A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Retro Retro Kocka Kuckó 2024
- Bemutató Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [plevips:] Pár kép a Fóti Homokbányáról
- [Re:] [Krisztianby:] Az ügyintézésnek mindig ilyennek kell lennie?
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2018-03-18 14:44:30
LOGOUT.hu
Hozzászólások
gaborn1
tag
Én megkockáztatom, hogy a 2014-es avensisünk csendesebb volt, mint a 19-es corolla. Mondjuk én autópályán szinte soha nem megyek, csak gyorsforgalmin, 120-as tempomatnál számomra! még elfogadható a zajszint, úgyis szól a zene vagy a rádió, szóval nem szokott nagyon feltűnni.
Paxker315
addikt
Fantasztikus én csak annyit tudok, a yarisbol kb egy óra után fejfájással, csengő füllel, zsibogo fejjel mászok ki, a család többi autójával ( karoq, kamiq) meg simán merek hosszabb úton menni, akár 3-4 órákra. Síri csend van a skodek suv-okban a yarcsihoz képest ( utóbbiban az zajos, ha EV módban gurulok a garázs csempein, és hallani ahogy ropog a gumi alatt a kosz.. Vagy lámpánál állva az elhaladó forgalom zaja kb olyan, mintha szabad ég alatt lennék) . A VAG koncern más kompaktjaival sem volt bajom ( Golf, Oktav).
Kolyokkent sokszor almodoztam hogy szonaros vagyok(minden beszélgetést felhallottam az emeletre, most is az udvaron állókat hallani a szobából), és tizenéves / huszonéves éveim is megnehezítette szociálisan, hogy képtelen voltam tolerálni a zajos / zsibogo helyeket, csacsogast, szökőkút, pláza vagy a klíma kültéri egysége nagyon taccsra ver. Így a hangosra húzott zene nem megoldás, ha fáradt vagyok, inkább lekapcsolom a medialejatszast is. Mindig van nálam amúgy munkavédelmi fuldugo pl séta vagy bringazas esetén, így nem látom értelmét annak hogy magasabbra tekerjem a hangerőt.
Arra tippeltem, hogy a két kompakt (Auris HB, CT200) azért lényegesen csendesebb, és legalább a škoda Kamiq vagy Karoq szintjét tudná, mert nekem az már hiperter ugrás a yarcsikahoz képest esk ablakuvegektol még a folpack fólia is jobban szigetel
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
FLx
addikt
Menekulj a Toyota-tol, ha ennyire zavarnak a zajok, kulonben fuldugoval fogsz maximum kocsikazni. De tenyleg az lenne a legjobb, ha kiprobalnal egyet. Menj el egy tesztvezetesre es nezz meg egy legujabb Corolla HB-t, az ingyen van. Legjobb proba, ha belehajtsz egy tocsaba.
[ Szerkesztve ]
Astery
senior tag
Sziasztok! Nem régen vásároltam egy 2019-es corollát. Lenne méhány kérdésem ezzel kapcsolatban.
Ahogy nézem gyárilag csak kompresszort meg vmi tömítőt adnak hozzá. Érdemes lenne beszereznem egy pótkereket? Ha igen hol keresgéljek és milyet? Elég ha csak méretben passzol a fentlévőkhöz (16 col)?
Van ugyan casco biztosításom de ettől függetlenül vmi rablásgátlót ajánlott beszereltetni? Ezzel kapcsolatban inkább az aggaszt, hogy nem fog-e belezavarni a kocsi elektronikájába. Tudtok-e esetleg ajánlani szakembert ehhez?
Köszi
Hát ja. Még az új rav4-et se nevezném olyan csendesnek... De hát nekem dsg nem kellett, Lexus meg drága és mindegyik kisebb belül mint a toyota amire épül... Szóval kb. ez van
Szerk: Kijött a corolla cross [előzetes] árlista, 11.75-től indul...
[ Szerkesztve ]
FLx
addikt
Meglepoen jo ara lett, lassan a sima Corolla ennyi.
Drágább mint ahogy ősszel a rav4-et vettem, de ja itt tartunk. És ahogy nézem ebben a comfort business (alap + félmillás csomag) nekem teljesen élhető lenne (általában a style+tech, vagy style+ kell a többinél).
Senhi
aktív tag
"A Comfort, Comfort Business, Style és Style Tech szereltségek 2023 márciusától rendelhetők, ezért ezekre vonatkozó ár- és felszereltség információk tájékoztató jellegűek."
Magyarán marad a premier idénre (talán) amiben bár minden benne van, de erősen rav4 teritórium árban. Jövőre meg kitudja mennyi lesz.
Az mondjuk pozitívum hogy bsm, inteligens park radar sokkal alacsonyabb szinttől benne van, mint a rav4-ben (bár szerintem a 2023-asban ott is változtatnak ezen) illetve megkapja a full digitális műszerfalat és 10.5-ös infotainmentet már comforttól. Összességében comfort business valóban nem lenne rossz ennyiért, ha idénre lenne tudnák hozni garantált áron .
pècsimunkás
addikt
Nem vagyok pécsi, ès főleg nem a kollègád!
Nekem 5 ajtós van, ami alapból halkabb mint a kombi!
Ráadásul 1,2 t, amit szépen le is írtam!
Elképzelhető, hogy a hibrid motorja is többet pörög mint az 1,2t?
Nem???
Ès ha jól emlékszem, nem csak a vezess botfülü újságíróját említettem, hanem az autopult.hu tényleges mèrèseit is!
Téma részemről lezárva!
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
Az fel sem tűnt, magyarul elsőre csak "fullos" van. A 433 liter csomagteret is kevesellem egy kicsit (mégis csak 4,46 méter az autó).
Bullitz
aktív tag
Nekem is hybrid Auris van, kombi. 2018-as tehát FL.
Szerintem városban kifejezetten nagyon halk, 70 körül is.
Az tény, hogy autópályán 110 körül már van szélzaj bőven, de a motor akkor is szerintem elég halk. 120-140 km/h utazó tempónál viszonylag sokat pörög már a benzin motor így szerintem itt már kicsit átlag alatti a zajszint, de pl. egy jó útburkolat jelentősen segít ezen, pl. M2 és M0 között zongorázni lehet a különbséget, mintha másik kocsiban ülnénk. Szóval szerintem is ez egy elég sokrétű dolog, de az tény hogy van halkabb de hangosabb autó is a kategóriában, alapvetően meg hosszútávra amúgy sem ilyen autót szokás venni.
Összehasonlításképp a 2005-ös 2.4 Accordom 150-160 körül volt olyan mint ez 120-nál.
Pedig van köztünk jó pár év meg egy kategória
Városban cserébe hibernál.. és az előző P2-höz képest ég és föld a zajszint minden tempónál.
Kinek mi ?
[ Szerkesztve ]
HALA MADRID // 18' Auris HSD
BeZol
őstag
Húgom 2012/05 havi 1.4 diesel Yaris-a is ilyen.
130 km/h körül már 3/4 hangerőre kell tekerni a hifit h halljad a zenét, az apple watch-on pedig nem tudtam beszélgetni, le kellett lassítani 110 körülre h halljam mit mondanak.
Ugye ez a széria 2 faceliftet is megélt (kérdés javult-e a zajszigetelésük) mire megjelent az új Yaris (2020 nyarától volt rendelhető).
Na nekünk most ez az új Yaris van hibridként, és hidd el, sokkal-sokkal halkabb, mint a régi Yaris.
Ezt a decibeles Adac tesztet amit láttam h régen linkeltél ezt nem tudom hova tenni, mert családi autónak faceliftes BMW 535D Gran Turismo volt eddig, amiben konkrétan a melletted álló hangos diesel kamiont/buszt sem hallod be, és 69dB zajt írnak rá 140km/h-nál, a 3. generációs Yarisokra meg 71-72dB-elt, holott ég és föld a két autó zajszintben, kétlem h 2-3dB ennyire bazira sok zajszigetelést jelentene!
Tehát igen, ezek után sztem is az a legjobb, ha hasonló próbaúton kipróbálod mindegyik típust, lehetőleg egyikből a másikba átülve, mert akkor azonnal feltűnik a dolog.
Azt azért hozzátenném, hogy videókártyák alapján a teszteken van, hogy teszem azt 44dB-elnek írnak két típust is.
Legyen példa kedvéért Gigabyte Gaming OC az egyik, a másik pedig egy MSI Gaming X Trio típusú.
Hiába egyforma a hangerejük (valszeg nem az, de most legyen az) a hivatalos online tesztek szerint (valszeg hasonló a ventifordulatszám is, kivéve ha egyik okosabban csinálta és ezért gyorsabb ventikkel is halkabb), többször tapasztaltam olyat, hogy a gyakorlatban a zajnak a frekvenciája teljesen más volt, tehát míg az egyik ilyen magasfrekvenciásabb zajt adott ki, a másik mélyebbet.
Az egyik konkrétan irritáló volt, a másik teljesen normálisnak tűnt, hivatalos méréseken pedig dB-elre azonosak (még a ventifordulatszámokat is megnéztem mi volt a hivatalos teszteken és nálam is annyi volt).
Ezt a példát is csak azért hoztam, hogy el kell menni, ki kell próbálni, tapasztalatot pedig meg lehet osztani, online teszteknek pedig sajnos nem szabad 100%-osan hinni, sok az elfogult vagy rejtetten fizetett hirdetéses cikk.
Karotta pl. csinált nemrég Mercedes EQE youtube tesztet és csak ő hozta elő, h mennyire zörög, csattog a kocsi bizonyos esetekben 40m Ft-os árcédula mellett, az írott cikkbe ez talán be sem került...
De akár ott van az új Skoda Octavia-k központi kijelzője, hogy népítéletek alapján folyton lefagy, lassú és kvázi használhatatlan, ezt pedig kb. egyik cikkíró sem említette, csak h majd biztos frissítik, lehetne jobb, bla-bla...
3. gen Yaris-t megjelenéskor eléggé dícsérték, pedig pl. számomra elég nagy kalap kaki az érzéketlen kormányával és a magas menetzajjal... Nyomvájús országúton esőben konkrétan életveszélyes, mert ha elviszi a kormányt a víz és korrigálni kell, akkor "túlkorrigálsz" az érzéketlen és túl könnyen járó kormány miatt.
A fékrendszerét is dícsérték anno a tesztekben, hát nyomj egy vészfékezést autópályán... Ki akar törni a hátulja és ideges az egész kocsi, az is balesetveszélyes, na meg megállni is alig akart ilyen vészhelyzetben...
(És ezek még az újonnan vásárolt kocsi első éves tapasztalatai, 2013 utántól nem voltam hajlandó beülni abba a kocsiba. Egyértelműen csak városon belülre való, csak akkor minek árultak diesel-t is...)
Egyéb:
az mennyire normális egy hibrid Toyota Yaris-nál, hogy egy helyben állva nem hűt a klíma?
Amit előtte menet közben lehűtött azt álló helyzetben 3-5 percen belül kifújja és utána egyre melegebb lesz végül pedig már a kinti levegőt beengedni is jobb mert nem hűt semmit csak érzésre keringeti a belső levegőt ami 28fokos napsütében biztosan 30+ fok volt már 20+ perc egy helyben várakozásnál.
Nem akarom elhinni, hogy ez gyárilag normális, mondjuk azok után h 20km/h felett az ajtók sem zárnak be maguktól és be sem állítható sima kulcsos Yarisnál, ezt sem akartam elhinni.
[ Szerkesztve ]
Senhi
aktív tag
Egyébre reagálva: nincs ECO módban? Akkor tud ilyet produkálni.
Az újabb hybrideknél a klímát ugye nem a benzin motor hatja, hanem külön van, szóval elvileg álló helyzetben is menni kéne. Kérdés, hogy ha régebbi yarisról van szó, ott is ez-e a helyzet
pècsimunkás:Nyugi? Én emiatt nem akarok vérre menni. Csak azt mondom, hogy sokkal jobb a személyes tapasztalatának hinni, mint bármilyen újságírónak. Előttem tök jól leírták, hogy miért.
1.2t auris nem tudom milyen, én 1.2t corolla hatchbacket vezettem (az újat), na az pokol volt zaj szempontjából.
BeZol
őstag
Meglesem ma hazafele, őszintén szólva ezt nem néztem
A zajszigeteléshez, zajszinthez annyit tennék hozzá, ha egy autó 69dB hangos, és a másik pl 72dB, akkor az utóbbi kétszer annyira hangos, az már nagy különbség, szerintem.
FLx
addikt
Azon meglepodtem, hogy a style-tech felszereltseg sokkal jobb, mint a sima Corolla-nal.
Igen, nekem úgy tűnik gyakorlatilag egy más autó ez ugyanazzal az előnévvel, nem egyszerűen egy megemelt corolla (méretekből is ez jön le, nekem szélesebbnek is tűnik).
gaborn1
tag
Szerintem sok nem fog fogyni belőle, túl közel van árban a RAV4-hez. Kb azonos felszereltségek mellett 1M sincs a difi, de annyival meg többet ad azért a rav4.
Technikában azért jobb mert újabb(képernyő belül, vezetéstámogató már 3.0 stb) , de egyetértek, főleg hogy a rav4 is behozza előbb utóbb ebben a lemaradását. Jóval nagyobb a csomagtere a Rav4-nek, ahogy a hátsó lábtere is, és csak 14 centivel hosszabb. De meglátjuk.
Senhi
aktív tag
Szerintem menni fog még az ára felfele a rav4-nek annyival, hogy a különbség már érezhető legyen. Most nézem, hogy abból is frissültek és mától érvényesek az új árak (link), bár nekem már 2 hónapja is ennyit mondtak a következő évi modellre szóval ez a lista nehezen értelmezhető, mert ezen az áron ilyen autó már nincs (csak az újabb my2023 az pedig technikában behozza a lemaradását a crosshoz képest).
gaborn1
tag
Ma voltam pont Toyotában, Camryre is dobnak 900k-t, a mi Executive VIP-ünk már listaáron 17,1 lenne, ha ma rendelném és céges kedvezménnyel is csak 15,5-ig megy le kb. Mi tavaly 12,7-be kaptuk és akkor azt hiszem 15,6-15,8 körül volt a listaára, csak cégre hatalmas központi kedvezmény volt (18-19% körül).
szerk: ma voltunk lepapírozni mindent, jövő héten lenne az átadás, de el lett tolva júni 13-ra nyaralás miatt.
[ Szerkesztve ]
nandow
aktív tag
Eszméletlen, milyen áremelkedések vannak...
VaZso
senior tag
Egyébként csak zárójelben... mai 396Ft-os euró árfolyammal nézve a 17.1 millió a március-áprilisi 370 forintos árfolyam mellett cirka 15.98 millióba kerülne, vagyis csak az árfolyam-különbözet miatt másfél hónap alatt cirka 1.12 millió elolvadt...
Nem vagyok biztos benne, hogy áremelkedés volt a ludas, inkább a forint értékvesztése...
nandow
aktív tag
Nem tudom a Toyotánál hogy van, de más márkánál hallottam olyanról, hogy kb 400 Ft-os euro árfolyammal kalkulálták a magyar árakat hónapokkal ezelőtt.
Aztan mondjuk hiába volt pl az euro “csak” 370 Ft, azt a különbözetet szépen benyelte a gyártó.
De egyébként igazad van, a Ft leértékelődése is nagymértékben hatással van erre sajnos.
VaZso
senior tag
Könnyen lehet (veszteséget nyilván nem akarnak maguknak), de ebben az esetben számolhatnak most akár 430 Ft-os euróval is...
Dr. Oid
aktív tag
Sziasztok,
2009-es T27-es Avensisem van. Szép a belső tér, egy helyen van zavaró kopás, mégpedig a kormányközép műanyag burkolatán. Mit lehetne ezzel kezdeni?
VaZso
senior tag
Lehet, segítene egy kép róla.
Amúgy a légzsákra gondolsz (az van a kormány közepén)?
Drizzt
nagyúr
[Erosebb es csendesebb hibrid Corollak 2023-tol]
Hmmmm! Biztos kiprobalok egy ilyet, legalabb osszehasonlitasra a mostanival. A a +18 LE, ha ugyanolyan fogyasztassal jar, nagyon nem hangzik rosszul. Meg ha tenyleg csendesebb, az is kiraly lenne.
I am having fun staying poor.
Gombinyó
őstag
Ééés ezzel a pár aprósággal máris 10m+ lesz egy alapfelszereltség is.
Nem a motor zaja gáz ennek az autónak. A gördülési meg szélzaj a problémás most is, amit a cikk meg sem említ.
No.01
őstag
A gordulesi zajt egy masik gumival siman lehet javitani akar szignifikans mertekben is. A szelzaj az mar mas kerdes...
Drizzt
nagyúr
En azt mondom meg kell varni, ki kell probalni. Ha max. 5m korul le tudnam cserelni az akkor 4 evest egy ilyen ujra, akkor az meg akar deal is lehet. Legalabb akkor meglenne a 3 kulonbozo Corolla owned achievement.
I am having fun staying poor.
Paxker315
addikt
Nem véletlen annyi az annyi [kép] [kép] [kép] [kép]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
No.01
őstag
En is hasonlo keppen gondolkodom
...bar az asszony nagyon nyaggat a Rav4 vegett, de nekem meg az nem tetszik belulrol (bar az uj majd tan mashogy fog kinezni?) es meg SUV is.
Én mondjuk csendben azt is vártam hogy az ötajtós tengelytávját megnyújtsák szedán/kombi szintre mert hátsó lábtér elég gyengus... De erről nem láttam semmit szóval gondolom ez nem lesz. De az 1.8 140 lóerő lehet hogy éppen elég lesz ebbe az autóba. Amit nem igazán értek hogy az új 2.0 hibrid fogyasztási adatai kifejezetten gyengék (már toyota hibridhez képest), corolla crossban többet eszik a 2.0 mint rav4-ben a 2.5. De lehet hogy csak óvatosak az első adatokkal...
Dr. Oid
aktív tag
Jogos, nem a légzsák, hanem a körülötte levő ezüst műanyag burkolat.
Drizzt
nagyúr
Fogyasztasi adatokat merre talaltatok? Lehet en benazok, de nincs meg.
Hivatalos link amit talaltam:
[link]
De fogyi nincs.
[ Szerkesztve ]
I am having fun staying poor.
gaborn1
tag
A [14405] -ös hsz-ben az előzetes árlistában szerepel a vége felé:
FWD 5,9L AWD 6,3L
Ezzel szemben rav4 hybrid:
FWD 5.5-5.7L AWD 5.7-5.9L
Toyota honlapon ideiglenes árlista (5,9 liter), ami bemutatón a 37 mpg (Rav4 40).
Mondjuk már az "előző" (=jelenlegi) változata is elég kajás volt a 2.0 hibridnek főleg az 1.8-al összehasonlítva. Fogyiban valahogy az 1.8 (brutál alacsony) és 2.5 (alacsony a teljesítményhez képest) jobban sikerült.
Dr. Oid
aktív tag
No.01
őstag
Eleg kajas volt?? Ezt azert cafolnam. A valosagban max 1l/100km a kulonbseg (ami a tobbsegben inkabb 0.8l)
Nalunk 3. tank lett 4,7l cserebe ezzel nem faj egy elozes vagy egy nemet autopalya.
4,7 és 3,9 azért már jelentős különbség (olyan kevés mind a kettő ). Ok, a kajás erős kifejezés volt
De egyetértek hogy bármiben ami nagyobb mint egy yaris (és abban nem ezek vannak) én is a 2.0-t választanám az 1.8 helyett.
Bár ha az 1,8-as 140 lova érzésre is meglesz (a 122 helyett) az lehet hogy már teljesen ok egy corollába.
Drizzt
nagyúr
Ha vegig palyan mesz, akkor mennyi a fogyasztas?
Nekem 1.8SD-vel azert nyaron is megkozeliti az 5-t.
Az auto vasarlasa ota nagyon megvaltoztak az autohasznalati szokasaim, kimondottan nem a hybridnek kedvezo korulmenyek a jellemzok(autopalya, hegy). Bar mas kocsiknak sem kedvez ez. De mindig bamulok, amikor Budapesten 20km lemegy 3l/100km alatti fogyasztassal. Mint a regi szep idokben, amikor ott laktam. De mire elerek Egerbe, felmegy 4.6-4.7-re. Raadasul ez nyar. Helyben meg foleg setalok inkabb.
I am having fun staying poor.
No.01
őstag
A 122 --> 140LE szvsz mar lehet valos fejlodes foleg ha meg a hangolassal is foglalkoztak.
Drizzt:
Szerencsere ritkan kell palyaznom ezzel az autoval, ha viszont megis akkro sokat megyunk egyszerre (800-1500km kozott)
A fogyasztast sajna nem mertem , de szinte biztos, h az ~5l-hez kepest azert magasabb legalabb 1 l-el.
Telen, futve es megpakolva 2 szemellyel a sietos nemeteket is beleszamitva volt egyszer 6.8 durvan szamolva. Ez volt a legrosszabb eddig es 4,5 a legjobb, bar az mas szint se csomagok, se futes se palya nem volt benne csak egyenes szakaszon faluk kozotti gurulas ahol a max sebesseg nem volt tobb 90-nel.
silver10
aktív tag
E180(2017)Corolla hátsó ülés ülőlapja, jól sejtem, hogy le van csavarozva? Rendeltem egy méretpontos üléshuzatot, (valóban az lett)de a hátsó ülés ülőlap huzatának gumis füleit nem is kapisgálom, hogy lehetne kiszerelés nélkül alulra beakasztani, hogy kifeszítsen.
[kép]
[ Szerkesztve ]
VaZso
senior tag
Esetleg ilyen lehet?
silver10
aktív tag
Végül megtaláltam a videót hozzá. Valóban csavar is fogja.
VaZso:
Kösz. Én speciel ezt: [link]
[ Szerkesztve ]
silver10
aktív tag
Kész van. Az enyémen (faceliftes, 2017) mégsincs csavarral rögzítve. Egy félkör lemezkampó van csak. Simán kiakasztani az ülőlap elején, kétoldalt megemelve és aztán simán kihúzni. Emeléskor autómatikusan kiakad a kampónál. Hiába no, japcsi tervezés. Ennél csak a pollenszűrőt egyszerűbb kivenni.
[ Szerkesztve ]
Sobod87
tag
Sziasztok!
A második generációs (2016.11.) Toyota Auris hibridnek hol található a klíma kondenzív elvezető/kivezető nyílása?
[Nagyon büdös a klíma, meg szeretném nézni, hogy el van-e dugulva esetleg.]
Köszönöm!
Upo
addikt
Általában a középkonzolnál szokott lenni, az utasoldal felől a lábnál kell megkeresni a kárpit alatt. Néha szét is szokott csúszni, és akkor áztatja a lábteret.
Blogom: https://logout.hu/blog/upo/index.html | "Az átlagember alvásigénye még 5 perc"
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- ZERO-8 elektromos roller!
- Garmin ForeRunner 255 / Beüzemelve próbából / Nem volt viselve / Számla + Garancia
- Garmin Venu 3S / Beüzemelve próbából / Nem volt viselve / Számla + Garancia
- ThinkPad T490 14" FHD IPS i5-8365U 16GB DDR4 512GB NVMe ujjlolv., gar
- Garmin Fenix 7 / Beüzemelve próbából / Nem volt viselve / Számla + Garancia