Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  iPon Computer

Hozzászólások

(#201) tlac válasza gs20 (#199) üzenetére


tlac
nagyúr

ipon-osok is olvassák a fórumot ;)

(#202) gs20 válasza tlac (#201) üzenetére


gs20
tag

igen, valószínűnek tartom :))

E=MZ²

(#203) Superman válasza adalbert1 (#162) üzenetére


Superman
nagyúr

Ez tetszik, találóan fogalmaztad meg. nem hiszed el én is mennyi olyan eladóval/ügyfélszolgálatossal találkoztam már, aki úgy gondolta, hogy méltóvá kell válni az árujukra. :(

(#204) lúzer válasza Superman (#203) üzenetére


lúzer
veterán

ezt a ferrarinál még megértem :)

MO. RIP. - az utolsó kapcsolja le a villanyt.

(#205) adalbert1 válasza lúzer (#204) üzenetére


adalbert1
veterán

A Rolls Roycenál ha jól tudom megvizsgálják, hogy ki akarja megvenni az autójukat. Tehát bárki nem veheti meg, hiába van rá pénze. De egy egyszerű kábelnél. ;]

Superman : ja, ez rohadt irritáló jelenség tud lenni. Bárkinek lehet rossz napja, lehet hogy neki is az volt. De mivel egyáltalán nem voltam bunkó, normálisan kérdeztem és kértem az árút, így a miértjét nem értem. Mindenesetre kb. ez volt az utolsó dolog amit a Qwertyben vettem, másoknak se fogom ajánlani azt a céget.

(#206) Chaser válasza HUN]Repa (#200) üzenetére


Chaser
titán

Nehogymár örüljön neki, hogy hetek után kap egy mailt, amiben közlik, ha qrva jó csillagzat alatt született, akkor talán elkészül az, amit 1ből cserélniük kellett volna:D
Én ritka türelmes vagyok, de ha a 3. napon nem cserélték volna ki a cuccot vagy nem adják vissza a zsetont, valami ilyet üvöltöttem volna a telóba: " Nem érdekel a szervizetek, a nagykerek mégúgyse, én is dolgoztam számtech boltokban, oldd meg vazzeg, vagy csúnya világ jön rátok...most még szépen beszélek veled, mint a bogaraimmal, tudod azok is ÁLLATOK, de ne várd meg amíg felidegesítesz..." A mondat utsó felét sok helyen fel lehet használni..kb 2 hete kb amikor egy surmó bicikliboltos hétfő de. megpróbálta nekem beadagolni hogy a bicikli, amiért előre kipengettem 50k-t, és amit hétfőre ígért 100%-ra, alkatrészhiányban szenved...jó eséllyel szerdán jön hozzá alkatrész, de lehet csak pénteken...meg ideje is kevés van, mert most egyedül van...hát lol:D Furcsa mód, első reakciója az lett mikor magához tért, hogy "oké, akkor visszaadom a pénzt", a másodikra meg már gondolkozott is, hétfő du-ra meglett a bicaj, erősebb cuccokkal mint ahogy kértem, próbálta pedzegetni hogy ő most mennyire rosszul járt, de nem kapott tőlem 1ft-tal se többet mint amiben megegyeztünk. Kérdezttem az én hibámból? Na ugye nem, további szép napot...

_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus

(#207) laforge válasza Chaser (#206) üzenetére


laforge
csendes tag

Na jó, akkor had írjak én is vmit az iPonról.
Eddig legalább 5ször vettem náluk ilyen-olyan hardwaret. Minden rendelés másnapján átvehető volt, és hibátlanul működött. Volt memória, processzor (i6750), case, sőt még egy Asus Xonar is, ami szintén azonnal megjött.

Nekem eddig a Lord mellett az iPon a kedvenc. Árban is nagyon jók és (eddig) villámgyorsak.
Helyettük van jópár másik bolt, amiket inkább kéne fikázni.
Következő vásárlást is náluk tervezem, de ha lesz majd valaha akármi bajom velük, leírom itt, hogy megnyugodjatok és akkor lehet tovább marni őket.

(#208) Ariadne válasza laforge (#207) üzenetére


Ariadne
őstag

Hibátlan dolgot venni pusztán szerencse kérdése, minden üzletnél gyakran előfordul, ez még nem mond semmit. De normálisan, a szabályoknak megfelelően végezni a jótállási, szavatossági ügyintézést, az már olyan dolog, ami valóban minősít egy üzletet. Szerintem.

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

(#209) d4d


d4d
tag

Na ezeket a hozzászolásokat elolvasva..arra jutottam, hogy, ha a náluk vásárolt corasir tápommal vmi probléma lesz kezdésnek beba**om az ablakon és utána nyitok be az üzletbe hogy hatásosabb legyek. Biztos hogy nemfognak elküldeni az anyámba ha valami probléma lesz. :W

elemlampa.blog.hu

(#210) Sethdobaloah


Sethdobaloah
senior tag

Vettem náluk egy tft-t, doboza enyhén sérült volt, gondoltam megkérem őket, hogy kipróbálhassam.
Elhajtottak a retekbe.
Hazamentem morcosan, szerencsére semmi baj nem volt a monitorral :)
Ha meg lett volna, viszem vissza hogy nem tetszik, kérem a pénzem.

Szal boltnak, ötös a délelőtt megrendelem, délután átveszem ügyintézésért, az eladótérnek meg 2 es a paraszt kiszolgálásért.

...csak én vagyok helikopter?

(#211) tlac válasza Sethdobaloah (#210) üzenetére


tlac
nagyúr

Vettem náluk egy tft-t, doboza enyhén sérült volt, gondoltam megkérem őket, hogy kipróbálhassam.
Elhajtottak a retekbe.

ezek után biztos nem vettem volna meg...

(#212) BaLee


BaLee
addikt
LOGOUT blog

Lassan több, mint 1 év alatt rengeteg mindent rendeltünk tőlük a kollégáimmal, összességében már a millión is túl lehetünk. Tapasztalatok: az árakkal és kiszolgálással kapcsolatban csak pozitívumok. Több olyan 10-20 ezer ft körüli dolgot rendeltünk tőlük ami még a 2400ft-os garanciafutárral is olcsóbb volt mint más webshopokban posta nélkül. Mindig jöttek pl. az edigitállal (ahol szívtam már garancia miatt elég sokat így felejtősek) hogy ott ingyenes a házhozszállítás de csomó áruk drágább még a futáros ipon árainál is és ugye ott nincs garanciafutár sem. Rugalmasak, rendelés másnapra ittvan álltalában, ha nem délelőtt történik a rendelés akkor harmadnapra.
De mivel elég sok mindent rendeltünk tőlük így garanciális probléma is akadt, nézzük ezeket:

1. Komplett gép alkatrészenként összeválogatva, majd összeszerelve ismerős által. 1-2 hét és jöttek a panaszok, hogy nem indul néha meg fagyogat. Elkértem én is és hosszú tesztelgetés után arra jutottam, hogy vagy alaplap vagy memória. Felhívtam őket, elmondtam nekik mindent, korrektül segítettek, hogy a memóriát mivel teszteljem de mivel a tesztbe belefagyott a gép belementek abba, hogy a futár visszaviszi mindkettőt és megnézik melyikkel van a gond. Az alaplap volt a hibás de maguktól nem jelentkeztek, én telefonáltam rájuk már jó 2-3 hét múlva. Azt mondták, hogy a raktárba nincs olyan lapjuk ezért nem szóltak de péntekre vagy kapnak vagy szóljak és választunk másikat helyette. Visszahívásról tényleg elfelejtkeztek párszor de gondolom a nagy hajtás miatt lehet. Megküldték az új alaplapot aminek a dobozában kicseréltek mindent (vagy újrafóliázták?) de a csavarokat kihagyták belőle. Mind1 nem problémáztam vele az alaplap működött.
2. Rendeltem én is egy majdnem full konfigot és én is megfigyeltem, hogy a ram dobozát beletették az alaplap dobozába meg a papírokat is csak valamelyik "ügyeskezű" kollégának sikerült úgy visszazárnia, hogy az asus féle usb és firewire kiegészítő csatlakozón elgörbültek a lábak mert pont a fül alá szorult (lehetett is látni a dobozon, hogy ez így nincs rendesen visszazárva). :(
Óvatosabban is bánhatnának a cuccokkal, de visszaegyengettem őket egy ollóval és működik, nem problémáztam vele.
3. Na itt egy negatívum jön. Szintén komplett konfig tft monitorral szépen összeválogattuk. Megjött, összeraktam, leteszteltem, jó volt. Odaadtam kollégának ő hazavitte az ismerősének erre a következő hétvégén a monitor kikapcsolás után nem kapcsolt vissza. Telefon, 3 napból már kifutottunk így elnézést kért a dolog miatt és mondta, hogy küldi a garanciafutárt. Ez pont karácsony előtt volt. Meg is jött a futár, elvitte a monitort majd 1 hét múlva visszavitte az említett ismerősnek egy olyan papírral, hogy ezt az iponnak "nem áll módjában átvenni". Nem én intéztem a dolgot így nem tudok minden részletet de én kivertem volna a balhét az biztos. Az ismerős bevitte egy helyi márkaszervízbe ahol gond nélkül megjavították neki neki kb. 2 hét alatt (a bekapcsolóval volt valami problémája).

Összességében én elégedett vagyok velük mert jópár 1000-est megspóroltam azzal, hogy náluk vásároltam és az egy nagy előny, ha valamivel probléma van akkor nem nekem kell intézkedni, hanem jön a futár és viszi ingyen. Viszont email helyett inkább a telefont javaslom mert nem mindig reagálnak időben (vagy egyáltalán nem) és néha a telefonos visszahívás sem valósult meg ilyenkor újra próbálkoztam.

(#213) Chaser válasza laforge (#207) üzenetére


Chaser
titán

Ha nem esett volna le, nem az ipont fikáztam, hanem ennél a konkrét esetnél a hozzáállásukat... én nem vásároltam ott, személyes tapasztalatom nincs, de ilyet velem el nem játszanának:)

_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus

(#214) Ariadne válasza BaLee (#212) üzenetére


Ariadne
őstag

1. "Megküldték az új alaplapot aminek a dobozában kicseréltek mindent (vagy újrafóliázták?) de a csavarokat kihagyták belőle."
2. "valamelyik "ügyeskezű" kollégának sikerült úgy visszazárnia, hogy az asus féle usb és firewire kiegészítő csatlakozón elgörbültek a lábak mert pont a fül alá szorult"
3. "elvitte a monitort majd 1 hét múlva visszavitte az említett ismerősnek egy olyan papírral, hogy ezt az iponnak "nem áll módjában átvenni""

vs.
"Összességében én elégedett vagyok velük mert jópár 1000-est megspóroltam azzal, hogy náluk vásároltam és az egy nagy előny, ha valamivel probléma van akkor nem nekem kell intézkedni, hanem jön a futár és viszi ingyen."

Ez így együtt érdekes, én biztosan nem erre a következtetésre jutottam volna, mert ez nálam 3-ból 0... :F Engem is ez a topik tántorított el, meg a hasonló vélemények, pedig nemrég már majdnem vásároltam náluk.

[ Szerkesztve ]

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

(#215) tlac válasza Ariadne (#214) üzenetére


tlac
nagyúr

és a 3. pontban még lehet a 8 munkanap is érvényes lett volna...

(#216) Chaser válasza tlac (#215) üzenetére


Chaser
titán

Gondolom fizikai sérülésre hivatkoztak.

_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus

(#217) Ariadne válasza Chaser (#216) üzenetére


Ariadne
őstag

Azt mondjuk írásban kellett volna, független szakértő (pl. Kermi) által készített szakvéleménnyel alátámasztva... Amíg ilyennel nem tudják bizonyítani, addig bizony javít/cserél/pénzvisszaad. ;) Ennek az a szép neve jogiasan, hogy bizonyítási teher, és az bizony rajtuk lóg legalább egy évig mindenképp.

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

(#218) #64791808


#64791808
törölt tag

Csak én futok bele mindig, vagy másnak is irgalmatlanul lassú az ügyintézés? Összekészített termékek kiadására 25 percet vártam, pedig 2 ember volt előttem.

(#219) Owerlord


Owerlord
tag

Én ezeket vettem eddig ott:

FSP 350W- pöpecül szuperál
512 DDR ram-hasít
A4tech XF egér-penge
Steelpad-zsivány
7600 GS Galaxy Zalmann hűtős kari-überkirály
22" Samsung TFT: nah elötte volt egy LG , ami pixeles lett,visszavittem,mondták h uccsó volt nem lesz egy darabig, inkább vettem a SAMSUNGot egy kis pénz ráfizetésével,nem bántam meg!Tökéltesen műxik és sokkal szebb a képe meg a külalakja is!

A kiszolgálás néha nem a leggyorsabb,de el lehet viccelődni az arcokkal.

Ha lesz negatív tapasznyalat megírom azt is.

üdvözletem :R

[ Szerkesztve ]

Illa berek,nádak erek,a motorosok jó emberek! :)

(#220) HUN]Repa


HUN]Repa
aktív tag

és senki meg se emliti milyen csinos a pénztáros csaj :)) én csak azért járok oda :))) :R :R

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#221) Sethdobaloah válasza tlac (#211) üzenetére


Sethdobaloah
senior tag

ha már ott vagyok elviszem.
3 eset van: nem viszem el, és sétálhatok máshova... idő és pénz.
elviszem: rossz, sétálhatok vissza, idő és pénz.
elviszem: jó, ami történt is.
Kockáztattam és bejött :)

...csak én vagyok helikopter?

(#222) lúzer válasza Sethdobaloah (#221) üzenetére


lúzer
veterán

azért tényleg furcsa
én az users-nél vettem tft-t, simán ki lehetett próbálni

MO. RIP. - az utolsó kapcsolja le a villanyt.

(#223) tlac válasza Sethdobaloah (#221) üzenetére


tlac
nagyúr

akkor viszont egy jegyzőkönyvet kiállítattam volna velük a sérült csomagolásról...

(#224) HUN]Repa válasza lúzer (#222) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

ezt én is furcsálom, haverom is vett az Iponba SAM 931-est simán kiszedték és elöttem nézték meg hogy pixelhiba van-e rajta...nem tudom miért nem nézték meg neked :) én simán megkértem őt mikor kiadta az árut :K

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#225) BaLee válasza Ariadne (#214) üzenetére


BaLee
addikt
LOGOUT blog

Elmondom miért vagyok elégedett velük, mert lehet tényleg hülyén hangzott az egészet átolvasva. Szóval végre van egy cég aki jó árakon dolgozik és mellé kitalált egy ilyen garanciafutár szolgáltatást kis plusz pénzért ha bármi probléma van a rendelt cuccal akkor nem nekem kell fuktoznom vele, hanem jönnek és viszik.
Sajnos Budapesttől 250km-re nem olyan a helyzet, hogy szabadon válogathatsz a boltok között, mert ennek az eredménye max annyi, hogy ha garis gondod van akkor személyesen futkozhatsz vele vissza a boltba és ha nincs szerencséd ugyanazt a huzavonát átéled, mint az iponnál. Lehet, hogy neked mint budapestinek ezt nehéz elképzelni, mivel nektek csak egy bolt a sok közül és ha nem tetszik valami, vásárolsz másikban. Szívtam már eleget régebben, amikor elromlott olyan műszaki cikk amit úgy rendeltem, keresgéltem az embert aki jár Budapestre és el tudja intézni esetleg vagy éppen küldtem csomagba és oda és vissza is én fizettem a költségét, mindezt azért mert vidéken kb. 40-50%al drágább volt vagy egyszerűen nem is hallottak róla vagy be sem tudták szerezni.
Nem beszélve arról, hogy egy vidéki számtech bolt ahol nincs valami kedvezményed, már egy 20 (sokszor 10!) ezres vásárlás alkalmával is nagyobb árrést tesz a termékre mint a 2400as garanciafutár.

Szóval mondjatok egy olyan üzletet ahol hasonlóan jó árak vannak és hasonló módon intézik a garanciális problémákat (azaz nem neked kell küldözgetni). Ki fogom próbálni, igérem! :)

(#226) Ariadne válasza BaLee (#225) üzenetére


Ariadne
őstag

Korrektül megmagyaráztad, így értem. :R No én sem Butapesten éltem mindig, szóval ismerem a helyzetet, csak hát a jót (választékot) könnyű megszokni...

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

(#227) kukulec


kukulec
őstag

nos van előre lépés a garanciális ügyemben: apám vette át a terméket 29-én, ám szerintük az 15-én már megérkezett a boltba. muhaha nekem érdekes módon nem szóltak, sőt én aznap (15-én) beszéltem a fószerral azt mondta h még a láthatáron sincs. szóval apám vette át helyettem, és nem vette észre h a garanciális papíron az átadás 15-ére van datálva. a hócipőm tele van velük fel fogom őket jelenteni, mert hazudtak, és mert 4-én vettem a tápot 29-én kaptam egy rendeset.(tudom szerintetek én vagyok az agresszí vásárló, de egyszer nem hívtak fel vagy küldtek e-mailt; azt h a tápért mehetünk csak a panaszlevelemre küldött válaszból tudtuk meg)
szóval ez a cég csak addig korrekt amíg kifizeted a terméket, onnantól kezdve megy a sumákság. ja, és aki volt már a boltjukban az láthatta már h érdekes módon a garanciális ügyekkel foglalkozó úrnál mindig szép számmal állnak...

Luxman L-507ux II, Primare i22, Yamaha A-S801 // Pro-Ject Dac Box S2, SMSL SU-9 PRO // Elac Vela 408, Elac FS 147, Q Acoustics 3030i

(#228) HUN]Repa válasza kukulec (#227) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

A garanciával foglalkozó Úrnál terméket is lehet átvenni és hitellel is foglalkozik , ott mindenki univerzális...bocsi... :R :R

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#229) kukulec válasza HUN]Repa (#228) üzenetére


kukulec
őstag

öcsi amikor legutóbb ott voltam akkor is épp egy cuccot vittek vissza
megértem h ott dolgozol, és véded a mundér becsületét

Luxman L-507ux II, Primare i22, Yamaha A-S801 // Pro-Ject Dac Box S2, SMSL SU-9 PRO // Elac Vela 408, Elac FS 147, Q Acoustics 3030i

(#230) kukulec


kukulec
őstag

ma felvettét velem a kapcsolatot az ipontól
kifejezték sajnálatukat a garanciális problémák miatt, és megpróbálnak megoldást találni
ez is valami

Luxman L-507ux II, Primare i22, Yamaha A-S801 // Pro-Ject Dac Box S2, SMSL SU-9 PRO // Elac Vela 408, Elac FS 147, Q Acoustics 3030i

(#231) davids83


davids83
csendes tag

Olvasgattam itt a hozzászólásokat, és elég "színesek"...
Egyrészt fura hogy valakivel bunkók valakivel kedvesek, akár vásárlás, akár garancia intézés.. én azt mondom, mindenkivel úgy bánnak ahogy ő velük, ha lenézed az eladókat, ne várj kedvességet.. ha még ordítasz is nekik, akkor semmit se várj, a dolgokat nyugisan kell elintézni! Amúgy is, láttatok ti már nyugodt számtech-bolti eladót? Megértem őket is, dolgoztam szervízben, beszéltem eladókkal, hallottam tapasztalatokat, mikor a tapló vevő be akarja bizonyítani hogy ő jobban tud mindent.. persze nem védem őket, rengeteg a köcsög közöttük, de talán ha nem úgy nyitsz náluk, hogy bunkózol, akkor talán ő sem fog veled...
Ezt így általánosságban írtam, az iPonnál nem vettem még, a haver azt mondta mindig onnan rendel, és elégedett, bár azt nemtom volt-e garanciális ügye...
Szóval a lényeg, amihez jogod van ahhoz van, de ezt nem kell fenyegetően ismertetned, mert tuti nem azt a bánásmódot kapod amire vágysz! (amilyen az adjonisten, olyan a fogadjisten, vagy hogy is van a szólás)
A hozzászólások amúgy nem győztek meg az üzlet inkorrentségéről, sztem tőlük fogok rendelni, és magamat ismerve (tapasztalat), eddig még nem volt olyan eset, hogy ne lett volna valami gondom a vásárolt számtech-cuccal... családi átok! :D És mivel monitort akarok venni, és vidéki vagyok, tuti nem fogom úgy elvinni, hogy nem ellenőriztem a pixelhibákat!
Max majd írok ha mégsem vagyok elégedett!
(a RAMokról annyit, hogy ugye szervízben dolgoztam, és rendszeresen úgy jöttek a RAMok az összeszerelésre váró gépekhez, hogy az alaplapi dobozban fetrengtek... én is azt gondoltam hogy árthat nekik, de nagyon ritkán voltak hibásak, tehát nem hiszem hogy ez olyan káros lenne... ha viszont sérült, akkor nemtom, bár sztem elég nehéz letörni róluk bármit, kivéve szándékosan)

[ Szerkesztve ]

Ami ami, az az...

(#232) HUN]Repa válasza davids83 (#231) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

:R :R :R :R

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#233) kukulec


kukulec
őstag

3 "szakértő" nézte meg a gépem, majd közölték ne cseréljek tápot, mert csak a pénzem dobom ki
aznap este majdnem kigyulladt a gépem...

Luxman L-507ux II, Primare i22, Yamaha A-S801 // Pro-Ject Dac Box S2, SMSL SU-9 PRO // Elac Vela 408, Elac FS 147, Q Acoustics 3030i

(#234) adalbert1 válasza davids83 (#231) üzenetére


adalbert1
veterán

Hi!

Én is ott vettem tft-t, meg lehetett nézni hogy pixelhiba mentes-e. Mondjuk akkor még nem írtam alá az átvételi papírt, lehet hogy ez volt az oka. ;]

(#235) 04ahgy válasza kukulec (#233) üzenetére


04ahgy
nagyúr

Hűha. Pörögnek itt az események. Rendeltem én is a minap tőlük gépet, habár magam állítottam össze a gépösszerakósdival, kértem összerakást is, csak nem lesz vele gond, FSP táppal meg nem is szabadna, hogy legyen.

Eddig jól szuperál a vas, lekopogom.

Ami érdekes: a neten 94980,- volt a végső ár, és legnagyobb meglepetésemre a pénztárnál csak 92300,- volt, amit elkértek tőlem. Rá is kérdeztem – no nem mintha zavarna a dolog, csak úgy érdeklődve – hogy mi ez a különbség. A pénztárban ülő srác csak megvonta a vállát mit sem tudóan. Ezt legközelebb is eljátszhatják, nem fogok panaszkodni... Csak furcsállottam.

A gépet jó alaposan becsomagolták, de nehogy könnyen el tudjam vinni, hozzámvágták a cuccok dobozait is. :DDD

HGyu

7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!

(#236) davids83 válasza 04ahgy (#235) üzenetére


davids83
csendes tag

Amúgy nekem is FSP tápom van, semmi gond vele..
Igaz először egy OEM Chieftec-et néztem ki, amiről elmondták a szervizes haverok, hogy felejtsem el, mert rossz márkás tápokat javítanak ki gagyi alkatrészekkel, és kicsit olcsóbban eladják.. (ezért OEM) :)

Ami ami, az az...

(#237) davids83


davids83
csendes tag

Érdekes, én az elmúlt napokban 2 e-mail-t is küldtem nekik, és mindkettőre visszaírtak azonnal.. pedig utólag, olyat kérdeztem ami fenn van a honlapjukon, szóval..
Amúgy van itt olyan valaki aki monitort vett náluk? Csak mert azt írták nekem, hogy arra nincs garanciafutár, mivel nem ők gariztatják, hanem a márkaszervíz! Ha ez így van, akkor viszont nem tudom megkockáztassak-e egy Samu TFT-t vidékre..

[ Szerkesztve ]

Ami ami, az az...

(#238) adalbert1 válasza davids83 (#237) üzenetére


adalbert1
veterán

Én is Samsung monitort vettem náluk... Ha jól emlékszem nekem is Samsungos garipapír van hozzá. Viszont akkor még úgy volt, hogy 3 napig cserélik pixelhiba esetén, ez szerintem addig is a bolt feladata lett volna nem a Samsungé.

(#239) elisha


elisha
tag

Én elég sokat rendeltem már az ipontól, nem csak a saját részemre.
Probléma semmi. Mindig szépen visszahivtak, minden oké.
A futár is rendben volt, legalábbis eddig időben ideértek mindig.
Hát nem tom. Nekem egyenlőre maradnak ők.

Túlterhelt a szerver...

(#240) Arnoux


Arnoux
tag

Egy nagy szar az Ipon! Az nem is baj, h este 8 óra után érkezett meg az összerakott és TESZTELT gépem, de legalább akkor elindulna! Mikor bedugom a tápba a kábelt áram alatt akkor sistereg, az alaplapon egy pont zölden világít, de akármelyik gombot nyomom a bekapcsolást, a resetet még hangja sincs a gépnek és a bekapcsolást jelző led elől nem is világít. Gondoltam, h mivel este 8 után jött a kocsiban már szétfagyott a gép, nost az biztos nem mert 13 órát vártam vele szobahőmérsékleten. Eléggé mérges vagyok mert 130 ezer volt és ugye most hétfőn húsvét lesz és a legkorábbi időpont amikor válaszolnak az emailemre az kedd. Aztán jóesetben kijön valaki vagy elviszik futárral.

Esetleg nincs vlknek vlm ötlete? Mondom egyszer nem indult be idáig. szétszedtem úgy láttam minden össze van dugva de nemigazán vágom a gép összeszerelést.

(#241) Arnoux válasza Arnoux (#240) üzenetére


Arnoux
tag

Én voltam az hülye és nem vettem észre, h egy kis kábel nincs bedugva az alaplapba. Bedugtam és megy szal visszavonom a szídást!

(#242) Mappa válasza Arnoux (#241) üzenetére


Mappa
addikt

de ha össze szerelést, tesztelést is kértél akkor hogy lehet az a kis kábel nem volt bekötve a alaplapba ?

nem kötelező megadni

(#243) HUN]Repa válasza Arnoux (#241) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Esetleg szállitás közben kicsuszott ?? :F

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#244) Jégkokó válasza Arnoux (#240) üzenetére


Jégkokó
veterán

Tipikus hülye hozzállás, egyszerübb a boltot szidni, mintsem inkább megnézni az illesztéseket, hogy minden stimmel. :W

[ Szerkesztve ]

A főnök tekintete mindig nyílt és őszinte. Vagyis egyik szeméből a nyilt gonoszság a másikból az őszinte rosszindulat sugárzik.

(#245) Ariadne válasza Jégkokó (#244) üzenetére


Ariadne
őstag

Miért lenne hülye hozzáállás? Ha tesztelve, összeszerelve rendelek egy gépet, akkor ne kelljen már kutakodnom a belsejében ahhoz, hogy rájöjjek, miért nem megy. És ha nem értek hozzá? Aki ért hozzá, az külön rendeli az alkatrészeket és összepakolja otthon, tehát nyilván oka van annak, ha valaki egyben rendeli. Nem vagyok köteles tudni, mi honnan csúszott ki, ha tesztelt komplett gépet rendeltem. Szóval itt örülhetnek, hogy volt annyi hozzáértése a tulajnak, hogy rájöjjön, mi a bibi. Egyébként furikáztathatták volna saját költségükre újra.

[ Szerkesztve ]

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

(#246) Mappa


Mappa
addikt

ez az

nem kötelező megadni

(#247) Jégkokó válasza Ariadne (#245) üzenetére


Jégkokó
veterán

Hát sztem az a logikus, hogy elötte jól megnézi, hogy minden a helyén van. Ehhez nem kell műszaki zseninek lenni.

A főnök tekintete mindig nyílt és őszinte. Vagyis egyik szeméből a nyilt gonoszság a másikból az őszinte rosszindulat sugárzik.

(#248) AMD Power


AMD Power
titán

1x akartam itt venni egy komplett PC konfigot hitelre.Bementem minden hozzá való papírral. Erre az eladó.... Ők most erre nem érnek rá. Jöjjek vissza délután. Mondom Mi van? Jöjjek vissza délután vagy holnap. Én is a kereskedelemben dolgozok de ha én valami vevőnek/ügyfélnek ilyet mondanék másnap már nézhetném az Expressz újságot. Ugye felment bennem a pumpa.... :(( Gondoltam elsőre kiverem a balhét és kérek valami főnököt. De aztán rájöttem ,hogy nem idegeskedek ezek a faszo* miatt. Kimentem és megvettem máshol a gépet.

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#249) gs20


gs20
tag

Ez egy rohadt szemét cég, soha a büdös életben nem fogok többet náluk vásárolni.
Ugyebár adott volt egy FSP BS2-400 táp. Január végén vettem náluk, házhozszállítással. 2 nap múlva ciripelni kezdett, írtam nekik, jött megint a futár, január 30.án elvitte a tápot. Február közepén kezdtem unni és írtam nekik mailt hogy mivan. Nem reagáltak. 20.-a körül ismét írtam. Erre jött egy mail hogy majd a jövő héten jön a cucc. Mivel további 2 hét várakozás után sem jött, ezért írtam nekik megint. Válasz nuku. Újabb mail, válasz megint nem volt. Erre március 13.án felhívtam őket, 10 percig tartatták velem a telefont aztán azt mondták majd visszahívnak. Nem hívtak. Viszont másnap hívott a futár h engedjem be, meghozta a cuccot. A gond csak annyi hogy ekkor kb 150km-re voltam az albitól (biztos fájt volna nekik felhívni vagy legalább egy mailt dobni h majd jön a cucc, számítsak rá), tehát mivel ismerem a futár srácot, megdumáltuk h majd 17-én hozza megint, akkor otthon leszek.
Hétfőn hozta is a srác a tápot, elmegy, kinyitom, olvasom a papirt h újat adtak. Örül a fejem, felnyitom a dobozt, erre elborult az agyam. Egy használt, karcos, horpadt, tavaly novemberben gariztatott ocsmányság volt a dobozban, ráadásul a garicímke is szakadt volt rajta. Gondoltam visszaküldöm megint hogy ez meg mi a franc, de már simán belémköthetnek a szakadt garicímke miatt. Szóval betettem a gépbe, egyelőre még működik.
Tehát összegezve: másfél hónap várakozás után kaptam egy használt, sérült alkatrészt, amire már garim sem lesz ha esetleg megpusztul.
A konklúziót vonja le mindenki maga, én már megtettem. :(((

E=MZ²

(#250) Jégkokó válasza gs20 (#249) üzenetére


Jégkokó
veterán

Miért nem lett volna egyszerübb személyesen bemenni a boltba és elmondani a problémádat?

A főnök tekintete mindig nyílt és őszinte. Vagyis egyik szeméből a nyilt gonoszság a másikból az őszinte rosszindulat sugárzik.

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  iPon Computer
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.