Hirdetés

2024. április 23., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  iPon Computer

Hozzászólások

(#301) adalbert1 válasza davids83 (#269) üzenetére


adalbert1
veterán

Hát mást még nem nagyon rontott el, viszont ezzel meggyült a baja... Hogy minek neki laptop? Hát egy területi képviselő hülyén nézne ki ha nem tudná megmutogatni az ügyfélnek amire kíváncsi (így meg ugye nem kell több ezer oldal szakmai anyagot meg szóróanyagot cipelni). Plusz levelezés bárhonnan, sap-hez hozzáférés bárhonnan...
Mondjuk az már néha tényleg gáz mikor valamelyik kollégának tizedjére kell magyarázni valami nagyon alap dolgot, tizedjére is rávágja hogy érti, utána megkérdezi tizenegyedjére is...

Ariadne : itt azért megkérdeztem volna, hogy mi alapján hivatkoznak erre, és milyen végzettség alapján szakember valaki. Utána meg szépen megkértem volna őket, hogy akkor mutassák meg az összes szervízben dolgozónak az ilyen irányú végzettségéről a papírját.
A szereléses dologgal kapcsolatban is igazad van, nyílván nem érthet mindenki mindenhez, és ha az egy külön szolgáltatás hogy x összegért összerakják, tesztelik, akkor jogosan várhatod el, hogy ezt a szolgáltatást normálisan teljesítsék.

(#302) volvoguy


volvoguy
addikt

üdv. kcisit off amit kérdezek. IPON-ból szeretnék rendelni videókarit. 2 év gari lenne rá, mondjuk ez nem számit, mert a galaxy termékeire mindenhol 2 év a gari. szal még nem nagyon rendeltem, valamiért sosem biztam az iylen megrendelős dolgokban. szal van, aki már megszívta az ipon-al? meg az tényleg ugy van, hogy ha vmi gigszer van a termékkel, akkor mire megjavitják/kicserélik garancia alatt, akár több hétbe is tellhet?

Asus P8H67, Core i3 2120 (3,3Ghz), RAM 2x4GB 1333Mhz, Sapphire HD6850 1GB, 500GB Seagate Sata3, Sharkoon Vaya + BenQ G2020HD 20" - Nexus S 4.0.3

(#303) tlac válasza volvoguy (#302) üzenetére


tlac
nagyúr

olvasd át a topikot és dönts ;)

(#304) Calibos válasza volvoguy (#302) üzenetére


Calibos
addikt

Sok elégedett ügyfelük van. Jók az áraik. De azért garanciás ügyintézésük nem a legkorrektebb, itt vannak negatív tapasztalatok. Máshol is olvastam negatívumot róluk…

Személyes tapasztalatom nincs

(#305) volvoguy


volvoguy
addikt

még egy kérdés az iponról. a tőluk rendelt termékek, jelen esetben videókártya teljes felszereltséggel érkezik hozzám ugye? tehát gyári dobozban, a hozzá járó átalakitókkal esetleg cd-vel, tehát fullosan, ahogyan annak lennie kell?

Asus P8H67, Core i3 2120 (3,3Ghz), RAM 2x4GB 1333Mhz, Sapphire HD6850 1GB, 500GB Seagate Sata3, Sharkoon Vaya + BenQ G2020HD 20" - Nexus S 4.0.3

(#306) Ariadne válasza volvoguy (#305) üzenetére


Ariadne
őstag

Te biztos visszaolvastál?! Ajánlom figyelmedbe a Garancia kérdés topikot is, páran jöttek már át oda, nem önszántukból. :U Csak aztán ne sírj, ha gondod lesz velük.

Egyébként új terméket nem is lehet másképp árulni, csak fullosan mindennel.

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

(#307) Mr. Teddy válasza HUN]Repa (#295) üzenetére


Mr. Teddy
őstag

Én egy hete leveleztem velük ugyanezzel a kérdéssel kapcsolatban. A "Garancia kérdés" topicban ki is tárgyaltuk. Ugyanezt a félrebeszélő választ kaptam az Ipontól, sőt több levélváltást ejtettünk, hivatkoztam jogszabályokra, stb, de ragaszkodtak, hogy rájuk nem vonatkozik. Ott tart a dolog, hogy egy fórumtárs elküldte a fogyasztóvédelemnek a levelezésemet.
Kíváncsi leszek te mit érsz el velük.

[ Szerkesztve ]

(#308) davids83 válasza adalbert1 (#301) üzenetére


davids83
csendes tag

Hehe, értem értem, csak költői kérdés volt.. csak legalább ahhoz értsen az ember ami a sajátja nem? :)

Ami ami, az az...

(#309) Dudu67


Dudu67
tag

Sziasztok. Végigolvastam a hozzászólásokat, elég elkeserítő amit láttam, de itt az én példám, hogy tudnak normálisak is lenni.

Rendeltem tőlük neten egy komplett konfigot, tokkal, vonóval, mindenestül (kivéve monitort) üzletben történő átvétellel.Másnap hívtak, hogy vihetem a cuccot haza, mert meg van. Elmentem érte, kb 10 perc volt az ügyintézés, kifizettem és boldogan galoppoztam haza a termékekkel.
Otthon összeraktam, láss csodát se kép, se hang. Nosza telefont ragadtam, felhívtam őket, mondtam mi van, a válasz az volt, ha be tudnám vinni az egész összerakott gépet, az nagyban megkönnyítené a hiba behatárolását.Meg is egyeztünk abban, hogy másnap xx óra yy prcre beviszem (pontosan már nem emlékszem).

Másnap bevittem az összarakott gépet, normális emberi hangnemben elmondtam, hogy előző nap vásároltam itt, xy kollégájukkal megbeszéltem mi van, segítsenek.

XY kolléga előbújt, kis türelmemet kérte, bevitte a gépet hátra (gondolom raktár), majd kb 15 perc múlva kijött és közölte, hogy rossz az alaplap, ő most akkor azt kiszerelné, és másnapra kapok egy vadi újat.Nem kért semmiféle gyári és egyéb csomagolást, sőt amit kiszerelt a gépből(egyéb alkatrészeket) bepakolta egyenként antisztati zacsiba és úgy adta vissza.

Mindez történt karácsony előtt kb 2 héttel, mikor is "alig volt teli az üzlet" vevőkkel.

Én a kiszerelt alkatrészekkel és a házzal hazamentem, másnap délelőtt csörgött a telcsim, délután mehettem az új alaplapért.

Szóval tudnak ők is normálisak lenni.

Az optimisták angolul tanulnak, a pesszimisták héberül. A realisták pedig lőni ! http://phmegbizhatosag.atw.hu/

(#310) drur420 válasza Dudu67 (#309) üzenetére


drur420
tag

Persze hogy tudnak... Sőt.. Kb 400k környékén vásároltam tőlük az elmúlt időben..Hozzátenném nem egyszerre. Ebben volt olyan is ami garis korrekciót igényelt de korrekten és gyorsan intézték azt is! Nem teljesen értem hogy kinek mi a baja velük... De komolyan! Nem hiszem el azt a dolgot hogy csak velem tudnak korrektek lenni. Grat IPON Comp team Csak így tovább.. :C

Ha az élet megkínál citrommal, kérj hozzá martinit!

(#311) Stutu válasza Dudu67 (#309) üzenetére


Stutu
csendes tag

Üdv!

Most szeretnék gépet venni, és történetesen az Ipon-t néztem ki, keservesen megkeresett pénzem elköltésének helyszinéül. Végigolvasva a hozzászólásokat mérlegeltem és úgy gondoltam máshol sem jobb a helyzet. Viszont egy kérdésem azért lenne. Én is komplett konfigot szeretnék rendelni "összeszereléssel és teszteléssel". Arra gondoltam, mivel vidéki vagyok ők összerakják nekem és letesztelik talán elejét lehet venni az esetleges hibáknak és egy garanciális ügyintézés miatti Pestre utazásnak. Szóval a kérdés, rendelt már vki így gépet tőlük és ha igen mik a tapasztalatok. Akinek csak simán véleménye van ne fogja vissza magát. Viszont, ha semmi haszna nincs velük összeszereltetni, akkor megcsinálom magam.

Előre is köszi a véleményeket...

(#312) Ariadne válasza Stutu (#311) üzenetére


Ariadne
őstag

Mondd, te komolyan végigolvastad a topikot? Épp valahol feljebb írta valaki, hogy nem ment a tesztelten összerakott gépe. Azért a garancia kérdés topik is megérne egy olvasást, iponra van pár bejegyzés...
Annyira bírom az embereket, akik fejjel mennek a falnak. Ezért élt olyan sokáig a mistral is... :U

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

(#313) adalbert1 válasza Stutu (#311) üzenetére


adalbert1
veterán

240-től olvasd.

(#314) drur420 válasza Stutu (#311) üzenetére


drur420
tag

Szerintem csupán annyi a tehendőd hogy megkéred valamelyiküket hogy kapcsolja már be miután összerakta.. De én spec kiindulok magamból ha csak nincs nagy káosz és fejetlenség megcsinálnám automatice. ( Hozzáteszem szerintem ők is ) Minden esetre ha össze tudod rakni magadnak is... Hát én SEMMI pénzért nem fosztanám meg magam az örömtől hogy a keservesen megkeresett pénzemből vásárolt configot ( Amit mérlegelgettem , latolgattam ami után olvasgattam.. stb ) más rakja össze. Egyszerűen ee. Nincs az az isten!

Ha az élet megkínál citrommal, kérj hozzá martinit!

(#315) Stutu válasza Ariadne (#312) üzenetére


Stutu
csendes tag

Igen komolyan végigolvastam, az általad melített esetben mint utóbb kiderült egy kábel volt lecsúszva és azért nem indult a gép. Ami akár szállítás közben is történhetett, de nem hiszem hogy ez akkora probléma lenne, ráadásul ipon esetben kb 50-50% az leégedettek és az elégedetlenek aránya. A Mistral pedig szerintem teljesen más kategória. Annyira bírom az embereket, akik csak felületesen olvassák el a hozzászólásokat. :U

[ Szerkesztve ]

(#316) Stutu válasza drur420 (#314) üzenetére


Stutu
csendes tag

Igazság szerint ez nekem is eszembe jutott, csak ha én rakom össze és nem működik vmi lehet hogy csak egy hét múlva tudnám visszavinni, ezért gondoltam hogy velük rakatom össze. Odamegyek érte megkérem kapcsolja be, aztán meglátjuk.

(#317) adalbert1 válasza drur420 (#314) üzenetére


adalbert1
veterán

Ezzel én is így vagyok, nincs is jobb annál, mint kibontani az alkatrészeket, és megkezdeni a konfig összerakását. :C
Viszont aki nem ért hozzá, vagy bizonytalan a tudományában, az inkább rendeljen összeszerelve.

(#318) adalbert1 válasza Stutu (#316) üzenetére


adalbert1
veterán

Ha már messze van Pest, akkor miért nem házhozszállítással rendeled, ha már úgyis összeszerelteted?

szerk.: az 50%-os vevői elégedettség meg egy nagyon gyenge arány. Én személy szerint az elégedett vevőik közé tartozom (habár jópár hónapja nem vettem semmit), de páran írnak elég hajmeresztő dolgokat.

[ Szerkesztve ]

(#319) Stutu válasza adalbert1 (#318) üzenetére


Stutu
csendes tag

Egy út még belefér emellett, ha vmit már az üzletben észreveszek a gépen rögtön tudok reklamálni. Pl a ház szálcsiszolt aluminium, ha karcos vagy vmi. Ilyen esetben a futárnak meg felesleges lenne magyarázni. Bár lehet hogy csak kukacoskodó vagyok.

Tényleg nem sok az 50%, de sajna a többi üzletben sem sokkal jobb a helyzet, ráadásul sok olyan üzlet is van a akikről semmit nem tudni és még drágábbak is.

[ Szerkesztve ]

(#320) adalbert1 válasza Stutu (#319) üzenetére


adalbert1
veterán

Szerintem abban semmi kukacoskodás nincs, ha hibátlan terméket szeretnél kapni a pénzedért.
Rám már néztek 1-2 helyen furcsán, mikor egy külső rack dobozát kibontottam, vagy egy tv kártyáét, hogy addig nem viszem el, amig meg nem néztem, hogy minden tartozék megvan-e. A kedves eladó meg úgy nézett rám, mintha azzal gyanusítanám, hogy lop egy pár k-s alkatrész dobozából. Azt már nem tudta felfogni szegény, hogy ha tegyük fel a rackhez nincs tápkábel, vagy a tv kártyához távirányító azt már senki nem hinné el, hogy nem én vettem ki a dobozból. A gyárban is hibázhatnak.
Mondjuk az az Aqua volt.

(#321) drur420 válasza adalbert1 (#320) üzenetére


drur420
tag

:R Teljesen 1 et értek veled főnök... Ehez nincs is mit hozzátenni! 50-50%-os megelégedettség Hmmm. Háááát ez elég relatív dolog... Kereskedelemben (is) dolgozom tapasztalatból tudom hogy sok ember nem képes objektív véleményt formálni az esetleges sérelméből vagy vélt sérelméről. No meg amikor nem ért valaki valmit és a hülyeség párosul a kitartással... Húúúúú Nem kívánom senkinek azt az élményt :D

[ Szerkesztve ]

Ha az élet megkínál citrommal, kérj hozzá martinit!

(#322) drur420 válasza HUN]Repa (#220) üzenetére


drur420
tag

Nah akkor majd ÉN! Az hadján hogy csinos de van humora is veszi a lapot.... Mi kell még? A hasonló csajok miatt alakul ki az emberben az a vélemény hogy a nők nem rendkívül drága fogyaztási cikkek hanem emberi jó érzésre és empátiára képes lények.
Nah most lehet megkövezni.............

Ha az élet megkínál citrommal, kérj hozzá martinit!

(#323) sniper elite


sniper elite
senior tag

sziasztok!

Úgy döntöttem hogy megosztom veletek a bánatom és csalódótságomat amit az elmúlt 3 hétben éltem át,az történt ugyan is hogy összerakattam egy gépet az ipon webáruházában, és meg is rendeltem!2 napra rá megjött a gép, külsőleg semmi probléma nem volt vele, és ahogy megjött rögtön bele raktam a régi konfigurációból a vincsesztereket amiken rengeteg adat volt, amit a munkám során is fel kell használnom! Szóval 10 perc alatt beraktam a 3 vinyot, plusz volt is benne egy amit még náluk vettem Raptor vincsesztert 150gb-os!Az első bekapcsolás után nem történt semmi csak ment a gép de se kép se hang nem volt, reset gyorsan... a másodiknál már volt kép de a biosban csak egy vincsesztert ismert fel a 4-ből! Azt amelyik a rackben volt! Érdekes gondoltam... próbálkoztam vele még egy darabig,ellenőriztem a kábeleket de minden rendben volt....Szóval másnap bevittem egy szakszervizbe, mert arra gondoltam hogy valami bios beállítás szükséges hogy lássa mindegyik vincsesztert! Bent hagytam a gépet, kb 2 nap múlva szólt a szakember hogy óriási nagy baj van mivel azok a vincseszterek amik nem voltak bent a rackben azok teljesen elromlottak, még a Raptor vinyo is ami elég strapabíró elvileg, nagyon megijedtem hiszen borzasztó sok adatom volt a 3 vinyon, sajnos több napi vizsgálat után is csak azt tudta javasolni az itteni szakember hogy vegyem fel a kapcsolatot az Iponnal és beszéljem le velük ezt az egészet, mert ez tuti hogy valamelyik olyan hardverből fakadó hiba amit ők raktak be! Hát nagyon szomorúan vettem tudomásul hogy ez megtörtént! Egy szakvéleménnyel a kezemben felvettem a kapcsolatot az iponnal és megbeszéltem velük hogy felküldöm a gépet!Fel is küldtem, kb 2 nap múlva hívott egy férfi a boltból hogy sajnos egyik termékre se vállalnak garanciát amit ők raktak bele mert úgy vették észre hogy hiányzik pár rögzítő csavar vagy másmilyen van benne, meg megtört a vízhűtés csöve egy kicsit, amúgy a vízhűtés csövet ők szerelték össze tehát volt pofája erre hivatkozni... Na de mindegy vitatkozni nem akartam vele, ezért megkértem hogy gondolkodjanak el rajta milyen dolog az hogy egy teljes konfigot összerakok náluk, majdem 400 ezer forintért erre tönkre teszi az egész adat állományomat! És se garit se kártérítést nem vállalnak!Természetesen jogi útra fogom ezt az egészet terelni, mert ha csak azt nézzük hogy a biztosan hibás vagy tönkre ment termékek közül a Raptor150GB-os vinyora 60hónap garancia van az Asus strike extreme alaplapra kb 2 év! A thermaltake 850W-os tápra 1 év....stb szóval ilyen nincs hogy ők elhatározzák hogy márpedig semmire nem vállalnak garit! Nos direkt azért írtam egy ilyen hozászolást hogy felhívjam a figyelmet arra hogy aki az iponnál vesz valamit az számítson arra hogy lehet a csere garacia helyet kifogás és nem törődöm stílust kap!A hab a tortán az hogy küldtek nekem egy levelet, amiben azt javasolják hogy a náluk vett tápot ne dugjam rá semmire se mert ő szerintük is rossz!!! Bevallják hogy rossz terméket adtak el nekem és nemhogy kicserélnék vagy vissza küldenék a gyárnak hanem ugyan úgy vissza rakják a gépbe és azt mondják ne is próbáljam meg használni!!!A rossz vincseszterek amik a sajátjaim voltak is totál tönkre mentek, kb 1,5TBnyi adatom ment a füstbe! Csak azért mert valami gyárilag rossz alkatrészekből össze tákolt gépet adott el nekem ez az üzlet,és nem hogy garanciát nem vállalnak rá hanem még cinikusan közlik hogy jobb lenne ha meg se próbálom használni a gépet!!Lehet azért csinálják ezt velem mert vidéki vagyok, vagyis kaposvári és nem tudok állandóan a nyakukra járni a problémámmal, telefonon minden esetre lerázó szöveget nyomtak!Tényleg mindenki józan eszére bízom hogy vesz-e náluk valamit de hogy ezek nagyon becsületlen társaság az biztos! Sajnos nekem súlyos több százezres károm származott ebből az egészből!Fogyasztó védelem és más szervezeteknél viszont ismert lesz az ügy, szóval ennyivel nincs lezárva!

(#324) tlac válasza sniper elite (#323) üzenetére


tlac
nagyúr

pár enter-t rakj bele, ez így elég tömör

(#325) tlac válasza sniper elite (#323) üzenetére


tlac
nagyúr

a jegyzőkönyvet, leveleket, stb-ket vhova felraknád?

egy komplett gépet vettél és te ebbe raktád át a vinyókat?

a víz miatt romlott el a gép?

(#326) Calibos válasza tlac (#325) üzenetére


Calibos
addikt

Kurva sok a garanciális panasz rájuk. Hietetlen amit művelnek :(((

(#327) Atlantis válasza sniper elite (#323) üzenetére


Atlantis
veterán

Nem semmi...Náluk akartam én is vásárolni, de vidéki lévén ezt asszem kihagyom.

>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford

(#328) tlac válasza Calibos (#326) üzenetére


tlac
nagyúr

sajnos tapasztaltam...
(részletek itt, de a garis topikban mindent leírtam, nagyon-nagyon sok hozzászóláson keresztül)

[ Szerkesztve ]

(#329) sniper elite válasza tlac (#325) üzenetére


sniper elite
senior tag

Igen teljes gépet vettem náluk, és csak annyit csináltam hogy a régi működő konfigurációból átraktam az újba a vincsesztereket, és ahogy bekapcsoltam a gépet rögtön tönkre vágta a vinyokat! Egy szempillantás alatt oda lett 4 évi munkám, és ennek semmi köze nem volt a vízhűtéshez,hiszen a vinyokat nem hűti csak a processzort...Szóval ez az egész ipon kifogás a legmocskosabb amit valaha is hallottam, nem tudom honnét szerzik ezek be a hardvereket de tuti nem legális helyről, hiszen ha így lenne akkor egyszerű gyári garanciával élve kicserélnék a rossz hardvereket amit náluk vettem!

(#330) tlac válasza sniper elite (#329) üzenetére


tlac
nagyúr

fizikai sérülés van? (mert az náluk garanciavesztést jelent, persze nem jogosan...)

a táp nyírta ki a vinyókat?
vagy szivárgott a víz?

egyébként azt nem értem miért nem archiváltál...

(#331) sniper elite válasza tlac (#330) üzenetére


sniper elite
senior tag

Semmi fizikai sérülés nincs a vincsesztereken, se a gépen, valószínűleg a táp vagy az alaplap nyírta ki a vinyokat!Víz nem szivárgott!

(#332) Imco


Imco
őstag

Köszi emberek!
Most vettem náluk 1 alaplapot! :W
Még nincs baja, de nálam a gari sokat számit!
Sajnos a nagykeremben nem volt megfelelő, ezért a weben náluk rendeltem!
Az üzlet tipilus webes bolt: pénztár asztal, árukiadó asztal, 6 db üres doboz egy polcon!
Megrendeled majd ők elkocogna valahova érte és azt adják tovább. Készlet nincs!
Egyébként is a kényszer szülte a vásárlást, de igy még biztosabb hogy nem vásárlok náluk! Most már csak a következő 3 év teljen el baj nélkül! :)

Üdv! Imco

(#333) Calibos válasza tlac (#328) üzenetére


Calibos
addikt

A sok panasz miatt buktak rajtam kb. 120-130K. Máshonnan szereztem be a cuccokat. Pedig náluk akartam megvenni ;]

(#334) shtml válasza sniper elite (#323) üzenetére


shtml
őstag

ahogy megjött rögtön bele raktam a régi konfigurációból a vincsesztereket

Fene tudja, én először kipróbáltam volna a gépet és csak azután pakoltam volna bele a saját dolgaimat.

Ez természetesen mit sem von le a cég felelősségéből, csak úgy megjegyeztem.

A szak­ember olyan barbár, akinek tudatlansága nem terjed ki min­denre. (Stanislaw Lem: Az Úr hangja)

(#335) Martinjoe


Martinjoe
csendes tag

Császtok!
De jó hogy megtaláltam ezt a fórumot mert majnem otthagytam náluk 250k-t :((
De ezek után nemhiszem h ott veszem meg a cuccokat, esetleg tudtok valami megbízható és korrekt árakkal bíró áruházat?
Köszi

(#336) tlac válasza Martinjoe (#335) üzenetére


tlac
nagyúr

jól teszed, hogy utánanézel, mielőtt vásárolsz ;)
A jó boltok topicja!
Feketelista, avagy a rossz boltok topicja

(#337) HUN]Repa válasza sniper elite (#331) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

A csavarok honnan hiányoztak vagy mi volt amibe belekötöttek ott ?? Mert ha pl visszaküldök valamit garba és mondjuk a termék széthullik mikor kibontják.. ugy nem valószinü hogy én is legariztatnám! Eredeti állapotába küldted vissza ? vagy benne voltak a te cuccaid is ??

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#338) Gyuri27 válasza tlac (#330) üzenetére


Gyuri27
félisten

Van olyan fizikai sérülés ami miatt ugrik a gari.
Nem akarom a boltot védeni, de a magyar átlag usert ismerve (barkács és észnélküli tuning) miatt szerintem alapból ők is kicsit rosszabbul állnak a dolgokhoz.
Én legutóbb mikor bent voltam fülem hallatára tolta le a szervizes az egységsugarút mert már harmadjára szopott a gépével. Ugyanis emberünk magarakta össze. Nem jól. Ill a legutólsó egy szar bios flash volt.
A lényeg a lényeg garit szerintem itthon csak személyesen és keményen lehet. De ez bármelyik boltra igaz szvsz.

Amd - Radeon - Ryzen

(#339) HUN]Repa válasza Gyuri27 (#338) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Az iponba is megprobálják megoldani a fizikai sérüléseket erre van a Feltételes Garanciás dolog náluk! Kiküldik a gyártóhoz és ha ők bevizsgálva megállapítják hogy a sérülés nem befolyásolta a hiba keletkezését. Van rá élő példa hogy kicserélik ezeket a termékeket is ,csak sajnos ez az út a gyártó és a kisker/nagyker között elég huzós (30-40nap) igy a jogszabályban megállapított 30nap-ot sajnos átlépi ezért van a Feltételes szó itt igy segítve a vásárlót megtesz mindent a bolt szerintem...

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#340) tlac válasza Gyuri27 (#338) üzenetére


tlac
nagyúr

természetesen, ha kalapáccsal szereled össze a gépet, meg a procin sütsz szalonnát akkor ugrik a gar :D

viszont elég kínos, amikor csak úgy magától elfüstöl vmi, mert már gyárilag rossz volt és nem javítják/cserélik a cuccaidat...

(#341) Ariadne válasza HUN]Repa (#339) üzenetére


Ariadne
őstag

Ez a feltételes garanciás dolog inkább vevőszivatás, nem kedvezmény. :(((
A kereskedőnek három napon belül nyilatkoznia kell, hogy javít, cserél, pénzt visszaad, vagy nem hajlandó garanciát intézni esetleg. De 30-40 napig húzni csak azt, hogy megmondja, hajlandó-e javítani/cserélni/pénzt visszaadni vagy sem? LOL Ha perelne emiatt valamelyik vásárló, simán megnyerné. Készíttessen saját költségén szakvéleményt a kereskedő (de függetlent ám, valamelyik fogyvédelem által akkreditált intézettől, pl. Kermi), hogy a hiba oka a vásárlás után keletkezett, és akkor visszadobhatja. Ha nem megy, tessék intézni a garanciát.

Ha a fentiek bármelyike nem tetszik, az egyéni szoc. probléma, ezek a ma hatályos, mindenkire kötelező jogszabályok. ;)

mod: Ja és ezektől a szabályoktól a vásárló hátrányára eltérni tilos, még akkor is, ha "beleegyezik" (papíron aláíratják vele).

[ Szerkesztve ]

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

(#342) sniper elite válasza HUN]Repa (#337) üzenetére


sniper elite
senior tag

Ez az egész csavar történet egy buta kifogás volt csak tőlük, én direkt úgy raktam össze hogy ne mozogjon semmi, ezzel tehát nem volt gond, a saját rossz vincsesztereimet is elküldtem had lássák nem találom ki hogy az ő hulladék cuccok több tíz ezres kárt okozott nekem...Szóval ezt úgy kell elképzelni hogy ami után felküldtem a gépet rá, 2 nappal felhívott egy paprika jancsi azzal a nevetséges kérdéssel hogy”Mi a baja a gépnek tulajdon képen”Hát akkor éreztem már hogy ebből valami ócska kifogás lesz amivel ki akarnak bújni a kötelező garancia alól! Mondtam neki hogy tönkre ment 4 vinyom, köztük az egyiket ott is vettem!Erre elkezdik hogy ők nem tudják mi a baj de látszik hogy én bele nyúltam... Hát még szép hogy bele nyúltam, ezek totál azt hitték majd gondolati úton rakom bele a vincsesztereimet???? Vagy azért adtam ki 400ezer forintot hogy hozzá se nyúlhassak??? Szóval ez a röhej ebben az egészben, a legteteje az volt hogy írtak nekem egy levelet amiben nem javasolják hogy a Náluk vett Thermaltake 850W-os tápot rákössem valamire is mert biztosan hibás!!!! Szóval el is ismerte a gyári hibát de baxik rá mert ő neki így kényelmesebb hogy nekem van egy 400ezres gépem amit az asztalra raktam és azóta is csak nézegetni tudom de használni nem! Ennyit az Ipon számítástechnikai üzletről, egy nagy 0 az egész és csak megkárosítani tudnak, minőséget nem kapni náluk az tuti!

[ Szerkesztve ]

(#343) drur420 válasza sniper elite (#342) üzenetére


drur420
tag

Sziasztok....

Itt egy másik gondolat is a témához.

Én szintén vásároltam a Iponnál úgy Kb 400k Értékben..... Igen nekem is volt garanciális problémám némelyik termékkel. De a tapasztalataim merőben eltérőek ettől.
Nekem (Nem hiszem hogy nagyon bejöttem volna ott valakinek is alapjában véve nagyon csúnya ember vagyok) semmi gondom nem volt eme ügyek rendezésével! Hívtam őket , elmondtam szívem bánatát és segítettek..... ( És rendkívül gyorsan )
Teljesen olyan mint ha nem is az Iponban jártál volna.... Ne érts félre én nem modom hogy amit állítasz nem fedi a valóságot csak én merőben más hozzáállásal találkoztam!
Talán az is benne lehet a hsz.-ed ben hogy csalódott/elkeseredett vagy a történtek miatt picit negatívabb képet adsz rólluk mint ami objektív lenne. ( amit teljesen meg értek és tudok vele azonosulni) Az objektivitás véleményem szerint azért fontos hiszen én se azért mentem hozzájuk vásárolni mert rokkefeller vok.. Én is melóból élek mint oly sokan errefelé.... Nemes egyszerűséggel nálluk volt a legolcsóbb a cuccli ami kelett nékem.
Ha se a garival se az árakkal se a kiszolgálással nekem spce nincs bajom húzosabb tétel után és igy garin túl... Hát nem lenne szép ha az emberek csak a negatív dolgokat látnák.

Lehet hogy ezek a dolgok megtörténtek de a "Flegma csákó" hsz. részen csodálkozom mivel ha az egyik embernek baja van a másikkal és nincs sütni való a kalap alatt akkor veszi elő a ki ha én nem , flegma stb. stílusát. Én is dumáltam ott bent az emberekkel telón is személyesen is. Sok mindent el tudnék ez alapján mondani rólluk azt nem hogy szentek lennének senki se az! De nem hülyék az biztos.. Én a bunkó hozzá állást szerintem CSAK az emberi hülyeségből fakadhat mint oly sokminden más is.........

Az is rendkívül érdeket hogy a topic címe "Tapasztalatok az Ipon computerrel" és nem mi a bánatom az Iponnal. No de emberek miét is van az hogy a hszek 80% negatív hozzászólás? ( Biztos van de...) Nem hiszem hogy ijen magas lenne a "tré dolgok" aránya nálluk!
Tekintettel arra a tényre hogy nem csak én hanem sok ismerősöm jár oda Vidékiek is! és osztják véleményem.

Szép napot emberek.......

Ha az élet megkínál citrommal, kérj hozzá martinit!

(#344) Gyuri27 válasza drur420 (#343) üzenetére


Gyuri27
félisten

Nyilván az emberek többsége a jót alapnak tekinti ezért nem ír. A rosszat meg nem. Ezért van itt több negatív hsz szvsz.
Egy biztos én mikor megyek ott sokan vannak. Gondolom ezzel együtt (a magyar mentalitást ismerve) sok a próbálkozós kókler matyi. Olyan is van, hogy az eladónak rossz napja van. Ez előfordul mindenkivel. Na ilyenkor kell nyájasnak lenni. Ha ez nam használ akkor már oda kell csapni és ha lehet más valakivel beszélni.

Amd - Radeon - Ryzen

(#345) drur420 válasza Gyuri27 (#344) üzenetére


drur420
tag

Erre csak ennyit tudok mondani :R

[ Szerkesztve ]

Ha az élet megkínál citrommal, kérj hozzá martinit!

(#346) adalbert1 válasza drur420 (#321) üzenetére


adalbert1
veterán

Tény hogy valószínűleg több az elégedett vevőjük mint az elégedetlen. Az is tény, hogy rengeteg láma user is van, aki úgy próbálkozik dolgokkal, hogy nem ért hozzá. Az is igaz, hogy biztos vannak olyanok, akik simán átragasztott azonosítókkal próbálnak gariztatni és egyebek...

Viszont az is jelent valamit, hogy a topicban is szaporodnak a negatív hozzászólások, és nem véletlen. Nyílván azokkal az árakkal amikkel dolgoznak elég szép forgalmat generálnak, és ekkora forgalom mellett simán becsúszhatnak hibák. Viszont ha ez már megtörtént, akkor megpróbálnám a helyükben minél hamarabb megoldani a problémát.
Hiszen egy elégedetlen vevőnél nincs rosszabb, főleg ha az le is írja a véleményét, és azt jópáran elolvassák, továbbadják másoknak + az elégedetlen vevő is a saját ismeretségi körének.
Az is igaz, amit Gyuri27 említett, miszerint az elégedett vevők nagy része nyílván nem ír ide, viszont aki elégedetlen, azok nagy része is csak a garanciális ügyintézéskor lett az.
Nem tudom, hogy hány alkalmazottal működik a cég, viszont én a helyükben alkalmaznék 1-2 embert, aki csak a garanciális ügyintézéssel foglalkozik, hiszen minél több eladott alkatrész, annál több várható meghibásodás, és nyílván hosszútávon az Iponnak is az lenne az érdeke, hogy a vevői elégedettek maradjanak.
Esetleg írhatna valaki az Ipon részéről is a fórumba ( mint pl. a BirdPc - kicsitomi88 vita), ha jól tudom pl. Alvin is ott dolgozik, és valószínűleg még mások is olvassák a ph!-t tőlük.

(#347) drur420 válasza adalbert1 (#346) üzenetére


drur420
tag

Igen az a 2 pont jogos... :R De ha megnézzük az érem másik oldalát is ( Nem fényesíteni akarom a bohócod de te értelmesnek tűnsz a hsz-eid alapján :R ) a kiskereskedőnek ebben a szemét rohadt vad kapitalista világban versenyképesnek KELL maradnia különben eltűnik a semmiben... Lássuk hol is lehet faragni a kölségeből :F :F :F

Számlát kell adni mindenkinek mivel rettentő nagy a forgalma a cégnek....
"Okoskodni" szintén nem éri meg abból is csak elégedetlenség lenne....
Saját bőrömön is érzem amikor az alkalmazottakon spórólnak Pl az én cégemnek kifizetnek úgy 1500 Ft./ó+áfa a melóm után amiból persze és is adózom de azzal a külömbséggel hogy ide hozzám már "csak" 500 jut el :D Asszem nem egyedi a sztorim :O

Mindazon által szerintem jó üzlet politika ( Figyelembe véve a körülményeket ) hogy
nem tartok annyi alkalmazottat de őket "Jól" megfizetem igy nem lessz demoralizált az
ember aki a cégnek dolgozik. A produktív céghű alkalmazott ritka és értékes dolog amit szerintem MEG KELL becsülni. Ezt ott kezdődik hogy normálisan megfizetik.

Nos ha nem nagy az árrés amivel dolgoznak csak ez marad.. Szerintem ehez hasonlóan gondolkoznak ott... Bár láttam már érdekességeket mindenhol :) Lehet minden logikát mellőzve csak szalad/döcög a szekér és megpróbálják úton tartani :D

Ha az élet megkínál citrommal, kérj hozzá martinit!

(#348) Gyuri27 válasza drur420 (#347) üzenetére


Gyuri27
félisten

Nem az árrés a kicsi ott papa! A dolgok javarészét 1 nagykertől rendelik ahogy én tudom.
A nagykerben sem mindegy havi szinten mennyit vásárolsz! Mert ez alapján kapnak a kiskerek kedvezményeket.
Mint írtam minnil több a vevő és a forgalom annál több a panasz. Egyrészt a nagy számok törvénye alapján. Másrészt a dolgozók fáradsága miatt.
Persze az ember áljon ki az igazáért. De mint írtam először okosba, türelmesen.
Ráérünk később is a boltot a Dunába tolni ha minden kötél szakad.

Amd - Radeon - Ryzen

(#349) sniper elite válasza drur420 (#343) üzenetére


sniper elite
senior tag

Neked nagy szerencséd van barátom hogy Budapesti vagy... nem fognak pestivel leállni gari vitára mivel oda jársz a nyakukra ha megteszik, mivel én kaposvári vagyok így könnyedén megtehették, mivel gondolták hogy nem fogok naponta felmenni reklamálni! Amúgy a legújabb hírem az hogy megtettem a jogi lépéseket és az első hírek szerint, súlyos büntetésre számíthat a bolt szóval nagyon nem érte meg nekik csalni a garival, tehát vannak ilyen emberek sajnos!

(#350) Gyuri27 válasza sniper elite (#349) üzenetére


Gyuri27
félisten

A fejleményeket várjuk.
Mondjuk ha 4 kilóról lenne szó egyszer azért feljönnék. :K

Amd - Radeon - Ryzen

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  iPon Computer
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.