OEM-hez sajnos nem jár ,de ha küldesz egy levelet az rma@ipon.hu-ra a levelezési címeddel akkor küldünk neked...
God save us from the arrows of the Hungarians.
OEM-hez sajnos nem jár ,de ha küldesz egy levelet az rma@ipon.hu-ra a levelezési címeddel akkor küldünk neked...
God save us from the arrows of the Hungarians.
Nem kell köszi, csak azt hittem, hogy jár. Van itthon felesleges ugyhogy tudom használni a gépet.
Üdvözletem az iponosoknak!
Kérdésem lenne: kinéztem ezt a házat, de táp nélkül lenne rá szükségem - meg lehet esetleg így vásárolni/rendelni?
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
szia!
sajna csak táppal tudjuk adni mivel bontatlan csomagolásban áruljuk.
üdv
Bíztam benne hogy tudtok rendelni a gyártótól/beszállítótól táp nélkül is; de akkor kénytelen leszek valami más megoldást találni.
Köszönöm a választ!
Üdv!
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
Hello!
Most rendeltem és a rendszer azt írta, csak kedden vehetem át. Email nem is jött még. Most mi a helyzet? Mert nekem holnap kéne.
PSN: orkester ** Aki tud olyan nemzetközi hírről, ami a Ft-ot nem gyengíti dobjon egy privátot - 2012.05.24. óta 0db üzenet ** Ha nem válaszolok valószínűleg le vagy tiltva és nem véletlenül. ** Ha valami karcos, kopott, megrágta a kutya, kérlek ne hirdesd újszerűnek, köszi!
1 TB-os Hitachi Deskstar 7K1000.B winchester mikor lesz, és kb. milyen árban?
Valamint ha teljes gépet rakatok össze, akkor ha kérésnek beírom, hogy frissítsétek a lap biosát, megcsináljátok?
Valamint, ha megkérném, hogy nézzétek meg, hogy nincsen-e a monitoron pixel-hiba, azt is megtennétek?
És cserénétek is a monitort, hogy később ne kelljen ezzel vesződni.
hello.
bios frissítés megoldható jelezd megjegyzés rovatban rendelésnél,
pixelhiba tesztet csak lg, Samsung típusú monitoron tudunk végezni.
1 TB-os Hitachi Deskstar 7K1000.B nem tudni mikor lesz, de ahogy elérhető, fenn lesz a honlapon.
üdv
Végül megoldódott, minden más úgy történt ahogy kell, átvehető ma a rendelésem.
PSN: orkester ** Aki tud olyan nemzetközi hírről, ami a Ft-ot nem gyengíti dobjon egy privátot - 2012.05.24. óta 0db üzenet ** Ha nem válaszolok valószínűleg le vagy tiltva és nem véletlenül. ** Ha valami karcos, kopott, megrágta a kutya, kérlek ne hirdesd újszerűnek, köszi!
Hahó!
Tavaly vásároltam Nálatok egy komplett konfigot FSP-400 PNF táppal, ami ugye még bőven garis. Mostanában a táp néha fura hangokat ad, valószínű a ventivel van valami probléma... Azonban ez a gond nem mindig jelentkezik. Az lenne a kérdésem, hogy ha felviszem gariztatni, és ott éppen jó kedvében lesz, és nem ad hangot a venti, akkor azért számíthatok a javítására? A másik kérdés, hogy ha igen, akkor tudtok egy pót-tápot biztosítani helyette arra az időre, amíg a javítása történik. Légyszi, ha lehet mielőbb válaszoljatok, mert vidéki vagyok, de holnap épp megyek Budapestre, így fel tudnám vinni a gépet (gondolom nem okoz problémát hogy nem veszem ki a tápot, de őszintén szólva nem vagyok túlzottan ott ilyen dolgokban, ezért inkább avatott kezekre bíznám a ki/beszerelést).
>> www.FlyEagles.hu << >> http://www.photobucket.com/rataccess <<
hello.
hozd be megnézzük a tápot, és elmondjuk az alternatívákat itt bent.
üdv
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy mikorra várhatom a #6705 garancia számú tápom! Aug. 12-én vettétek át a futártól.
[ Szerkesztve ]
Oksi, a holnapi nap már nem jön össze, de jövő hét kedden megint megyek Bp-re, szerintem akkor beszaladok vele!
>> www.FlyEagles.hu << >> http://www.photobucket.com/rataccess <<
irj az rma@ipon.hu mail cimre és akkor megnézem neked.
üdv
Hello!
Aug 12-én vettem tőletek egy HD4850 Vapor-x et, most sikerült beleraknom a gépembe és 3d-s terhelésnél kékhalálozik, újraindítja a gépet. Haverhoz elvittem nála is ugyanezt csinálja, az ő ugyanilyen kártyájával a gépemnek semmi baja.
SOS-ben kellene nekem a kari, nemtudom hogy működik nálatok a gariztatás.
A választ előre is köszi.
Üdv
Viktor
hivatalosan rma@ipon.hu érdeklődj, vagy hozd be és akkor ott elmondjuk hogysmint.
üdv
Rendben,holnap délután beviszem.
Mennyi idő szokott lenni a gari, mire készüljek?
Köszönöm a gyors választ!
Viktor
Üdv!
Szerettem volna rendelni egy Satás 500Gb-os WD 5400rpm notebook winyót. Tegnap még fenn volt az oldalatokon, ma már nem Várható hogy lesz megint, ha igen akkor mikor? Köszi!
Basszus, olyat én is akartam...
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
Csendes UP a kérdésnek, mert mást is szeretnék és már csak ez hiányzik, de nem akarok 2x fordulni.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
Kb éjfélkor írtam levelet, nyitás óta eltelt majdnem 3 és fél óra. Az ígért 1 órán belüli válaszhoz képest eddig semmi. A telefon állandóan foglalt.
Érdekelne, hogy egy táppal mit lehet 2 hétig tökölni, mert gondolom ha újat akarnék venni, az holnap már itt lenne... Nem hiszem, hogy 2 hét megnézni, hogy tényleg nem működik...
Kedves Iponosok!
Augusztus elején egy hiba miatt visszavittem a VGA PCIE GALAXY 8600GTS 256MB OC-m.
Az úriember a garanciális ügyintézésen korrekt volt és azt ígérte, hogy a folyamat körülbelül 10 napig fog tartani. Miután a kártya 12 nap múlva sem érkezett meg, mailt írtam amiben megérdeklődtem, hogy miért késlekedik a kártya. Az unokabátyám felajánlotta, megérdeklődi itt prohardveren, hogy milyen lehetőségeim vannak a kártya cseréjével kapcsolatban. Az a választ kaptuk az egyik Iponos alkalmazottól(hun]repa), hogy lehetőség van arra, hogy kapok egy 9600gt-t, vagy annak alapárát véve ráfizetéssel drágább kártyát vegyek. Még egy mailt írtam nekik és leírtam azt a kártyát amit ráfizetéssel meg szeretnék vásárolni. Erre azt válaszolták, hogy legfeljebb az ügyintézés végén tudják biztosítani. Felhívtam az ügyfélszolgálatot ahol gyakorlatilag semmi érdemlegeset nem tudtak mondani.
Tegnap egy levelet kaptam amiben leírták, hogy az ügyintézés befejeződött és átvehetem vagy két napon belül gar. futárral kiküldik (ami teljesen korrekt is lenne, ha nem késtek volna és nem hitegettek volna avval, hogy jobb kártyát kaphatok.) Még egy levelet írtam nekik amiben leírtam, hogy szeretnék élni avval amit a kollégájuk felajánlott erre azt a választ kaptam, hogy feladták és nincs lehetőségük ezt biztosítani. Ezt nagyon kiábrándítónak tartom főleg, hogy sok ismerősöm és rokonom is itt vásárol, de ezek után senkinek nem merem ajánlani.
Hello.
Sajnos mi is csak úgy tudjuk az Ügyfél felé rendezni a dolgot ahogy felénk is teszik a disztribútorok.
Jeleztük hogy az ügyintézés végén ha van lehetőségünk rá kicseréljük egy másik típusra. Mivel a disztribútor nem jóváírta a kártya árát, hanem kicserélte egy teljesen újra, újrakezdődő garanciával, ezért nem volt alkalmunk cserét alkalmazni, hanem a vadonat új kártyát küldtük ki természetesen díjmentesen.
Üdv
Akkor idézem: "9600gt 512Mb-s van helyette, ha drágábbat szeretne ennek az alapárát tudjuk venni ,vagy vár még egy hete és akkor lesz ugyan ilyen 8600gts"
ez szerintem közel sem azt jelenti, hogy HA van lehetőség erre hanem azt, hogy biztosra vehetem, hogy én választok. Mindesetre én úgy gondoltam, hogy ennek a cégnek az alkalmazottait komolyan lehet venni.
Hivatalos email váltásban ilyen mondat nem volt, csak az hogy ha van rá lehetőség, akkor tudjuk a cserét alkalmazni.
üdv
Elképzelésem szerint hivatalosan vagy nem hivatalosan valótlanságot állítani nem egyenes dolog. Mindenesetre ez számomra mindent elmond a cégről.
Sziasztok!
Ha a nálatok vásárolt áru garanciás ügyintézésére kerülne sor ( szerencsére nem ezért írok ) akkor az ügyintézéshez kell a számla is vagy elég a garancialevél.
Abból is eredeti kell vagy elég a másolat ? Csak azért érdekes ez most számomra, mert a tavaly vásárolt OCZ ramokat a mai napon eladtam és mivel több minden szerepel a számlán ezért a vevőnek a másolatot adnám .
válaszotokat előre is köszönöm
Szia.
elég a fénymásolat is csak a garilapnak, számla nem kell.
üdv
Köszönöm, csak azért kérdeztem mert ha az eredeti kellett volna akkor azt adtam volna a memókkal mert azon még mindíg van majd 4 év gari
köszönöm a gyors választ
(#1920)
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
nem tudni mikor lesz, de ahogy elérhető, fenn lesz a honlapon.
lehet 1 hét de lehet akár 1 hónap is.
ez van most fennt elérhető: WD 500GB 5400rpm 8MB SATA notebook
ez nemjó?
üdv
[ Szerkesztve ]
"ez van most fennt elérhető...ez nemjó?"
Ugyanarról beszélünk, csak:
- kora délután még a jelenleg nem elérhető felirat szerepelt mellette (most meg nem néztem )
- két napja még olcsóbb volt.
Minnyá megy is a rendelés, köszönöm a segítséget!
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
Üdv!
Szerintem te kicsit el vagy tévedve. Az Ipon olyan garanciális megoldásokat alkalmaz, amit nagyon kevés bolt mondhat el magáról ma Magyarországon. Ingyenes gar. futár, stb. és még az oldalukon is 15 munkanapot vállalnak a garanciális ügyintézésre.
Nem tudom melyik az a bolt, ahol neked ilyen rövid határidővel vállalnak garanciális ügyintézést? Jobb esetben örülhetsz, ha 30munkanap alatt valami történik.
Nem, hogy örülnél, hogy mihamarabb visszakaptad a videókártyádat, és tudod használni, itt rinyálsz mint egy óvodás.
Jó párszor volt már garanciális ügyintézésem az Iponnál, és minden esetben korrektek, pontosak voltak. Volt olyan alaplap, amit 2x cseréltek 1,5 hónapon belül. Vagy olyan videókártya, ami 30 napig volt a distributornál, mert vissza akarták küldeni teszt OK val, én pedig állítottam, hogy hibás és a végén kiderült, hogy tényleg az. De akkor sem hisztiztem, türelemmel vártam a soromra. Ha pedig kicsit utánanézel, akkor láthatnád, hogy a nagyker. akkor ajánl fel jobb eszközt, ha már/épp nincs forgalomban olyan amit bevittél garanciáztatni. S ezt igazából a nagyker. szokta megtenni. Az, hogy a bolt esetlegesen még ráígért, és rajta kívülálló okokból nem tudta a lehetőséget prezentálni, nem szabadna felháborodnod, mert így is egy jobb eszközt kaptál.
Szerintem előbb nézz magadba, és utána kezdj el vagdalkozni össze vissza.
Minden apró probléma kis türelemmel, megoldhatatlan gonddá fejleszthető!
eneasos: ment egy privi.
VIGYORRRGAZMUS.....
vissza is
Hivatalos ,nem hivatalos ne a rokonoddal intéztesd a szarod és akkor nem lesz kavarodás ki mit mondott !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ha vége az ügyintézésnek akkor tudunk rá vissza térni tehát ha nekünk is egy dobozos kártyára cserélik azt már be tudjuk számolni ! Sajnos továbbiakban ha nem megfelelő az ügyintézés engem keress személyesen !
God save us from the arrows of the Hungarians.
Azt az úgynevezett "szart" a ti boltotokban vásároltam. Félreértés ne essék a kártyát 22-23 nap múlva kaptam meg nem 15 napon belül. Én szerintem normálisan leírtam a véleményem az üzletetekkel kapcsolatban, de trágár beszólásod tükrözi az ügyintézésetek minőségét.
[ Szerkesztve ]
Meggondoltam magam, inkább nem nyilvánítok véleményt olyan emberekről, aki csak azért regisztrál, hogy ócsároljon egy üzletet
[ Szerkesztve ]
Munkanap!!!
Olvasni csak megtanulhatnál.
S az a futárszolgálattal együtt akár 22 naptári nap is lehet.
Számold ki, meglesz az.
Minden apró probléma kis türelemmel, megoldhatatlan gonddá fejleszthető!
Szerintem nem ócsároltam semmit és senkit. "Tapasztalatok az Ipon computerrel" ez a topic címe barátom. Nekem negatív tapasztalatom volt, leírtam. Se trágár se tiszteletlen nem voltam. Szerintem. Nem javasolnám senkinek, hogy itt vásároljon, azért írtam amit írtam, hogy tájékoztassam az esetleges jövőbeli vevőket, hogy ez akár velük is megtörténhet. Te a ügyintézési időt hozod fel, de olvass vissza, hogy nem ez volt a fő problémám. A probléma az, hogy megígértek nekem valamit és nemlett betartva. Ezt még el is néztem volna, de ma nem olyan típusú videokártyát kaptam meg mint amit bevittem az ügyfélszolgálatra. Ez a legfőbb gond. Gondolom te se örülnél neki ha átvernének azután pedig még másik kártyát kapnál meg.
Ez a véleményem, ha nem értesz vele egyet hagyd figyelmen kívül.
Előző kommentelőnek pedig annyit, hogy senki nem regisztrál azért, hogy regisztrálva legyen. Én úgy gondolom, hogy minden épeszű embernek megvan rá a maga indoka.
[ Szerkesztve ]
Most nem dolgozom ,de ugyan azt kaptad ,a hűtője más ,mert azokat már nem gyártják ,mert gond volt velük ,de ha neked ugyan olyan kell akkor szerzünk neked ,de nekünk se jó ,ha folyamatosan fél évente küldik vissza mert tönkre megy az elégtelen hűtés miatt.
De ha nem jó mondom mi is tudunk olyat szerezni ,kollégáim már válaszoltak neked és folytatják az ügyintézésed ,hogy számodra a legmegfelelőbb legyen. Az pedig ,hogy jót akar valaki és megígér valamit ,hogy igyekszik elintézni ,és az a valami még plusz is (tehát nem járna) és most esetlegesen szabadságon van ,és nem dolgozik ,az sajnos benne van a pakliba ,normális hangnembe mindent meglehetne oldani. Az e-mailekből sajnos nem ez szürődik le...
God save us from the arrows of the Hungarians.
Szerintem az e-mailekben is normálisan írtam. Ha akarod belinkelem az egész levelezést.
Szerintem korrekt voltam, de az az elképzelésem, hogy mielőtt ígéretet tesz az ember meg kellene fontolnia amit mondd és amit kimond ahhoz tartania kellene magát így vagy úgy.
És még egy utolsó privi.
VIGYORRRGAZMUS.....
nyugalom skacok, megoldjuk a dolgot nem kell itt ilyen vérre menő szócsatát vívni. sajna nemvolt lehetőségünk cserére, ezzel nem szoktunk fukarkodni ezt sztem elsőre is megértetted, természetesen szerzünk olyan hűtős kártyát amilyet szeretnél, sőt arra az időre amíg ez folyamatban van adunk is csere kártyát hogy minél kevesebb kellemetlenség érjen, ezt nem kell tovább ragozni. Véleményem szerint elég korrekten álltunk/álltál a dolgokhoz függetlenül hogy mindkét fél kicsit felhúzta magát. Aludjon mindenki egyet rá és no para.
További szép éjszakát!
Üdv
[ Szerkesztve ]
nem munkanap, hanem nap
"Tapasztalatok az Ipon computerrel" ez a topic címe barátom. Nekem negatív tapasztalatom volt, leírtam.
egyetértek, a topik célja az, hogy véleményeket, tapasztalatokat olvashassunk az iponról
és mivel a bolttól is vannak itt emberek, így elég jól rá lehet látni dolgokra
az olvasók pedig eldöntheti a leírtak alapján, hogy kivel vagy mivel értenek egyet, vagy hogy az egyes problémákat milyen súlyosnak tekintik
[ Szerkesztve ]
Áhh rossz kártyát kültetek! 4670 kell s-videós nem 4650 hdmi-s Hülye dhl is 4 nap után hozta ki a csomagot Már egy hónapja :S
itt nem érsz el!!!!! írj emailt steadywarp@gmail.com azt azonnal meg kapom :)
ilyenkor mi van?
itt nem érsz el!!!!! írj emailt steadywarp@gmail.com azt azonnal meg kapom :)