Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsid
senior tag
Én passzolom a kérdést.
Hétvégén leszedtem a napfénytetőt. Van az üveg elején és végén egy közel teljes szélességű fém akármi ( funkcióját nem tudom) ami gyárilag ragasztva van az üveghez. Nálam a ragasztás elengedett, aztán ezért kolompolt a jó magyar utakon. Visszaragasztva, egyelőre csend van.
Néztem magát a mozgató szerkezetet is, egy minimális kopás miatti "holtjátéka" annak is van, de még nem vészes.<tRucKdriFteR>
-
őstag
nekem hasonló volt, ami eltért az az évjárat: 2002 és az enyém nem volt AWD
10-13 literes fogyasztás, nagyon kellemes, jól vezethető autó volt
fenntartása nem votl drága, nem volt komolyabb baja
gumiból a 16"-os olcsó, a 17-es a volvo köcsög méretválasztása miatt jó drágacryptot minden termékemért elfogadom
-
gaborbol
őstag
Pont ilyen XC90-eseket nezegettem 2.5 turbo benzin, 5-os automata, allitolag ezek messze a legmegbizhatobbak motor, turbo, es automata szempontjabol.
En irtam, hogy beraktam a kodlampat meg a relet az S80-ba es tovabbra sincs kodlampa, mert szoftverbol kell engedejezni vagy mas szoftvert ratolteni. Nem tudom konkretan, hogy hogyan, mindenhol csak annyit irnak, hogy szakszerviz...
Eredeti Dice-od van nagy a kinai?
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
Szia,
Igen, az efféle megoldással is találkoztam már, de sajnos én sehol nem láttam, ahol beszerezhető.
Ez ugyanis 1:1-ben úgy néz ki, mint a gyári navi monitor, annyi különbséggel, h ebbe beépítettek mindent. Nem kell külön GPS vevő, médialejátszó, antenna, stb, hanem benne van minden noh és ez már alapból érintős.
Itt van róla részletes leírás, ráadásul Win CE alapú.
De, árat sajna itt sem látok.
A linket köszi, hétfőn rácsörgök, talán nem veszi zokon, ha csak amiatt érdeklődöm."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Válaszolt, jó fej volt, de nem ők rakták bele.
Minden bizonnyal az előző tulaj intézte, de utánagoogle-zva fotók alapján erről van szó.
Specifikációk alapján jó holmi, pláne h all in one, így csak be kell építeni, tápot neki, plusz egy navis rács kell hozzá.
Viszont ebay-en nem árulnak ilyet."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
gaborbol
őstag
Beszarok, az enyem is pont ezeket csinalja!
Az ajtot nalam csak akkor szokta visszanyitni, ha valamelyik masik ajto nincs teljesen becsukva, korbenezem melyik, becsukom aztan egybol jo. Igazabol jo, mert nem engedi lezarni, igy figyelmeztet,hogy valami nem koser. Ha nalad minden ajto be van ilyenkor csukva, es megis csinalja, akkor lehet valamelyik ajto erzekelod nem jo, vagy ajto zar kontrol modul ....
A belso motor nalam is csinalja, egyesek szerint van benne egy olyan funkcio, hogy 10 perctol-60 percig jaratja a motor leallitasa utan hogy kiszartsion minden belso jaratot, egyseget. Igy pl a nem alakul ki dzsuva a szellozo jaratokban a klima hasznalatat kovetoen.
Ha ez, tovabb megy mint 60 perc akkor a motor vagy a motort vezerlo modul szarakodik es cserelni kell vagy esetleg software update kell a modulnak.
Mivel nalam sincs konkret hiba ezzel kapcsolatban en is csovalom a fejem, Nalam csak nagy melegben csinalja, leallitas elott szepen kikapcsolom a klimat, es kikapcsolom a ventillatort is, ilyenkor nem csinalja.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
..ma is próbáltam, de záráskor ugyanúgy cseszik villogni.
Ez mondjuk idegesít.. vajon mi okozhatja ezt a bugot.Más: akinek van AUX csati a kocsiban, próbálta már? Ma találtam itthon egy jack-jack kábelt, rádugtam kíváncsiságból a telefont, és elindítottam pár számot. Hát, ez elképesztően fos minőség, nem is értem.. Pedig abszolút nem vagyok vájtfülű.
A legborzasztóbb, h AUX-ra váltva a rádiót, még a dugó behelyezése előtt is, van egy zavaró, recsegegő háttérzaja az egésznek, ami persze a dugó behelyezése, és a szám elindítása után sem szűnik meg. Slussz poén, h a hangerő emelésével ez a zaj is hangosodik."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Lizsó
csendes tag
Az ajtóra már választ kaptál.
Az automata klíma az autó leállításét követően szakaszosan bekapcsolja a belső ventilátort, ezzel szárítja ki a légvezetékekben a pára lecsapódásokat.
Ezért nem fogsz indításkor poshadt, áporodott szagot érezni, mint általában egy fapados klímás autónál.
Ez ezért prémium kategória -
Alvin_ti4200
félisten
Tulajdonosnak se mondták meg? Azért ez minimum gerinctelen.
Egyébként kipróbáltam az újraírható CD-t a gyári fejegységgel és gond nélkül lejátszotta az erre írt audio CD-t az S40 (nem High Performance Sound rendszer van benne elméletileg, bár nem szól rosszul, a mélyet majdnem le kellett tekernem tökig, hogy ne dübörögjön, mint egy lakótelepi májer BMW). Nagyon rám hoztátok a frászt ezzel a dízel motorral, kb. ez tántorít el attól, hogy megvegyem (kisebb túlzással)
[ Szerkesztve ]
-
Alvin_ti4200
félisten
Félreértés ne essék, én mindig is megadtam mindent, amit egy autó kíván, függetlenül attól, hogy a mostani is ér kb. fél milliót, mégis lelkiismeretesen szervizeltem. Ez lenne a terv a kövezkető autóval is (legyen az bármi), a periódusok előtt már viszem, csinálják, stb., itt inkább az zavar, hogy az említett hibák akkor is előjönnek/előjöhetnek, ha vigyázok a kocsira és gondosan szervizelem - nekem legalábbis ez jött le a figyelmeztetésekből Márkaszervizekről (Citroen) én is tudnék mesélni...jó szerelőt szívesen veszek, ha tud valaki Pesten (vagy Pest déli-északi részéhez közel)
[ Szerkesztve ]
-
Lizsó
csendes tag
Én Ausztriában vettem az S60-at, és mint korábban említettem új kora óta ismertem az autót. Az ismerősöm egy helyen vásárolta és ott is volt az összes szervize.
Na ebben a VOLVO szalonban a kérésemre az egész előéletet kinyomtatták. Kaptam komplett listát, hogy mikor mi volt cserélve, a legutolsó izzó is rajta van. Dátummal és árral. Még a software frissítés is.
Akkor ennyit a magyarországi VOLVO szervizekről. Miért lenne ez titok? Ezzel az óra tekergető, szervizkönyv gyártó gyanúm csak erősödik
-
gaborbol
őstag
Jonnek szepen sorba: a tankajto nem nyilik vagy nem zarodik be, csak lefeg ossze-vissza, allitolag a zar egyseget ki lehet szedni a csomagtarto felol es meg kell kenni kicsit az megoldja.
Dobott egy P0442 Small Evap Leak error is nemreg, mar megjott az uj tanksapka, mert a tomites ki volt repedezve rajta, ha az nem segit akkor J-hoz( az de egy buzi helyen van) ha az sem akkor meg egy ket dolgot meg lehet nezni....
Az elso uleseken a bor ki van mar repedezve rendesen, hoztam a bontobol 2 szebb szin azonos bor uleshuzatot, csak fel kene raknom oket, persze 325.000 kilometer van benne, nem is csodalkozom rajta...
Annyibol makom van, hogy a bontoba eleg gyakori vendeg az S80-S60. Volt olyan,hogy 6-8 is volt belole egyszerre. Abba a korba ert amikor bejon egy baleset, beall az automata, mar nem eri meg megcsinaltatni, mert nem er annyit az egesz vas. 2000-3000 dollaert mar kapsz teljesen mukodo S80-at, 1000-1500 korul meg viszonylag hasznalhato donor kocsit.
[ Szerkesztve ]
-
-
runner 125
nagyúr
Talán ez 69$ -ért. A CD tár csatlakozó helyére megy, így egyszerű a beépítése.
Kérdés, a dobozkát hova helyezed el. Első körben nekem a kesztyűtartó volt szimpatikus, viszont amiatt kicsit nehezebb beépíteni oda, mivel a teljes belső tartalma az ajtajával együtt nyílik.Multimediara meg válaszd ezt.
WinCE fut rajta, remekül testre szabható, van 128mb RAM, így a IGO is vígan elfut, illetve a HD rip divx-eket is gond nélkül elviszi. Ha, találnék végre korrekt áron gyári monitort, már rendelném is.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
S80-ad van ugye?
Létezik DVB-T vevő hozzá, itt a beépítése.
Biztosan húzós tétel, ebay-en, alibaba-n is szét kell nézni, biztosan van olcsóbb, egyszerűbb DVB-T vevő.mod. Itt 60k, hát tényleg nem olcsó.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
zsid
senior tag
2.9 ügyben gaborbol az illetékes, a 2.9T6 az az ő blokkjára épül.
Ha szenzor már volt cserélve és a hiba még mindig fennáll, akkor nem lehetséges, hogy azért rikácsol, mert a vezérműtengely végén a CVVT kerék rosszalkodik? Esetleg ennek az állító szolenoidja?
Ha lassan állít vezérműtengely állásszöget, akkor simán lehetséges, hogy ingadozik az alapjárat.A fék pedál szenzort passzolom. Esetleg a Matthew's Volvo Site-on keress rá, ott elég részletesen ki vannak tárgyalva a tipushibák, hátha közte van.
Nekem egyedül csak lambdaszonda fűtés hibát dobott a számítógép, de azt sem véletenül. Egy két kábel megsült a kipufogónál, ha jól láttam<tRucKdriFteR>
-
gaborbol
őstag
Nekem is 2.9 -es van, de meg egyik sem jott elonalam viszont:
"Egyszer már ki lett cserélve a jeladó és a hiba nem jött elő, igaz bontottat kapott, de ne "egye" már ennyire ezt az alkatrészt" A bonottnak konnyen lehet ugyan az a baja mint ami az eredettnek volt.A fekpedal szenzor meg nagy valoszinuseggel fekpedal szenzor lesz, tele van vele a net, hogy szar.
esetleg ezt erdemes lenne megnezned:
[link][ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
GPS egy iranyu kommunikacio, te csak a jelet veszed a muholdtol az egyseged nem beszel vissza muholdhoz meg sehova mashova sem, igy ha csak nincs egy mobil kapcsolat+ valami program/"doboz" ami a gps kordinaciot elkuldvi valahova nem derul ki senki szamara, hogy hol a kocsi.
A kep nalam nem toltodik be. Kozben bejott a kep. Vettunk egy kocsit 6 evesen MO-on. 10 evesen ugy adtam el, hogy korbe volt fujva minden elem rajta pedig mi sosem tortuk. Haro mszor volt komolyabban osszebszava masok alltal, majd otthagyva aztan megcsinaltatva sajat penzen. Forr a verem az ilyen gyokerektol.
[ Szerkesztve ]
-
tkazmer
addikt
ez a típusú GPS ilyesmire nem jó, olyan célra amire mondod kb havi 8-10e Ft-ért lehet előfizetni gps alapú védelemre, de akkor egy külön kütyüt fognak az autódba tenni.
nem tudom hogy van a biztosításod, de adott esetben azért az jobban megéri, ilyen kütyüket tipikusan akkor szoktak beszerelni, ha a biztosító előírja, tapasztalatból mondom, hogy amúgy elég nagy szívás ahhoz, hogy ne akarjon az ember ilyet csak úgy magától...úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
runner 125
nagyúr
Az mondjuk tény, h sajnos nem az a klasszik, vastag, minőségi bőrrel vannak benvonva az ülések, így könnyebben kikopik, ha nincs ápolva s pláne, ha sokat használod városban.
Köszi."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
tkazmer
addikt
ez 6 fokozatú geartronic, szóval más tészta, a 4 fokozatúról nem tudok semmit. egyébként szerintem akörül, 180-185 körül kezdett egyre nagyobb rángatásokba.
(#3257) Lizsó
valószínűleg 2009-re már rájöttek, hogy az a bizonyos alkatrész nem OK, és mást tettek bele[ Szerkesztve ]
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
-
runner 125
nagyúr
Index-en nemrégiben volt szó erről. De ezek gyanúsan olcsók. Ott sokkal drágább vezérlő egységek kerültek szóba, kifejezetten S60-hoz fejlesztve (Neked is az van, nem?)
Egyébként az elgondolás jó, tényleg hasznos tud lenni, h központi zárás esetén felhúz minden ablakot, behúzza a tetőablakot.
Mindenesetre ha belevágsz írd meg a tapasztalatod.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
aneda
aktív tag
Simán működik, csak az eredeti kulcsot szét kell faragjad az immo chip-ért.
Attól nem kell félni hogy nem indul az autó, csak attól hogy szétesik a bicska része.
Leírás róla.Az oroszok már a spájzban vannak!
-
echterion
nagyúr
Hát, ha amúgy is új kulcsot kell csináltatni, akkor miért ne faragnál? Akkor már úgy is mindegy, annak a chipnek meg tök mindegy, melyik műanyagban van.
(#3364) Alvin_ti4200: Nem kell ezen csodálkozni, van, akinek jobban megy az átlagnál és megteheti. Használja egészséggel.
[ Szerkesztve ]
******
-
runner 125
nagyúr
A gyári lemezes megoldás eleve egy teljesen halott ötlet, ugyanis piszkosul érzékeny az olvasófej minden rázkódásra. Nem véletlen h 2-3 évente olvasófejeket kell cserélni gyakorlatilag az összes lemez alapú autós navirendszerben.
IGO Limousine. Ez egy tökéletes megoldás lehet, rá lehet kötni a gyári kijelzőre, stabil és folyamatos frissítés, tökéletes szoftver. Legutóbb 30k-ért árultak egyet vaterán.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
FeRRaR1
őstag
Faternak van egy első generációs S80, az nagyon más mint a 2. főleg kanyarokban, nyugodt kényelmes autókázásra való, viszont ha egy kicsit is gyorsabban mész, sietsz valahova, akkor keni az elejét nagyon és nyikorog az is, szóval ez a nyikorgás inkább futómű beállítás és hangolás kérdése, mert az én S80-asomon a gumikat még nem sikerült megszólaltatni, pedig siettem egy kétszer annyira, hogy a másikkal leestem volna már az útról.
Ezzel a konkrét mérettel szerelik gyárilag az Audi S1-et és valamelyik AMG Mercit, szóval annyira rossz az sem lehet (Michelin Primacy HP)
De egyébként meg rohadt drágák ezek a gumik, úgy hogy kitolom jövőre a cserét, itt úgy se nagyon vannak mínuszok, illetve meg van egy kevés a kopás jelzőig.
Más:
Szerelő ajánlat itt valakitől?
-
zsid
senior tag
Nekünk volt egy "kátyúkárunk" a nyáron. Öcsém BMW-jéről leszakadt a karter egy rosszul aszfaltozott csatornafedlap miatt ( meg persze a 6 centis ültetés.. ) a XX. kerületben. Mi a helyszínen fotóztunk, mivel az autó mozgásképtelen lett. Hívtunk rendőrt is, lehelyszíneltek utána mentünk az BKK-hoz, ők elbírálták a panaszt majd továbbították a XX. kerületnek, akinek a biztosítója fizetett is.
Van értelme fotózni és reklamálni menni a BKKhoz, ha nincs kitáblázva a kátyú, akkor jó eséllyel fizetnek.
<tRucKdriFteR>
-
FeRRaR1
őstag
A 11 az elég sok, és nem is lehet igaz, ha nyomom neki sem eszik annyit átlagban... De konkrétabban, fater felesége S80 2004 D5 6-7 liter városban (Kaposvár) szintén a feleség S80 2007 D5 7-8 városban (Kaposvár, Pécs) Nekem S80 2007 D5 6-7-8 litert kajál helyzet, láb és klíma függő (London)
Azt viszont leszögezem, hogy akár mennyire is siettem, átlagban nem tudtam 9 fölé vinni soha.
Hozzá teszem, hogy itt sokkal jobbak az üzemanyagok, akárki jön látogatóba, mindenki csodálkozik hogy minimum + 50-100 Km elmegy telitankal az otthonihoz képest, ugye ott nagyon magas arányba b@sszák tele bio cuccokkal... mint az E85 etanol.
Konkrétan pl múlt hónapban fater 220 CDI Viano otthon 730-760 km megy egy teli tankal, itt 800 nál még nem jelzett hogy tankolni kéne.... és ez nem egyszeri eset, mindig így van.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Így van, te mint természetes személy nem vontathatsz, nem szállíthatsz személyt, mindenért megfingatnak, de nekem kereskedői P-s rendszámom van, ezzel bármit csinálhatok az egész EU területén, legális és biztosított.
Tessék, tisztán látszik hogy a 11 az kb az elméleti maximum amit ehet, ahhoz meg nagyon kell igyekezni, hogy az kijöjjön. 7,26 az összes D5 dízel átlag, 50 kocsi átlaga, [link] ez a srác pl mennyit is ment vele? Rohadt sokat, és 6,51 az átlaga... Itt több 100.000,- kilométeres úton begyűjtött valós fogyasztások vannak, nem katalógus adatok...
Merci: Faternak 8-9 között eszik, inkább a 9 felé hajlik persze...
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
Igen sajnos, de monopolhelyzete van, másutt nem lehet ilyen, a gyári környezetbe illő multi fejegységet vásárolni. A 2 DIN-es megoldás piszkosul kilógna, és normális beépítőkeretet sem kapni az S60-hoz, csak olyat, amivel megszűnik a bal oldali rekesz/telefon/pohártartó:
Apropó, de legalább a tolatókamera bevált.
Rendszámvilágítás helyére illeszthető, világítással is ellátott kamera. Befúrhatót semmiképpen nem akartam, mivel ezüstön iszonyúan rikított volna és bazári hatást keltett volna.
Stevie (index forum, neki is a fojtott 126le-se van) amikor ment T_H 163 lovasával egyértelműen érezte a különbséget, írta is h sokkal rugalmasabb, egész egyszerűen jobban húzott minden tartományban. Noh meg alapból majd 1,6 tonna az autó, valahol a 185 le szerintem az ideális teljesítmény egy ekkora bódéba.
Nálam nagyobb gyári mániája szerintem nem sok embernek van.
Hidd el, h alaposan körbejártam ezt a témát is. De, eleve ha végiggondoljuk gyakorlatilag a mai 225 lovas D5 alapja is ugyanaz a blokk, ami 2000 körül hoztak össze. Szóval van ebben a potenciál és erőtartalék, ráadásul enyém kézi váltós, így az automata sem lenne "túlterhelve". Egyet bánok, h ez nem 6 sebességes.Mit vennél amúgy? Azért az automata miatt + 1 litert rá lehet számolni, de a 11 akkor is sok.
Érdemes lenne ránézetniük a DPF-re! Hasonló túlzabát produkálhat ha nem sikerül regenrálnia (ha csak városban tapossák, meg is értem), ami nagyon súlyos problémákhoz vezethet."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen