Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  iPon Computer

Hozzászólások

(#351) drur420 válasza sniper elite (#349) üzenetére


drur420
tag

Szerintem is legalább telón beszélj velük legalább még 1 X ! Adj nekik sanszot a problémátok békés megoldására. Persze te is nyugodtan álj hozzá és rugalmasan valszeg tőlük is ua. hozzá állást kapod majd. Lásd be csak az idő veszteséged utánnajárásnál stb az se lessz piskóta nem beszélve az egyébb költségekről. Ha nem megy a békés úton való megegyezés abban az esetben kíváncsian várom a fejleményeket.....
Remélem mind kettőtök számára sikerül jó megoldást találni!

Ha az élet megkínál citrommal, kérj hozzá martinit!

(#352) sniper elite válasza drur420 (#351) üzenetére


sniper elite
senior tag

Hidd el békés megoldást akarok én is, csak azt akarom hogy térítsék meg a náluk vett hibás termékek árát vagy cseréljék ki őket! Nekem tök mindegy melyik lesz, de az hogy engem lekezelnek azzal az indokkal hogy nem tudják mi a gond, de van gond...de garancia az nincs mert egész egyszerűen nem akarnak rá vállalni, miközben nekem százezres a károm! Szóval ezen nincs mit tárgyalni már, írtam nekik 4 levelet eddig hogy gondolják már meg, mert ebből biztosan az ő cégük fog rosszul kijönni ha jogi útra megy a dolog, akár milliós büntetések is szóba jöhetnek mivel súlyos törvénybe ütköző dolgot csináltak!Felelőtlenség lenne ha hagynám csak azért az egész ügyet mert sok időbe fog telleni, jogi lépések megvannak, egy telefont még biztos meg engedek de ha megint semmi indokkal azt nyögi ki hogy nincs garancia akkor vállalják a következményeket... Személyes találkozott is lehet megejtek velük ha a telefonban behívnak megbeszélni, de szerintem ők olyan emberek akik a vevőnek az érdekeit nem nagyon nézik, csak akkor ha biztosan nem lehet megúszni a dolog, ki kényszerítéssel de szerintem ebből előbb utóbb lesz valami!

(#353) drur420 válasza sniper elite (#352) üzenetére


drur420
tag

:R Együttérzek veled és sok sikert kívánok......... Remélem mindenkinek Happy end lessz a vége a dolognak!

Ha az élet megkínál citrommal, kérj hozzá martinit!

(#354) strebacom válasza sniper elite (#352) üzenetére


strebacom
senior tag

Hát fura egy eset az biztos, mindkét fél részéröl..... :K :F

(#355) adalbert1 válasza drur420 (#347) üzenetére


adalbert1
veterán

Hogy viccre fordítsam egy részét azért egy bohóc polírozás jól jönne, de kicsi az esélye hogy lány vagy, így most ez kimarad... ;]

Azt aláírom én is, hogy árverseny van a piacon, sajnos a userek is csórók, így pár ezres különbségnél már igencsak meggondolják hol vásároljanak, ez magával hozza a termékenkénti egyre alacsonyabb hasznot és egyéb költségek lefaragását...

Nyílván egy normálisan megfizetett és megbecsült alkalmazott sokkal jobb hozzáállással végzi a munkáját, mintha minimálbéres lenne és szarba se néznék, ebbe tökéletesen igazad van.
Az Iponnál ugye spórólnak azzal, hogy nincs raktárkészlet, szerintem ez már óriási előny egy raktárról is dolgozó bolttal szemben a költségek terén.
Mivel alacsonyak az áraik, így az árérzékeny userekre alapozva nagyobb a forgalmuk (ugyan kisebb az árrésük is, pontos számok ismeretében ki lehetne számolni hogy mekkora a hasznuk egy sima kiskerhez képest havi szinten)...

Innen eljutunk oda, hogy tulajdonképpen ők is az userekből élnek, mint mindenki...
És ha úgy vesszük, hogy a topicban csak a felsorolt garanciális ügyintézéssel kapcsolatos problémák fele jogos az userek részéről (csak elméleti szinten, nem vonom senkinek kétségbe a véleményét és a szakértelmét), már az is negatív színben tünteti fel őket...
Ezért írtam, hogy hosszú távon jobban megérné nekik a hatékony és gyors garanciális ügyintézésre is hangsúlyt fektetni, ugyanis egy elégedetlen user nem biztos hogy fog még náluk többet vásárolni, miképp az ismerőseik sem, miképp azok jó része sem akik olvassák a fórumot, volt már pár olyan bejegyzés hogy pedig itt akart valaki elkölteni ennyit-meg annyit, de ezek után inkább mégse. Azt meg csak remélni merem, hogy nem a Mistral és a Bluefish követői szeretnének lenni...

(#356) drur420 válasza adalbert1 (#355) üzenetére


drur420
tag

"Hogy viccre fordítsam egy részét azért egy bohóc polírozás jól jönne, de kicsi az esélye hogy lány vagy, így most ez kimarad... "

Szarul járnál mindig azt mondják qrva szőrös vok és ráadásul kiba... rusnya :DDD

Egyet értek azzal amit írtál innen kezdve meglátjuk hogy lépnak az iponosok "fejei".
Én is remélem hogy nem lessz név váltaztotatás megváglak bt-re!

Ezektől függetlenűl ez 1 nehéz és kíméletlen üzem... Sok sikert srácok ........

Ha az élet megkínál citrommal, kérj hozzá martinit!

(#357) ész ventura


ész ventura
aktív tag

Sziasztok!

Eddig csak jót tudok mondani az Iponra!
Alaplapomat és a RAM-jaimat náluk vettem!
Webshopon megrendeltem, pár nap és mehettem értük!
Mindenkinek ajánlom őket!

Azt mondta a rendszer hogy adjak meg egy új jelszót, beírtam hogy f@szom,erre kiírta hogy túl rövid...

(#358) moho-jojo válasza ész ventura (#357) üzenetére


moho-jojo
tag

Halisztok!
Hasonló jó tapasztalatok...

(#359) Ari18


Ari18
őstag

Én már többször is vásároltam az IPON-ban,és semmi problémám nem volt velük (kopp kopp) Csak,hogy legyen jó vélemény is :DDD

(#360) Gyuri27 válasza Ari18 (#359) üzenetére


Gyuri27
félisten

A vásárlással, rendeléssel, gyorsasággal, árakakkal nincs baj. Ami zürös a gari néha picit.
Remélem megoldják. :K

Amd - Radeon - Ryzen

(#361) HUN]Repa válasza Ariadne (#341) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Az Ipon esetében nem a kereskedő fog nyilatkozni hogy mit csinál a termékkel a szerviz , mert mivel nincs szervize csak a nagykerhez tudja vissza küldeni a terméket , ott meg valszeg nem 3napon belül fogják megmondani hogy mit csinálnak vele! Sztem feltételes gar nagyon is jó köztes megoldásnak , fizikai sérülés esetén meg kinek kötelessége hogy bizonyitsa hogy nem a vásárló tette tönkre a kártyát ???

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#362) strebacom válasza HUN]Repa (#361) üzenetére


strebacom
senior tag

Persze csak azért irsz ilyeneket, mert még nem volt problémád,de ha téged szívatnának ilyennel bezzeg sirna a szád... :O :O :O :O :F

[ Szerkesztve ]

(#363) finest válasza HUN]Repa (#361) üzenetére


finest
őstag

A vásárlás első hat hónapában az eladónak kell szakvéleményt készíttetnie, ha kenyértörésre kerül a sor.

[ Szerkesztve ]

“Don’t shoot, I’m Globish.”

(#364) Gyuri27 válasza HUN]Repa (#361) üzenetére


Gyuri27
félisten

Miért ne lenne szerviz az iben?

Amd - Radeon - Ryzen

(#365) sid.:Rc211v


sid.:Rc211v
őstag

Elolvasva az eddigi hsz-eket kicsit elbizonytalanodtam. kb 1 hónap mulva tervezek új konfigot venni mert a mostani igencsak kiment a divatból és hát az iponnál gondoltam beszerezni a cuccost mert : jók az árai , gari futár(ami nekem fontos mert vidéki vok és 150km pest)Gondoltam már hogy itt veszem meg a konfigomat a közelben de egyszerüen nincs normális bolt emberi árakkal, meg van az, hogy hát ezt nem tudjuk beszerezni de van helyette ez meg ez meg ez....és a végén tök nem az a konfig amit terveztem :U
Most nemtudom hogy merjem-e az ipont választani :F A garancia miatt parázok hogy szopatni fognak engem is. Aztán járkálhatok pestre mint a mostani gépemnél..Ezt még anno az Aliencomputersbe vettem és a vga adta meg magát(giga 5700 Ultra) meg az eggyik ram.. A rammal nem volt semi gond pikk pakk cserélték...Hanerm a vga-nál annyit szoptam hogy az vmi hihetetlen..Akkora köcsögök voltak az alienesek hogy nem kellett sok h beba***am az arcát az egyiknek! komolyan.. A lényeg az volt hogy "még a végén én voltam a hibás hogy beszart a kari" pedig csak memo hibás lett és no kép...kemény 1,5 hónap(!) mulva mondták hogy lehet jönni és ráfizettem egy club 66GT-re az is meghalt de ezzel már könnyebben ment a gari (lehet mert ezt már siman MSI 66GT-re cseréltem) Szal lényeg hogy én soha többet alien :(
Szal nem szeretnék igy járni az iponnal és nemtudom mi legyen..

<R6 08'> Core™ i5-13600KF / Gainward RTX 4070 Panther / ACER™ PREDATOR XB271HU 165Hz //

(#366) Aranygyerek


Aranygyerek
aktív tag

Üdv.

Nekem csak jó tapasztalatom van velük,pedig volt egy döglött 2600xt is és simán ment a gari. Nekem csak a nyitva tartási idővel van gondom ,ezért szoktam át a konkurens céghez.

Privire válaszolni illik.

(#367) tlac válasza HUN]Repa (#361) üzenetére


tlac
nagyúr

mindegy hogyan magyarázod meg, nem felel meg a törvényeknek, a feltételes garancia sem
egyáltalán nem jó megoldás, hogy a feltételes garanciával megszűnik az ipon szerint a rendes garancia

(#368) HUN]Repa válasza tlac (#367) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

NEM SZÜNIK MEG!!! Csak a 30napra utal hogy elhuzodhat az ügyintézés !

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#369) Ariadne válasza HUN]Repa (#368) üzenetére


Ariadne
őstag

Nem húzódhat el az ügyintézés 30 napra... :U Vagy ha elhúzódik mégis, a vásárló jogosulttá válik elállni a szerződéstől, hiszen ilyen hosszú ügyintézés már vitathatatlanul mindenkinek jelentős kényelmetlenséget okoz, vagyis visszajár a teljes eredeti vételár. ;]

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

(#370) Ariadne válasza HUN]Repa (#361) üzenetére


Ariadne
őstag

A vásárlót joggal nem érdekli, hogy oldja meg a saját kis belső problémáit a kereskedő... :U A jogszabályok a kereskedőt, tehát a kiskert kötik, a szervizes meg nagykeres ügyintézés már az ő problémájuk, a vásárló felé akkor is tartani kell a határidőket.

A bizonyítási kötelezettség pedig egyértelmű: a jótállási időn belül a kereskedőnek kell bizonyítania (és saját szerviz véleménye nem bizonyíték, az csak vélemény...), hogy a hiba oka az átadás után keletkezett, akkor visszdobhatja. Ha ezt nem tudja bizonyítani, köteles javítani/cserélni/teljes vételárat visszafizetni. Remélem nem vagy kereskedő, mert akkor elég szégyenletesen szegényesen ismered a saját szakmád szabályait... Már bocs... :(

mod: A jótállási idő bruttó 10k feletti cuccoknál legalább 1 év, de ha 2 vagy 3 vagy 5 év garral adod el, akkor addig él a bizonyítási teher a kereskedő felől...

[ Szerkesztve ]

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

(#371) tlac válasza HUN]Repa (#368) üzenetére


tlac
nagyúr

érdekes...
nekem mégis megszűnt a javított lapomra...
és inkább 2 hónap volt az intezés...

(#372) zed1983


zed1983
őstag

Na sziasztok!
Én pont most küldtem vissza a Giga 9600GT-met a futárral, kiváncsi leszek, hogy mit szólnak majd...remélem cserélik egyből

YouTube Tech csatornám : https://www.youtube.com/channel/UCXIipIK2bjjaB38G1zKNi_w

(#373) strebacom


strebacom
senior tag

Egyik fórumtárstól:
[link]

:C :C

Azért még sem olyan rosszak ők.... :K :K

[ Szerkesztve ]

(#374) Makaveli


Makaveli
senior tag

Én voltam náluk egeret venni. Interneten rendelés simán ment, másnap 14 órától fogadnak. Megvolt. Bementem, kicsit arogánsak voltak, mert úgy gondoltam, hogy először átvszem az árut és utána fizetem ki, de pont fordítva kellett, mert ők a számla alapján tudták, hogy mit kell kiadniuk.:DDD Aztán a pénztárnál a csaj ilyet szól:

- Szia! Miben segíthetek?
- Jó napot! Az egeremet szeretném átvenni. (Árukiadó sorban álltam)
- És szerinted nem kéne először kifizetni?
- (Anyád, mondtam magamban:D)

Amúgy minden gyorsan megvolt. Boltjuk nem valami dizájnos, de oké volt a bolt.

CoD2: Jager-cola xFire: safisniper CoD4: Jager-cola

(#375) zed1983 válasza strebacom (#373) üzenetére


zed1983
őstag

Remélem én is így járok :K

YouTube Tech csatornám : https://www.youtube.com/channel/UCXIipIK2bjjaB38G1zKNi_w

(#376) 04ahgy válasza Makaveli (#374) üzenetére


04ahgy
nagyúr

Érdekes a gondolkodásmódod. De én bármilyen üzletben voltam, mindenhol a kifizetett számlára adták ki a terméket. Ipon, Aqua, Lord, akárhol...

HGyu

7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!

(#377) gregorik


gregorik
senior tag

Jó az Ipon. Én is nyitottam régebben panasztopikot, de másik céggel kapcsolatban, túl is lett pörgetve az a dolog: [link]. Elnézést kérek a Lord Computertől.

(#378) joey04


joey04
titán

Írtam még a topic eleje felé hogy vettem egy full konfigot itt anno és ugyan nem ma volt de kicsivel később rendeltem még plusz memót billt egeret hangfalat.a folyamat ugyanaz volt gyors és rugalmas egyeztetés minden annyiba fájt ami ki volt írva semmivel semmi probléma.az alap konfig és az utólag rendelt cuccok is hibátlanul mennek a mai napig.nekem csak jó tapasztalatom van a bolttal kapcsolatban a következő vásárlást is ott fogom lezavarni. :R

"Ha nem vennél a kezedbe gyorsabb telefont, akkor soha nem mondanád meg, hogy mennyivel gyorsabb telefonok vannak jelenleg a piacon."

(#379) ANT válasza Makaveli (#374) üzenetére


ANT
őstag

És ezen miért akadtál ki? Ez nem a sarki közért, ahol először a kosaradba dobod az árut, és utána irány a pénztár. :U

''Soha ne add fel, ez a legnagyobb, halálos ellenség'' Replika

(#380) Imco válasza Makaveli (#374) üzenetére


Imco
őstag

Hát igen! Ahogy Ant is irja ez nem megelpő!
Van ahol még azt is aláirod hogy hiánytalanul átvetted,
pedig még a dobozát sem láttad!
Ez ma a gyakorlat szinte mindenhol! :K
Hál' istennek még nem volt vele gondom sehol!
Ha fogdosni, simogatni akarod akkor hüleazértnemvagyok bolt! :D
Dönteni meg ráérsz késöbb! :)

Üdv! Imco

(#381) HUN]Repa válasza Imco (#380) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Ahogy mondod !! :C :C

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#382) Ariadne válasza Imco (#380) üzenetére


Ariadne
őstag

Van ahol még azt is aláirod hogy hiánytalanul átvetted,
pedig még a dobozát sem láttad!
Ez ma a gyakorlat szinte mindenhol! :K

Hálistennek messze nem ez a gyakorlat mindenhol. Sosem vásároltam olyan helyen, ahol ilyet kértek volna aláírni előre, no meg ha így lenne, abban a pillanatban fordulnék is ki az ajtón vásárlás nélkül. Mert hülye azért nem vagyok. :DDD De persze ti nyugodtan, csak tessék, csak tessék. :C

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

(#383) horvathkrisz


horvathkrisz
addikt

Sziasztok,
tegnap vettem az iponban egy gigabyte 9600gt heatpipe-os passziv kartyat.
otthon kibontottam, a heatpipe erosen meg volt hajlitva felfele, ami huzza magaval a nyakot is.
Az teljesen nyilvanvalo, hogy gyarilag van elrontva, ill. nem szakszeruen osszeszerelve, kulso behatasnak nyoma sincs.
az egyik DVI-kimenet pedig a kartya bemelegedese utan csikozza a kepet.

mit tudok ilyen esetben csinalni?
penzvisszafizetes van?

a szamlan az szerepel hogy cseregarancia nincs, ill. oda van irva meg az is hogy a termeket serulesmentesen atvettem.Ebben az esetben en vagyok a hibas, vagy a boltosnak kellett volna megnezni, esetleg kibontatni/megnezetni velem?

(#384) Dudu67 válasza horvathkrisz (#383) üzenetére


Dudu67
tag

Szia!

Szerintem vidd vissza S.O.S., mondd el mi bajod vele. Cserélni nem fogják azonnal, mivel raktárkészletük nincs, mindig csak a rendelt árut hozzák valamelyik nagykerből. Próbálj szép szóval hatni rájuk, hogy teszteljék le az üzletben, nekem bejött annak idején egy alaplapnál. Másnapra hozták a cserét.

Sok szerencsét!

Dudu

Az optimisták angolul tanulnak, a pesszimisták héberül. A realisták pedig lőni ! http://phmegbizhatosag.atw.hu/

(#385) horvathkrisz


horvathkrisz
addikt

Köszi a segítséget, iponban letesztelték, és mondták hogy visszaküldik a gyártónak, valószínüleg csere lesz. ;)

(#386) HUN]Repa válasza horvathkrisz (#385) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Akkor csak müködik az hogy normálisan kell hozzá állni és akkor ők is ugy állnak a vásárlóhoz és rugalmas is lesz mindenki egyből !!!

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#387) Ariadne válasza HUN]Repa (#386) üzenetére


Ariadne
őstag

Azért még ne igyunk előre a medve bőrére... Majd ha időben meglesz az a cserelap, akkor lehet ujjongani. Kívánom, hogy úgy legyen. :K

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

(#388) horvathkrisz válasza Ariadne (#387) üzenetére


horvathkrisz
addikt

Igen, várjuk ki a végét.
Majd úgyis beírom a tapasztalataimat. ;)

(#389) tlac


tlac
nagyúr

azt hiszem minden garos problémát be kellene ide írni és akkor igyekeznének normálisan intézni :D

(#390) horvathkrisz válasza tlac (#389) üzenetére


horvathkrisz
addikt

nem biztos hogy nézik ezt a topikot. ;)

(#391) maross


maross
veterán

en kis tortenetem az iponnal:

leadtek 7950gt, majd egy eves eset, akkor meg 40 kornyeket erte a kartya. este kikapcsolom a gepet, reggel be, se kep se hang. mindig van cserealkatreszem mindenbol, kiderult hogy a videokartya a ludas, de semmi gond, mert iponban garis. garpapirt sikerult otthonhagynom, atvettek igy is, mailben elkuldtem bescannelve, kozben elegedetten gondoltam ra hogy milyen jo fejek. persze megigertek hogy ha kesz van, hivnak. eddig volt a klassz resze.

ket het mulva gondolom rajuk csogok mar, mi a helyzet. helyzet semmi, mondtak hogy hivjak, nyugodjak meg. ujabb ket het, felhivom oket ismet, erre hot idegesen kozlik hogy de hisz mondtak hogy fel fognak hivni ha kesz...ja mondom bocs, az egy honap az nem gond? ujabb ket het utan hivom oket, kijelentem hogy ennyi ido eltelt, szeretnem lassan viszontlatni a kartyamat, ami kozben 5000rel kevesebbet er kb. jo persze ok, majd pentekre szereznek. penteken hivom, termeszetesen nem szereztek, de ha hetfoig nem szereznek, akkor kapok valami mast. hetfon boldogan hivnak, hogy kesz, kicsereltek a kartyat, futtyentesre rohanok be, elado mosolyog, tessek paraszt, nincs semmi gond latod kicserltek a kartyadat egy ujra - ezt szoban is megerositi - majd a kezembe nyom egy oem kartyat antisztatikus zacsiban. meg mindig mosollyal az arcomon kiszedem, ranezek a kartyara, az eladora, aztan megint a kartyara, megkerdezem hogy "akkor ez uj?". -termeszetesen, jon a valasz, elado arcan tovabbra is teljes mosoly. a kartya ranezesre cirka tobb mint egy evet futott besargult matricas, csavarok menten koszos es karcos darab. mutatom neki ertetlenkedesem targyat, hebeg habog valamit. vegul adott ra majd egy ev garit, es mivel nem szerettem volna ujra masfel honapig varni valami ujabb hasznalt szarra, elfogadtam. tanulsag: utolso tirpak hozzaallas, nem ertesz hozza atvagnak a palankon es hello. olcso? az. de csak romoljon el a cuccod, akkor joesellyel megszivod, szamomra kezd az egesz mistral szagu lenni.

es ha mar igy irkaltam, egyeb vasarlasaim, mert kb egyik sem ment siman:
rendeltem egy ib9 lapot, kozben rajottem hogy nekem jobb kene c2d ala, semmi lehetoseg nem volt jobbra rafizetni. ok, elbasztam, lapot eladtam, buktam rajta 4000et, megjegyeztem hogy vasarlokra sokat nem adnak.
mivel "masnapra hozzak" a cuccot, siettem, rendeltem egy ab9-et szinten naluk. masnap hivom oket, semmi, utana, semmi, es mindig nyugtatnak, hogy szolnak ha megerkezik. ja jo b+, de azert ott rendeltem, mert masnapra megigertek. egy het alatt aztan csak megerkezett..

szoval, ha mashol latod egy-ket ezressel dragabban, akkor inkabb ott vedd meg, mai vilagban a cuccok fele elromlik gariidon belul, es megsporolsz vele par extra kort.

[ Szerkesztve ]

eladó 100+ új/használt társasjátékom: https://tinyurl.com/tarsasjatekok

(#392) sksporky


sksporky
tag

Szerintem ez se lehet rosszabb bármelyik más cégnél...Leírtak pozitív,negatív tapasztalatokat,de ez bármelyik cégnél így van,de ezek legalább olcsóak.Én most szeretnék notebookot rendelni tőlük,amire a gari futár sajna nem érvényes mivel a noti márkaszervízbe kell vinni,elég szopás lessz ha bedöglik,go Pest ~200km...

(#393) tlac válasza sksporky (#392) üzenetére


tlac
nagyúr

garanciáztatás esetén mindig viheted a boltba, ahol vetted, nem hajthatnak el, aztán ők oda viszik, ahova akarják...

(#394) HUN]Repa válasza tlac (#393) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

3napon belül lehet a külső garjeggyel ellátott termékeket (multifunkcios , monitor, noti) a kiskerhez vinni utána a garjegyen feltüntetett márkaszervizbe kell vinni (nem a kiskerek találták ki) a asus-nak a acer-nek szintén van "garanciafutárja" akárhol lakhatsz elviszik a rossz terméket és hozzák amint kész !!!

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#395) Ariadne válasza HUN]Repa (#394) üzenetére


Ariadne
őstag

Ez nem így van, rosszul tudod. Ellenőrizheted a 151/2003. Korm. rendeletben és a 49/2003. GKM rendeletben. ;)

Mindig viheted jótállási idő alatt az üzletbe, ahol vetted, és ott kötelesek bevenni. Minden más csak lehetőség, a márkaszerviz is... De tény, hogy az Acernek van "garanciafutárja", de ez is csak lehetőség.

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

(#396) HUN]Repa válasza Ariadne (#395) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Godolj bele mit csinál a kisker...ugyan azt mint a felhasználó ha elromlik a terméke (a hivatalos szakszervizzel veszi fel a kontaktot és ugyan ugy "elviteti a rossz terméket" ! Mi tart több ideig ha a kisker még feladja futárigényt behozatja a boltba másik futár elviszi visszahozza kisker feladja vásárlónak vissza... vagy egyből a vásálótól viszik el és viszik vissza... a vásárlónak mind1 a kiskernek nem hiszem hogy számitana hogy 5nap vagy 10nap nem ő szeretné használni azért lett kitalálva igy szerintem...

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#397) Rossi


Rossi
addikt

Olvasva a negatív hsz.-eket, jól beparáztam (csak hogy használjam a next generation szlengeket is...), ugyanis nemrég vettem náluk egy konfigot. Ezek szerint újra el kéne kezdenem imádkozni esténként...

"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."

(#398) Pityupoeta2


Pityupoeta2
csendes tag

Én e hét kedden rendeltem egy NEC AD-7203S DVD-írót és egy gamepad-ot. Tegnap délután írtak, hogy átadták a futárnak a termékeket. Ma délelőtt 10 órakor meg is kaptam a termékeket. Külsőleg mindkettő bontatlannak tűnt és nem látok rajtuk semmi sérülést. Ki is próbáltam őket, mindkettő tökéletesen működik. Én most vásároltam először náluk, de eddig nincs rossz véleményem róluk. Majd kiderül mit hoz a jövő....

(#399) zoli03


zoli03
őstag

Múlt héten szerdán rendeltem tőlük ház és táp kivételével egy egész gépet. Szerda este rendeltem meg, csütörtökön írtak e-mailt, hogy átadták a futárnak, délután fel is hívtak, hogy holnap valószínűleg megérkezik. Péntek délelelőtt meg is jött, minden tökéletesen működik. Teljesen meg vagyok velük elégedve, és még jóval olcsóbb is volt, mintha a helyi boltban vettem volna (és ott biztos lett volna egy hét mire megjön minden).

(#400) localhost válasza tlac (#389) üzenetére


localhost
Közösségépítő

És akkor lenne mondjuk 100 beírás: "minden rendben", s köztük egy-kettő "két hetet kellett várnom"

¤ Most már biztos: teljesen normális vagyok! ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... Mondták itt ezek a hangok is a fejemben. :)) ¤ My IP is: 127.0.0.1

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  iPon Computer
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.