Hirdetés
- --HARDCORE--: Hogyan adjuk meg a Foxpost címünket hatékonyan?
- Torda: Így lehet fillérekből prémium okosotthon rendszert építeni 2025-ben
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Toomy: FOXPOST: régen jó volt, de már jobban jársz, ha elfelejted
- sziku69: Szólánc.
- droidic: Saját hálózat, saját szabályok – Építs profi infrastruktúrát!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
-
LOGOUT
Amazon topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
zacci
senior tag
Sziasztok,
Sok evvel ezelott regisztraltam az Amazon.de oldalon, de nem rendeltem meg onnan. Most szerettem volna rendelni egy termeket. Szepen be is leptem, beallitottam a 2FA-t, es modositottam a jelszavam erosebbre. Modositottam a szallitasi cimet, mert ido kozben elkoltoztem, megrendeltem a termeket, bankkartyaval fizettem, szepen le is vonta az osszeget a kartyamrol. Ezek a trogerek meg csak nem kuldtek az arut, erre ma kapok egy mailt az account-alert@amazon.com cimrol, hogy letiltottak az accountomat, mert allitolag gyanus mozgasokat erzekeltek rajta es allitolag e-miatt toroltek a megrendelesemet is. Nem ertem, ha nem akarjak kikuldeni az arut, akkor irjak azt es ne tiltsanak ki. Persze nem tudok nekik irni sem, mert ezen a szutyolk amazon.de oldalan ahhoz be kellene jelentkezni. En meg nem vagyok hajlando Amerikaba telefonalgatni.
Milyen e-mail cimre lehet nekik panaszt kuldeni es kerni, hogy ugyan oldjak mar fel az accountomat es kuldjek az arut, vagy adjak vissza a penzemet. Az biztos, ez volt az elso es utolso, hogy dolgom volt az Amazonnal.Segitseget elore is koszonom, es elnezest, de nagyon felbaxtak az agyamat.
zacci
A biztonsag kedveert modositottam meg egyszer jelszavamat, de ettol meg le van tiltva a fiokom, tehat lofaxt sem ertem vele.
Ezt kapom, ha be akarok jelentkezni:
We have detected unusual activity on your account and have locked it temporarily. Please contact customer service for further assistance.
Es ime a level, amit elvben az Amazon kuldott:
Hello,
We believe that an unauthorized party may have accessed your account. To protect your information, we took the following actions:
-- Signed you out of risky active browser sessions
-- Deregistered risky devices
-- Reversed any modifications made by the unauthorized party
-- Canceled any pending orders
-- Disabled the password to your account. You can no longer use the same password for your account.Please call Customer Service and ask to be transferred to the Account Change department to regain access to your account.
Customers within the US: 1-800-388-5512
Customers within Canada: 1-800-201-7575
International customers: 1-206-922-0880In the meantime, follow these instructions to make your account more secure after you regain access:
-- Do not use the same password that you use on other sites, including the one used with your email provider.
-- Actively monitor all your accounts, including your email. Check if there were any unauthorized changes, such as auto-forwarding or deletion rules in your email settings.
-- Review your recent order history and archived orders, and report any unauthorized orders placed to your account. Review this by going to "Your Account" and go into "Archived orders."
-- Remove any unauthorized device registered to your account by clicking "Your Account," then "Digital Services and Device Support," and then "Manage Content & Devices."
-- Register a mobile phone number to receive notifications through a secure source by clicking "Your Account," then "Login & security," and then "Add" next to "Primary mobile number." If you have already added a mobile phone number, you may see an option to verify the number.
-- Enable Amazon's 2-step verification to add an extra layer of security to your account by clicking "Your Account," and going into "Login & security."
-- Download the Amazon mobile shopping app and turn on push notifications to your account to ensure you are notified about any order or account updates on multiple channels.To learn more about how this may have happened and what else you can do to secure your account, go to "Security and Privacy":
https://www.amazon.com/gp/help/customer/display.html?nodeId=201908990Account Specialist
Amazon.com
https://www.amazon.com
Új hozzászólás Aktív témák
- Kritikát kapott a Nintendo konzolgyilkos felhasználói szerződése
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Motorola Edge 50 Ultra - szépen kifaragták
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- SSD kibeszélő
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Synology NAS
- Spórolós topik
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...
- 2 DB HYPERX 16GB FURY DDR4 2666MHz CL16 HX426C16FB/16
- Alaplap ASUS ROG STRIX B850-I GAMING WIFI, Fractal Design ház, NOCTUA NH-D9L chromax black hűtő, Cor
- Új, bontatlan / felbontott / Kingston, Corsair, G. Skill, Crucial / DDR5 ramok / gari!
- NVIDIA RTX 3080 Ti Founders Edition
- 15.gen! Intel Core Ultra 9 285K +16-32GB DDR5 RAM +hűtött VRM-es B860 lap! GAR/SZÁMLA (a Te nevedre)
- Új! AKRacing Premium Master gamer szék
- MacBook Pro 13, 14, 15, 16, MacBook Air M1, M2 M3 M4 bill magyarosítás lézerrel / sapkacserével
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Pro 256GB Graphite -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3074
- ÚJ Lenovo ThinkPad X13 Gen 5 - 13.3" WUXGA IPS - Ultra 5 135U - 16GB - 512GB - Win11 - 2,5 év gari
- Samsung Galaxy S22 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest

