Hirdetés

2024. május 11., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2018-03-18 14:44:30

LOGOUT.hu

A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#13801) Tom1939 válasza venom8888 (#13798) üzenetére


Tom1939
őstag

Nem volt K astrám, de nézegettem azt is, ami lejött róla hogy már könnyebb mint sárnehéz elődje, szóval szerintem dinamikában elég lehet az 1.4 turbós. Plusz nagyon halk kategóriában az utastér. Megbízhatóságról sajna semmit nem tudok, újként nézegettem aztán más lett az irány.

(#13802) venom8888 válasza Tom1939 (#13801) üzenetére


venom8888
őstag

Milyet vettel scrosst?

(#13803) Tom1939 válasza venom8888 (#13802) üzenetére


Tom1939
őstag

1.4t gl+ automata allgrip. Boldog békeidőkben 2017-ben ez 5,6 milla volt (most majd 8...). Bár allgrip nem kellett volna, de akkor automatát csak azzal adtak. Most adtam el 5,4-ért 73 ezer kilométerrel (és ez még jó ár volt, csak eladni akartam nem hirdetni mindjárt itt a rav4).

(#13804) Paxker315 válasza venom8888 (#13798) üzenetére


Paxker315
addikt

egy jó giuliettát plz :D Vagy 308 2.0 hdi-vel? [link] [link] [link] bár dízel

https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )

(#13805) venom8888 válasza Paxker315 (#13804) üzenetére


venom8888
őstag

Alfa az kicsi, Peugeot soha.

(#13806) Gombinyó


Gombinyó
őstag

Milyen autót vegyek topik?

(#13807) hhgygy válasza venom8888 (#13800) üzenetére


hhgygy
senior tag

Fizetett PR-mese, másrészt értően kéne olvasni: "országúton" az azt jelenti, hogy 90 km/h-s sebességnél, nem?

[ Szerkesztve ]

Dell Latitude 5590 i7 8650u 16GB 512 GB NVMe SSD; POCO F3

(#13808) hhgygy válasza hhgygy (#13807) üzenetére


hhgygy
senior tag

Még mindig OFF:
Ezek az Opel Astra 147 LE-s 1.4 Turbo nem PR-es adatai:

[ Szerkesztve ]

Dell Latitude 5590 i7 8650u 16GB 512 GB NVMe SSD; POCO F3

(#13809) venom8888 válasza hhgygy (#13807) üzenetére


venom8888
őstag

az van oda irva hogy 130 as tempo

(#13810) FLx válasza venom8888 (#13809) üzenetére


FLx
addikt

Hiszel meg a mesekben? :) Azt is irhatnak, hogy termeli a benzint, ha a garazsban allunk vele, aztan hatha bejon. Ezek a "meresek" egyebkent is ugy szoktak szuletni, hogy lekapcsolnak a kocsiban mindent ami fogyaszt meg a klimat is, aztan egyedul mennek vele csomag nelkul. Arrol ne is beszeljunk, hogy a leirasod alapjan te nyomni akarod neki, akkor rogton +2 litert adj hozza. Teljesen irrealis elvarasaid vannak az autokkal szemben, raadasul keves penzert.

[ Szerkesztve ]

(#13811) venom8888 válasza FLx (#13810) üzenetére


venom8888
őstag

Hat lehet, ha 5 evvel ezelott teszem fel ezt a kerdest lehet tobb valasztasi lehetosegem lett volna, ezert a penzert.

(#13812) FLx válasza venom8888 (#13811) üzenetére


FLx
addikt

Ez igy van, 5 eve 5m korul rengeteg jo autot kaphattal volna. Most ott tartunk, hogy nagyjabol semmit sajnos, ha fiatalt szeretnel. Valamiben muszaj lesz kompromisszumot kotnod, csak ki kell talalni, hogy miben.

[ Szerkesztve ]

(#13813) KubanitoS válasza venom8888 (#13800) üzenetére


KubanitoS
veterán

Szia, a helyedben én Suzuki S-Crosst, Vitarát, vagy Swift sportot vennék 1.4t motorral. Ezek az autók teljesítik a szempontokat szerintem. Jól mennek, nem fogyasztanak sokat.

Nothing will stand in our way. I will finish what you started.

(#13814) venom8888 válasza KubanitoS (#13813) üzenetére


venom8888
őstag

ezeket mikortol gyartottak? 2020?

(#13815) Tom1939 válasza venom8888 (#13814) üzenetére


Tom1939
őstag

Sima 1.4t valamikor 2017-től, és 5 milla kerettel kb az a reális. De jók azok, nincs rajtuk még részecske szűrő se.

[ Szerkesztve ]

(#13816) venom8888 válasza Tom1939 (#13815) üzenetére


venom8888
őstag

[link] Jovo tavasszal tervezem a vasarlast, addigra ennek az ara lemegy 5 kornyekere es ez viszont komprumisszum mentes.

(#13817) Gombinyó válasza venom8888 (#13816) üzenetére


Gombinyó
őstag

Nem, ez sem fog 5-6L-t enni. Városi, hideg motoros közlekedéssel nyugodtan számolhatsz ennél is 8-10 literes fogyasztással. Dinamikában meg alig jobb az 1.8 HSD-nél.
Másrészt elég nagy valószínűséggel nem fog esni az ára tekintve merre halad az infláció. Jó eséllyel drágább lesz egy évvel öregebben jövőre, mint most.

[ Szerkesztve ]

(#13818) FLx válasza venom8888 (#13816) üzenetére


FLx
addikt

Lemegy az ara? :) Mikozben evente minimum 10%-ot dragul minden uj auto, a hasznaltak sem fognak nagyon zuhanni. Foleg mivel mar a Toyota is 1+ eves varolistara ad uj autot, ez meg radob egy lapattal a hasznalt arakra. En tavaly rendeltem 10-ert egy Corolla-t, azota ketszer dragult meg, most jon a harmadik emeles.

(#13819) venom8888 válasza FLx (#13818) üzenetére


venom8888
őstag

NEm tudom mi folyik a foldon most, dragul minden, egyre kevesebb van mindenbol. 50 ev es elpusztul a fold, vagy kihalunk,de komolyan.

(#13820) venom8888


venom8888
őstag

Amugy most nezek YT videokat a gyrosulasarol az Aurisnak. Power modban 8sec, ami kurva jo. Gondolom eco modra erti a 11 sec es gyorsulast 100ra.

(#13821) Paxker315 válasza venom8888 (#13816) üzenetére


Paxker315
addikt

kompromisszummentes? Nem az. Nagyjából forma-forma amit a HSD-vel tudnak, a HSD még lehet, városban dinamikusabb is, meg persze komfibb.

Az 1.6 szívónak az ára meg felfelé fog menni, pont az olyasmi vásárlóközönség végett ami itthon megszokott :) "hibridnemke, kisturbósnemjó, dízeltőlfélek". Régi vágású, század első évtizedével jobban harmonizáló az 1.6 szívó 4 henger, s, bár se nem gazdaságos, se nem túl dinamikus, de, igény-kereslet óriási lesz rá

És az ár ezt majd leköveti.. Főleg, hogy már 1.5 3hengerrel adják a Corollákat is, nincs opció a kivezetett 1.6 szívóra, fel fog menni az ára a "híre miatt". Tippre kb 500ezerrel fizetnél érte többet jövő tavasszal

[ Szerkesztve ]

https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )

(#13822) Tom1939 válasza venom8888 (#13816) üzenetére


Tom1939
őstag

Hát sajna ahogy többiek is mondják könnyen lehet hogy egy ilyen nemhogy jövőre még évekig nem lesz 5 millió... Plusz apuéknak van ilyen corollája én inkább azt mondanám hogy olyan max ok a motorerő. Apum általában gyorsabban megy pályán mint én, de megindulásos részeken mindig figyelnem kell rá hogy le ne maradjon nagyon (volt egy pár külföldi nyaralás hosszú autópályával).

(#13823) venom8888 válasza Tom1939 (#13822) üzenetére


venom8888
őstag

Bocs mar bele vagyok kavarodva, milyen autod is volt akkor,amikor lemaradt mogotted?

(#13824) Tom1939 válasza venom8888 (#13823) üzenetére


Tom1939
őstag

1.4t scross :)

(#13825) No.01 válasza venom8888 (#13820) üzenetére


No.01
őstag

8sec gyorsulas? Az uj Corolla a nagyobb 180LE-s motorral tudja azt nem az Aurisok.
BTW ha foldhozragadt fogyasztasi adatok utan kutakodsz akkor szinte csak es kizarolag a Spritmonitort ajanlom olvasgatasra.

Ne haragudj, de te el vagy tevedve es varazsolva (nem szemelyeskedesnek szanom) de amiket irsz es linkelgetsz az 10mp-es keresessel kiderithetoen kamu.

Ezek az szivo motorok nem fognak 5 ala esni meg egy ideig biztosan. Ha latod az elmult bo 1 ev piaci mozgasait foleg az utobbi idok torteneseit akkor lathatnad, h ez gyakorlatilag teljesen alaptalan.

A kis turbos motoroknak meg jobb ha utanna olvasol. A Suzikit leszamitva nem eppen a megbizhatosagukrol vagy epenseggel az olcso fenntarthatosagukrol hiresek. Ha nyomod akkor megy, de keveset fogyasztani meg azok sem fognak.

[ Szerkesztve ]

(#13826) venom8888 válasza No.01 (#13825) üzenetére


venom8888
őstag

Tobb egyszeru hozzank hasonlo ember feltoltott kameras felvetelt a YT-ra ahogy 0-100 ra gyorsul az Aurissal, egyszeruen elinditottam egy stoppert,es minden esetben szinte 8-9 sec volt a gyorsulasa. Ez nem kamu meg ilyenek.

[ Szerkesztve ]

(#13827) vicces


vicces
addikt

amúgy én ilyen corollát kaptam kb 6 éve kanadában kölcsönzős autóként, cvt váltóval. nyilván azóta sokat alakítgatták. de azóta is corollát akarok. mindig ;] ott 100km/h az autópályán vagy highway-en vagy mi a csodán a max megengedett. én meg nem akartam kockáztatni és jól be is tartottam.
annyi van hogy nem tudom milyen motor volt benne pontosan, mert az autóhoz azt hiszem csak 2 kulcsot kaptam. szóval vagy 1,6-os volt vagy 1,8-as. a klima az fixen ment benne mindig, csak "rákapcsolni" lehetett. a fogyasztás meg 5,5 literre jött ki 2 hét után. sok montreállal meg egy pár napos montreál-niagara úttal.

:)

(#13828) KTTech válasza venom8888 (#13826) üzenetére


KTTech
veterán

De az... a gyári adatokat nyugodtan el lehet hinni a Toyotának, annál gyorsabban nem mennek az autóik. A stopperes mérést meg inkább hagyjuk, főleg YT-ról szemre (ahol bármilyen fps-el felvett anyag 60fps-el kerül alapból lejátszásra PC-n).

Apró megjegyzés: a Power mód nem ad nagyobb teljesítményt (főleg nem tartósan, mert az akku kapacitása elég limitált), a benzinmotornak van egy adott maximális teljesítménye, azt sem fogja feljebb csavarni, inkább csak jobb gázreakciót javítja (hamarabb indul meg, cserébe a fogyasztás az egekbe ugrik). De akár Eco módban, ha valaki padlóig tapossa, ugyanazt érheti el.

[ Szerkesztve ]

www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon

(#13829) Senhi válasza venom8888 (#13826) üzenetére


Senhi
aktív tag

Ha a gyári sebességmérő mutatta akkor abból vonj le még 10km/h-t mert kb annyit csal :) 130 GPS szerint valahol 143 körül van az órán. Mint tulaj mondom, ha dinamikát keresel az auris hsd nem a te autód. Városban oké, autópályán külső sávok zsákmány állata vagy vele.

(#13830) KTTech válasza Senhi (#13829) üzenetére


KTTech
veterán

Már ahol :D Nálunk a legbelső sáv a Yaris HSD-é :D

www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon

(#13831) Bullitz


Bullitz
aktív tag

En egy 190 lovas 2.4 accord utan ültem at a p2-be hetekig olvasva a gyorsulási adatokat mint egy tizenéves suhanc. Majd megvettuk es nyilvánvalóvá valt hogy boven elég mindenre sőt még sok is. Cserébe télen nyáron 4,5-5,5et eszik.. Pályán simán tartja a 140-150et városban pedig lenduletbol és villanymotorbol tok jót lehet autózni. Mindenféle offenzíva nélkül kicsit felkene nonod 5ert venni egy 1,6-1,8 szívó japánt, megbízható nem eszi le a fejed es mindenre elég (pl. 1.8 civic) a maradékbol meg jarj el a srácokkal gokartozni, ott legalább vezetni is tudni kell nem csak a gazt taposni :) meg edzesnek is elmegy mert egész komoly koncentraciot es erofeszitest igenyel. Mondom meg egyszer no offense, ugyanezen porogtem en is. Most meg jön a gyerek megy a p2 ezért kell egy kombi HSD hogy a javítások helyett horvatba jarjunk a gyerkoccel ha novoget :)

HALA MADRID // 18' Auris HSD

(#13832) Paxker315 válasza Bullitz (#13831) üzenetére


Paxker315
addikt

Ennyire jól enne a P2? Én valamit nagyon elronthatok, tavaly tavaszi ill novemberi gumicsere óta ~bő fél literrel eszik többet a YarcsiHSD, lazán 5.1-5.5 közt mozog. Vagy, csak ennyit számít, hogy a gumik újak, tapadnak, és eleve rossz üzemanyag-hatékonyságúak (nyári D, téli C) ? : ) Nokian Wetproof és Nokian WR

Egyébként egy ideje tervezgettem még P2-re váltást is, még valamennyi pénzt fognék is rajta, meg persze a praktikum. .. :DDD

https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )

(#13833) No.01 válasza Paxker315 (#13832) üzenetére


No.01
őstag

Gumi es a homerseklet eleg sokat tud javitani/rontani a dolgokon ;)

(#13834) KTTech válasza Paxker315 (#13832) üzenetére


KTTech
veterán

C/D ratingos guminál nem csodálkozok a fogyinövekedésen, ha előtte volt egy B-s... minden ugrás 0.3-0.5L plusz fogyasztást jelent. A hőmérséklet egyébként jobban üti a fogyasztást (kb. 11 fok alatt megugrik, a fűtés meg igen sok benzint kér - sokkal többet, mint a klíma).

www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon

(#13835) Paxker315 válasza KTTech (#13834) üzenetére


Paxker315
addikt

ez így sokmindent megmagyaráz. Gyakorlatilag 0 fokig bringával járok, autó fagyok alkalmával kerül elő : )

https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )

(#13836) jozsi252


jozsi252
veterán

Sziasztok

Most fogom vinni a 2017-es Yarisom (2NR-FKE) a 90 000-es szervizre. Toyota 4+ akcióban 110 000ft lesz kb a szerviz ami a következőket tartalmazza.
Olaj+olajszűrő+légszűrő+pollenszűrő+fékolajcsere+gyújtógyertyák cseréje+munkadíj. Az lenne a kérdésem hogyha mondjuk nem márkaszervizbe vinném akkor mennyit lehetne ezen az áron spórolni?

iPhone 13 Pro Max

(#13837) rob210 válasza jozsi252 (#13836) üzenetére


rob210
nagyúr

Az olaj 15e-23e között mozog.
A gyári 20e.
Minden esetben a 0w20 ast néztem.
A szűrők fékfolyadék és olajleeresztő csavart és tömítést is számítva zsír újat, tehát amit ilyenkor lehet kicserélve is 75e ben áll meg. munkadíjjal.
De itt azért számold bele, hogy az ország mely részén, milyen szervízbe viszed.
Számlásan, vagy "okosban"...etc.etc.

Renault power

(#13838) Gombinyó válasza jozsi252 (#13836) üzenetére


Gombinyó
őstag

Az viszonylag még baráti is. Kérdés meddig akarod megtartani a kocsit, eladásnál jól jöhet egy visszakövethető hivatalos szerviz múlt.

(#13839) jozsi252 válasza Gombinyó (#13838) üzenetére


jozsi252
veterán

Az elejétől fogva ugyanabba a szervizbe hordtam a kocsit. Igen tudom hogy sokat számít egy jól visszakövethető múlt. De mondom azért rákérdek hogy mit gondoltok erről az árról. Amúgy tudom hogy mondhatni ez a egyik leghúzósabb szerviz, mármint a 90 000-es. A köztes szervizek 4+ akcióban egyáltalán nem húzósak szerintem. Ez most combosabb lesz.

rob210
0w-20 került bele eleje óta, úgyhogy mindenképp az menne bele most is. Köszönöm hogy összeszedted az infókat! :R

iPhone 13 Pro Max

(#13840) No.01 válasza jozsi252 (#13836) üzenetére


No.01
őstag

Sajna nekem a motorkod semmit nem mond, de ha nem hybrid es automata en 90e km-nel akkor is csereltetnem a valtoolajat.

Egyebkent hivatalos markaszervizes arnak ez szerintem elfogadhato.

(#13841) Nikaré


Nikaré
őstag

Srácok!
Mit mondanátok erről az autóról?
Érdemes egyáltalán megnézni?
(Nem saját részre lenne, de egy jó barátomnak szüksége van tanácsra is) Hátha ti olyat láttok a sorok között amit én nem :U

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/toyota/aygo/toyota_aygo_1.0_plusz_ac_m-mt_klima-cserelheto-18009304

[ Szerkesztve ]

(#13842) No.01 válasza Nikaré (#13841) üzenetére


No.01
őstag

Az MMT lehet problemas (nem vagyok biztos benne h valoban igy van szoval ennek azert keress utanna...)
Mi anno kerestunk hasonlot vegul a Hybrid elott egy sima, de automata Yaris lett.
Tudjuk hova kerult meg mindig mukodik holott mar boven 340e folott van benne a km ;)

(#13843) jozsi252 válasza No.01 (#13840) üzenetére


jozsi252
veterán

1.5 111LE sima 6 sebességes kézi váltós. A szervizkönyv nincs nálam de van rá esély hogy egyáltalán nem is ír a váltóolajra csere periódust? Mondjuk 100-150k kilométerenként?
A Toyotának a 4+ akciója miatt ennyi, amúgy 132k lenne ha mondjuk nem lenne 4 éves a kocsi. Az már sok lenne azért..

iPhone 13 Pro Max

(#13844) No.01 válasza jozsi252 (#13843) üzenetére


No.01
őstag

Siman lehet, h alapbol nem irja a valtoolaj cserejet. Mikor mi elkezdtunk hybridezni - lassan mar 10 eve - akkor peldaul meg ott sem volt bevett szokas. Mi konkretan a 3. helyen tudtuk csak lecsereltetni mert az elso ketto (hivatalos Toyota szerviz BTW) egyszeruen nem volt hajlando holott nyilvanvaloan fizettunk volna erte.
Sot igazabol a fekfolyadek csereje is sokszor es sok helyen hasonlo elbiralas ala kerul, de latom az nalad szerepel a listan.

Ha hosszutavra tervezel akkor szerintem 90e km-kent egy valtoolaj csere igenis szukseges.
Lehet a szerviz mast mond, de h artani nem art az tuti.

(#13845) Gombinyó válasza No.01 (#13844) üzenetére


Gombinyó
őstag

Fékfolyadékot már szerencsére kötelező cserélni 30ezrenként. Azt hívja a toyota nagy szerviznek amikor azt is cserélik, érezhetően drágább is, mert olyankor felrakják a kocsit padra is.

(#13846) flegga92 válasza jozsi252 (#13843) üzenetére


flegga92
senior tag

Nem szokásuk megadni. Én az Auris HSD-vel tavalyi szervíznél kérdeztem a márkaszervizbe, azt mondta nem ír elő a Toyota pedig azért az automatába illik.. 210e-nél cseréltettem, hát volt egy színe. Nem megyünk sokat a kocsival így én 5 év múlva megint lecserélem nem volt vészes összeg ez kb (40-50e km).

(#13847) Bullitz


Bullitz
aktív tag

Sziasztok!

Auris TSS-nél a TSS-ben hogy alakulnak a bizonyos technikák, mind benne van vagy voltak ebben is különböző 'kategóriájú csomagok' ?

HALA MADRID // 18' Auris HSD

(#13848) flegga92 válasza Bullitz (#13847) üzenetére


flegga92
senior tag

Minden benne van. Sávelhagyás figyelmeztető jól működik, tábla felismerőnek sok értelme nincs, nem tudja, hogy nálunk feloldja a kereszteződés, ezért van, hogy 10 km múlva is kint van, kamion hátuljáról beolvassa a "sebességét". Vészfék asszisztens is jól működik először csak figyelmeztet, de a féket is bevágja. Néha ha kanyarban van, hogy parkoló autóra bejelez.
Arra érdemes figyelni, hogy a faceliftnél kikerült a szenzoroktól a fűtőszál 2016.06 előtt tuti nincs, kábel sincs kiépítve, utána van kábel fűtőszál pedig tök random. 30k körül van a fűtőszál + kell frissíteni az ECU-t. Fűtőszál azért érdemes, mert párás időben nem működik, 15 perc klímázás megoldja a gondot.
Így néz ki a fűtőszál:

(#13849) Bullitz válasza flegga92 (#13848) üzenetére


Bullitz
aktív tag

Szia, köszi szépen! :)
Sejtettem, igazából számomra egy extra érdekes ebből a ráfutás gátló, ami a vészfék ugye, talán ennek van érdemi haszna.

Jól tudom hogy még az utolsó szériás Aurisokba is csak sima tempomat volt, nem volt adaptív egyáltalán, ugye?

HALA MADRID // 18' Auris HSD

(#13850) venom8888


venom8888
őstag

Sracok,most olvasom hogy prius4 ben nincs potkerek,ez ugye csak vicc? Automentot hivjak 50.000 ert ha 5km re a melomtol defektet kapok?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.