- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Eztis_Aztis: Hogyan tovább....
- Geri Bátyó: Agglegénykonyha 1 – rizseshús másképp
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- stefi68: AnySoft Keyboard (magyarul)
- Geri Bátyó: Agglegénykonyha – bevezető - igényfelmérés
Új hozzászólás Aktív témák
-
hmmm, kezdjük messzebbről - onnan, hogy semmi nem adódik össze
ha a két GPU ugyanazon a képkockán dolgozik, akkor beszélhetünk az erőforrások összeadódásáról - itt a skálázódás minden egyes erőforrás esetén más lesz, mert legalábbis a geometriában komoly átfedések lesznek a két kártya munkája között. ha sok a postprocess, akkor mindkettő jól tud dolgozni a saját tile-jain. itt is igaz, hogy mind az ALU-kapacitás, mind a sávszélesség duplának tekinthető (meg az összes többi is, persze, kivéve a VRAM-ot).
viszont, ahogy írtad, manapság minden AFR, ezért a kártyák külön frame-eket számolnak. nem segítenek be egymásnak, ezért nem beszélhetünk összeadódásról - mindegyik a saját framejével foglalkozik, aztán ha végez, számolja a következő utánit. vagyis ha azt mondod, hogy az előző példában használt 2db 640 ALU-s GPU ereje összeadódik, az csak olyan absztrakt módon igaz, hogy 1 sec alatt a 2x640 ALU-ból ugyanannyi fps jön ki, mint az 1x1280-ból. ugyanez viszont igaz a sávszélességre is. meg minden másra - csak a VRAM-ra nem.
Új hozzászólás Aktív témák
- Call of Duty 2
- Az iPhone hajthatatlanságán gúnyolódik a Samsung
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Végre bemutatkozott a Pixel 8 és a Pixel 8 Pro
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Milyen légkondit a lakásba?
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- Házimozi belépő szinten
- Milyen okostelefont vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest