Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Ez a topik a World of Warcraft világát érintő kérdésekkel, történetekkel és beszámolókkal foglalkozik.
►Hivatalos rendszerkövetelmények WoW-hoz◄
►Blizzard által támogatott videokártyák listája◄
Prohardveres, Blizzard in game Community
WoW Token goldárfolyama
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Fandango #41971 üzenetére
Akik csak a sztori miatt tolják végig a d3-at, azok 1 hónap alatt bőven végeznek. Újabb 1 hónap azok, akik tolják kicsit a nehezebb fokozatok miatt is, de azért annyira nem függenek rá. Ráadásul mivel D3 nem havidíjas, így WoW mellett is nyugodtan lehet tolni. Szóval júli közepén simán kijöhetnek a MoP-al. És valszeg kénytelen is lesznek, mert a verebek azt csiripelik, hogy június végén jön a GW2.
Eladó Kinu M47 Simplicity: https://hardverapro.hu/apro/kinu_m47_simplicity_2/
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Fandango #41973 üzenetére
A WoW és a D3 nem vetélytársak Az előbbi MMO, a másik online multiplayer hack&slash. Egyik havidíjas, a másik pedig a "bármikor beugorhatsz és tolhatod egy sort" elvre épít (sőt, ha belegondolsz, a Blizznek bizonyos szempontból érdeke is, hogy kevesebb időd legyen D3-azni: RMAH, minél kevesebb időd van, annál kevésbé látod opciónak, hogy kifarmold ami kell, azzal szemben, hogy megvedd AH-n).
Eladó Kinu M47 Simplicity: https://hardverapro.hu/apro/kinu_m47_simplicity_2/
-
steveetm
őstag
válasz Fandango #41977 üzenetére
De nem kell várnia senkinek, mert aki maradni akar pandázni az simán beixeli az annual pass-t és nem kell fizetnie diablot.
Mivel a régi előfizetők között talán 10% az átfedés(egyszerűség kedvéért ugye 10 millió játékossl számoltam és 1 millió wow+diablos emberrel ezek közül), akkor valószínüsíthető, hogy az új előfizetők között is ez az arány áll fenn. Kiegenként, ha wow kap pár millió új előfizetőt, akkor is csak 1-2 százezres nagyságrendről beszélünk, aki az átfedés miatt nem játszana egyik, vagy másik játékkal. Továbbá, ha valaki mindenképp wowozni akar diablo mellett, vagy fordítva, akkor az megveszi a diablot, a wowot meg mittomén, 3 hónappal később és ennyi, nem kell fizetnie két játékért továbbá, csak wowért(nem mintha a diablo valami nagy pénz lenne egyébként is, fillérekbe kerül bárkinek wowhoz képest(értem ezt úgy, hogy aki meg tudná fizetni a wowot, akkor annak nem kerül plusz pénzbe a diablo, mert az kb pár hónap havidíj _egyszeri_ kiadása)).
RMAH-hoz pedig annyit, hogy pedig de, nyugatot nem lehet hasonlítani magyar viszonyokhoz, gondolom akkor nem láttad, hogy anno diablo2 ben milyen szinten volt kereskeds valós pénzekért az itemekkel. Nem véletlenül tette most be RMAH-t blizz. Ha freeware lenne a diablo-t, még akkor is nyereséget termelne ah miatt.
Üdv.: steveetm -
steveetm
őstag
válasz Fandango #41979 üzenetére
Egyébként pont abból látszik, hogy működni fog a dolog, amit a végén írtál. Gondolj bele, jelenleg, illegális csatornákon, az emberek képesek goldot venni és eladni wow-ban, powerlvlingelni és hasonlók. Ha most ezt bevezeti legális keretek között a diabloban(a kereskedést, mielőbb valaki szólna hogy nincs powerlvling RMAH-ban), akkor miért ne kereskednének 20x annyian, ha még lebukási kockázat sincs? Az lényegtelen, hogy 100 goldot vesz valaki vagy 100000-et, maga kis jussát levágja a blizz és már happy.
Igazából, ha belegondolsz, akkor wow-ban jelenleg, mittomén, havi 4000 forintot fizetsz, hogy játsz. Ha elmész diablozni helyette, megspórolsz havi 4000et, amit ha elköltesz rmah-ban, ugyanott vagy, mintha wowoznál. És ha azt tudtad fizetni, akkor tuti, hogy _lesz_ olyan ember, nem is kevés, aki ezt is fogja.(Persze, aki wow+ diablozik annak ez valóban plusz kiadás lenne, most inkább azokat mondom akik wowozhatnának csak utálják, de fizetni tudnák és mennek diablozni).
Üdv.: steveetm -
Cathfaern
nagyúr
válasz Fandango #41977 üzenetére
Ne felejtsd el, hogy ne a gamer társadalomból indulj ki Egész pontosan ne a fiatal (max 25 éves) gamer társadalomból. Manapság a játékokkal nagyon sok casual is játszik, akik teljesen másként állnak hozzá ehhez. Lásd a farmville és társai sikerét. De jobbat mondok, haver munkatársa a "nagyszerű" Metin2 nevű MMO-val játszik (full magyarosítva van, de egyébként halál gagyi, f2p). Simán havi 5-6k pénzt beletol (és nem csak ő, ismerettségi körében mind így tolják), sms-ek formájában. És gyárban dolgozik, soron, tehát minimál fizetésből. És ez Magyarország.
De vedd a goldsellereket. Ha azt mondod, hogy az emberek nem adnak ki $-t ingame javakért, akkor miért működnek ilyen nagy számban, miért éri meg nekik folyamatosan botozni, accot feltörni, stb? Azért mert erre kereslet van, kőkemény profitot hoz nekik.
Szóval hidd el, az RMAH nagy siker lesz, és a Blizz hülyére fogja keresni magát. Ha a Diablo3 csak fele olyan sikeres lesz, mint a WoW, már akkor is több bevétele lesz a D3-ból, mint a WoW-ból."Az hogy masik konkurens jatekhoz idozitsenek nem alternativa nekik, ennyi ido alatt bebizonyosodott, hogy semmilyen mas mmorpg nem tudta megszorongatni a WoW-ot."
Az eddigi konkurenciák mind WoW klónok voltak (illetve ha tényleg igazságosak akarunk lenni, akkor Everquest klónok). A GW2 nem WoW klón lesz, és akik eddig bekerültek a bétába, azok mind iszonyat pozitívan nyilatkoztak róla (az SW:ToR és társait már bétában is fikázták). Szóval ha valaki veszélyt jelenthez a WoW-ra, az a GW2.-conrad-
"A RMAH nálunk sajna nem fog menni viszont ahol igen, ott arra jó lesz a wowos társadalomnak, hogy pl. összefarmolja a havi wow előfizut vele."
Ugye azt tudod, hogy a "nálunk" az Európát jelenti? Nem országonként lesz az RMAH, csak részlegenként (szóval ez lényegében Amerika, Európa, Ázsiát jelenti).[ Szerkesztve ]
Eladó Kinu M47 Simplicity: https://hardverapro.hu/apro/kinu_m47_simplicity_2/
-
Healbacsi
őstag
válasz Fandango #42977 üzenetére
Egy karakter felhuzasa tenyleg kicsit lassabb volt, bar amint a sokadik karaktert huztad fel, akkor bekotott szemmel haladtal vele.
A karakterek gearelese vicc volt mar akkor is. Mi pl zg-t 16-an toltuk (4 boss erejeig), es csak utana kerultunk egy mc kepes guildbe.
Aki akart elerni vmit a vaniliaba az elerte, most sincs ez maskent, most is oda kell tenned magad, messze nagyobb a verseny mint a vaniliaban barmikor. A vaniliaban ha szar dps-t is toltak siman elfertel a 40 ember kozott. Most ha szar dps-t tolsz, akkor 3 masik ember lep a helyedre. Sokkal nagyobb a tulekedes a spotokert mint a vaniliaban barmikor is volt. -
LucifeI2
őstag
válasz Fandango #42979 üzenetére
Kezdjuk ott, hogy a karaktert maxra huzni sokkal tovabb tartott 60ra huzni, mint most 1rol 85re.
Ez nem igaz.
igy tenyleg volt erteke es elismerese annak aki epicben feszitett, arrol mar nem is beszelek, hogy mekkora szam volt ha legendary fegyvered volt.
Én azt veszem észre, hogy a legtöbb ember aki dícséri a vanillás időket, az arra élvezkedett, hogy egy fővárosban AFKolt full epic gearben, hogy mások is láthassák, hogy ő mennyire jó játékos. Vagy ugye full PvE gearben akkor még egy ütésből meg lehetett ölni a játékoskat, ami ugye szintén demonstrálja, hogy valaki mennyire nagy PvP császár.
Az hogy skill rota kb ismeretlen fogalom volt, es ahhoz, hogy tenyleg jol toljal dpst vagy healt vagy jol tankolj tenyleg erteni kellett a karakterhez. Most ha egy kicsit is tudsz jatszani minden megeroltetes nelkul tolsz egy atlagos dpst. A boss modok se voltak olyan szinten mint most, hogy kb azt is megmondja mikor vegyel levegot.
A legtöbb dps classnak egy gombot kellett nyomnia vanillában a dpseléshez, a tankoknak meg többnyire meg se kellett mozdulnia egyetlen egy csatában sem, az aggró generálás meg kimerült abban, hogy sunder spam. Mágusnak konkrétan csak frostboltot kellett spammelni, a druid meg úgy tudom semmi mást nem castolt csak Rejuvot.
A boss modok olyan szinten voltak régen, hogy például én egy top guildben voltam akik már Naxxramasban jártak, aztán jött egy patch ahol nem müködtek az addonok és BWL sem ment le, mert a legtöbb ember menni nem tudott addon nélkül. A papok nem tudták a különbséget a disease meg a magic között Chromaggusnál, mivel eddig a decursivebe csak mouse1-et kellett nyomogatni és automatikusan kiválasztotta neked a targetet és rácastolta amit le kell szedni. A Healbotot már meg se említem.
A theorycraft is csak BCben kezdett beindulni, most felmesz egy guide oldalra ahol leirjak hogy mit hogyan talentolj, gemelj, enchantolj, mi a BIS gear, ezek utan mar agyalni sem kell a nagy atlagnak mit, hogyan fejlesszen a karakteren.
Ez vanillaban is volt valamilyen szinten, max. te nem látogattál ilyen oldalakat. Nem volt annyira népszerű, mert annyira egyszerű volt a legtöbb class, hogy nem kellett sok ész hozzá. Ez megint csak nem értem, hogy miért "kihívás csökkentés", hogy ha más is hozzáférhet valamennyi alap információhoz a classról amivel játszik.
Épp azért kérdeztem szerinted miért volt nagyobb kihívás, mert én kezdetek óta játszok, de vanilla egyáltalán nem volt nagyobb kihívás. Amiket te felsoroltál azok meg inkább frusztráló és idegesítő dolgok voltak. Összekeverik az emberek a kihívást azzal, hogy kinek van több ideje játszani. Jelenleg fel tudod szerelni a karakteredet normális gearbe még akkor is ha nem játszol a héten minden nap 8 órát, ez vanillában kb. lehetetlen volt. Régen egy top PvE guildben egy boss tryra közel 5-6 féle potit meg elixirt kellett inni, ehhez rohadt sokat kellett farmolni, de attól még a farmolást nem nevezném kihívásnak. PvP-ben szintén csak akkor tudtál geart szerezni, ha minimum napi 10 órát tudtál játszani, de még szerintem keveset is mondok.
Az változott, hogy mostanra már a legtöbb halál unalmas farmolás és grind sokkal kevesebb ideig tart és még élvezhetőbb is, szóval sokkal több ember élvezheti a játékot sokkal hamarabb. Nem tudom, hogy miért mazohisták az emberek és miért szerették azt, hogy a mostanihoz képest hatszor annyit kellett játszani, hogy érvényesülni tudj a játékban.
Különben szerintem vannak olyan PvE achievementek amik elég nagy kihívást jelentenek guildek számára. A High Warlord rankhoz se kellett nagy játéktudás, most viszont egy Gladiatort azért már kihívás megszerezni.
[ Szerkesztve ]
-
LucifeI2
őstag
válasz Fandango #42981 üzenetére
1-60 olyan 6 nap körül volt nekem, 1-85 meg most 7 körül van. Legrosszabb esetben is kb. ugyan annyi idő a kettő szerintem.
Gondolom, ha te céget vezetnél, te a játékosok 1%-ra készítenéd a tartalmat, mert ennyien voltak körülbelül Naxxramasban még 60-on, de lehet még kevesebben is.
Az akkori és a mostani játék teljesen más, mert kevesebbet KELL játszani.
Arra válaszolj kérlek, hogy a te játékélményedet miért rontja az, hogy másoknak is könnyebben elérhető a tartalom?
[ Szerkesztve ]
-
echterion
nagyúr
válasz Fandango #42977 üzenetére
Maximálisan egyetértek veled. Csak egy példa a gearre: transmoghoz újra össze akartam szedni a t2-es dragonstalker settet. 2,5 hónap alatt esett ki minden darabjából legalább egy, úgy, hogy végig soloban toltam az instát, minden héten. Most akkor hogyan is mehetett a gear, mikor a klánokban volt átlag 6-8 hunter, és mind raidelni is szeretett (volna).
(#42980) LucifeI2: Légyszi, próbáld már meg az ikreket mozgás nélkül leütni. Vagy Razorgore-t. Vagy Gluth-ot. Ez csak pár példa...
[ Szerkesztve ]
******
-
Healbacsi
őstag
válasz Fandango #42979 üzenetére
Igen zg-t tolni 16 emberrel kekben es zoldben valoban kihivas volt. Azert potold ha tudod a 4 dps kiesest alap itemekkel. Kb ezzel azt mondtad, hogy 8 emberrel tolsz 10 hc progresst. Sok szerencset hozza.
7 ev jatek utan en se a levegobe beszelek.
Echterion: En anno rendesen feloltoztem minden tierbol, ugy hogy volt konkurencia. A class tarsaimmal leosztottuk a lootot, a tobbi meg ment dkp-ra.
A bc-vel behozott token rendszer valtoztatott a dolgokon, ezt csakis azert vezettek be, mert mindenki sirt, hogy mar 54646235-jere esik ki a warrior kesztyu, es mar az alt altjanak altjanak altjanak is megvolt mar.
Vaniliaban sokkal kisebb volt az ilvl kulonbseg az itemek kozott, igy egy bizonyos gear folott 1-2 item meglete illetve nem meglete sokat nem rontott/javitott valaki dps-en, nezd csak meg a statokat wowheaden ha nem hiszed.Ez az egesz a regen minden jobb volt, es az egesz szep elmenyek kore rajzolodnak. En nem sirom vissza az egyhelyben allok es spammelem a flash of light spellemet idoszakot, akarmennyire is kihivasnak szamit egyesek szerint.
[ Szerkesztve ]
-
F-ECT$
titán
válasz Fandango #43263 üzenetére
Balta? Hát persze Én már egy jó ideje nem játszok, persze a kiegeket megvettem, és elnyomtam a max szintre, meg egy kis bg/arena, altos raid volt, de sajnos nincs rá annyi időm, amennyit szeretnék, így inkább nem idegeskedek amiatt, hogy de jó lenne játszani, de nincs rá lehetőségem.
Most D3-mal tolom, azt sokkal szabadabban lehet, viszont a karakter fejlesztgetés öröme ott is megvan.
Ha jól tudom az AI-ből volt egy jó nagy kiválás a Cata kijövetele után nem sokkal, mi a helyzet most ott?
Dive ever, work never.
-
mistixx
tag
válasz Fandango #44781 üzenetére
Most már csak az a kérdés, hogy egy quest mennyi XP-t fog adni, illetve egy átlag mob megölése mennyit kóstál.
Ha maradnak annál a kitételnél, hogy ugyan annyi idő lesz 90-re húzni egy karaktert, mint anno 60-ig tartott akkor annyira nincs nagy baj.<huf> "A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station." @bash.hu
-
Arnold2
őstag
válasz Fandango #45309 üzenetére
Dehogy kell, hogy mindenki 45k felett legyen.
Mi 3 healerrel toljuk: pala, priest, druida. Ahogy tapasztaltam nekik a managondjaik az utolsó 20% környékén kezdenek el jelentkezni.
Amire oda kell figyelni: a lila tócsából azonnal ki kell állni. Volt egy rugónk, aki nem nagyon látta/vette észre őket és majdnem több healt ment bele mint a main tankba. Chain: azonnal össze kell futni. Lehetőséghez képest együtt mozogni. Ha rugóval vagy összerakva, az ne használja azt a képességét amivel össze vissza ugrál (nem tudom a nevét:eltűnik-megjelenik, eltűnik-megjelenik s közben késel).
A fagyós aknák: akkor szed fel, ha van drasztikus sebzéscsökkentő képességed (had ne soroljam, hogy kinek van) illetve ha a boss épp a speckóját tolja, ha lehet szólj a healernek.
Ezen kívül más nem jut eszembe. Természetesen a tankoknak pontosan kell tauntolniuk és jókor. Ami feltűnt, hogy a jade oroszlán jóval megdobja a nehézséget. Előszőr nem kaptuk meg, le is mentek 40-45 perc alatt. Utána mikor bejött, egy raid estét szoptunk velük és utolsó pullra mentek le. Gyakorolni és szokni kell -
Cathfaern
nagyúr
válasz Fandango #46279 üzenetére
Sajnos elég durván kezd a magyar populáció Ragnarosra koncentrálódni, így a másik két magyar realm eléggé haldoklik Amennyire tudom BS kb. már felejtős, Arathor tartja magát (gondolom, mert PvE realm és van aki nem hajlandó PvP-re menni), de Golden Dawn is nagyon nehezen recruitol (darabszámra is, nemhogy minőségre), gondolom progressben hátrébb lévő guildekben meg még rosszabb a helyzet. Egyedül abban reménykedek, hogy a CRZ miatti pvp-zések visszahoznak pár ember Arathorra
Eladó Kinu M47 Simplicity: https://hardverapro.hu/apro/kinu_m47_simplicity_2/
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● Tört (tehát nem hivatalos Blizzard) szerverekkel nem foglalkozunk! Ne is próbálkozz!
● Ha új játékos vagy mindenképp ajánljuk, hogy egyszer fusd át a téma összefoglalót.
- Milyen monitort vegyek?
- Kezdődik az új iPhone SE alkatrészeinek gyártása
- Sarkköri terepbe olvadó kabátot öltött a Gigabyte Mini-ITX-es AMD alaplapja
- CPU léghűtés kibeszélő
- Elektromos autók - motorok
- Autós topik
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Politika
- Metal topik
- EA Sports WRC '23
- További aktív témák...
- Dell G15 5510 15.6" FHD IPS i7-10870H RTX 3060 16GB DDR4, 512GB NVMe gar
- Csere-Beszámítás! Gamer PC. R5 2600/ RX6600 8GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD
- Samsung A20e 32GB Fekete / Számlával / Jótállással / Új kijelzővel!
- 5560 15.6" 4K IPS i7-11850H T1200 32GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- ÚJ BONTATLAN MacBook Pro 14 - 16" M4 MAGYAR Billentyűzet RENDELHETŐ DEÁK TÉRNÉL Átvehető.
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest