Hirdetés

2024. május 10., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#126201) cocka válasza qqzs (#126199) üzenetére


cocka
veterán

Újrakezdhető. :D Az sok jót nem jelent. Mert ha vége, simán elképzelhető, hogy az újrakezdett műsor a kellős közepén kilép majd az élő adásba.

(#126202) Toth_Jani válasza Ledi (#126196) üzenetére


Toth_Jani
őstag

Én 3 hónapja regisztráltam akkor még működött, gyors fizetni pedig tudok vele.
De vedd figyelembe hogy csak aktív kártyát lehet regisztrálni amit 100 forinttal megterhelnek, de majd sikertelen tranzakcióként jelenik meg a listádban.

[ Szerkesztve ]

(#126203) zzola válasza Toth_Jani (#126202) üzenetére


zzola
félisten

Most nem működik, egy hiba miatt.

(#126204) cocka


cocka
veterán

Nagyon tré még mindig a VTV box felvételes része.

A beállított sorozatrögzítés ugye automatikusan jelöli ki, hogy mit vegyen fel. Na ehhez képest a sorban "előjegyzett" részek közül párat csak úgy önkényesen kitöröl. Beszédes, hogy hét elején még 20% volt a tárhely foglaltsága, tegnap meg már csak 18%. És nem töröltem felvételt.

Akkor ilyenek, hogy lejátszásból kilépve a piros pozíció csíkot nem módosítja.

Visszatekerésnél rögvest a műsor elejére ugrik.

Műsorvisszanézővel visszanézhetőnek mutatja, amit állítólag éppen most vesz fel stb..

Tébolyító ez a sok anomália, ha az ember rendesen használni is szeretné. :DDD

(#126205) kezo0 válasza kezo0 (#126169) üzenetére


kezo0
addikt

Persze a -14 ezres korrekciós számlát azóta sem tudom anyám fiókjából letölteni, mert "Hoppá... Valami rosszul sikerült! Próbáld újra később...".

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#126206) AnonymusX válasza bmakszim (#126091) üzenetére


AnonymusX
senior tag

Bele is futottam az első, ebben a témában született cikkbe.

[ Szerkesztve ]

(#126207) Angie™


Angie™
addikt

Belépek Vodafone admin felületére, hogy megnézzem meddig van hűségem. Erre ezt találom a készülékeknél:

Azt írja az oldal, hogy 2003-ban aktiváltak nekem egy iPad 8 2020 10.2" 32GB tabletet és 2005-ben befejezték a telepítését. :DDD

⏺︎ Bankot váltanál? Segítek! Küldök meghívót! ⏺︎ Gránit Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz: 10+40e ⏺︎ K&H Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz 10+40e ⏺︎ Részletekért keress priviben! ⏺︎

(#126208) vigyory71 válasza Angie™ (#126207) üzenetére


vigyory71
tag

Ezek után ha valaki még szidni képes a Vodát, az nem tudja felfogni mit is jelent az időutazás képessége… :R :R :R :C :C :C :Y :Y :Y

(#126209) zzola válasza vigyory71 (#126208) üzenetére


zzola
félisten

:DDD

(#126210) mrlujoak válasza Angie™ (#126207) üzenetére


mrlujoak
veterán

Én kérném tőlük az átadási/átvételi doksikat, és mivel nem tudják bemutatni, így te nagylelkűen felajánlod, hogy jó, akkor most - jó 20 év késéssel - szívesen átveszed a terméket, ha már azt ki is fizetted :D

Sony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel

(#126211) tomp válasza Angie™ (#126207) üzenetére


tomp
félisten

Nálam a voda szerint 2012 óta van Arris és VodaTV box... :DD

(#126212) zzola válasza mrlujoak (#126210) üzenetére


zzola
félisten

Ennyi idő elteltével nekik sem kellene bemutatni...

(#126213) mrlujoak válasza zzola (#126212) üzenetére


mrlujoak
veterán

bepróbálkozni be lehet - pláne, ha az ügyintézők is jót derülnek rajta :D

Sony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel

(#126214) zzola válasza mrlujoak (#126213) üzenetére


zzola
félisten

:)) :DDD

(#126215) Carlos73


Carlos73
csendes tag

Hosszú hónapok szenvedése, megannyi hibabejelentés és technikusi kiszállást követően meguntam a szolgáltató tehetetlenségét, mert a kritikán aluli netemet sehogy sem tudták orvosolni.
Az agytekervényeimet megerőltetve és a fórumhozzászólásokat végigböngészve végső elkeseredésembe én is azt a megoldást választottam, hogy az ügyfélszolgálattal kikapcsoltattam az IPv6-ot, majd a modemet átállítottam bridge módba. És lőn világosság a netem azóta hasít.
A legutóbbi hibabejelentésem miatt egy technikus még tegnap kijött hozzám, de persze hibát ő sem talált nálam. Megmutattam neki mit produkál a netem modem módban, majd átkapcsoltam a modemet bridge módra. Szemmel láthatóan ledöbbent és nem akarta elhinni, hogy ez lehetséges.
Azóta a modemem és a PC-m közé bekötöttem a saját routeremet és a net mellett tökéletesen működik most már a wifi is valamennyi eszközömön. Hogy erre miért nem jöttem rá hamarabb? Mondjuk az is megér egy misét, hogy a vodások miért nem mondták nekem, hogy ezt próbáljam meg. Ennyire hozzáértők!?
Van viszont egy kis furcsaság. Gondolom a vodafone boxot is a routerhez kellene ilyen esetben kötni , azonban és nem választottam le azt a modemről, ennek ellenére a box funkciói ( műsorvisszanézés, élő adás visszatekerés) ugyanúgy gond nélkül működnek. Normális ez?

(#126216) Toth_Jani válasza Carlos73 (#126215) üzenetére


Toth_Jani
őstag

Szerintem mivel nincs modem módhoz dedikált kimenet, igy vezetékesen ez teljesen normális.

(#126217) hruodnand


hruodnand
senior tag

Zuglóban nálunk behalt a net, másnál is? (Nagy Lajos)

[ Szerkesztve ]

(#126218) hruodnand válasza hruodnand (#126217) üzenetére


hruodnand
senior tag

Modem hiba volt elvileg.... hmm... helyrejött

(#126219) bmakszim válasza hruodnand (#126217) üzenetére


bmakszim
senior tag

Alsórákoson nincs gond.

#126206AnonymusX, Olvastam. Nem csoda.
Az ÁSZF egyébként szerintem nem fogalmaz egyértelműen. Azt írja, hogy az előfizetői szerződésben rögzített havidíjra számolja. De nem tér ki rá, hogy melyikre pontosan. A listaárra, vagy a már rendszeresített, kedvezményesre. Mert a szerződésben mindkettő ott van.
Joggal gondolhatnám, hogy arra jár a korrekció, amelyiket rendszeresen fizetem. Mert azt írtam alá, arra vállaltam hűséget, nem a listaárra. Szerintem ez támadható lenne.

(#126220) cocka válasza Carlos73 (#126215) üzenetére


cocka
veterán

mit produkál a netem modem módban, majd átkapcsoltam a modemet bridge módra.

Tudtommal home gateway-ek esetén a bridge mód = modem mód. A másik mód a router mód.

a modemem és a PC-m közé bekötöttem a saját routeremet és a net mellett tökéletesen működik most már a wifi is valamennyi eszközömön. Hogy erre miért nem jöttem rá hamarabb?

Nem értem, hogy sokaknál miért nem ez az alapvetés? Tudom költeni kell rá. De régebben valóban csak modemeket osztogattak 1 darab ethernet porttal, akkor kötelező elem volt a router. Aki akkor hozzászokott ahhoz, hogy routert kell venni, az miért szokott le róla? Csak mert praktikusabb a szolgáltatói HGW-vel szopni? Esküszöm nem értem.

Nem tudom mit gondolnak az ilyen emberek, vajon miért árulnak még most is wifi routereket?

(#126221) pjen válasza cocka (#126220) üzenetére


pjen
félisten

Nem mindenki cop vele. Kétszintes családi ház, beton födém, tégla falak. Simán megy a yt és böngészek az egész házban. A kert végében is tudom tableten nézni a HBO MAX t. Szinte ugyanaz az elrendezés szomszéd házban. A két szint között valahol elvesz a WIFI. A CB k sem egyformák. Viszont amit nem értek, beköttettük az 1 gigás DIGI netet most arról mennek a VTV boxok. Az rendben, hogy gyorsabbak lettek, de a hang sokkal teltebb.

[ Szerkesztve ]

(#126222) cocka válasza pjen (#126221) üzenetére


cocka
veterán

A hangot nem az automatikus beállítás befolyásolja? Asszem csak sima stereo van meg tán dolby digital.

(#126223) kabelmania27 válasza Carlos73 (#126215) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Normális, mert modem üzemmódban az első három vezetéken csatlakoztatott eszköz kap ip címet, ez még a UPC-nél is így volt amikor sima modemet (webstar 2203, cisco 3208, 3212) adtak, amennyiben gigabites switchet tett utána az ember három gépen volt internetkapcsolat. Ha megnézed, hogy milyenek a modem jelszint értékek meg tudjuk írni, hogy a jövőben kell-e szakadástól tartanod. Amennyiben leírod, hogy milyen osztóval van elosztva a koax és van-e bekötve Fam/Attenuator feliratú csillapító ki tudjuk számolni, hogy milyen a bejövő jelerősség és lehet-e javítani az értékeken.

[ Szerkesztve ]

(#126224) kabelmania27 válasza hruodnand (#126218) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Ha megírod, hogy milyenek a modemértékek meg tudjuk írni, hogy rendben vannak-e az értékek és kell-e szakadástól tartanod.

(#126225) pjen válasza cocka (#126222) üzenetére


pjen
félisten

Egymás mellett lóg a két UTP. Csak át dugom és megváltozik a hang. Nekem alig hallhatóan, de a hallás sérült szerint aki rendszeresen halgatja, jelentősen.

[ Szerkesztve ]

(#126226) TheHardOne válasza Carlos73 (#126215) üzenetére


TheHardOne
tag

"hogy a vodások miért nem mondták nekem, hogy ezt próbáljam meg"

Egy végletekig túlterhelt, előfizetők között túlvállalva elosztott kapacitású, szar végponti ÉS cmts infrastruktúrán a szolgáltató abban lett érdekelt, hogy minél kevesebben/lassabban használják a "szolgáltatást". Így is recseg-ropog a rendszer, hát ha még mindenkinek rendesen működne. Az a szerencséjük, hogy a kevésbé hozzáértőknek fel se tűnik sokszor, hogy gond van, különben már országos botrány lenne fél éve...

[ Szerkesztve ]

(#126227) zzola válasza TheHardOne (#126226) üzenetére


zzola
félisten

"Egy végletekig túlterhelt, előfizetők között túlvállalva elosztott kapacitású, szar végponti ÉS cmts infrastruktúrán a szolgáltató abban lett érdekelt, hogy minél kevesebben/lassabban használják a "szolgáltatást"."

Én ezt miért nem érzem?

Jah, hogy ez csak a te fejedben létezik...

(#126228) AnonymusX válasza bmakszim (#126219) üzenetére


AnonymusX
senior tag

Egyetértek. Nincs egyértelműen meghatározva, hogy mire is értik. De nem a Voda az egyetlen, a rózsaszínnél sem egyértelmű dacára annak, hogy egy külön weboldalon magyarázzák.

Nem lennék meglepve, ha emiatt is kopogtatna a hatóság.

(#126229) Toth_Jani válasza bmakszim (#126219) üzenetére


Toth_Jani
őstag

Az előfizetői szerződésben nincs listaár, ott egy az akkor aktuálisan szerződött ár van, az E-pack és egyéb kedvezmények nélkül.
Nálam az utolsó szerződésben összesen 7200 forint volt az előfizetési díj, most az emelés után 7100 forintot fizetek, mert még mindig lejön a kedvezmény. (Eddig 6200 volt.)

[ Szerkesztve ]

(#126230) Carlos73 válasza cocka (#126220) üzenetére


Carlos73
csendes tag

Nem tudom mit gondolnak az ilyen emberek, vajon miért árulnak még most is wifi routereket?

Az olyan ember, mint akire te azt gondolod hogy én is vagyok azért tesz fel itt a fórumon ilyen kérdéseket mert nem szakember, és mert talán olyat tapasztal a szolgáltatásban amilyet korábban nem.
Ha hiszed ha nem a vodafone saját modeme nekem évek óta tökéletesen működött router módban is, amit leírtam azt csak kb. fél éve tapasztalom, ezért semmi okom nem volt arra, hogy saját routert használjak. Pedig korábban használtam, mert kellett, ahogy azt te is leírtad.
De ha egy szolgáltató egy idő után olyan modemet telepít ki valahova amelyik routerként is funkcionál megbízhatóan, akkor az olyan ember mint én elvárja, hogy az tényleg úgy is működjön, és csak megszokásból ne feltétlenül használja a sajátját. Ha viszont ezt nem tudják garantálni akkor legalább közöljék vele, hogy használjon saját routert, azzal talán jobb lesz. Nos az eltelt fél évben erre egyetlen egy ügyintéző és technikus sem volt képes és ezért úgy gondolom talán joggal kerestem a hiba okát inkább a szolgáltatóban mint sem az én tudatlanságomban. Az meg hogy elővettem a régi routeremet az nem volt tudatos döntés, csak egy próbálkozás, de ráhibáztam.
Nos ennyi a rövid történet, és bocs ha csalódást okoztam neked.

(#126231) zzola válasza Toth_Jani (#126229) üzenetére


zzola
félisten

Vedd elő az emelés előtti számládat, a havi díjadat (hang és adat vagy net, TV, telefon) add össze, szorozd fel 1.0939-cel és annyi lett a havidíjad, ebből vonhatod le a kedvezményeidet, ha vannak.

[ Szerkesztve ]

(#126232) bmakszim válasza Toth_Jani (#126229) üzenetére


bmakszim
senior tag

Csak tudom már, hogy mi van a saját szerződésemben! 😃

Valami EUs jogszabályra hivatkozva tételesen össze van szedve, hogy mi a listaár és milyen kedvezményeket alkalmaznak.

(#126233) Toth_Jani válasza zzola (#126231) üzenetére


Toth_Jani
őstag

Az derül ki belőle hogy havi 200 forinttal megkárosítanak, ez tűrhetetlen megyek a fogyasztóvédelemhez, még jó hogy az élelmiszerért nem kell többet fizetni. :(

(#126234) zzola válasza Toth_Jani (#126233) üzenetére


zzola
félisten

Én eddig akárkinek számoltam ki, forintra stimmelt. Volt 1-2 ember, aki megfeledkezett a tört hónapért felszámolt plusz havidíjról...

(#126235) cigam válasza pjen (#126221) üzenetére


cigam
félisten
LOGOUT blog (1)

Nagyon érdekes amit írsz. Megnézted, hogy milyen paraméterekkel megy A és B esetben a stream? Ha máshol nem, hát a TV-n.
Csak egy tippem van: Amikor a Digi-re dugod rá, akkor észreveszi, hogy külső hálózatból szeretnéd elérni, és nem a koax-on jövő jelet dekódolja, hanem a LAN-on keresztül jövő stream-et.

Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews

(#126236) pjen válasza cigam (#126235) üzenetére


pjen
félisten

Nem, ha kihúzom a koaxot meghal a dolog.

(#126237) pjen


pjen
félisten

Üdv. Megjött az emelt voda számla. Emelkedett a Tv és a film box csomag szinte fillérre 9,31% al. Az internet "L" 1500 ft ról 2100 ft ra emelkedett. A HBO MAX nem változott.

(#126238) cocka válasza Carlos73 (#126230) üzenetére


cocka
veterán

Az olyan ember, mint akire te azt gondolod hogy én is vagyok

Félreértetted. Rád éppen, hogy nem vonatkozik, amit írtam, hiszen vettél routert és beláttad, hogy érdemes.

akkor az olyan ember mint én elvárja, hogy az tényleg úgy is működjön

Ó hát figyelj már, a vodkafon a teljes szolgáltatáspalettájának jó ha a harmadára vállal bármiféle garanciát.
A TV esetén: nyújtanak egy csomó extrát ugye, felvétel, visszanéző, HBO, Filmbox illetve ezek appjai, megállítható, visszatekerhető műsorok stb.. És akkor szerintük ebből annyi a kötelező elem, hogy mennie kell rendesen a lineáris TV szolgáltatásnak. Az összes többi olyan, hogy nem reklamálhatsz érte.
Netnél ugyanez, hogy ha a garantált megvan, akkor szerintük minden OK, nem kell az esetek 95%-ában biztosítani a kínált maximális sebességet. Ja, hogy sok esetben nem is tudják? Akkor miért nem biztosítanak kisebb sebességeket? Vagy mondjuk egy 100/100-as csomagot. Rengeteg embernek nem elég már ez a gyíkfing 40 megabites feltöltés sem.
És úgy tudom, hogy a vezetékes telefonnál is vannak problémák, mert vannak telefonok, amikkel egyszerűen nem vagy nem megfelelően működik a szolgáltatás. És akkor arra sincs nyilván semmilyen garancia, hanem az a duma, hogy cserélj készüléket.

Tehát gyakorlatilag úgy néz ki a dolog és FŐLEG a UPC felvásárlása óta, hogy ha értelmes szolgáltatást akar az ügyfél, akkor költsön saját eszközökre.

erre egyetlen egy ügyintéző és technikus sem volt képes és ezért úgy gondolom talán joggal kerestem a hiba okát inkább a szolgáltatóban mint sem az én tudatlanságomban.

Hát persze, hogy nem mondja, mert nekik nem érdeke, hogy saját eszközt használj. A hozzáállásod jogos, csak náluk meg az a hozzáállás, hogy az ég világon minden hibás működésért a usert kell okolni. Szerintem ez protokoll szinten van náluk kiadva. (általános alany még mielőtt meg lennék szólva) Természetesen minden hibáért te vagy a hülye és itt rengeteg ember azzal kínlódik, hogy ennek ellenkezőjét bizonyítsa.
De mivel a szolgáltatói eszközök több sebből is véreznek, mint ahogy azt látjuk is innen a fórumhozzászólásokból, egyszerűen sosem fogják ezt beismerni, mert akkor nekik kéne új eszközökre költeni, amit most a felvásárláskor végképp nem fognak megtenni még jó darabig.

(#126239) cocka válasza pjen (#126236) üzenetére


cocka
veterán

Na várjál. Ugye VTV boxról van szó?

Abban teljesen biztos vagy, hogy a koaxról jön az élő adás minden csatornánál mindkét esetben?

A beállításoknál az Információ résznél itt meg tudod nézni:

[kép]

Ha ezt írja ki, hogy "Internetes TV csatorna neve:" és alatta ABR, akkor nem a koaxról jön az adás az adott csatornánál.

(#126240) pjen válasza cocka (#126239) üzenetére


pjen
félisten

Mondom , kihúztam a koaxot és elment a csatorna. Én seértem és nem is igazán hallom. Viszont azt én is látom, hOgy gyosabbak lettek az interaktív funkciók. Azért majd figyelgetem mert aki nézi elég sokszor vissza néz és az ugye neten jön.

(#126241) cocka válasza pjen (#126240) üzenetére


cocka
veterán

Csak amiatt, hogy nem koaxos hanem optikai netet kap?

(#126242) pjen válasza cocka (#126241) üzenetére


pjen
félisten

Látszólag igen.

(#126243) cocka válasza pjen (#126242) üzenetére


cocka
veterán

Az a baj nem tudok pinget mérni a VTV boxra. Pedig kíváncsi lennék, mert amíg nem kap netet, addig nekem is úgy működik, mint a villám. Aztán amikor netet kap és elindul az élő adás is netről, akkor egyszerűen elkezd lagosabb lenni, mint offline állapotban. Ami azért érthetetlen számomra, mert egy menübe belépéshez vagy menüben navigáláshoz elvileg ugyanaz a teljesítmény kell, ahhoz nem kell net, hogy a menüt megjelenítse vagy lépkedjen benne.

Szóval lehet az összes tevékenységet loggolja is közben, a menükben mozgást is mindent. Mi más magyarázat lenne rá különben? Mert amikor tényleg a beállításokba megyek, ahol már hál istennek a hangot is kikapcsolja nem csak a képet, akkor sem tűnik olyan folyamatosnak a lépkedés, mint offline állapotban.

Bár optikán még nem teszteltem, lehet kéne. :D Vagy esetleg mobilneten.

Lehet arról szól a sztori, hogy ha vodás neten megy, akkor a voda minden tevékenységet loggol rajta, de ha nem vodás, akkor nincs hova loggolni. :D

(#126244) Carlos73 válasza cocka (#126238) üzenetére


Carlos73
csendes tag

És úgy tudom, hogy a vezetékes telefonnál is vannak problémák, mert vannak telefonok, amikkel egyszerűen nem vagy nem megfelelően működik a szolgáltatás. És akkor arra sincs nyilván semmilyen garancia, hanem az a duma, hogy cserélj készüléket.

Igen jól tudod, mert nekem is van vezetékes telefonom, és hívás közben random megszakad a vonal. Az egyik technikus azt mondta nekem, hogy tudnak a problémáról, jelezték is a központjuknak, de egyenlőre még nincs megoldás. Egy másik technikus pedig azt mondta, hogy a problémát a telefonom és a bölcsője közötti nem megfelelő kapcsolat okozza, ezért azt javasolja, hogy cseréljem le. Na ezt azért én sem veszem be.

Hát persze, hogy nem mondja, mert nekik nem érdeke, hogy saját eszközt használj. A hozzáállásod jogos, csak náluk meg az a hozzáállás, hogy az ég világon minden hibás működésért a usert kell okolni. Szerintem ez protokoll szinten van náluk kiadva.

Ezzel annyiban vitatkoznék, hogy tudtommal a kiszálló technikusok egyike sem voda alkalmazott, hanem külsős vállalkozók. Ezért nem gondolom, hogy nekik parancsba lenne adva, hogy az előfizetőre kenjenek mindent. Sőt többen is panaszkodtak nekem, hogy a szolgáltató magukra is hagyja őket, és nem kapnak elég információt ha valami változás történik. Nem akarom őket védeni, de többen is voltak már nálam és legtöbbször csak a tanácstalanságot láttam rajtuk.

(#126245) cocka válasza Carlos73 (#126244) üzenetére


cocka
veterán

Márkát esetleg tudsz mondani? Nekem valami egyen Panasonic van, kb. minden utcasarkon kapható:

[link]

Valami ilyesmi. Ez tökéletesen megy vele.

Ja igen, az a legszebb, hogy ha mondjuk elviszed másik helyre a telefont és ott meg kifogástalanul működik. Tuti megint a modem a hunyó. :D

hanem külsős vállalkozók.

Még rosszabb, mivel egy extra hátráltató tényező a problémák megoldásában, hogy sokszor azt se tudják milyen rendezvényen vannak. Meg persze így lehet egymásra mutogatni.

parancsba lenne adva, hogy az előfizetőre kenjenek mindent.

Az biztosan meg van mondva nekik, hogy a hálózat és a modem semmiben nem hibás. Ha sokat ugat az előfizető, akkor esetleg hajlandóak kivizsgálni a hálózatot is, ha tényleg azzal van a probléma. A modem meg úgy is minden fw update-tel tovább lesz rontva. :DDD

(#126246) Carlos73 válasza cocka (#126245) üzenetére


Carlos73
csendes tag

Nekem ez a típus van: [link]

Azóta, hogy áttettem a voda modemet modem módba még nem telefonáltam vele, de könnyen lehet, hogy ezáltal már a telefon is megjavult. Gyanús, hogy csak azóta vacakolt amióta a netem.
Amúgy a voda szakembereiről még csak annyit, hogy amióta szarakodott a netem valamit maszatoltak a hálózaton is, mert korábban az egyik technikus aki nálam volt azzal adta le a hibajegyet, hogy külső javításra van szükség. Két hétre rá jött is az e-mail, hogy a hálózati hibát elhárították. De kérdem én mit javítottak ki, ha nekem ettől nekem semmivel sem lett jobb a szolgáltatás.
Többen írták itt a fórumon, hogy a tavaly nyári fw frissítés sokaknak bekevart. Sanszos, hogy én is ennek lettem az áldozata.
A legutóbb nálam járt technikus megsúgta nekem, hogy előreláthatólag február-március-április hónapokban ütemezve érkezik az új fw a modemekre. Kíváncsian várom, hogy mit javítanak, vagy éppen rontanak majd el.

(#126247) mani8106 válasza Carlos73 (#126246) üzenetére


mani8106
junior tag

Azt a technikus nem tudhatja mivel még csak nem is Magyarországon "fejlesztik" a fw frissítéseket ő meg mindösszesen az egyik alvállalkozó vállalkozója. Cím után kapnak zsetont mint a futárok. Területfuggo hol mennyire képzett a szerelö de a tapasztalatok alapján gyors atkepzes után is vehetnek fel embereket ahogy a voda egyik fő hibaelhárító szegmensének csapatát is leginkább ilyen pár hetes gyorstalpalót elvégzett "szakembergárda" alkotja minimális informatikai ismeretekkel. Egy katasztrófa úgy ahogy van az egész.

Hol volt Gondor, mikor Nyugatvég elesett? - Ember akkor jöttünk ki a templomból

(#126248) Livius


Livius
őstag

Mik a tapasztaltok a januári áremelkedéssel? Nekem azt írták az októberi internet számlában: "A díjkorrekció utáni új bruttó havi előfizetési díj: 4.910,00"
Az ÁSZF-ben látható számítási képlet alapján a régi bruttó árhoz képest ez akkor jól lett kiszámolva.

Ennek ellenére nem a bruttó, hanem a nettó árat növelték, és így most már bruttó 5.153,87 Ft a havidíj. Ez hogy?

Gigabyte GA-Z170-D3H, Intel Core i7-7700K, Corsair Vengeance 2x8GB DDR4-3600MHz, Intel 545s 256GB SSD, EVGA GeForce GTX 1060 GAMING 6GB

(#126249) Sanya válasza Livius (#126248) üzenetére


Sanya
nagyúr

teljesen mindegy, hogy a nettó vagy a bruttó áradat növelik.
nettó*díjkorrekció*áfa. Mivel mindegyik szorzás, ezért a műveletek sorrendje felcserélhető.

A bortól bolondokat gondol az ember, DE A PÁLINKÁTÓL MEG IS CSINÁLJA!!!

(#126250) Adams84 válasza Livius (#126248) üzenetére


Adams84
tag

Valószínűleg tört havi időszak is szerepel a számládon (ugyanis január 2-ig "visszamenőlegesen" emelték meg a díjakat).
Ha megnézed a számlán a "Kiszámlázott díjak" részt, akkor ott soronként, időszakra bontva, részletesen láthatod a számlatételeket. (Ott szerepel a tört havi emelés + teljes havi emelés). A teljes havi időszakra vonatkozó számlasorból derül ki, hogy mennyi az emelt havidíjad ...
Ha viszont az sem stimmel, akkor érdemes érdeklődni a 1270-es számon. :D

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.