meglökte kicsit kanyar bejáraton hátulról mielőtt megelőzte. Látszott az élőképen is.
Just a simple Lineman...
meglökte kicsit kanyar bejáraton hátulról mielőtt megelőzte. Látszott az élőképen is.
Just a simple Lineman...
Köszi. Szerintem ez belefér.
Norbi..... ezt most rendesen elkefélte
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
(#7454) bajnokpityu válasza Motion_Blur (#7453) üzenetére
nem tudta volna már tartani a citromokat. annyit kefélt el, hogy 3. hely helyett 8. lett...
mocskosul szurkolok Norbinak, de ez az év nagyon nem jön össze...
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
(#7455) Motion_Blur válasza bajnokpityu (#7454) üzenetére
Magától kiszánkázott a kavicságyba. A csapattársai meg szépen lépnek meg a tabellán. Ez a legnagyobb baj. Egy 6. és 8. hely úgy hogy IM-en 2. helyet szerzett. Ez nagyon gyenge.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
A közvetítés megint hozta a szintet...
Visszajátszás kb nincs, vagy ha van is, akkor olyan szögből, hogy a lényeg nem látszódik.
#KeepFightingMichael
Norbi görcsösen akarja a sikert. Tudni kellett volna feladnia a szitut, mindkét oldalt kivédekezni egyszerre nem lehet, elmegy az egyik, a másik ellen aztán már az ív is rossz. Be kellett volna sorolni harmadiknak. Akkor tuti pódium. Túlfeszítette a húrt. De a végsőkig harcolt, minden tiszteletem az övé.
[ Szerkesztve ]
Csak a szokásos sajnos.
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
Szerintem nem kefélte el! Valamelyik felvételen látszik hogy vissza akar támadni Müllernek. Külsö iven megy kicsit müller mellé, de ez a következőben belső lett volna, csak müller lecsúzik/megúszik igy vagy Müller löki le, vagy magátol megy le. Rosszkor volt rossz helyen.
Az biztos hogy a szerencse nem a magyarok fegyvere... Az ilyen helyzetekből mindig e létező legszarabbul jövünk ki. Miközben Huff/Monti még az ilyen helyzeteket is a lehető legjobban mentik meg. És valóban lelépik a bajnokságban.
A legügyesebb állat az ürge, hiszen búzával teli pofazacskóval is képes repülni, miközben egy bagolyt egyensúlyoz a hátán.
"Ma nem volt más alternatíva, csak a futamgyőzelem. Tudom, hogy ha az eszemre hallgatok, akkor összejöhetett volna egy sima dobogó, de abból már van elég idén!"
Kérdés, hogy a Honda vezetői is így gondolják-e
#KeepFightingMichael
A Honda vezetőinek inkább azon kellene elgondolkodnia, hogy Norbi mögött miért nem volt egy társa sem, mint hátvéd....és nem először történik az idényben már ez. Míg fordított helyzetben Norbi beáll védeni az előtte lévő Honda-t, még ha tudna gyorsabb is lenni tőle (lásd Marrakesh pl).
Más:
Nem tudom marad-e 2017-re a Honda, de ide sürgősen kell egy új motor, mert ez így karcsú. Az autó a kanyargós részeken nagyon jó (egész hétvégén Norbi az első szektorban kapott ki mindig, pont a leggyorsabb rész), viszont egyenesben elfogy az egész motor.
Egyelőre a mákjuk 2017-re, hogy a Citroen-ek privátok lesznek (Lopez-en és Muller-en kívül erős Citroen-es egyedül talán Chilton van.). Lada-nál valami Moszka óta nagyon félrement. Sajnálom hogy nem jött össze nekik most sem semmi . Volvo lehet még mindig a fekete ló 2017-re.
Futam:
R1 nem sok izgalom, Norbi jól ment, Lopez meg egy másik kategória. 18-ról az 5. helyre feljönni.....kész.
R2-ben az egyetlen izgalom elől volt. Sajnos ott a két Citroen nagyon betette Norbit a hintába. De hát ezt így kell. Amit sajnálok, hogy rengeteg pontot bukott Norbi a kicsúszással.
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
(#7462) callmeakos válasza Motion_Blur (#7455) üzenetére
E szerint nem tudom mit kefélt el, maximum hogy jelenleg nem egy Citröenben ül, de ez meg nettó baromság.....
All→M8
Szerintem mostmár van azon a szinten, hogy igy gondolkodjon. És igy is kell. Ha mindig az alázatos jókisfiú marad, sosem fog elérni semmit. És szerintem a honda is jobban örül volna egy győzelemnek, mint amennyire bosszúsak a 8. miatt...
A legügyesebb állat az ürge, hiszen búzával teli pofazacskóval is képes repülni, miközben egy bagolyt egyensúlyoz a hátán.
el kellett volna engednie Lopez-t, és Muller-t tartani...nem szép dolog feladni egy első helyet, de ezt kellett volna tennie, de egyáltalán nem hibáztatom, nagyon szép volt, és így is nagyon szép volt, hogy végül ennyire visszaesett. Ezt csinálta így volt rendben.
De ha elengedi Lopez-t talán tartani tudja Muller-t, és pontot hoz a Honda-s csapattársakon, ami az ő helyzetében most fontos lenne azért.
Korai meg 2017-rol talalgatni, foleg ha igaz lesz, hogy 2 autot indit csak a Honda.
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
igen, sztem is ezt kellett volna tennie. sőt még a 2. helyet is be kellett volna áldozni, ha még ő is gyorsabb. kajak gyorsan fel kellett volna mérnie, hogy ki lesz golyózva. oké, tudom, ő nem látja a helyzetet kivülről, nomeg vezetésre is figyelni kellett, de ezért ül Norbi ott, ahol, és nem én.
és sztem a honda a 3. helynek is örült volna, látva az erőviszonyokat.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
Motorerőben már rég utolérték a citromokat. A motorból nem lehet többet kisajtolni már. A probléma a kaszniban van, egész pontosan a csapotthátú kialakítás miatt túl nagy a légellenállás. A civicből nem lehet többet kihozni. Ha jobb eredményt szeretnének, akkor a típust kellene leváltani. De a Honda gyár nem engedélyezi, pedig az olaszok szerették volna. De ők csak egy marketingprojektnek tekintik, és a civic eladásában látnak csak elég potenciált, hogy behozza a wtcc-játék költségeit. Szóval, ha megy, megy, ha nem, hát nem. De gondolom ez már ki lett tárgyalva itt is.
evDirect villanyautós töltőhálózat
Monteiro távozik év végén, megy bohóckodni a villanyautókkal. Hogy azért, mert csak két autó lesz, vagy mert egy se, az kérdéses.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
igen, részemről ez absz. fotelszakértés nem is vitatom...utólag elemezgetjük mit lehetett volna, ez könnyű.
Talán a kialakult helyzetből, mármint ha mindent úgy csinál ahogy csinált egész az utolsó mindent eldöntő szituig, ha ott Lopez-t fogja, és Muller elmegy külsőre, aztán belsőre...azaz elmegy, az még nagyobb esély....Lopez talán(!) kevésbé vehemens, mivel nagy az előnye..na bumm Muller hoz rajta néhány pontot.
Muller-t fogva és Lopez-t elengedve Muller nagyobb eredménykényszer alatt lett volna, biztos hogy keményen adta volna az érzést Norbi-nak.
...
De ezt a kettőst sztem Tarquini sem védekezte volna le onnan hogy megegyeztek az 'összefogásban'
Így a fotelből:
A csapatnak azért látnia kellett volna, hogy ennyire bravúrosan nem jöhet össze még tíz kör védekezés két gyorsabb kocsi ellen, akik ráadásul nem támadják egymást. Taktikailag nekik szólniuk kellett volna, hogy ha olyan a szitu, egyet engedjen el. De sajnos Müller a Chevy-s időszakból hozzáedződött, amikor a három kocsi karavánban végigalázta a mezőnyt a fordított rajtrácsos futamokon. Most is ugyanaz volt a képlet.
Persze, így utólag okosabbak vagyunk, de szerintem a védekezést látva nincs olyan fórumtárs, aki az első körök alatt elhitte volna, hogy ilyen nyomás mellett Norbi győzhet, Csak túl nagyot szakadt a cérna...
[ Szerkesztve ]
3. helyekkel tele a padlás. Szerintem meg kellett próbálni. Hátha sikerült volna olyan hibára késztetni valamelyiket, hogy elszáll miatta. Sikerült is. Szívás, hogy ő is ment vele. Egy bazmegelés, és kell menni a következő helyszínre.
evDirect villanyautós töltőhálózat
Ha feladta volna, most azért kapná az ívet, mert nem elég tökös. Nekem tetszik a hozzáállása.
Eladó üzleti laptopok számlával, garanciával: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/somasz/index.html
Mindenképpen lenyűgöző teljesítmény volt, csak már túl volt feszítve a húr.
Magam részéről annak szurkolok,h jó sok pontot szedjen össze Norbi. Mert pontokra van szükség, hiszen a többi hondásnak több van.
Sztem ott el kellett volna engedni, amikor a citromos csapat üzi elhangzott.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
Én azt olvastam itt, hogy ő nem hagya-el a WTCC párhuzamosan szeretné csinálni a kettőt
Igen, idén korábban kezdődik a villanyszezon, mint ahogy végetér a vb. Ezért kénytelen párhuzamosan kezdeni. De aztán az f-e tart egész jövő júliusig. Szerinted az egész wtcc tesztidőszakot meg a jövő év első felét odaadják neki párhuzamos versenyzésre? Dehogy, csak még nem lehet hivatalos a távozása.
evDirect villanyautós töltőhálózat
Az egész WTCC egy vicc ebben a formában.
Az hogy ez nézhető élvezhető legyen kéne meg egy két plusz csapat, főleg gyári gyártó (Ford, Opel...stb)
Én akkor néztem sokat a WTCC-t amikor a Müller tesók harcoltak (Dirk és Jörg) és még sokan mások.
Jelen volt a BMW, SEAT, Alfa, Chevrolet,Honda, Ford.
24 autó a pályán. Nem lobogtatták a fekete-fehér zászlót egyből amikor valaki meglökött egy másikat.
Gondolom Huff dupla dobogója azért jobban ízlett a Honda vezetőségének.
Ezzel a baj ha mondjuk jövőre 3 autó helyett 2-t indítanak csak, akkor Norbi lapátra kerül. Mert nem azt fogják nézni hogy ki hányszor került be a Q3-ba, hanem hogy ki mennyi pontot / dobogót szerzett.
Nagyon bizakodó voltam hogy Norbi már ezen a hétvégén felérhet a tabella 2. helyére. Vagy legalábbis megközelíti azt
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Elmarad a thaiföldi verseny... Viccbajnokság ez, nem világbajnokság...
azért a pöckölésért zászló vicc volt tényleg, de az is, hogy kiugrásért semmi. F1-ben bezzeg máris 5-10mp jönne, ami ugye fél perc bruttóban
vagy ha lelóg 10cm-t oldalra ugye, akkor is bünti van?
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
(#7482) bajnokpityu válasza Motion_Blur (#7479) üzenetére
pontosan ettől félek én is.
hiába indult úgy a szezon, h Norbi a legjobb pilóta, ezért a leggyengébb mérnököt kapta a pontrendszer szerint, a pontok számitanak..
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
Ez a nyűgöm nekem is.
Nem hiszem, hogy ezen múlik a dolog. A múltkor is chevytől huffyt rakták ki, amikor világbajnok lett, nem mullert.
evDirect villanyautós töltőhálózat
de nem könnyiti meg az elhelyezkedést az a tény, hogy pontok számát tekintve gyári hondások közül perpillanat az utolsó az a pilóta, akit amúgy maximálisan tisztelek, becsülök, és magam részéről és Norbi szerint is a legesélyesebbnek gondoltam év elején.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
motorerő és a végseb nem azonos. Schawo is azt mondja, h kedvezőtlen a sedantól különböző forma végsebre.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
Nem azonos, de azert azt mindannyian tudjuk, hogy a vegsebesseg a szarnyon es a valtoattetelen is mulik, nemcsak a kasztni kialakitasan...Norbi meg jol csinalta sztem, meg kellett mar probalni igy erobol, ami csak belefer. aztan Muller jol elcseszte neki, muszaj volt "fuvet nyirnia", vagy utkoznek
Meg a fék- és gázpedál állásától, valamint a szembejövő galambok számától. De hogy jön ez ide? (Most optimális beállításokról és azonos termelt leszorítóerőről beszélünk.)
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
Igy jon ide: " A probléma a kaszniban van, egész pontosan a csapotthátú kialakítás miatt túl nagy a légellenállás."
Igen, nem jó az alaktényező. Akkor se jó, ha a végáttétel végsebességre van beállítva, és akkor se jó, ha ugyanazt a leszorítóerőt állítják hátra, mint a franciák.
evDirect villanyautós töltőhálózat
A váltóáttételt szerintem max. elrontani lehet, azt kétlem, hogy ez volna a gond. A szárny jogos, de ha a kasztni nagyon behatárolja a dolgokat, akkor az már sokat nem oszt vagy szoroz arányaiban. Sajna a Civic hátulja gyakorlatilag egy félgömb, ami a létező legrosszabb légellenállás szempontjából. Ez a 6-7 km/h különbség megeshet, hogy abból adódik (Huff-ot néztem a táblázatban, a másik két Hondának jóindulatúan megelőlegzek beállításbeli különbséget). Ezt mondjuk még nagyobb motorerővel lehetne kompenzálni, de ahhoz a Hondának aránytalanul sokat kellene találnia (nem 4-5 LE) a többiekhez képest, ami nem túl reális.
Sent from my keyBoard
GT Asia Series, Round 9, Shanghai International Circuit, Shanghai
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
Ha valaki hétvégén nem lesz kint a ringen, akkor nézze itt : Blancpain GT Series - Budapest - 2016 - Main Race
Szokásos pesti dugggó [link]
Ez kiraly lehetett, kar, hogy nem tudtam rola, igy lemaradtam
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
Tim Gabi be tudja fejezni az idei évet.
#KeepFightingMichael
Ja
Láttam élőben.
Mondjuk elsőre a sok ződ Lamborghini között fel se tűnt, hogy van egy Rábasteiger is
Viccetfélretéve, itt volt egy kis idő észrevenni, de ha ezt a Mansellben csinálják meg, és 200-al telibeveri valaki a dombtetőn, akkor könnyen úgy járhat, mint Bianchi.
[ Szerkesztve ]