Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- bambano: Bambanő háza tája
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- petipetya: Nagy chili topic. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- MasterDeeJay: Egy nem átlagos Asus videókártya (GTX950M 2GB GDDR3)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Geri Bátyó: Agglegénykonyha 14 – Kések, késélezés
Aktív témák
-
Koocka
tag
Üdv!
ASUS F3SC notimra most ment fel a Kubuntu 8.04. KDE felület fut. Egy oldalon olvastam, hogy elvileg a noti és ez a disztro tökéletesen kompatibilisek egymással kisebb-nagyobb hegesztgetéssel, de elég kezdő vagyok, szájbarágós leírást pedig nem találtam.
Az egyik probléma a vezeték nélküli nettel van. A Knetworkmanager tökéletesen felismeri a wireless eszközt és a hálózatot, csatlakozásnál kéri a jelszót, de aktiválásnál vagy minél megakad és nem hajlandó csatlakozni. Próbáltam routerben állítgatni, (biztonságos - jelszó nélküli, DHCP - statikus IP átjáró és DNS is megadva) de nem jó sehogy.
A másik a hang. Annyit találtam róla, hogy az snd-hda-intel drivert használjam... dehát ez nem vindóz hogy letöltöm a drivert meg telepítem... de akkor hogy is?
Harmadrészt... elvileg a hanghoz csak szerkeszteni kell a
/etc/modprobe.d/alsa-base filet,
méghozzá bele kell írni egy
options snd-hda-intel model=lenovo
sort. Egy szöveges filet sem tudok elmenteni szerkesztés után mert nincs jogosultságom, pedig sudo-val próbálom.Ezekre szeretnék kérni ha lehet szájbarágós-pontrólpontra választ

Köszi előre is !
Aktív témák
- E-roller topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Kész rémálom lesz Linuxot használni jövőre az USA egyes államaiban
- LG LCD és LED TV-k
- Energiaital topic
- Diablo II: Classic és Resurrected
- Xiaomi 17 Ultra - jó az optikája
- Vivo X300 - kicsiben jobban megéri
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...
- Fallout 4 Pip-Boy Edition eladó