Hirdetés

2024. június 26., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  iPon Computer

Hozzászólások

(#1431) Gh0sT


Gh0sT
addikt

Sziasztok Iponosok!

Érdeklődni szeretnék garanciális ügyintézés tekintetében.
Karácsony előtt vásároltam nálatok gyakorlatilag egy komplett gépet, amit én raktam össze. Az utóbb hetekben a gép véletlen belassulásokat kezdett el produkálni, csontra fagyott néhány másodpercre, majd látszólag minden működött tovább. Memtest nem talált semmit, feltettem HD Sentinelt és megrökönyödve tapasztaltam, hogy a két hónapos winchester kondíciója 14%-os. :( 121 hibás szektor, 125 gyenge szektor, hátralevő napok száma 35. A gyenge szektorok száma az utóbbi pár napban tovább nőtt a napló bejegyzése szerint.
Próbáltam kábeleket és foglalatot is cserélni, külön ágra kötöttem a tápon, hátha csak félre mérésről van szó, viszont mindig ugyanezt az eredményt kaptam.
Letöltöttem WD oldaláról a WD Data Lifeguard Diagnostic hivatalos verzióját. A quick tesztet nem tudtam lefuttatni, mert hibával elszállt (megjegyzem, hogy a másik WD winchesteren simán lefutott). Az extended teszt szerint hibás szektorok vannak a winyón, amit megpróbált javítani. Az eredmény annyi, hogy a gyenge szektorok száma 6-ra csökkent, de a HDD állapota mindössze 26%-ra javult, azonban a fagyások továbbra is fennállnak.

Vihetem garanciális ügyintézésre? Vagy meg kell várnom, amíg teljesen meghal és elveszítem az adataimat? Mi a teendő ilyenkor?

Soha nem késő, hogy azzá válj, aki lehettél volna.

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  iPon Computer
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.