Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  iPon Computer

Hozzászólások

(#1701) LGLuke válasza HUN]Repa (#1700) üzenetére


LGLuke
őstag

Gondolom a következő HDD 43k-ba kerülne, ezt akarta mondani! Szóval, ha az eredeti termék árával azonos vagy nagyobb értékben rendel, akkor tudjátok biztosítani az ingyenes postaköltséget számára, ha jól értem. Viszont a mostanitól drágább HDD-ért gondolom jóval többet kellene fizetni (ez lenne az a 43k), szerintem ez a problémája, de mivel nem néztem a neten az oldalatokat, így tévedhetek.

(#1702) HUN]Repa válasza LGLuke (#1701) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Ha az van amit mondtál ,akkor már írtam neki levélben is ,rendelje meg az újat és csak a két termék közötti különbséget kell kifizetni ,mi elmegyünk a termékért és kiküldjük az ujjat ,mindezt TÖK ingyen :DDD

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#1703) adalbert1 válasza eneasos (#1696) üzenetére


adalbert1
veterán

Hello!

Szerintem csak hétfőn vagy kedden tudnék bemenni érte, úgy meg addig nem akarom lerendelni... Ez áll még jövő hétre is?

üdv.

(#1704) eneasos válasza adalbert1 (#1703) üzenetére


eneasos
csendes tag

Természetesen. +ment pü :R

(#1705) CHIPman válasza HUN]Repa (#1702) üzenetére


CHIPman
nagyúr

A Seagate volt a legdrágább a 25k alatti merevlemezekből, az árban következő belső 1TB-os merevlemez 43k.
De azt még mindig nem értem, hogy az infoatipondothu címen elérhető kollégátok miért mondott fals infót? Illetve miért nem említette meg nekem a fentebb leírni verziót, hogy megrendelitek, és ha az a típus, akkor kell, ha nem, akkor nem.
Megy PÜ, remélem tudsz segíteni.

Eladó Thrustmaster TCA Sidestick Airbus Edition - hardverapro.hu/tag/chipman

(#1706) HUN]Repa válasza CHIPman (#1705) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Persze ,ezért vagyok hogy segítsek ,sajnos a Pü-t nem kaptam meg :(

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#1707) CHIPman válasza HUN]Repa (#1706) üzenetére


CHIPman
nagyúr

Közben mail lett belőle, arra pedig már válaszoltál.

Eladó Thrustmaster TCA Sidestick Airbus Edition - hardverapro.hu/tag/chipman

(#1708) patyik75


patyik75
tag

sziasztok.
a kátyám ami gariztatni van nálatok szerintem cserés lessz,de azóta sincs olyan kari a webshop-ban.
ilyenkor mi van?

[ Szerkesztve ]

(#1709) eneasos válasza patyik75 (#1708) üzenetére


eneasos
csendes tag

hello.

Ha nem tudnak pont olyan karit szerezni vagy nem tudják javítani, akkor vagy adnak egy avval egyen értékűt (ami általában jobb szokott lenni), vagy jóváírják a vételárat.

Üdv :R

(#1710) tlac válasza eneasos (#1709) üzenetére


tlac
nagyúr

de ha patyik75 a vételárat kéri, akkor azt adjátok neki
a csak közös megegyezéssel lehet, hogy másikfajta kártyát adtok neki

(#1711) #02683648


#02683648
törölt tag

Üdv,

2007 eleje óta vásárlok az iponnál és eddig meg voltam elégedve a céggel, garis ügyem is volt már ott ami flottul ment, most viszont eléggé kiábrándító volt az eljárás
Történt, h vettem tegnap két kingston 533-as notebook ramot, mielőtt megrendeltem, direkt ellenőriztem a bolt honlapján h mennyi a garancia, ott volt h 5 év
Itt egy mai képernyőmentés a szóban forgó cuccról: [link]
Mondom OK, megrendel, megy átvenni, fizetés és a garpapír elvétele után láttam, h az áll rajta h garancia 12 hónap. Mivel mindenképp kellett a ram, ezért már nem adtam vissza, meg valószínűleg 12 hónap múlva már nálam se lesz a szóban forgó gép,
DE: engem nem az érdekel, miért adja 12 hó garral az ipon a kingston ramot (hiszem és vallom, h addig nem lesz rend a magyar mobil és HW piacon, amíg valaki vaskézzel le nem sújt a mutyizó, adó- és vámcsaló nagykerekre és a fillér****ó "vásárlók" kiszolgálására ráépült sakkozgató kiskerekre), hanem h miért nem közlik ezt a honlapjukon.
Ezután kénytelen leszek kétszer is meggondolni, h többször veszek e ott bármit is.

(#1712) CHIPman válasza #02683648 (#1711) üzenetére


CHIPman
nagyúr

Ha feljebb olvasol, nekem rossz winyót küldtek, és szintén az oldalon szereplő 3 év helyett 1 év garival. Ma megrendelem a garanciafutárt, megy vissza az egész, visszakérem a pénzemet.
mod: én pedig először vásároltam náluk :DDD

[ Szerkesztve ]

Eladó Thrustmaster TCA Sidestick Airbus Edition - hardverapro.hu/tag/chipman

(#1713) eneasos válasza tlac (#1710) üzenetére


eneasos
csendes tag

természetesen közös megegyezéssel!!! :D

(#1714) HUN]Repa válasza #02683648 (#1711) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Igyekszünk mindenkinek a leggyorsabban és legkorrektebben intézni ügyét ,bármilyen panasszal hozzám és kollégáimhoz tudtok fordulni ,nem volt még olyan ,hogy valamit ne tudtunk volna megoldani.

[ Szerkesztve ]

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#1715) eneasos válasza #02683648 (#1711) üzenetére


eneasos
csendes tag

Hello!

Sajnos a számlázó program, és a honlap 2 külön szerverről fut, és a gari idők nem mindig stimmelnek, de természetesen a ramokra 5 év garanciát vállalunk! Amennyiben visszajuttatod hozzánk az eredeti garancialapot, akár postai, akár személyes úton, javítjuk a garanciaidőt 1ről 5 évre, és elnézést kérnénk az okozott kellemetlenségekért.

Üdv! :R

(#1716) adalbert1 válasza eneasos (#1715) üzenetére


adalbert1
veterán

Kösz mégegyszer a vevőbarát hozzáállást 7200.11/12 ügyben ! :R
Így sajnos kénytelen voltam máshol megvenni, de amilyen ütemben gyűlnek a HD és loseless anyagok a következőt már nálatok szerzem majd be. :)

Üdv.

(#1717) #02683648 válasza eneasos (#1715) üzenetére


#02683648
törölt tag

Roger that, jövő héten benézek vele. Hivatkozhatok a PH!-ra?
És még1x köszönöm a kedvező reakciót, nem számítottam rá :R

(#1718) eneasos válasza #02683648 (#1717) üzenetére


eneasos
csendes tag

hello!

Persze jövőhéten nézz be bármikor nyitvatartási időn belül és az emeleten a garancia osztályon javítjuk neked.!
jó hétvégét.

üdv!

(#1719) Wallz


Wallz
tag

Ma voltam ott és tök bunkók voltak ott az emberek :(
többet nem is megyek oda

(#1720) Pitterix válasza HUN]Repa (#1714) üzenetére


Pitterix
őstag

Ezt én is tapasztaltam!!!! :K

Wallz: mindenkinek lehet rossz napja.....

"Persze hogy tudtam, csak nem sejtettem!"-----Angelo 'Snaps' Provolone

(#1721) Wallz válasza Pitterix (#1720) üzenetére


Wallz
tag

Lehet rossz napja de a bunkóság és a rossz nap két külön dolog és egyébként is egy céget képvisel. Nem megyek oda többet annyira nem is jók az árak. :((( :(

(#1722) HUN]Repa válasza Wallz (#1721) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

:C

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#1723) Pitterix válasza Wallz (#1721) üzenetére


Pitterix
őstag

Te tudod......
De ne lepődj meg, ha esetleg máshol is pont rossz napja lesz az illetőnek...... :P

"Persze hogy tudtam, csak nem sejtettem!"-----Angelo 'Snaps' Provolone

(#1724) finest válasza HUN]Repa (#1722) üzenetére


finest
őstag

Nem hogy felajánlanátok egy 10k-ás vásárlási utalványt neki, amiért kellemetlenség érte! :(

:DDD

“Don’t shoot, I’m Globish.”

(#1725) Shad0w válasza finest (#1724) üzenetére


Shad0w
senior tag

Nekemis! Nekemis! :DDD

De elég lenne ha felkerülne végre az árlistába az A4Tech X-748K egér. Nem akarok másik online boltból vásárolni, mert iPon már bizonyította, hogy gördülékeny a gariztatás.

(#1726) Jim74


Jim74
nagyúr

Sziasztok!

Megosztanám veletek egy Ipon-os tapasztalatot:

2009. június végén vásároltam egy HD4850 VGA-t, mert egy ismerősöm megkért, hogy kicsit upgrade-eljük a gépét. Nem tudtam azonnal belepakolni a gépébe ezért csak most hétvégén sikerült kipróbálnom a VGA-t. Sajnos kiderült, hogy valami nincs rendben vele, mert 2D-ben és 3D-ben is hibázik (szemetel, szétesik a textúra), kipróbáltam másik gépben is és ott sem működött rendesen.
Gondoltam, semmi gond hétfőn bemegyek Iponba és beadom a szervízbe. Odaértem, kivártam a sorom, elmondtam a problémám. A szerelő srác elkezdte forgatni a kártyát, majd megkérdezte, hogy nem pasztáztam-e újra a GPU-t. Arcom rögtön megnyúlt a meglepetéstől, és visszakérdeztem, hogy már miért pasztáztam volna meg? Erre ő, hát hogy a hűtő csavarjai úgy néznek ki, mintha szét lett volna bontva. Én meg mondtam, hogy márpedig hozzá nem nyúltam 100%. Erre a srác, beszól, hogy csak nem gondolom, hogy a gyárból így jött, de majd a szakvélemény megállapítja, hogy mi a helyzet. Mondom az érdekes lesz, mert én nem nyúltam hozzá. Erre ő: márpedig, ha ezt állapítja meg a szakvélemény, akkor mehetek a békéltetőtestülethez, meg t*k*mtudja hova (itt már kezdtem kicsit ideges lenni, azért nem emlékszem pontosan, hogy milyen intézményt nevezett meg).

Én tényleg nem akarom bántani sem az Ipont, sem a garis ügyintézőt, meg meg is értem, hogy tele van a t*ke, mert meleg van, meg hülyék az emberek, stb, DE....
Miért kell rögtön úgy állni valakihez, hogy át akarja b*szni őket?
Pont azért vettem ezt a típust, mert ennek jó a gyári hűtője.

Attól félek, hogyha a szakvélemény is azt állapítja meg, amit a srác mondott, akkor nem fogom tudni bebizonyítani, hogy én nem nyúltam a hűtéshez, és ha valaki hozzányúlt, akkor az a vásárlás előtt történhetett.

Félreértés ne essék, nem akarok gyanusítgatni senkit, mert lehetett a gyári csavarhúzófej is kopott és tényleg így jöt tki a gyárból a VGA, csak nem esik jól, hogy rögtön azt feltételezik az emberről, hogy hozzányúlt :(

Na majd megátjuk, hogy mit mond a szakvélemény... De azt biztos nem fogom hagyni, hogy rámverjék, hogy hozzányúltam...

Ezek után már mindent ki kell bonani és leellenőrizni az utolsó csvarig, hogy ne kerüljön az ember ilyen kellemetlen helyzetbe? :F

(#1727) BioNiCMaN válasza HUN]Repa (#1722) üzenetére


BioNiCMaN
addikt

Ment PÜ! ;)

Egyetértenék veled, de akkor mind a ketten tévednénk.

(#1728) Pitterix válasza Jim74 (#1726) üzenetére


Pitterix
őstag

Nekem a tápomnál volt ilyen hasonló eset.
Mikor bekakkantott másodszor is, visszaküldtem és a plomba matrica sérült volt, azt hitték szétszedtem és azért ment tönkre....
Nos én nem nyúltam hozzá, de van a házban a táp helyén két kiálló fémvalami, ami valszínű elvágta.
Ezt megírtam nekik és sikerült gariztatni.
A következő plomba már máshova került...
Velem korrektül bántak! :K

"Persze hogy tudtam, csak nem sejtettem!"-----Angelo 'Snaps' Provolone

(#1729) Jim74 válasza Pitterix (#1728) üzenetére


Jim74
nagyúr

Remélem, hogy nálam is jól fog végződni a dolog, mert tényleg nem nyúltam hozzá :(

(#1730) HUN]Repa válasza Jim74 (#1729) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Én vettem át ,és én elhiszem ,hogy te nem nyúltál ,hozzá ! Én csak azt látom amit elém raknak és azt le is tudom fotózni és betudom linkelni ide is (nem úgy nézz ki mint egy gyári ,de szerintem azt te is láttd) Mivel rendes garanciába vettem át tőled a kártyát így nincs okod semmi pánikra 1,5 hét múlva biztosan kapsz cserét ,én azt mondtam hogy ha alatta látszik ,hogy hozzá lett nyúlva (pl. a paszta nem a gyári) akkor szakvéleményezni fogják a szervizbe és ha ettől mehetett tönkre akkor csak abban az esetben fogják vissza dobni !

De igen ,meleg volt ,de holnap jönnek KLIMÁSOK :C :C

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#1731) tlac válasza Jim74 (#1726) üzenetére


tlac
nagyúr

sajnos muszáj lesz máskor átnézned mindent az utolsó csavarig, lehet vmi használt vackot kaptál

majd a szakvélemény megállapítja, hogy mi a helyzet

az ők szakvéleményük nem ér semmit, mert nem pártatlan

Attól félek, hogyha a szakvélemény is azt állapítja meg, amit a srác mondott, akkor nem fogom tudni bebizonyítani, hogy én nem nyúltam a hűtéshez, és ha valaki hozzányúlt, akkor az a vásárlás előtt történhetett.

szerencsére nem is neked kell bizonyítani, hogy a hiba oka vásárlás előtt is már jelen volt
hanem nekik kell, az ő költségükön, független szakvéleménnyel, de úgy sem fogják

(#1732) Jim74 válasza HUN]Repa (#1730) üzenetére


Jim74
nagyúr

Remélem voltak klímások :D

Tudom, hogy Te csak azt látod, amit bevisznek Neked. Csak azt nem tudom, hogyha a pasztával is gáz van, akkor hogyan fogom tudni bebizonyítani, hogy nem én vagyok a bűnös a dologban...

Na mind1, majd meglátjuk mi lesz 1,5 hét múlva :U

További szép napot! :K

Ui: remélem nincs harag és nem vetted zokon, hogy leírtam a sztorit. Továbbra is fenntartom, hogy nem Veled van problémám, hanem a lehetetlen szituációval...

(#1733) Jim74 válasza tlac (#1731) üzenetére


Jim74
nagyúr

Én azért bízom, hogy minden rendben lesz és békésen megoldódik a dolog. :K

(#1734) HUN]Repa válasza Jim74 (#1733) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Biztos ,hogy úgy lesz és ennek a topicnak ez a lényege ,mindeképpen írd le bármi legyen is a végeredmény ,vagy bármit is beszélünk ! Harag egyáltalán nincs , :R :R :R

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#1735) pityaa23


pityaa23
senior tag

Sziasztok!

Egy komplett gépet akarok rendelni ipon-tól, de sehol nincs feltűntetve hogy a seagate vinyók milyen verziójúak.(ugyebár a 12es széria a frankó) Ilyenkor mi a teendő? Írtam nekik méjlt délelőtt de sömmi válasz. Legyek türelmesebb? :)

(#1736) Jim74 válasza HUN]Repa (#1734) üzenetére


Jim74
nagyúr

Mindenféleképpen leírom a történet végét is, akárhogy végződik :K

(#1737) HUN]Repa válasza pityaa23 (#1735) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Sajnos már nincsenek 12.-esek mindenki ezeket hajkurássza nem is értem ... valaki mondja már meg mitől jobb az ...vegyetek inkább wd ,vagy samsungot :R :R :R

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#1738) szumo


szumo
senior tag

Na jó rég írtam ide.
1000 :R a tegnapi szervizelésért. Szerencsére az ijedségem nagyobb volt mint a valódi baj.

Remélem ma megjön a légkondis hozzátok.
Itt most is megy a légkondi, és egy venti. így csak 28 fok van. ;)

Minden apró probléma kis türelemmel, megoldhatatlan gonddá fejleszthető!

(#1739) HUN]Repa válasza szumo (#1738) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Nagyon Szívesen , jaa már szemezek a Splittel :DDD

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#1740) adalbert1 válasza HUN]Repa (#1737) üzenetére


adalbert1
veterán

Azért mert 2 500-as tányérral van szerelve, nem 3 334-esel, vagy 4 250-el. :)
Persze Samuból is van 2 500-asal szerelt, WD-ből és Hitachiból ha jól tudom egyelőre nincs még.
Mondjuk az más kérdés hogy az én 7200.12-em elkezdett pár nap után bad sectorosodni, így cserében nekem is Samu F2 Eco Green-em lett inkább (ahol vettem ott se volt már több .12-es hdd, várni meg nem akartam).

(#1741) HUN]Repa válasza adalbert1 (#1740) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Köszi ,értem én de ,akkor is lebeszélnék mindenkit a Seagate-ről :( Samu, és Wd-t mindekinek :D:D:D

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#1742) szumo válasza HUN]Repa (#1741) üzenetére


szumo
senior tag

Az én 5 samum elnyomja az usb-s kenyérpirítóba lévő hitachi-t. A maradék 1 maxtor, meg a fiókban pihen egy samus műanyag keretben. :DD

Más: Nem rossz, ha túljutsz a szemezgetésen :D

Minden apró probléma kis türelemmel, megoldhatatlan gonddá fejleszthető!

(#1743) dudika10


dudika10
veterán

Üdv!

Volna egy kérdésem egy, az Iponban dolgozó emberhez.
Az ott vásárolt monitorom, ha nem maxon van a fényerő akkor idegesítő hangot ad. Nem hangos, de zavaró tud lenni. Mivel így maximumon kell használjam többet fogyaszt és este kiégeti a szemem. Ez garanciális probléma, vagy fölöslegesen kapálóznék cseréért? :U

Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.

(#1744) HUN]Repa válasza dudika10 (#1743) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

pü ment ,és ez gari ! :R :R

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#1745) Tybtsee


Tybtsee
csendes tag

Üdv, a 2 napja vásárolt komplett gépem máris nem működik, garancia futárhoz már írtam, állítólag hétfőn jön érte. Nah most kérdem én mennyit kell arra várnom hogy a gépem működőképes állapotban visszakerüljön hozzám? 225k-t fizettem azért hogy használjam másfél napig... ha most 2 hetet kell várnom gép nélkül ebben a dög melegben szabi időben az halál lesz... Remélem ha hétfőn elviszik legkésőbb péntekre meghozzák. Gond szerintem az alaplappal lesz, a gép nem indul monitoron sem jelenik meg semmi, alaplap sípol egy hosszabbat meg két rövidebbet és ennyi... Akinek van hasonló tapasztalata légyszíves írja meg mikorra várhatom az eredményt.

(#1746) HUN]Repa válasza Tybtsee (#1745) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Szia ,szállítás közben a ramok kilazulhattak vagy a vga , nézzd át jól mégegyszer , érintkezéseket ,és szerintem menni fog és a futárt is lemondhatod :R :R

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#1747) Tybtsee


Tybtsee
csendes tag

Köszönöm a választ de a gond valszeg nem ilyen jellegű mert használat közben állt le, semmi külső behatás, eleinte még elindult csak lefagyott a Windows aztán már csak az alaplap logója után következő fekete háttéren villogó balfölső sarokban villogó biz-basz jelent meg majd most már el sem indul, monitornak nincs jel, power gomb lenyomása után kb 3 másodpercre meg sypolás majd 2 pittyenés az alaplapból. (MSI 770-C45) Meg mit csinálhatok a géppel úgy hogy ne veszítse gariját? Mert nem nagyon merek belenyúlni, oldalát levettem hogy megszagoljam nem-e leégett valami, de mást nem nagyon merek.

(#1748) HUN]Repa válasza Tybtsee (#1747) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Bármit csinálhatsz vele , bios frissítés ,szét - össze szerelés ,csak ketté ne törj semmit :D !

Szerintem még egy Cmos Clear próbálj meg ,hátha az segít ilyen esetekben jó esélyed van. :R :R

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#1749) adalbert1 válasza HUN]Repa (#1741) üzenetére


adalbert1
veterán

Miért, újabban ennyire rossz tapasztalataitok vannak a Seagatekkel (mondjuk már a .11 szériában is voltak gyengébb eresztések, szerencsére nekem az abból való kb. 1 éve tökéletesen megy, a .10-ből való is - kopp, kopp, kopp)?

(#1750) Tybtsee


Tybtsee
csendes tag

Öööö és ezt a CMOS-cleart hogy tudom végrehajtani, mert a BIOSig sem jut az alaplap... egyszerűen nem indul a gép. Vagy erre van normális hardveres megoldás?

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  iPon Computer
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.