Hirdetés

2024. április 20., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  iPon Computer

Hozzászólások

(#501) Gyusz


Gyusz
őstag

Ma vettem egy Gigabyte Superb 460-as tápot és elég csúnya hangja van szegénynek, csukott ajtó mellett kihallom a szobából. Úgy terveztem,hogy pozitív hangvételű hozzászólást fogok írni, de most kissé csalódott vagyok. Holnap viszem vissza, kíváncsi leszek az eredményre.

(#502) whiz


whiz
aktív tag

Na akkor én is mesélek. Ugyanis elég sok cuccomat az iponnál veszem, lévén jók az áraik. Történetesen le akartam cseréleni a giga 965p s3 deszkámat egy asus p5b-re (teljesen mindegy, hogy miért, és miért pont egy tök hasonló lapra).
Sikerült is megvenni, hazahoztam, nagy öröm, végre lehet kicsit szerelgetni. Hahh, csakhogy a lap nem bootol. Mi a rák... fekete kép, ventik süvítenek, mint a barom. Kikapcs, megnéz minden csatit, elvileg jó. Power on, láss csodát műxik. Indítanék win setupot, csakhogy nem úgy van az... gép fogja magát kikapcsol. Aztán vissza, és nagy fekete kép. Hümm. Próbálkozok még párszor, van amikor bejön, van amikor a post-ig se jut. Beléptem bios-ba, mer nyávogott mellesleg, hogy új proci, állítsak be ezt-azt (mit...). Lépnék ki, save&exit, haha nem úgy van az, jó nagy freeze az arcomnak. De olyan szinten, hogy 4mp power off se működött, tápot kellett kinyomnom. Na ez már érdekes. Előrelátó voltam, és szereztem hozzá legfrissebb biost még melóhelyen (bőven nem az volt a lapba sütve). Szerencsére az asus update progija műxött faszán, sikerült is besütni. Restart, no kép... na ez már lol, gondoltam. Hátha nem teccik neki a ram, tegyünk be másikat (mázli, hogy még nem adtam el). Detto ugyanez. Na hát ez bizony gari (mivel a gigával semmi ilyen gond nem jött elő, kizárható az alkatrészek hibája - most is azt használom). Go vissza boltba, ficko két procival kipróbálta, egyikkel se bootolt, gyorsan belátta, hogy ez bizony halott. Nem vackoltunk, papírok pár perc, kész, majd jöhetek valszeg már másnap.
Bizony. Jött is a telefon. Megoldották a problémát egy bios frissítéssel(!!!) mehetek érte. Hogyan? Mi van? Legfrissebb bios van benne, hova frissítettek és mit is? Ja, és ha mellesleg 10-ből 1-szer indul a lap, akkor hogy frissített bármit is? Na mindegy, lehetett egy mázlija, mint nekem, de akkor is a legújabb van benne. Hát mondom ez érdekes lesz, de segond. Hátha csak hülyének néznek (egyébként nem mondtam meg nekik, hogy belenyomtam a new biost - és milyen jól tettem), és azt akarják kihozni, hogy béna voltam, miközben nem akarják beismerni, hogy nem tudnak mit kezdeni vele, és adnak egy újat. Háháá Móricka persze... bementem, ficko adja is kezembe, mondom akkor-ez-mosz-tutis? Igen-igen persze, minden oké (azóta már tudom, hogy kb. egyszer szerencséje lehetett, mint nekem, és elindult a lap neki is rendesen, aztán gondolta, na de jó - miért felejtette el, hogy két procival se indult el korábban az érdekelne, de egy hosszabb tesztet mindenképp megérdemelt volna. Nyilván nem történt ilyesmi). Jól van, legyen úgy. Nekem mindegy mit csináltok, csak működjön. Hosszas hazaút, végre itthon, szerelés, várom a csodát, mondanom sem kell nem indul a lap, satöbbi, ugyanazt produkálja, mint két napja. Na elöntötte a szar az agyamat. Le akartam üvölteni valamelyik fejét telefonba, mert szemmel láthatóan visszakaptam a szutyok lapot (természetesen azzal a bios-szal, amivel odavittem), de szerencséjükre már bezártak, így erről letettem. Hétfőn megyek be. Cirkusz lesz az tuti. Azért teljesen hülyének ne nézzék az embert...
Még egy érdekesség a végére. Mikor bent voltam, az egyik srác az emeleten (ott intézik a garis ügyeket ugyebár) odaszólt a másiknak valami pixelhibás monitor ügyben: "nehogy már az ügyfélnek jó legyen". Na erről ennyit. Gondoljon mindenki, amit akar, de most nagyon leírták magukat a szememben.

[ Szerkesztve ]

Egy jó hacker nem kéri le a napot!

(#503) Chosen válasza whiz (#502) üzenetére


Chosen
addikt

Hát ha ez így történt , akkor ez eléggé durva, most akartam tőlük venni egy gépet, de most inkább fontolóra veszem a dolgot. :((

(#504) m4rc! válasza horvathkrisz (#500) üzenetére


m4rc!
őstag

Na Te aztán szép Pál-fordulást hajtottál végre...
Az a határidőn belül egy enyhe túlzás (ha jól emléxem 2 hét volt a 3napos ügyintézés...), és sokkal több a rossz húzásuk gari-ügyben, mint a pozitív.
Velem például már 2x toltak ki...
Mindig lehet gázabb helyeket mondani... iPonnál egyszerűen pocsék a garis ügyintézés, ennyi.

We are analog players in a digital world

(#505) Chosen válasza m4rc! (#504) üzenetére


Chosen
addikt

De ha iponnál szar , akkor hol máshol jó?(ahol nem a termék árára teszik rá a garacnciát és a kedvességet :D )

(#506) whiz válasza Chosen (#503) üzenetére


whiz
aktív tag

Hétfőn folytatom a történetet. Nagyon kíváncsi vagyok mit fognak mondani...

Egy jó hacker nem kéri le a napot!

(#507) horvathkrisz válasza m4rc! (#504) üzenetére


horvathkrisz
addikt

ha náluk pocsék a garis ügyintézés, akkor users-ben katasztrofális...

(#508) Jhonny06


Jhonny06
veterán

Nincs olyan, hogy X üzletben bunkók az eladók. Vannak ilyen eladók is, de nem mindenki olyan. Ahol volt már rossz tapasztalatom, ott volt jó is. A garis cuccok intézése és a gyorsaság pedig nem csak a terméket eladó üzlettől függ.

(#509) amerigo


amerigo
aktív tag

Nem tudom, de nekem ennél még a legendásan sz@r kékhal nevű üzletben is korrektebnek tűnt az ügyintézés. Ott azt mondták egyből hogy három hét, és annyi is volt :)
Itt meg azt mondták 3 nap, majd megint 2, majd még 3, és így tovább
Az elsőt lassúságnak tartom, a másodikat szop@tásnak.....

[ Szerkesztve ]

(#510) Jhonny06 válasza amerigo (#509) üzenetére


Jhonny06
veterán

Mondjuk kétnaponta egy telefonba nem halsz bele és ha így kevesebb idő alatt megkapod, mint a kékhalban három hét alatt, akkor inkább örülj. :)

(#511) Alvin_ti4200


Alvin_ti4200
félisten

Én ugyan csak újságíróként dolgozom a cégnél, de ami a garanciás ügyeket illeti inkább ne tudjátok meg mi folyik a háttérben...Nem védeni akarom az iPon-t, de amit ma a nagykerek művelnek az vérlázító. Van olyan termék, ami pl. több, mint 50 napja rohad az egyik nagykereskedésben (nem akarom leírni a nevét), és basznak legarizni, ezek után ti mit csinálnátok szegény ügyféllel, aki visszavitte érvényesíteni a jótállást? Általában ilyenkor az történik, hogyha egy bizonyos ideig nem tudják garanciáztatni a nagykerben, akkor adnak a vevőnek egy zsír új terméket és majd később visszakapják a nagykereskedéstől a kicserélt példányt vagy levásárolhatják az értékét. Tudnék mesélni, sajnos a nagykerek kihasználják, hogy tőlük függ mindenki és rettentő módon trehányak.:(

[ Szerkesztve ]

(#512) HUN]Repa válasza Alvin_ti4200 (#511) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Ez igy van ,csak az ember nem gondol ezekbe bele , hogy egy idő után a bolton csattan minden ! A vásárló akit egyrészről megértek egyrészről nem azt mondja "én nem a nagykerrel vagyok szerződésbe" ! De könyörgöm ha ez az eljárás egy olyan boltba ahol nincs raktárkészlet (nyilván ezért olcsóbb is) akkor a garis ügyintézés menete igy kell hogy legyen!Vásárló behoz ---> nagyker visszaküld---> nagyker csere----> vásárló örül általában ez 1.5hét szokott lenni ha parás a termék ...pl nincs a nagyker készletében akkor huzodhat tovább vagy ha egyszerüen "szarnak letesztelni" vagy rosszul tesztelik le és visszaküldik ugy hogy jó ! A Kermin kivül nincs senkinek joga a nagyker szerviz "hivatalos álláspontját" megkérdőjelezni , ha azt mondja jó akkor jó ! Sajnos ez van aki ezt nem meri bevállalni az vásároljon drágábban :(

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#513) Imco válasza Alvin_ti4200 (#511) üzenetére


Imco
őstag

Nem akartam belefolyni, de... :)
Azt kell mondanom, hogy nem minden nagyker gáz!
Ugyan lehet, hogy drágábban vásárolok néhány %-kal, de megéri.
2-3 helyen vásárolok, de ezek példa értékünek mondhatóak gariban.
Soha nem volt még gondom,
illetve olyan amit az ügyfeleim elégedetlenül fogadtak volna!
Mivel belőlük élek ezért nagyon számit az elégedettségük,
amire nagy hangsúlyt forditok! De ez érthető is.
Volt ahol azt mondták egy hibás winyóra hogy megkermiztetik, addig vegyek
egy másikat az ügyfélnek, majd a kermist, ha jogos cserélik, és majd azt jol eladom!
Többet nem vásároltam ott! /azóta bezárt/
Tehát csodák nincsenek!
Ezért nem vásárolok a neten sem vagy csak nagyon ritkán!
Szerintem kell a kontakt, a megbizható háttér, ez pedig pénzbe kerül.
Nagyüzemi neten megrendelem, köszönd meg hogy megvehetted, üresdobozos üzlet, szerintem nem bizalom gerjesztő. Nincs benne tőke, alacsony müködési költség
mellett -gondolom- nincs szerviz sem. Pedig azzal a forgalommal, már tarthatna készletet, szervizt.
Szerintem...

Üdv! Imco

(#514) HUN]Repa válasza Imco (#513) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Ez igaz nincs szerviz , raktár készlet stb... de olcsó és ekkora forgalom mellet ha lesz is nem ebbe a boltba lesz , mert méretileg se hiszem hogy elférnének ! Amugy még mindig ott a lényeg hogy olcsó sajnos Mo.n még mindig ez a legelső szempont és hazdik az aki azt mondja hogy nem!

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#515) tlac válasza Alvin_ti4200 (#511) üzenetére


tlac
nagyúr

te írod a cikkeket, teszteket?

akkor adnak a vevőnek egy zsír új terméket és majd később visszakapják a nagykereskedéstől a kicserélt példányt vagy levásárolhatják az értékét

szerintem ez így rendben van a vevőnek, gyakrabban kellene alkalmazni...

[ Szerkesztve ]

(#516) HUN]Repa válasza tlac (#515) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Általában ez szokott lenni a bevett szokás ,de sok ember nem ért hozzá és ugy hozza vissza hogy semmi baja !!! Elküldik letesztelik és utána vissza jön hogy TOK (tesz OKÉ) ha addig rendezve van már az ügyfél felé , akkor mit csinál a cég a visszajött használt JÓ cuccal ?
Az egyértelmü hibás cuccokat amugy gyorsan cserélik HA van készleten olyan !

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#517) tlac válasza HUN]Repa (#516) üzenetére


tlac
nagyúr

Vásárló behoz ---> nagyker visszaküld---> nagyker csere----> vásárló örül

az első 2 állapot között nincs semmi vizsgálat a boltban, hogy ne kelljen feleslegesen küldözgetni a nagykernek a jó cuccokat?

(#518) HUN]Repa válasza tlac (#517) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Ha nincs rá lehetőség és nem üzemeltet a bolt szervizt akkor nincs ! De gondolom az egyszerü és a jól felfedezhető hibákat , ott is kideritik !!

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#519) whiz válasza tlac (#517) üzenetére


whiz
aktív tag

De van. Az én alaplapomat is kipróbálta a ficko két procival is, hogy valóban nem műxik-e. Más kérdés, hogy utána visszaadták másnap, hogy jóaz és kész, nem került nagyker meg csere közelébe se (lásd fentebb)...

Egy jó hacker nem kéri le a napot!

(#520) Alvin_ti4200 válasza tlac (#515) üzenetére


Alvin_ti4200
félisten

a notebookokat igen, a maradékból nagyon keveset.

(#521) MEKK


MEKK
aktív tag

Tervezem egy kisebb csomag vásárlását az IPON-tól. megmerjem tenni mert itt ahogy volvasom vannak rossz tapasztalatok is és jók is. lehet a jót az ipon-osok írják?:D:D Vagy mégse olyan kerülendő cég ez?

(#522) tlac válasza whiz (#502) üzenetére


tlac
nagyúr

mondjuk az tényleg nem értem miért akartál lecserélni egy jó kis giga lapot egy semmivel sem jobb asus-ra...

még ebben a topikban is érdeklődj, hát ha tudnak vmi trükköt mondani

ha nem megy rendesen, akkor visszaviszed még egyszer

MEKK:
lehet a jót az ipon-osok írják?

a jó tapasztalatok nagy részét újoncok írják :DD

[ Szerkesztve ]

(#523) MEKK válasza tlac (#522) üzenetére


MEKK
aktív tag

mindig regelnek uj nicket :DD :DD :)) :))

(#524) No-kia


No-kia
őstag

mosmuszály azt a garanciafutárt megrendelni, mert csak pár kábelt akarok és azért nem akarok 2400 ft fizetni

Nokia 500 | Ford Sierra 2.0i | Dell N5010

(#525) whiz válasza tlac (#522) üzenetére


whiz
aktív tag

Nem lényeges a csere miértje :)
Ma viszem vissza másodszor a deszkát, miután hétvégén 3 haver alkatrészeivel se volt hajlandó működni. Ide már nem kellenek trükkök, szerintem :)

Egy jó hacker nem kéri le a napot!

(#526) whiz válasza whiz (#525) üzenetére


whiz
aktív tag

Ááá de ezt folytatnom kell, mert egyszerűen már röhögök kínomban... szóval. Írtak nekem egy e-mailt (apró kis megkeresésemre, hogy akkor ilyenkor mi van), miszerint elküldték teljes bevizsgálásra a lapot, és nem produkálta azt, amit nekem, és mikor visszakapták, akkor sem, mert ők kipróbálták, és elindult (megjegyzem ez semmit se jelent - néha elindul, de abban nem sok köszönet van). Hehe. Jó vicc.
1. a bevizsgálás nem történik meg 24 óra alatt. A tápegységemre is két hetet mondtak.
2. nekem ők azt mondták a telefonba, amikor mehettem érte, hogy biost frissítettek rajta, és attól javult meg... hö... kicsit mintha nem fedné egymást a két állítás.
3. nem beszélve arról, hogy ua. a bios van benne, mint amivel bevittem (az asus honlapja szerinti legfrissebb)
4. de fáradjak be nyugodtan (harmadszor 50km), és meglátjuk... pff

Egy jó hacker nem kéri le a napot!

(#527) tlac válasza whiz (#526) üzenetére


tlac
nagyúr

Nem lényeges a csere miértje :)

nem lényeges, csak kíváncsi vagyok :)

3. nem beszélve arról, hogy ua. a bios van benne, mint amivel bevittem (az asus honlapja szerinti legfrissebb)

az előfordulhat, hogy nem sikerül tökéletesen a biosfrissítés, és benne marad vmi, korábbi hibás beállítás, tehát az sokat nem jelent, hogy te is felraktad a legújabbat

(#528) whiz válasza tlac (#527) üzenetére


whiz
aktív tag

Nos, nekem egy korábbi lapom (asus) nem engedett biost frissíteni, ha ugyanaz volt benne, mint amire akartam volna - de ehhez annyira nem tudok hozzászólni, lehet, hogy besüthették még egyszer ugyanazt (nem nagyon van tapasztalatom a témában, de az én frissítésem flottul lement). Ettől függetlenül nem működik. Jónéhány alkatrész kipróbálásával sem, mindeközben a - valóban jó kis - giga deszkában flottul megy minden.

Egyébként valójában nem cserélni akarok, mert majd egy másik gépben lesz a lap, de addig tapasztalatokat gyűjtnék ezzel kapcsolatban :)

A 2. pont volt amúgy a lényeg: a két állítás nagyon nem fedi egymást... de mindenesetre várom a pillanatot, amikor megmutatja nekem, hogy valóban boot-ol rendesen, nem fagy, nem restartol, fel tud nyomni rá egy windowst, és nem fagy akkor se ha belép a biosba... Nyakam rá, hogy hasonló sem történt ezzel a lappal, amíg náluk volt.

[ Szerkesztve ]

Egy jó hacker nem kéri le a napot!

(#529) doc


doc
nagyúr

egy-két napon belül összerakatok egy gépet az iponosokkal, a tapasztalatokról majd beszámolok
ha esetleg olvassa itt az illető cég képviselője, tessék figyelni, hogy aztán jót írhassak majd :DDD

(#530) tlac válasza whiz (#528) üzenetére


tlac
nagyúr

nem értelek, hogy melyik két állítás mond ellent egymásnak

de mindenesetre várom a pillanatot, amikor megmutatja nekem, hogy valóban boot-ol rendesen, nem fagy, nem restartol, fel tud nyomni rá egy windowst, és nem fagy akkor se ha belép a biosba

ha esetleg ez előtted történik, akkor áramtalanítás után is nézd meg

doc:

szerelés, szállítás általában gond nélkül szokott menni
de azért egy kis elrettentés ;]
[link]
[link]

(#531) doc válasza tlac (#530) üzenetére


doc
nagyúr

hűha :Y
azóta rendeződött azért a dolog?

(#532) tlac válasza doc (#531) üzenetére


tlac
nagyúr

úgy emlékszem a házat cserélték neki, a többi cuccot meg visszanyomkodták a helyére (a linkelt hozzászólás topikjában olvasgathatsz róla)

(#533) doc válasza tlac (#532) üzenetére


doc
nagyúr

hát az gáz...
pedig kérdeztem is pár napja a kiszállításos topicjukban, hogy mennyire megbízhatóak a futárcégek ilyen téren, egyelőre még nem válaszoltak...
akkor inkább kérem az alkatrészeket külön, és majd én összerakom itthon, ha én kapnék ilyet egy "kicsit" morcosan állítanék oda hozzájuk :((

(#534) tlac válasza doc (#533) üzenetére


tlac
nagyúr

egyébként is jobban jársz, ha te rakod össze, főleg ha van tapasztalod, mert egyrészt kicsivel olcsóbb, a saját cuccára jobban ügyel az ember, meg minden külön dobozolva szerintem biztonságosabban szállítható

gls-sel küldik ki a cuccokat

(#535) doc válasza tlac (#534) üzenetére


doc
nagyúr

raktam már össze nem egy gépet, csak szeretek elkényelmesedni :D
de akkor eldőlt, lesz külön, úgyis megvan a dobozbontogatásnak a maga varázsa :)
köszi a tanácsokat!
remélem minden rendben lesz, nem kis pénzt tervezek otthagyni...

(#536) whiz válasza tlac (#530) üzenetére


whiz
aktív tag

"ha esetleg ez előtted történik, akkor áramtalanítás után is nézd meg"

Minimum... ;]

Egy jó hacker nem kéri le a napot!

(#537) whiz válasza whiz (#536) üzenetére


whiz
aktív tag

Na - egyelőre - visszavonok minden rosszat, amit eddig írtam (fenntartva, hogy az én szemszögemből az események valóban így alakultak) köszönhetően a félreértés/egymás mellett elbeszélés/saját hülyeségemnek, meg annak, hogy megint túl hamar felhúztam az agyam és nem gondolkodtam.
Írom ezt ide azért (is), mert most már 100%, hogy az iponosok is olvassák ezt a fórumot :D

De ha nem lesz jó az az alaplap, vagy nem kapok újat hamarosan, valakit még megölök...

Egy jó hacker nem kéri le a napot!

(#538) tlac válasza whiz (#537) üzenetére


tlac
nagyúr

mi történt?

(#539) ThuG4LifE


ThuG4LifE
senior tag

hogy itt is dícsérjem ipon-t, két hete rendeltem meg az új configom náluk, ez volt az első nagyobb összegű rendelésem innen (eddig csak kisebb dolgok), dobozosan kértem mindent, szeretem magam kibontani a dolgokat ... eddig semmi probléma a cuccokkal, mindenből azt kaptam amit kértem, sérülés nem volt semmin, egyedül az alaplap doboza lett kibontva, mivel ebbe rakták bele a ramot, még volt külön kérésem is, amit minden gond nélkül megoldottak, szóval részemről ismét csillagos ötös az ipon-nak :R

''I'm seein nuttin' but my dreams comin' true while I'm starin' at the world through my rearview ...'' RIP 2Pac

(#540) maross válasza tlac (#538) üzenetére


maross
veterán

engem is erdekelne mi ez a hirtelen valtas.

eladó 100+ új/használt társasjátékom: https://tinyurl.com/tarsasjatekok

(#541) whiz válasza maross (#540) üzenetére


whiz
aktív tag

Nos. A szervízlapon annyi szerepelt, hogy "nem indul a lap". Viszont tény, hogy van amikor elindul, és valszeg onnantól egy dekát nem foglalkoztak vele - mint megtudtam ez így normális. A baj az, hogy közel sem ennyi a gond a lappal. Segond, most felvettünk mindent, amit produkál, hát kíváncsi vagyok. A szervízt nem az iponék üzemeltetik ezek szerint, tehát nem az ő saruk (ha tényleg járt ott) az, hogy pl bios frissítés nem történt, amúgy meg szervízlapot se láttam, de most konkrétan nem is érdekel már. Bár az kedves volt a fickótól, hogy megjegyezte, hogy ez megint pénzbe fog kerülni nekik - hát azért annyira nem sajnálom a céget, na meg nem is az ő fizetéséből fogják levonni. Ha összeszámolom NEKEM mennyi időmbe, és pénzbe (busz, stb) kerül most már az egész, nem beszélve arról, hogy már idegbeteg vagyok, mert használni akarom :D akkor én se jövök már ki igazán jól az egészből...

Egy jó hacker nem kéri le a napot!

(#542) Ariadne válasza whiz (#541) üzenetére


Ariadne
őstag

Feléd, fogyasztó felé az ipon felel a szerviz tevékenységéért is, hiszen az ipon köteles a jótállási kötelezettségét teljesíteni, mivel egyedül vele kötöttél szerződést. Az, hogy ők hogy rendezik le a szervizzel és egyáltalán ki teszteli a lapot, hova küldik, és kitől szereznek esetleg egy hibátlan példányt, az az ő egyéni problémájuk. Ez a dolguk, ha nem megy nekik, lehet menni a piacra almát árulni, ott egyértelműek a jótállási problémák... :(((

mod: Másrészt viszont arról nem tehet a cég, ha a vásárló adott esetben több száz kilométerre lakik, ezt nem lehet leverni rajtuk. Kivéve persze ha az ő hibájukból kell többször szaladgálni.

[ Szerkesztve ]

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

(#543) Imco


Imco
őstag

Továbbra is azt mondom hogy drágábban, de megbizható helyről.
Szerintem havonta 1x 2x van garis problémám, de még soha nem kértek érte, - én sem szoktam- pénzt. Még akkor sem ha TOK. Szerintem "komolyabb" cégeknél ez nem gond.
Cégemnél is ha szerencsém van egy ram csere 2'. Tesztpad, nem indul, csere db kioszt!
Jó, van mikor kollégánál elmaradt az esti karbantartás, akkor egy nem induló 2 napos ramot is bevesz 14 napra, de általában 2 nap alatt sikerül betennie egy alaplapba azt is! :)
Nem ez a jellemző! :)
Bonyolultabb dolgoknál is korrekt a gari! Akkor szokott gáz lenni ha nem a nagyker a gari vállaló, ha nem tovább van passzolva pl. NSE HU kft. Na annak is van egy topikja! Nem gyenge!

Üdv! Imco

(#544) whiz válasza Ariadne (#542) üzenetére


whiz
aktív tag

Mondjuk ezt nem tudtam. Amúgy ilyenkor mi van, mert most már várok 4 napja, hogy mi az ábra. Szvsz az alaplap úgy halott, ahogy van, nem hinném, hogy meg tudják javítani, de amúgy is én inkább újat kérnék - az eddig lezajlottak alapján mindenképp kezdem azt gondolni, hogy ez lenne a jó megoldás. Első alkalommal 3 napon belül vittem vissza, sőt mág a második alkalom is benne van ebben. Akkor nem jeleztem, de elvileg van még most rá módom, hogy újat kérjek helyette? Mármint törvényügyileg, vagy hogy fogalmazzak, na.

Egy jó hacker nem kéri le a napot!

(#545) maross


maross
veterán

ezt nem hiszem el, komolyan mondom. legutobbi asus 7600gt kalvariam utan, mikor kicsereltek az "emelt orajeles", valojaban ddr2-es galaxyra, aztan azt ujabb 2 het utan egy hasznalt asusra, most jon az ujabb, ugyanis gondoltam csak kiprobalom mar, mielott visszaviszem haveromnak gyongyosre. bootkepernyonel grafikahibas. ujabb ket kor az iponba, ujabb elbaszott 4ora nekem, ujabb elbaszott egy honap haveromnak. koszi szepen ismet, gondolom ugyis olvassatok.

szerk: nem galaxy, hanem biostar, meg a vegen belemkotnek

[ Szerkesztve ]

eladó 100+ új/használt társasjátékom: https://tinyurl.com/tarsasjatekok

(#546) maross


maross
veterán

mikor el az, hogy levasarolhatom a kartya arat? mert kezd nagyon elegem lenni, es ott persze mindenki szuletett ugyved, ha elegedetlenkedek, hogy miert nem cserelnek valamit tobb mint egy honap alatt..

eladó 100+ új/használt társasjátékom: https://tinyurl.com/tarsasjatekok

(#547) tlac válasza maross (#546) üzenetére


tlac
nagyúr

jelentős kényelmetlenségre hivatkozva kérheted vissza a vételárat

ott persze mindenki szuletett ugyved, ha elegedetlenkedek, hogy miert nem cserelnek valamit tobb mint egy honap alatt..

igen, ebben már nagy gyakorlatuk van...

(#548) Ariadne válasza maross (#546) üzenetére


Ariadne
őstag

Levásárlás mint olyan kötelezőként nem létezik. Ha nem tudják javítani, se cserélni, de jó fejek egyébként, akkor levásárolom a teljes vételárat. Ha nem jó fejek, húzzák az időt, esetleg még pofátlanok is a tetejébe, akkor viszont kőkeményen a jogszabály szerint teljes vételár tenyérbe leszámol. :U

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

(#549) whiz válasza whiz (#544) üzenetére


whiz
aktív tag

Nah. Végül a mérleg úgy néz ki átbillent a pozitív irányba. Legalábbis az új deszkámról indult windows alól írok most. Remélhetőleg működni is fog egy jó ideig.
Köszönhetően a sok korábban itt látott negatív tapasztalatnak, alapból elég agresszívan álltam a témához azt hiszem. De hát csak paráztatja az embert a "nehogy már az ügyfélnek jó legyen" című elhangzott mondat, akkor is ha poénnak volt szánva...

Csak azt nem értem miért vannak ezek a negatív dolgok. Jók az árak, megadják a normális garancia időt (pl 120 hónap a két hete vásárolt ocz ramokra - nem mindenhol ennyi ez sem) papíron, akkor miért nem teljesítik ezt minden esetben kifogástalanul? Hogyan fordulhat elő az, hogy valaki visszakapja a szar terméket? Na mindegy, úgyse fogok erre választ kapni.

És biztosan fogok még itt vásárolni, de azért... ezután különösen remélem, hogy semmit sem kell gariztatnom (de a tápegységem még várat magára - csak nem lesz gond).

Egyébként meg tanultam ebből is, és felhívom mindenki figyelmét: a hibát, ami a garis papírra kerül nagyon pontosan, körültekintően fogalmazzátok meg, és figyeljetek arra, hogy tényleg mi kerül rá, mielőtt alá írjátok! Mivel azt hittem, hogy ha nem indul a lap, akkor egyértelmű, hogy alapból újat kapok, és nem lesz mese, azért lepődtem meg, hogy miért kaptam vissza (mert egyszer elindult valszeg, és kész, innentől jónak lett tekintve - van benne valami, de azért ez túlzás...). Ha tudtam volna, hogy nem ilyen egyszerű, akkor megszabadítottam volna magam jónéhány ősz hajszáltól. Na erről ennyit.

Egy jó hacker nem kéri le a napot!

(#550) Csaba_20_ válasza HUN]Repa (#514) üzenetére


Csaba_20_
őstag

Ahogy nagyon igaz a sokmillió kiskerre az is, hogy az üzleti kockázat fogyasztóra történő áthárításával - mert amit leírtál az az - kíván meggazdagodni és közben azzal takarózik, hogy "igaz, hogy sz/r, amit eladok, igaz, hogy semmit nem kap a vevő tőlem garancia címszó alatt, de legalább mindezt olcsón kapja". Ami máris nem olyan olcsó, ha folyton a kisker tökére kell lépni és b*ogatni kell, hogy a már odaadott pénzért működőképes dolgot kapjon az ember. Közben meg még őt nézik csalónak, mocsoknak, mert elvárja, hogy menjen az alaplapja, videokártyája. De...igazad van...legalább olcsó... :W :R

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  iPon Computer
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.