Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  iPon Computer

Hozzászólások

(#1011) 04ahgy válasza Pistu_ (#1005) üzenetére


04ahgy
nagyúr

Kedves Pistu_!

Elárulok egy kis ízelítőt az ügymenetből. A tévesen kiszállított áruk sem nem 100%-osan garancia, sem nem 100%-osan vásárlás, sem nem 100%-osan visszáru, sem nem 100%-osan házhozszállítás. :DDD

Mi, a garancia megrendeljük az árut, mikor visszajött a hibás. A rendelés érkeztekor a raktárosok veszik át, és készletre emelik, hogy a házhozszállítás, kiszámlázás megtörténhessen. Ez alatt én az áruval fizikailag nem kerülök kapcsolatba, csak azt látom az online rendszerben, hogy foglalkoznak vele. Csak ezután jön a csomagolás, átadás a futárnak.

Mikor telefonáltál, az volt a terméked státusza, hogy joggal hihettem, aznap a GLS depójában köt ki. Mikor másnap telefonáltál, szintén ez volt, ezért gondolhattam, hogy nem fért el első nap a csomag, másnap viszik el. Ezért is tájékoztattalak ezek szerint. (Volt csütörtökön mindez.) De közben a csomagoláskor a kolléga észrevette, hogy nem az a termék, mint ami a számlán van, ezért rendelt _másik_ disztribútortól, megfelelőt. Az ért hozzánk hétfőre, de az már jól. Innentől már tudod a történetet. Szerk.: ma én vittem le a saját kezemmel. :D

Sokszor a helytelenül kiérkező áruk ugyanis – épp a nagyon 'informatív' csomagolás miatt – már a disztribútornál tévesen kerülnek bevételezésre. És újra, és újra nem a megfelelő fog jönni. Ha a fogyasztó nem jelzi, akkor mi sem vesszük észre legtöbbször.

HGyu

[ Szerkesztve ]

7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  iPon Computer
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.