Hát mást még nem nagyon rontott el, viszont ezzel meggyült a baja... Hogy minek neki laptop? Hát egy területi képviselő hülyén nézne ki ha nem tudná megmutogatni az ügyfélnek amire kíváncsi (így meg ugye nem kell több ezer oldal szakmai anyagot meg szóróanyagot cipelni). Plusz levelezés bárhonnan, sap-hez hozzáférés bárhonnan...
Mondjuk az már néha tényleg gáz mikor valamelyik kollégának tizedjére kell magyarázni valami nagyon alap dolgot, tizedjére is rávágja hogy érti, utána megkérdezi tizenegyedjére is...
Ariadne : itt azért megkérdeztem volna, hogy mi alapján hivatkoznak erre, és milyen végzettség alapján szakember valaki. Utána meg szépen megkértem volna őket, hogy akkor mutassák meg az összes szervízben dolgozónak az ilyen irányú végzettségéről a papírját.
A szereléses dologgal kapcsolatban is igazad van, nyílván nem érthet mindenki mindenhez, és ha az egy külön szolgáltatás hogy x összegért összerakják, tesztelik, akkor jogosan várhatod el, hogy ezt a szolgáltatást normálisan teljesítsék.