Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
SpíilerTV, de jelenleg ott is szaggat. Már többször megszakadt náluk is a kapcsolat, és inkább reklámoztak.
Ez jó... "valmi"...
DTM-nek jot tettek a szabalyvaltozasok, leszamitva a SC utani grid rajtott ahol Green nagy elonyt szerzett, az 5 masodperc buntetest amit kapott erte siman kiautozta az elen a kerekcsereig amikor vegul letoltotte.
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
Áttörő sikere a magyar autósportnak!
Xbox GT: X FishboneHUN | PSN: XFishboneHUN
2. futamban is out, futómű
Keszthelyi Vivien 2017 | Hockenheim Crash
távol álljon tőlem, hogy nagyon védjem, de nekem ez azért nem vezetői hibának tűnik, max akkor, ha a fék helyett két lábbal nyomja a gázt. Azt meg azért csak nem...
Just a simple Lineman...
Azt jól látom hogy full automata a cucc?
Mondjuk itt gyönyörűen rácsukták a kaput...
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
elvileg nem az.
Just a simple Lineman...
Fel sem tűnt elsőre... Dehát nagyon nem váltogat sehova... Így a felvezető körös kicsúszása is "felértékelődik"... Nem akarok g*ci lenni, de én kéziváltós beállítással és billentyűzettel is legfeljebb a második körben állok keresztbe az F1 2012-ben
Nem automata, látszik a videón, ahogy vált, ha figyeled az ujjait.
Jobban megnézve jogos, csak elsőre nem igazán tűnt fel, annyira "takarásban" van.
Sry
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
www.pc-style.hu - Első magyar minimal modding oldal.
Fecó Monzában is Seattal fog menni.
#KeepFightingMichael
Noha a Ringen nem úgy alakultak az események, ahogy mi szerettük volna, a TCR Monzai első futama kárpótol minket
#KeepFightingMichael
Nagy Dani +4.2mp a pole időtől... az már majdnem egy kategória.
Ennek vajon mi értelme van? Apuci fizet itt is, csak annyit mégse mint Panis apuka, vagy hogy megy ez mostanában a Zengőéknél?
Honad meg szépen leégett a +súly ellenére is.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
az egyik sorozatban van másfél autójuk, másikban meg nulla, de kapnak kölcsön. Hát ez van...
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
Ezzel a 15-ös autóval, főleg így, hogy megkapja ugyan úgy a súlyokat, szerintem semmi értelme az egésznek. Inkább indítanák őt is a TCR-be.
Guerrieri viszont megint szépet ment azzal a régi Chevivel, annak ellenére, hogy könnyű volt az autó.
A Honda elég gyász volt, de azért Monteiro megint jobban jött ki az egészből...
#KeepFightingMichael
Szerintem vinnék már Zengőék a sátorfát a wtcc-ből, csak van még szerződésük. Más kérdés, hogy mivel lenne előrrébb egy el nem készült Kiával a TCR-ben.
Eladó üzleti laptopok számlával, garanciával: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/somasz/index.html
A napi program végén a Zengő kamion elé kiállt Zoli, és a szurkolók csoportjával beszélgetett hosszasan, teljesen közvetlenül, egy jó fél-háromnegyed órát (!). Ő maga lenne meglepődve legjobban, ha jövőre lenne WTCC, mivel nem lesz induló autó, ezt mondta. Amúgy elég csalódottan nyilatkozott minden témában, a szegény embert (kis privát csapatot) még az ág is húzza effektusra, (pl. Nagy Dani többletsúlya.)
Hallottam őt már többször ilyen szurkolói közegben nyilatkozni, úgy értem nem médiának, azok közül most volt a "legpesszimistább."
--
amúgy a mai paddock-kör az utóbbi évek legjobbja volt:
az autogram osztás kezelhető volt, oda lehetett férni mindenkihez (kivéve Norbit)
odafértünk a RaceRoom sim-hez, 5 perces Hringi menet, time attack volt a feladat, világranglistára kerülésért.
kipróbáltunk a driftelő mini go-kartot, vicces volt
terepasztalos e-race-hez több futam erejéig odafértünk.
--
összességében a nézőszám messze elmaradt a korábbi évektől, sajnos.
a szurkolás is jóval kisebb volt a boxokkal szemben
nemsokára teszek fel azért hangulatvideókat
Session Closed << BlueGift - Magyarország első digitális PC játék sorsoldája <> http://logout.hu/cikk/bluegift_logout_hu/teljes.html >>
Igen, sajnos várható volt hogy elmarad a tömeg idén. És az időmérős eredmények után holnapra nagy pangást jósolok egy pole azért kivitte volna az embereket. Így már csak nagyrészt a keménymag lesz ott + aki sörvirslizni megy.
Mondjuk az se segít hogy ha kimegy két ember, akkor az 20k..+ egyéb költségek.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
sztem nem olyan gáz az az 5-6 helyről indulás, oda lehet érni mindkettőben, ehhez kellően vegyes és rövid a mezőny
Session Closed << BlueGift - Magyarország első digitális PC játék sorsoldája <> http://logout.hu/cikk/bluegift_logout_hu/teljes.html >>
évek óta gyenge a hungaroringi program sajnos. Idén is van az érdektelenségbe torkolló, még idén is elég unalmas WTCC, a kb. 8 autós ETCC, meg az indulókon kívül kb. senkit sem érdeklő lengyel Kia Lotos kupa.
Nem csoda, hogy erre nem fizet az ember gyereke nagy összegeket, hogy kijuthasson.
(#7920) ruti
bennem egyre erőteljesebb a gyanú, hogy pl. Norbiék is azért hozták össze a M1rát, hogy legyen az autóhoz minél több tapasztalat, és adat jövőre. A jelenlegi formájában a WTCC kifújt, és szerintem is vége lesz. Ellenben ha megnézed a mai TCR futamot is, olyant fél órát kapsz, amiért a túraautózást szeretni lehet. Ha lesz jövő évtől bármilyen komolyabb nemzetközi túraautós sorozat, az vagy a TCR lesz, vagy azt a szabályrendszert machinálják valami minimálisan, hogy 2019-re FIA vb lehessen belőle.
Just a simple Lineman...
Legalább lesz hely. Esetleg raceroom simről van kép, azt megnéztem , kipróbáltam volna...
www.pc-style.hu - Első magyar minimal modding oldal.
"Ellenben ha megnézed a mai TCR futamot is, olyant fél órát kapsz, amiért a túraautózást szeretni lehet."
Na pont emiatt néztem a TCR-t, mint az F1-WTCC kombót. Kbszott nagy futam volt .
Sajnos Fecót megbüntették 10 mp-el, mivel a 4. körben átvágta a célegyenes végi sikánt és ezzel megelőzve az egyik Leopold-os autót, viszont nem adta vissza a helyet.
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
RaceRoom: kb. 20 db egymonitoros gép volt kint:
e-Race: a pálya egy része felülnézetből:
a VIP-eket ezzel vitték Norbiék:
ez pedig csekély 62,5 mFt-os árcetlivel büszkélkedhet:
Session Closed << BlueGift - Magyarország első digitális PC játék sorsoldája <> http://logout.hu/cikk/bluegift_logout_hu/teljes.html >>
hangulatvideo: kvali kezdete felülről
érdemes megnézni, milyen kevesen vannak szemben...
Session Closed << BlueGift - Magyarország első digitális PC játék sorsoldája <> http://logout.hu/cikk/bluegift_logout_hu/teljes.html >>
TCR 2. futam is komoly volt!
Tassit kiforgatták a rajt után, a leintésnél már csak 3mp-re volt a győztestől.
Itt Monzában nagyon jó tempót futottak a M1RA-s autók.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Nagyon kár Tassiért, az autónak nagyon jó tempója.
Colciago is nagyon gyors volt, kár hogy nem lett meg a győzelem.
#KeepFightingMichael
Zengő: "Panis egy fekete tojás, remélem jövőre már egy magyar versenyzű ül a helyén"
Zengő eléggé meghatódva adta élőben az interjút, valszeg már tudja hogy több ilyenbe nem nagyon lesz már része... azt gondolom a csúcs ez a pillanat volt: [link]
Nekem személy szerint 2011 és 2012
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
hihetetlen...
#KeepFightingMichael
Ennyi volt az év, Monteiro megérdemelten lesz VB!
Björknek meg a kurva anyját. Pofán kéne baszni.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Björktől azért megkérdezném hogy mire gondolt...
Ennek a címnek egyébként van még értéke? Akkor is megkérdezném ha Norbi harcolna érte.
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
Szerintem Norbi ment neki először, de mindegy. Ennek annyi.
Mi a francnak kellett meglökni?
Flickr----https://www.flickr.com/photos/113522384@N02/? -----------------------------------Krumplistészta----https://krumplisteszta.wordpress.com/
Norbi kényszerhelyzetben volt, mennie kellett Monteiro miatt, főleg, hogy Filippi beragadt (megint). Kemény volt, nem jött be. VB cím már nem lesz meg (ha az extrém eshetőségektől eltekintünk.)
Amúgy először Norbi tolta meg Björköt, bár az még WTCC szinten bőven belefért, csak ettől begőzölt Björk és direkt ráhúzta Norbira.
Mellesleg a WTCC halott. A TCR-ben ma is tök jó futam volt, és az ETCC is egész élvezhető volt a Hungaroringen, ahol szintén a TCR szabályrendszer van érvényben.
[ Szerkesztve ]
Több futamot legalább már nem kell végigszenvednem!
Több szabadidőm marad legalább.
Azért Björk egy eltiltást megérdemelne.
Norbi megpöccintette hátul, nem veszetttek semmit, erre Björk oldalról rárántota a kormányt. Hát az ilyenért nem járna egy eltiltás?
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
Az is vicc, hogy Filippi ennyire nem tud rajtolni...
#KeepFightingMichael
arra gondolsz hogy egy gyári csapat van?
a pár évvel ezelőtti Norbi simán behúzná ezt az évet, akkor sokkal koncentráltabban versenyzett.
[ Szerkesztve ]
A WTCC hivatalos facebook oldalán volt közvetítés végig Norbi belső kamerájából. Abból én nem úgy látom, hogy Norbi megpöckölte volna. Tehát Norbi nem kezdett semmit. A közvetítés mondjuk elmehet a fenébe, hogy nem ismétel semmit.
Szerk.: Björk meg is erősítette. Chilton ment neki, és abból csapódott neki Norbinak. Pech...
[ Szerkesztve ]
emocionálisan sztem is a BMW-s győzelem volt a csúcs 2012-ben, szakmailag valóban ez volt.
WTCC-t csak olvastam, TCR-t megnéztem most, Colciago keményen tolta, és amúgy kap egy 5 rajthelyes büntit Salzurgringre Homola pályán kívüli előzése miatt. Tassi is nagyot küzdött, bár Morbidelli kipöckölése nem volt szép. Ferike meg szegény tök egyedül volt, bele is volt szürkülve a mezőnybe, szar lehetett így versenyezni
Just a simple Lineman...
Hát valóban van itt probléma rendesen, de legalább szép idő volt. Zengő Zoli
Lőttem pár képet én is. Kevesebb emberre számítottam, de nem voltak lényegessen kevesebben mint tavaly.
ETCC - Több izgalom volt mint wtcc-ben az biztos.
Nagy az esély hogy a másik Honda lesz a befutó.
www.pc-style.hu - Első magyar minimal modding oldal.
Norbi mióta gyár pilóta és nem vigyáz a kocsira (és a társaira), egy sima középszerű versenyző lett. Kicsit nagy mellénnyel ráadásul, forrófejű versenyzéssel. Sokkal jobban versenyzett mikor vigyázni kellett a technikára. Sajnálom.
Maga a WTCC meg már csak vergődik. Szerintem jövőre nem lesz. Norbi meg majd indul a TCR-ben talán?! De az cink, mert az F1 betétfutam, az meg nem olcsó.
A hangulatról: Gold4-en ültünk megint. Jó idő volt, sok néző. De míg az előző években akárhányszor elment Norbi előttünk akkor mindenki felpattant, tapsolt, stb. Idén senki sem állt már fel. Taps ment, de már a közönség se éli annyira bele magát ebbe az egész Norbi "lázba". :/
(#7943) Shodan "Kevesebb emberre számítottam, de nem voltak lényegessen kevesebben mint tavaly."
Sokkal többen voltak mint tavaly. Tavaly hideg volt + esett is [link]. Ahhoz képest idén tele volt minden.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
Sziasztok!
Soha nem voltam még ilyen versenyen, viszonylag messze is lakom (Miskolc) és egyéb okok miatt még soha nem volt alkalmam kimenni a Hungaroringre. Követem az eseményeket, mert rajongok a WTCC-ért, de mindig csak annyi információm volt erről a sorozatról, amennyit a TV-ben vagy az interneten össze lehet szedni.
Most hétvégén Szombaton viszont adódott egy lehetőség, és életem egyik legjobb élménye volt. Az időmérő futamra jutottam ki, kb 11 óra körül érkeztünk amikor még a szabadedzés ment. Kb egy hónapja amikor a Miskolc Rally prológján hallottam az R5-ösök hangját azt hittem, hogy attól jobb versenyautó hangot már nem fogok hallani, hát tévedtem. Ami hangot ezek az autók kiadnak a célegyenes végén a féktávon, az valami hihetetlen. Miután össze kapartam a fülem és az állam a tribün aljáról, tovább indultunk a paddock felé, hisz oda is volt jegyünk. Hát mit mondjak, mint egy kisgyermek a csokigyárban, úgy mentem végig hátul a kamionoknál, rengeteg ember, rohannak, fejükön füles, kezükben laptop. PR mindenhol, grid lányok, csapatsártak, VIP részleg és minden, mi szem-szájnak ingere.
Az időmérő futamot a boxok feletti helyről néztük végig. Nagyon jó volt ilyen közelről nézni, hogy hogy folyik egy kerékcsere, vagy hogy készítik fel az autót a következő kimenetelre. Végignézni Rob Huff kerékcsseréjét majd az ünneplést a pole pozíció megszerzésekor nekem óriási dolog volt.
A gyári Honda csapat vendégeként voltunk jelen, ebédeltünk a Nr.2 sátorban, és Norbihoz is be mehettünk egy kis időre. Norbi nagyon kedves volt, megmutatta a boxot, hátul a mérnöki helységet, beszélt az időmérőről és hogy mire számít a versenyen, lehetett kérdezni is Tőle. Ezután Jamie meghozta az aláíró kártyákat, mindenki kapott autogrammot és közös képeket is készítettünk Norbival. Egy kis érdekesség, hogy az aláírás osztás közben berongyolt a WTCC riporternője élő adásban és elkapta Norbit pár percre, úgyhogy úgy lettem benne a TV-ben, hogy nem is számítottam rá. Amíg Norbit interjúvolta a hölgy én még beszélgettem Jamie-vel is, megmutatta hol lesznek majd verseny alatt elhelyezve a különböző alkatrészek, berendezések, kerekek stb. Ezután Norbinak el kellett mennie, mert Ő is részt vett a vendég autóztatáson, de ki hívták nekünk Norbi mérnökét, tőle is kérdezhettünk és Vele is beszélgettünk legalább egy negyed órát.
Amikor végeztünk, mindenki ment a dolgára, volt aki indult haza, volt aki még maradt.
Mielőtt a hivatalos program elkezdődött sikerült elkapnom Czollner Gyulát és Zengő Zolit is egy kép erejéig, mindketten jófejek voltak.
Összességében nekem egy felejthetetlen élmény volt, az aláíró kártya azóta ki van biggyesztve a szobámban, mindig szivesen emlékezek majd erre a napra.
Mindezt nem azért írtam le, mert villogni akarok, úgyhogy kérlek titeket ne jöjjenek a "ne nagyzolj" kommentek, csak azért írtam le, mert Nekem személy szerint ez hatalmas émény volt.
Köszi, hogy elolvastad!
Bocs, ha hosszú lett. Szép napot mindenkinek!
T.
Azt nem tudom, hogy a harmadik világháborút milyen fegyverekkel fogják megvívni, de a negyediket biztosan botokkal és kövekkel. - Albert Einstein
Fasza volt olvasni. Élőben minden 100x jobb, hangok, illatok, hangulat. Kár hogy nem voltál kint még egy F1-es versenyen, pl 2010-13 között, na az volt a hang. Meg persze régebben a V10-esek. A célegyenesben ültél de kristálytisztán hallottál mindent ha egy autó volt a pályán, hogy mit csinál fent a sikánban. Nekem '98-ból volt ez az első élményem, Alesi a Sauberrel, az első installációs köre egyedül. Leírhatatlan hang.
[ Szerkesztve ]
Köszönöm!
Ezen élmények után tervben van egy F1 futam meglátogatása is, talán idén össze is jön.
Azt nem tudom, hogy a harmadik világháborút milyen fegyverekkel fogják megvívni, de a negyediket biztosan botokkal és kövekkel. - Albert Einstein
Sokkal többen voltak mint tavaly. Tavaly hideg volt + esett is [link]. Ahhoz képest idén tele volt minden.
Szombaton szinte alig voltak, pangtak a lelátók. A vasárnapi jó idő töltötte fel a nézőteret, illetve húzta fel a nézőszámot.
(#7949) .LnB
számokat = Nézőszámot : )
[ Szerkesztve ]
Xbox GT: X FishboneHUN | PSN: XFishboneHUN
"meg a számokat." höh? Nem értem.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”