Hirdetés

2024. május 8., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#14701) Malibutomi válasza daveoff (#14700) üzenetére


Malibutomi
nagyúr

Ezzel egyebkent egyetertek, de ez a video nagysagrendileg egybeesik az osszes tobbi benchmarkkal (computerbase (guru3d stb)

(#14702) mlinus válasza Habugi (#14694) üzenetére


mlinus
őstag

>Nem mintha a 390-eseket nem lehetne OC-zni..

hát nem nagyon.. :D (egyébként a DF elmondta, ami nálunk van, szinte tényleg semennyire se tuningolható)

(#14703) Malibutomi válasza mlinus (#14702) üzenetére


Malibutomi
nagyúr

Egy ~10-15%-ot (1150-ig) azert el szoktak birni

(#14704) #85552128


#85552128
törölt tag

The Power of DirectX 12

A Microsoft szerint DX11-ben szinte színek sem voltak :DD

[ Szerkesztve ]

(#14705) xxxxxxxxx válasza Malibutomi (#14688) üzenetére


xxxxxxxxx
tag

Igen! Azért hozzá kell tenni 1080p. Nagyobb felbontásban itt komolyabb különbségek lennének! Érdemes rákeresni, de tisztán látszik. Más játékokban is a felbontás növelésével elfogy a 970 gyorsasága. 1080ő ben viszont über- szuper!

[ Szerkesztve ]

(#14706) Habugi válasza #85552128 (#14704) üzenetére


Habugi
addikt

Megy a vakítás nagyon durván.. :Y :C

Ennek az intronak vagy minek nevezzem egyetlen pozitív tulajdonsága van, nem hányadék dubstep megy alatta.. :DDD

..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...

(#14707) FLATRONW válasza Habugi (#14706) üzenetére


FLATRONW
őstag

Ez kb. olyan mint a HDR-es monitorok reklámozása. Betesznek egy fakó képet, hogy a mellette levő normál kép szépnek tűnjön.

(#14708) #85552128 válasza FLATRONW (#14707) üzenetére


#85552128
törölt tag

Nekem az tetszett mikor mutatják a játékokat, mindenből van in-game jelenet is AOTS-ből meg 2x is a CGI trailerből vágnak bele pár képkockát aminek köze nincs a valós látványhoz.. Bár gondolom az in-game anyaggal ciki lenne a DX12-t promózni :DDD

A Futuremarkos Time Spy benchmark viszont elég látványosnak nézett ki, annak is jönnie kéne már "early 2016".

[ Szerkesztve ]

(#14709) Crytek válasza #85552128 (#14704) üzenetére


Crytek
veterán

A Dzsászt Káúsz 3 -hoz mikor jön majd Dx12-es patch amikor minden máshoz amihez 5 éve bejelentették? :DDD

Next PC Upgrade: 2022

(#14710) mcwolf79 válasza Crytek (#14709) üzenetére


mcwolf79
veterán

5 éve kínlódsz egy szutykos (már bocs) gép upgrade-jén, ahhoz képes elég nagy lett a szád. A topic-ok azzal voltak tele, hogy lesz fejlesztés vagy nem lesz (mert most épp kell a píz az xy 1 USD-bundle-ra), most meg itt vered a nyálad , hogy így meg úgy DX12.

Xbox Series X GT: Mcwolf79xy PSN ID: x_mcwolf_79_x

(#14711) Crytek válasza mcwolf79 (#14710) üzenetére


Crytek
veterán

Nem Én fröcsögtem bele a világba, hogy a DX12 istenüber
Nem ÉN koptattam az arcom, hogy idén 50 kötőjel 60 db DX12 cím lesz
Ezt meg csak úgy a farvízen jegyzem meg: Az ARK kapcsán vetődött fel ,hogy az Epic arra vár majd hogy a MS odaadja nekik a dx12-öre átírt dolgokat , hogy moccanniuk se kelljen. Nem tudom, hogy a Gears of War láttán mennyi értelme lenne :DDD MS@ DX12 Powa ja várjunk nem is :C Ez a saját pápa se tud mit kezdeni a dx12 vel akkor másoktól mit vár az ember?

[ Szerkesztve ]

Next PC Upgrade: 2022

(#14712) mlinus válasza #85552128 (#14704) üzenetére


mlinus
őstag

ami mégjobb, hogy 42 mp-nél kb 10 fps-el megy a deus ex :DDD

(#14713) Laja333 válasza mlinus (#14712) üzenetére


Laja333
őstag

Ja, az elég szembetűnő ott. :DDD

(#14714) #85552128 válasza mlinus (#14712) üzenetére


#85552128
törölt tag

Az biztos XO gameplay volt :DDD

(#14715) imi123 válasza mlinus (#14712) üzenetére


imi123
őstag

Akkor nem csak nekem tűnt fel.
Mivel 1-1-ben átemelik konzolos kódot jön vele a szaggatás is. :)
Szép kis jövő....

Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.

(#14716) gbors válasza Crytek (#14711) üzenetére


gbors
nagyúr

Mindenki látta előre, akinek egy csöpp realitásérzéke van, hogy idén nem lesz dömping a DX12-es játékokból, különösen nem az olyanokból, amik komolyan újra vannak gondolva az új API lehetőségei szerint. Neked is javaslom a hype cycle nevű analitikai eszközt, nagyban segíti az ilyen hype-ok lefolyásának megértését. A DX12-vel még nem vagyunk az árok alján, de közeledünk hozzá.

Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

(#14717) do3om válasza gbors (#14716) üzenetére


do3om
addikt

Ne neki javasold, hanem hype mesternek.
Vagy tőle nem lehet számon kérni semmit? ( ez bulvár oldal?)

Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A

(#14718) gbors válasza do3om (#14717) üzenetére


gbors
nagyúr

Igazából mindenkinek javaslom, aki nem fociszurkolósan akarja megközelíteni a VGA-piacot.

A nagy mondások elsősorban 2016H1-re szóltak, abból még csak 2 hónap telt el. Mennyiség terén biztosan elmaradások lesznek a "forecasttól", de a minőség még kérdéses, van még pár olyan cím, ami legalább azt tudja bizonyítani, hogy az elképzelések jók, csak a tempó lassú. Én még korainak tartom az ítélkezést.

Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

(#14719) Crytek válasza gbors (#14718) üzenetére


Crytek
veterán

Én meg nem tartom korainak.
MSvsDX12vs Gears of War Ennek kellene kb az ékkőnek lenni a tech fellegvárának ami méltóan tükrözi mi célt szolgál a DX12 erre mit lát az ember 180+ ezres VGA-n 16 fps-t.

Next PC Upgrade: 2022

(#14720) Malibutomi válasza Crytek (#14719) üzenetére


Malibutomi
nagyúr

Hat vicces lenne ha egy oskori jatek felujitasa, amit gyorsan atportoltak DX12-re lenne az ekko.
Hamajd jon olyan jatek amit mar teljesen DX12-re keszitettek, az majd mutathat valamit, nem egy ilyen regi-ocska konzolport.

(#14721) #85552128 válasza Malibutomi (#14720) üzenetére


#85552128
törölt tag

"Hamajd, majd" jön ilyen azt nem az évre kell várni, de még lehet jövőre sem...

(#14722) velizare válasza Crytek (#14719) üzenetére


velizare
nagyúr

ez csak a te elképzelésed, a tények mást mondanak. ha ékkőnek szánta volna az m$, akkor nem a port2pc.exe végezte volna a portolást. nyilván egy erre szakosodott, hozzáértő csapatot megfizetni más költségszint lett volna. kis pénz, kis foci. és hogy még jobb legyen, az egészre rátolták még a windoze store limitációit is.
ez egy poc, hogy jé működik, kb. azon a szinten, ahogy én néha rácsodálkozok, hogy jé, lefordult, mire nem képes egy compiler!

Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.

(#14723) Malibutomi válasza #85552128 (#14721) üzenetére


Malibutomi
nagyúr

Nem erdekel mikor jon, en sokakkal ellentetben nem lazadok, hogy miert nem omlenek a DX12 jatekok.
Csak leirtam hogy a Gears of War nem egy DX12 csoda.

(#14724) imi123 válasza Malibutomi (#14723) üzenetére


imi123
őstag

De tökéletesen példázza a MS hozzá állást.
Saját rendszer.Saját API.Saját játék.Hulladék minőség..
Mit várjunk ha Ők így állnak hozzá.

Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.

(#14725) #85552128 válasza Malibutomi (#14723) üzenetére


#85552128
törölt tag

Ő nem alaptalanul "lázad" azon, hogy miért nem "ömlenek",hol van az több tucatnyi cím ami a Fiji launchnál 1 éven belüli intervallumban emlegetve volt, tehát júniusig itt kellene lenniük ?
Egyébként meg a Gears of War DX12-es apira lett portolva, az hogy hogyan fut az más kérdés kb. annyira releváns mint egy bétáról áradozni... De majd meglátjuk a Hitmant meg a Quantumot...
Ha az MS ennyire szarik az optimalizálásra más is így fog tenni, lesz évente 1-2 cím mondjuk Frostbite-tal ami normálisan lesz optimalizálva (de nem azért mert DX12, ők DX11-gyel is meg tudták ezt csinálni) és ennyi évközben meg várhatunk megint a driverekre.
(Btw. hol van a GOW patch / AMD driver ami a hétre volt beígérve ?)

[ Szerkesztve ]

(#14726) Bratilla95 válasza imi123 (#14724) üzenetére


Bratilla95
tag

Szerintem ez a hozzáállás amiatt van, hogy tisztában vannak vele, nem lesz annyi eladás, hogy ezt a gyorsabb és olcsóbb portolást vissza hozza ha rendesen lenne portolva akkor meg végképp nem. :(

\\Fx 8320@ 4,6 Ghz //XFX 480 RS 8gb \\

(#14727) #45185024 válasza velizare (#14722) üzenetére


#45185024
törölt tag

Én ebben azt nem értem hogy ha ez ennyire átjárhato akkor hogyhogy nem torték még fel az Xbox One-t
Egy Pcn krekkelt játékot nem lehet visszaportolni xboxra :F

[ Szerkesztve ]

(#14728) rocket válasza Bratilla95 (#14726) üzenetére


rocket
nagyúr

GOW es Forza egy promocios termek, semmi profitot nem kell termeljen, csak arra hivatott, hogy promotlja a DX12, es a X1->PC kozti egyszerubb portolhatosagot.
Amit mutat a GOW az annyit arul el, hogy 1+evre vagyunk a valodi DX12 jatekoktol, tobbi low-level API meg megmesszebb van.

"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."

(#14729) rocket válasza gbors (#14718) üzenetére


rocket
nagyúr

Jol emlekszem elmentetted a 0%-os talalati arannyal rendelkezo jovendomondo hozzaszolasat tavaly nyar elejerol, nem 2016H1 van benne, low-level API-rol szolt (nem csak DX12), es ~2 tucat AAA jatekokrol 1 even belul :)

[ Szerkesztve ]

"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."

(#14730) Bratilla95 válasza rocket (#14728) üzenetére


Bratilla95
tag

Akkor csak azt nem értem, hogy miért ilyen. Bár lehet direkt, hogy amikor a forzát megcsinálják akkor, majd hozzá teszik, hogy ennyit fejlődtek rövid idő alatt, mert azt jobban megcsinálják. Aztán lehet majd örülni, hogy egyre jobbak lesznek.

\\Fx 8320@ 4,6 Ghz //XFX 480 RS 8gb \\

(#14731) Abu85


Abu85
HÁZIGAZDA

Most számoltam össze:

Megvásárolható DX12-es játékok:
Ashes of the Singularity, Descent: Underground, Squad, Caffeine, Gears of War: Ultimate Edition
Bejelentett érkező DX12-es patchek:
F1 2015, Just Cause 3, Rise of the Tomb Raider, Survarium, The Elder Scrolls Online: Tamriel Unlimited, ARK: Survival Evolved
Bejelentett érkező DX12-es játékok:
King of Wushu, Fable Legends, Hitman, Total War: Warhammer, Deus Ex: Mankind Divided, Forza Motorsport 6: Apex, Quantum Break

Megvásárolható Vulkan játékok:
The Talos Principle

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#14732) imi123 válasza Bratilla95 (#14730) üzenetére


imi123
őstag

Én egyszerűen nem értem hogy egy ekkora cég hogy csinálhat ekkora baklövéseket.
Lehet hogy azt hiszik megengedhetik maguknak.
Ezt 1-2 cég virtuális sírkövére fel lehetett volna írni"Azt hittük mi irányítunk"

Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.

(#14733) rocket válasza Bratilla95 (#14730) üzenetére


rocket
nagyúr

Felesleges abban remenykedni, hogy a Forza 6 Prologue Apex sokkal jobb minosegben erkezik.

"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."

(#14734) Abu85 válasza Bratilla95 (#14730) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Nagyon egyszerű. A motor, amit alatta használnak majdnem egy évtizedes. De ott van még példának a The Talos Principle Vulkan kódja. Be lehet építeni egy explicit API-t, csak ha nem fejleszted hozzá a motort, akkor nem lesz gyors. A különbség az, hogy a The Talos Principle esetében a fejlesztők elmondták, hogy ez nekik most inkább egy teszt, amit csak kiraktak, hogy más is megnézhesse. Rajtuk nincs is az a nyomás, hogy ki kell javítani, mert sosem úgy beszéltek róla, hogy ettől eladást várnak. A Microsofton rajta van a nyomás, és ezért dolgoznak a patchen.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#14735) velizare válasza #45185024 (#14727) üzenetére


velizare
nagyúr

nem ismerem a xone-t ennyire, de szerintem ehhez a storet is hackelned kellene, mert onnan indulnak a játékok.

Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.

(#14736) mlinus válasza Abu85 (#14731) üzenetére


mlinus
őstag

3 early access játék, amiből az egyiket még akkor se raknám fel ha fizetnének érte, és egy remake ami kb csoda hogy elindul. Eddig remek :DDD

(#14737) rocket válasza mlinus (#14736) üzenetére


rocket
nagyúr

Tobbi meg a szokasos igergetes :)

"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."

(#14738) imi123 válasza mlinus (#14736) üzenetére


imi123
őstag

Szorul a hurok kedves Nvidiás fórumtársam.
Árulod már a 980Ti-t?? :DD

Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.

(#14739) Abu85 válasza mlinus (#14736) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

A játékélmény, illetve a játék szórakoztató faktora sajnos végképp nem az API-n múlik. Nyilván a Caffeine egy gyenge játék, amin nem fog a DX12 sem segíteni. Viszont az Ashes of the Singularity, Descent: Underground és a Squad már most többségében pozitív értékelésekkel rendelkezik. Nyilván okkal. Az Ashes of the Singularity az utóbbi évek legjobb RTS-e, a Descent: Underground egy eleve kedvelt játék remake-je (nehéz elrontani), a Squad pedig tényleg hangulatos annak ellenére, hogy a műfaj telített.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#14740) m0h0senator


m0h0senator
őstag

Ez volt már?

An odyssey through the realm of consciousness.

(#14741) velizare válasza m0h0senator (#14740) üzenetére


velizare
nagyúr

volt. gcn1.1 és 1.2re várjuk a javítást, addig nem az fps a legnagyobb probléma, hanem a stutter.

Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.

(#14742) Laja333 válasza m0h0senator (#14740) üzenetére


Laja333
őstag

Sajnos nem csak a high-end AMD kártyák teljesítenek a konkurencia alatt... :(

(#14743) gbors válasza Crytek (#14719) üzenetére


gbors
nagyúr

Ha azt várod a DX12-től, hogy oldja meg azokat a problémákat, amikkel 10+ éve minden AAA játék érkezik, akkor tényleg áll a futballos hasonlat. A GoW-nak az a fő gondja DX12 szempontból, hogy a két igazán érdekelt fél közül (AMD, MS) egyiknek sem volt fontos, hogy villantsa a DX12 értékeit.

(#14729) rocket: aye, és júniusig az kb. H1, valamint tényleg 2 tucatról volt szó. Tekintettel arra, hogy folyamatosan vannak listák, hogy mi jön mindjárt, szerintem júniusig felesleges verdiktet előrejelezni.

Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

(#14744) FragMaster válasza Laja333 (#14742) üzenetére


FragMaster
addikt

Nem meglepő, a 380 is gcn 1.2, mint a fury.

"FragMaster felhasználónak 11 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon!": http://goo.gl/vYc6Ml

(#14745) imi123 válasza Laja333 (#14742) üzenetére


imi123
őstag

A MS meghálálta az AMD-nek hogy átadta a MANTLE forráskódját. :(

Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.

(#14746) #85552128 válasza Laja333 (#14742) üzenetére


#85552128
törölt tag

Ez melyik oldal ?

szerk.: megvan

[ Szerkesztve ]

(#14747) gbors


gbors
nagyúr

Megszületett a hardware.fr AotS tesztje. Újabb Radeon driverrel teszteltek, mint a korábban látottak - az aszinkron compute hatása itt realtíve stabilan 15% körülinek tűnik WQHD-ben. Az ingadozásban túl sok törvényszerűséget nem sikerült felfedeznem - a sokkal magasabb ALU : ROP arányú Fury X alig mutat jobb %-okat, mint a 390, és a terheltséggel sem arányosan változnak a mutatók.

Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

(#14748) Abu85 válasza gbors (#14743) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Igazából miben villantsanak? Ez majdnem egy évtizedes motor strukturálisan abszolút nem a DX12-höz tervezve. Az még rendben van, hogy láttunk már UE3-ban jó explicit API implementációt a Thiefben, de abban a kódban kb. 5%-nyi eredeti UE3 kód maradt meg. És nem azért, mert annyira szerették átírogatni, hanem mert át kell írni, hogy működjön. A GoW egyedül a VRAM allokációból profitál, de másra nem is koncentráltak. Nincs mit igazán kirakni az ablakba ebből a szempontból, mert csak azt fogja kérdezni a user, hogy mi a fenének kell bika hardver pár picit élesebb textúráért. Itt inkább azt lehetne mutogatni, hogy hogyan ne csináld.

Ettől függetlenül persze megoldják a problémát, mert már tesztelik a javítást, de a játék alapja ettől még túl régi marad. Így senki sem fogja mutogatni.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#14749) imi123 válasza Abu85 (#14748) üzenetére


imi123
őstag

Ha nem működik valami akkor miért kell kiadni?
Az a baj hogy az ilyen hülye húzásokkal negatív reklámot csinálnak a DX12-nek és a Win 10-nek is.

Örökérvényű Bendegúz mondás hogy "az a baj hogy nem a tehénpásztorok irányítják a világot" :)
Azért a pénzért amit az MS fejesei kapnak ilyen teljesítményt nyújtani...

Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.

(#14750) #35434496


#35434496
törölt tag

Mi történt 4k-ban a fury x el? :DDD

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.