- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Lenry: Windows 11 telepítése inkompatibilis gépre
- Tomasz72: Ventilátor upgrade
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Gurulunk, WAZE?!
- M0ng00se: Hardvert áruhitelre?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Petykemano
veterán
válasz
hokuszpk #7158 üzenetére
Hát nem tudom.
Az 5800X3D esetén nem mértek megnövekedett SMT yieldet.Az első generációs v-cache tényleg csak egy extension volt. Azt gondolnám, hogy ha az victim típusú L3$ bővítése előnyösen járulna hozzá egy 3. esetleg 4. szál hasznos működtetéséhez, akkor azt már a 2 szálas működés esetén is kéne érzékelni.
Mondjuk lehet, hogy igazad van. Lehet, hogy azoknál a programoknál, amelyeknél érzékelhető volt a V-cache pozitív hatása (+50-80%) ott az SMT yield emelkedése is hozzájárult a teljesítmény növekedéséhez. Ugyanezen programok esetén lehet, hogy hasznos lehet további hardveres szálak bevezetése
Én azért remélem, hogy a blenderben mért 45%-kal nagyobb MT számítási teljesítmény (ami 31%-kal hamarabb történő feladatvégrehajtást eredményez) nem SMT4-nek köszönhető.
Sajnos nem emlékszem, hogy a slide-okon volt-e említve, hogy hány thread.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest