiper gagyi.

Elfelejthetnék már, hogy tőlem 20-25 méterre töltődjenek be a textúrák és addig csak maszat legyen.

(#15460) FollowTheORI


FollowTheORI
nagyúr

We test 15 graphics cards to find the best one for VR

Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m

(#15461) Abu85 válasza FollowTheORI (#15460) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Az a baj, hogy a SteamVR teszt semmit sem ér, mert egy ősrégi SDK-ra épül, amiben semmi olyan dolog nincs, ami lesz például a játékokban. A gond itt az OpenVR, ami hozzávetőleg egy-másfél évvel van lemaradva az Oculus PC runtime mögött. Emiatt nincsenek olyan dolgok benne, mint TW/ATW/LL, és egy rakás egyéb tényező, amely szükséges ahhoz, hogy a VR jó sebességet adjon jó grafika mellett. Ezért nem az OpenVR-re épít egy csomó ma megjelent játék, mert technikailag képtelenek elérni azt a sebességet, ami szükséges. Persze majdnem egy évtizedes grafikai színvonalra így is jó, de pont ezért lesz előnyben az Oculus, mert ők modern grafikára is képesek.
Ha VR teszt kell, akkor a VRScore és a VRMark a mérvadó.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#15462) #45185024


#45185024
törölt tag

Kijöttek a VR-szemüvegek postán, lesz prohardveren VR es teszt ?

(#15463) Dyingsoul válasza #45185024 (#15462) üzenetére


Dyingsoul
veterán

Mivel Mo nem volt az Oculus előrendelési országok listáján, max akkor ha kölcsönkérik valamelyik ismerőstől/olvasótól, aki külföldön él vagy külföldi ismerős révén rendelte. Szvsz az egyik VR-os magyar YT csatornán hamarabb lesz teszt/review, mint PH-n.

- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul

(#15464) daveoff válasza #45185024 (#15462) üzenetére


daveoff
veterán

TheVR csapatnak elvileg két héten belül lesz Oculus, és Vive is. De nekik NV kártyáik vannak, szóval az élmény közel sem lesz olyan, mint amit Te vársz... ;]

LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®

(#15465) #45185024 válasza daveoff (#15464) üzenetére


#45185024
törölt tag

:R

(#15466) Dyingsoul válasza FollowTheORI (#15460) üzenetére


Dyingsoul
veterán

Csak azt nem értem, hogy az i7-el hogy lehetnek alacsonyabbak a pontszámok, mint az i5-tel? Főleg, hogy még a magonkénti órajele is nagyobb a tesztben szereplő i7-nek.

(#15461) Abu85: Egyszer az életben szeretnék látni egy olyan VGA tesztet, ahol a körülmények mindkét fél kártyáinak ugyanannyira kedvezőek. Vagy ha ez nem valósítható meg ugye mert ez zöld az meg piros, akkor legyen egy teszt az egyik oldal előnyeiről és egy teszt a másikéról, de konkrétumokkal alátámasztva, hogy az ember a saját felhasználási céljához legjobban passzolót választhassa.

- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul

(#15467) #45997568


#45997568
törölt tag

Egyetlen dolog erdekes igazabol, hol ad olyan elmenyt ahol nem fog el szedules hasznalat kozben, illetve adja a kello FPS szamot is.

Ilyen teszt less erdekes, a tobbi a szokasos vakitas.

Az 2 Nano CF-ben eleg jol teljesit toredek aron a konkurenciahoz kepest (359£ darabja a legolcsobb 509£-os 980Ti-hez kepest - OCUK, a kulonbozetbol meg kijon egy VR szemuveg is majdnem :U )

(#15468) Abu85 válasza Dyingsoul (#15466) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Minden tesztben ugyanolyanok a körülmények. Ebben is, csak annyira régi a felhasznált runtime, hogy irreleváns, mert a piacra kerülő játékok nem ezt az ezer éves csomagot fogják használni.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#15469) #45185024 válasza #45997568 (#15467) üzenetére


#45185024
törölt tag

Egyébként szerintem is Jelen pillanatban VR-hez jónak hangzik két olcsón beszerzett Nanó.
980Tihez képest is és a Fury Duóhoz képest is. Főleg annak hatványában hogy a nyáron érkező kártyákon csak GDDR5 lesz. Lehet Augusztus végén mást fogok gondolni, de most szerintem is ez a Best Buy VR cucc.
Viszont VRből szerintem optimálisabb megvárni amikor Oculus majd valódi 3D kezelőt ad hozzájuk és nem ezt a Xbox konzolt, még akkor is ha azzal együtt majd 800 dollár lesz mert külön szerintem drágább lesz beszerezni.
Azt halottátok hogy A PS4 es VR szemüveget is gondolkoznak rajta hogy kiterjesztik majd PChez is ??? Az egy érdekes helyzetet teremtene.

[ Szerkesztve ]

(#15470) daveoff válasza #45185024 (#15469) üzenetére


daveoff
veterán

A ma linkelt teszt alapján egy 970 SLI még jobb választás, csak ugye az nem került bele a tesztbe. Az jóval olcsóbb lennem, még a Nano CF-nél is.

[ Szerkesztve ]

LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®

(#15471) gbors válasza Abu85 (#15458) üzenetére


gbors
nagyúr

Miben nyilvánul ez meg? Teljesen más renderer van a DX12-höz, mint a DX11-hez?

Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

(#15472) proci985 válasza daveoff (#15470) üzenetére


proci985
MODERÁTOR
LOGOUT blog

970 SLIvel én nagyon óvatos lennék magas felbontásra.

plusz másik probléma, hogy pár játéknál még mindig nincs multiGPU támogatás, pl Just Cause 3.

[ Szerkesztve ]

Don't dream it, be it. // Lagom amount.

(#15473) daveoff válasza proci985 (#15472) üzenetére


daveoff
veterán

VR nem magas felbontás, és a multiGPU támogatás mindkét oldalon rossz, sőt AMD-nél még talán rosszabb is. Igazából itt most nem is erről volt szó, én azt mondtam, hogy ha már Nano CF szóba jött költséghatékonyság szempontjából, akkor a 970 SLI-t is számításba vehetjük. Persze a Nano CF biztosan jobb, de drágább is jóval.

LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®

(#15474) gbors


gbors
nagyúr

Damien addig járt az nVidia nyakára, amíg többet nem mondtak az async compute-ról. Angolra fordítva egészen érthető.

Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

(#15475) #45185024 válasza gbors (#15474) üzenetére


#45185024
törölt tag

Teljesen jó a magyar fordítás is:
"Összefoglalva, nVidia maradtak hűek mottója: sok Mhz és hangyokat "
:)

(#15476) proci985 válasza daveoff (#15473) üzenetére


proci985
MODERÁTOR
LOGOUT blog

persze, multiGPU tamogatast irtam es nem specifikusan CF / SLIt.

Oculus azert szerintem eleg magas hozza, hogy problemas legyen. 390(X) egyebkent nano koltseghatekonyabban, az a felbontassal kevesbe bajos, viszont nanohoz kepest par featuret meg nem tud es hutes szempontbol meg mindig maceras.

viszont remelhetoleg lassan jonnek a felhasznaloi tapasztalatok is. VR engem is erdekel es sajat reszrol mar megvan a 390X orajelen jaro 290X CF.

[ Szerkesztve ]

Don't dream it, be it. // Lagom amount.

(#15477) Petykemano válasza gbors (#15474) üzenetére


Petykemano
veterán

Ez a cikk azt fogalmazza meg, hogy az nvidia kártyák annyival hatékonyabban hasznosítják a tranzisztorokat, egységeket, hogy nem alakul ki ún üres buborék a hardverben, amit mellékszálon (multithreading) hasznosítani lehetne. Burkoltan ez azt sugallja, hogy ahol ez megtörténik, az lényegében hiba. Vagy a hardverben, vagy a futtatott szoftverben.

Mit lehet vajon nyerni mégis olyan architektúrával, amelyben ilyen buborékok keletkeznek? Az egész async compute a buborék létére alapszik, ha az amd történetesen sikeresen csökkentené a buborékok méretét, akkor az egész még inkább veszítene a jelentőségéből. Mit nyerhet azzal, ha vannak buborékok?

Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..

(#15478) FollowTheORI válasza Petykemano (#15477) üzenetére


FollowTheORI
nagyúr

Azért ez ennél sokkal bonyolultabb és ne nyeld be a marketing választ. :D
Persze hogy azt mondja az NV amíg nem tudják, hogy nem jó semmire... aztán meg ők lesznek a legnagyobb úttörői a technológiának. Nem ez lenne az első ilyen eset.

Van abban ráció, hogy pl amíg a GPU compute kódot számol, addig pl mellette párhuzamosan a memóriába töltsd a következő képhez szükséges adatokat... mivel teljesen más részeit használják a GPU-nak.
Stb stb.
Tehát nem csak buborékokról van szó, hanem arról is azért hogy a GPU több részegységét egyszerre lehessen dolgoztatni "függetlenül", vagyis növekedjen a kihasználása a benne lévő képességeknek egyszerre egyidőben.

[ Szerkesztve ]

Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m

(#15479) gbors válasza Petykemano (#15477) üzenetére


gbors
nagyúr

Azért nagyon viccesek ezek az eszmefuttatások, mert jellemzően kiindulnak egy valós alapról (ie. hogy az nVidia GPU-k jobban kihasználják a részegységeiket, több az FPS / tranyó, stb.), aztán ráépítenek egypár erősen fals, de legalábbis ellenőrizhetetlen állítást - jelen esetben azt, hogy náluk ez már annyira jó, hogy nem is igazán lehet rajta javítani. Amiért nem lehet egyértelműen rásütni, hogy baromság, az pont az, amit az AMD-nél mérnek - ha ott 10-20%-ot javul a teljesítmény, akkor az eleve magasabb kihasználtsági szintről induló nVidia esetében mennyi a potenciál? És valóban mennyi értelme van foglalkozni vele?

Itt két alapvetően eltérő irány van:
a) Az nVidiás csávónak van igaza, a GPU-k optimálishoz közelítően használják ki a számítási erőforrásokat, és az AMD a saját (nem túl komoly) hatékonytalanságát fedi el az aszinkron compute-tal
b) Nagyon komoly a kihasználtsági deficit mindkét oldalon, de annyira nem egyszerű hozzáférni ezekhez a szunnyadó erőforrásokhoz, mint ahogy a kezdeti hurráoptimizmus sugallta

Én majdnem biztos vagyok benne, hogy a b) a valóság, viszont az nVidia ki fog tartani az a) mellett, amíg az üzleti érdekük azt sugallja, vagy legalábbis nem lesz megcáfolhatatlan bizonyíték a b)-re.

Az aszinkron compute egyébként elvileg nem csak a buborékokat használja ki, hanem az adott ciklusban le nem foglalt ALU-kat is, vagy még inkább a le nem foglalt ALU-tömböket, sajnos a lehetséges granularitásról fogalmam sincs. Ez utóbbiban bőven van potenciál, viszont ütemezés szempontjából egy rémálom lehet - az sem kizárt, hogy ha elég jó a hardveres ütemező egy ilyen feladatra, akkor az arra fordított tranzisztorkeretből érdemesebb további ALU-kat építeni. Végső soron a VLIW5-nek hasonló volt a filozófiája.

Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

(#15480) #45185024


#45185024
törölt tag

Az Nvidia kinyilatkozta hogy mégis múkodik az asyncron compute LINK

(#15481) m0h0senator


m0h0senator
őstag

Rendelek kér még valaki? :P

An odyssey through the realm of consciousness.

(#15482) arcsi84 válasza m0h0senator (#15481) üzenetére


arcsi84
aktív tag

Ha ezt iszod, akkor 2 mérföldről kiszagolod és meglátod az összes AMD kártyát. Amiket persze piros aura vesz körül. A saját GeForce kártyád pedig +30%-al jobban teljesít. :D

(#15483) m0h0senator válasza arcsi84 (#15482) üzenetére


m0h0senator
őstag

AMD-m van és ezt iszom. Tikkel is a szemem :DDD

An odyssey through the realm of consciousness.

(#15484) FollowTheORI válasza m0h0senator (#15481) üzenetére


FollowTheORI
nagyúr

GTC-re április 4-7 jól jönne majd, hogy fent tudjunk maradni nézni a keynote-ot. :D

Jen-Hsun Huang
CEO & Co-Founder, NVIDIA
Tues, April 5
09:00 AM PT

Habár... 9+9 az csak 18 óra... akkor mégsem kell. :P

[ Szerkesztve ]

Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m

(#15486) #85552128 válasza füles_ (#15485) üzenetére


#85552128
törölt tag

Az a spec leírás :))

(#15487) daveoff válasza füles_ (#15485) üzenetére


daveoff
veterán

AMD találgatósba beteszed simán elhiszik.... :DDD

LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®

(#15488) #45185024 válasza daveoff (#15487) üzenetére


#45185024
törölt tag

Mért ott hiszik el ott több az elméleti fizikus ?::DDD

(#15489) letepem válasza daveoff (#15487) üzenetére


letepem
aktív tag

Nekem tetszik az AMD cooler :O

látok, hallok, érzek és gondolkodom.

(#15490) füles_ válasza letepem (#15489) üzenetére


füles_
őstag

Tessék :D
[link]

Mondjuk nekem tetszik a 300-as széria coolere is :K

(#15491) füles_


füles_
őstag

Ha nem elég a 495X vs. 1090Ti,akkor van Kitty 980 :DDD
[link]

(#15492) Szeszkazán


Szeszkazán
senior tag

(#15493) FollowTheORI válasza Szeszkazán (#15492) üzenetére


FollowTheORI
nagyúr

Ahogy nézem ez még mindig egy nagyon kérdőjeles motor meg benchmark. :)

Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m

(#15494) actival63 válasza FollowTheORI (#15493) üzenetére


actival63
aktív tag

Egyet értek veled. Még egy kis optimalizálás és nőni fog az AMD előnye. :D

Phenom II X4 B97, 3200 MHz. ATI Radeon HD 4200

(#15495) #45185024


#45185024
törölt tag

Nagyon durva lesz ez az új videókárya: 3 GPU-S

(#15496) Bratilla95 válasza #45185024 (#15495) üzenetére


Bratilla95
tag

Gondolom a fogyasztás is lenne vagy 6-700W.

\\Fx 8320@ 4,6 Ghz //XFX 480 RS 8gb \\

(#15497) füles_


füles_
őstag

Az elmúlt hónapban ez már a második driverük ami tönkreteszi a gépeket :U
Nvidia Users Beware, Latest Driver May Harm Your PC – Allegedly Killing GPUs, Is Plagued With Issues

(#15498) Bratilla95 válasza füles_ (#15497) üzenetére


Bratilla95
tag

és még az AMD-nek vannak szar driver-ei.

\\Fx 8320@ 4,6 Ghz //XFX 480 RS 8gb \\

(#15499) Sir Ny válasza #45185024 (#15495) üzenetére


Sir Ny
senior tag

Ez a kép azt illusztrálja, hogy a 2014-es prezin hbm2, a 2015 évi prezin hbm1 van a kártyák mellett?

[ Szerkesztve ]

-

(#15500) daveoff válasza füles_ (#15497) üzenetére


daveoff
veterán

Kétszer nem mondom, hogy a DX12/Vulcan miatt vannak gondban a driverekkel. Legalábbis, amióta a Vulcan support bekerült a driverbe azóta vannak problémák. Nekem egyelőre egyik driverrel sem volt gondom, remélem így is marad...

LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.