TOPIK ÖSSZEFOGLALÓ
Kérlek, kérdezés előtt olvasd el!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Kolondrum:] Éves rezsi
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:07:54
LOGOUT.hu
Hozzászólások
Picturemaker
őstag
Megértem, hogy egy új programverzió több erőforrást igényel, mert mondjuk pontosabban számol egy effektet. De az, hogy nézem a képet és az ablak nagyobb vagy kisebb méretre állítása meg a kép ablakon belüli mozgatása receg, na az súlyos programhiba.
A CS4 ezt egy mezei 3-4 megás képnél is csinálja. CS3 ezt a múltkor egy 830 megás képnél kezdte el, ahol volt egymáson 50-60 réteg. Persze ez érthető is.
Azt hiszem CS4 nálam kimarad, talán a következőt nem rontják így el.
Köszi.
A számítógép rendkívül alkalmas olyan feladatok megoldására, amelyek számítógép nélkül nem is léteznének!