Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • stratova

    veterán

    válasz stratova #34734 üzenetére

    Annyi az eltérés, hogy eddig AMD a Tier3 lapkánál ami jelen esetben (Polaris 10 előtte Tonga)
    32 blending és 128 Z mintavételező egységet alkalmazott, noha 4 SE-ben dupla ennyi a maximum, ahogy azzal NV Maxwell óta operál. Mivel azonban AMD-nél eleve 4 SE volt a maximum, amit mát a Tier3 megkapott ellenben ebben viszonylag szabados skálázhatta a CU-k számát, számukra nem volt célszerű a backend duplázása, noha a játékok egy jó része profitálhatott volna belőle.

    Vega 64: 4 SE -> 4 geometriai motor, 4x 16 CU, [4x (16 blending + 64 Z)->64 pix/clk]

    Polaris 10: 4 SE -> 4 geometriai motor, 4x 9 CU, [4x (8 blending + 32 Z)->32 pix/clk]

    Vega M GH:4 SE -> 4 geometriai motor, 4x 6 CU, [4x (16 blending + 64 Z)->64 pix/clk]

    Vega M GH egyben a legkisebb CU számú lapka, aminél lehetséges 64 blending és 256 Z.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés