- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- bitpork: Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- sziku69: Szólánc.
- Aggregátor gondjai, örömei, és elmélkedései
- Chosen: Canon 5D II - portrézás 2025-ben
Új hozzászólás Aktív témák
-
verser233
senior tag
Sziasztok!
Csak egy gyors kérdés. Egyik vevőm állítása szerint elvesztette a számlát amit tőlünk kapott, és most kérné a másolatát. Kézzel írott 3 példányos számláról van szó (1 példány neki, 2. a könyvelő, 3. mi) a kérdésem csak annyi,hogy köteles vagyok-e a mi példányunkból másolatot készíteni számára?
(még nem történt hasonló velem, ezért kérdezem)
-
mongi
senior tag
válasz
themebuilder #11997 üzenetére
Már ha sikerülne, biztos jól mutatna egy microSD-n a matrica, mivel az vagy 8-10X nagyobb mint az egész kártya
Olyan mintha méreteiben megcserélnél egy borítékot és egy bélyeget -
sasa311
veterán
válasz
themebuilder #11997 üzenetére
Ez olyan matrica szokott lenni amit nem tudsz leszedni mert elszakad.
De javítsatok ki ha tévednék.
-
stol
addikt
válasz
themebuilder #11991 üzenetére
Ott a válaz.
A "gari matrinca" sok esetben a memkártya csomagolásán van.
-
sasa311
veterán
válasz
themebuilder #11993 üzenetére
1., A homár nem reprezentatív, nem is törvényhozás. Csak egy Blog. Én is csinálhatnék holnap egyet és azt írok rá amit akarok.
2., A 17/1999. (II.5.) kormány rendelet szabályozza a távollévők közötti szerződéseket. Az viszont a termék csomagolásáról egy kanyi szót sem ír. Sem azt, hogy szükséges, sem azt, hogy nem. Azt viszont írja, hogy a terméket visszaszolgáltatásáért a vevő a felelős. És mivel a legtöbb jogalkotó szerint a csomagolás a termék része....
Ettől függetlenül persze az nem várható el, hogy bontatlanul vagy lefóliázva küldjék vissza a terméket, hiszen pontosan azért jött létre ez a törvény, hogyha már a netes vásárlás közben nincs lehetősége a vevőnek megvizslatni / mgeszagolgatni / megnyalogatni a terméket akkor otthon legyen. De az igenis elvárható, hogy meglegyen a doboza és minden tartozéka.Ezzel próbálkozhatsz vitába szállni, csak nincsen értelme, ugyanis egy mondattöredéket sem tudsz mutatni hivatalos jogszabályból idézni, ami megemlítené a csomagolást. Innentől kezdve patthelyzet.
3., Tisztán látszik, hogy neked még mindig nincs halvány fogalmad sem arról, hogy mi a különbség a GARANCIÁLIS ÜGYINTÉZÉS és a SZERZŐDÉSTŐL VALÓ ELÁLLÁS között.
Ezt ugyan már leírtam egyszer, de most mégegyszer leírom neked, mert látom átsiklottál felette: A garanciális ügyintézéshez CSAK a vásárlást igazoló bizonylatot (számlát, blokkot, szerződést) kell bemutatnod. A dobozt csak ajánlott jófejségből.
A szerződéstől való elállásnál viszont le van írva, hogy vissza kell juttatnod a terméket a forgalmazónak hiánytalanul mégpedig saját felelősségre, mivel az NEM garanciális ügy, hanem elállás, mivel nem felelt meg az igényeknek.
-
themebuilder
senior tag
válasz
sasa311 #11992 üzenetére
Az eredeti, sértetlen csomagolás az internetes vásárláskor az elálláshoz szükséges, mivel ott nem hibás terméket adsz vissza garanciális igénnyel, hanem nem felelt meg a termék, így viszont az a bolt által újra értékesíthető, viszont problémás lenne az eredeti csomagolása nélk
Tehát ebből következtetve pl valaki vesz például egy nyomatót egy boltban és a dobozát kidobja, de az érvényes garancia papírja megvan a készüléknek, akkor érvényesítheti a garanciát.
Érdekes hozzászólásokat lehet találni itt.
-
sasa311
veterán
válasz
themebuilder #11991 üzenetére
Az senkit nem érdekel, hogy ott mit írnak, ez egy számtechbolt saját honlapja, ami ráadásul hibás információkat is tartalmaz.
A mérvadó a 49/2003 GKM rendelet, ami kimondja, hogy:
2. § Ha a fogyasztó szavatossági igényt kíván érvényesíteni a fogyasztói szerződés tárgyát képező szolgáltatást nyújtó forgalmazóval (a továbbiakban: forgalmazó) szemben, a fogyasztói szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha a fogyasztó bemutatja az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot.
Tehát egy garanciális ügyintézéshez be kell tudnod mutatni a számlát / blokkot / szerződést, amit az adás-vételről kaptál az adott boltban. És slusszpassz. Ha ez megvan rendben van, ha nincs akkor viszont látás, halál nyugodtan elküldhet a bolt és igaza lesz.
Az eredeti, sértetlen csomagolás az internetes vásárláskor az elálláshoz szükséges, mivel ott nem hibás terméket adsz vissza garanciális igénnyel, hanem nem felelt meg a termék, így viszont az a bolt által újra értékesíthető, viszont problémás lenne az eredeti csomagolása nélkül...
-
-
mongi
senior tag
válasz
themebuilder #11989 üzenetére
pedig ott van nagy betűkkel:
"Mi az az elállási jog?Az elállási jog azt jelenti, hogy az interneten megkötött szerződéstől jogszabályi felhatalmazás alapján egyoldalúan visszaléphetünk és a termék visszaküldése esetén követelhetjük a kereskedőtől az általunk kifizetett összeg visszatérítését."
Pont. Ennyi.
Ha bemész a boltba, ott megtapizod, nézegeted, neadj isten kipróbálhatod amit meg akarsz venni, tájékozódsz az eladótól a termékről (megkérded, hogy ez az amire gondolsz, jó -e arra amire szánod, és ha megveszed akkor ha mégsem felel meg vissza veszi-e, és ha igen akkor milyen módon).
Ha az a termék az amit Te meg akarsz venni, megveszed. Ha hülye vagy a dologhoz, vigyél magaddal valakit aki ért hozzá, vagy kérj segítséget az eladótól ( nagyarcúak/mindenhez nagyon értők hátrányban). Ha elrontottad a terméket, ne akard az eladóra verni az anyagi károd.
Ne az eladóban keresse a vevő a maga hozzá nem értésének anyagi kulcsát, ha szarul vett valamit a saját hibájából.Ez nyugaton sem így működik.Speciel én minden vevőmnek elmondom a cserefeltételeket (szerencsére majd mindenki megérti), és hogy a doboz+blokk+garjegy nem dísz, garanciaidő végéig őrizgessék csak meg. Könnyebb gariztatni valamit, ha megvan az eredeti csomagolás.
Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság szerint:
[link] -
mongi
senior tag
válasz
themebuilder #11987 üzenetére
De Te csak a webshopokra vonatkozva jelentheted ki, hiszen üzletben pont ezért van a kibontom-kipróbálom-megveszem trió. Interneten ezt nehéz lenne kivitelezni, ezért is vonatkozik ez az elektronikus kereskedelemre főleg.De a csomagolást akkor is vissza kell kérni, ha csak azon szerepel az azonosításához szükséges kódok lásd e-bolt:
"Az elállási jog minden termékre vonatkozik, ami bontatlan, vagy bontott, de hiánytalan gyári csomagolásban érkezik vissza az eBolthoz."
Szóval a csomagolás megléte feltétel. No meg a blokk/számla... Anélkül a garancia nem ér semmit.
És hogy az online kereskedelemre vonatkozóan:
Mi az az elállási jog?Az elállási jog azt jelenti, hogy az interneten megkötött szerződéstől jogszabályi felhatalmazás alapján egyoldalúan visszaléphetünk és a termék visszaküldése esetén követelhetjük a kereskedőtől az általunk kifizetett összeg visszatérítését. Az elállási jog kompenzálja azt, hogy a vásárlás előtt nem volt lehetőségünk a termék megvizsgálására, kipróbálására, illetve üzembe helyezésére.
...
Követelheti-e az eladó elállásunk esetén, hogy a terméket az eredeti csomagolásban és az eredeti okmányokkal (számlával) együtt küldjük vissza?Nem, ilyen feltételektől nem teheti függővé az eladó az elállási jogunk gyakorlásának elfogadását, de javasoljuk, hogy a termék csomagolását óvatosan bontsuk fel és azt őrizzük meg a számlával és egyéb okmányokkal (például a jótállási jeggyel) együtt az elállási határidő lejártáig.
A termék esetleges rendeltetésszerű használatáért használati díjat és az emiatt fellépő esetleges értékcsökkenés (karcolások) megtérítését sem lehet a fogyasztótól követelni, de amennyiben a terméket nem rendeltetésszerűen használtuk, az eladó kártérítést követelhet a termék esetleges meghibásodása, károsodása és értékcsökkenése miatt.
-
themebuilder
senior tag
ÉN úgy tudom, hogy a csomagolás nem feltétele a garancia intézésének.
-
d-boy
senior tag
Sziasztok, nekem is van egy aranyos történetem
Nem számtech boltom van az igaz, remélem nem haragszotok, hogy ide írom, jót mulattam az írásaitokon...
Egy üzletsoron van ékszerboltom, mellette egy mobiltelefonos bolt egy ismerősnek.
Nemrég bejött egy faszi, kikapja a telefonját, leteszi elém a pultra, és néz...
......
Mondom neki: - tessék, miben segíthetek?
Válasz: - sim kártyát kéne cserélni benne, de gyorsanMikor mondtam neki, hogy ez nem az a bolt, láttátok volna a döbbenetet az arcán,
mikor a tudat behasít neki, hát alig bírtam ki nevetés nélkül -
wwenigma
Jómunkásember
Kártyaolvasóba be, linux alatt bedug particiomanager létrehoz 1-2, majd töröl eztán windoz alatt leformazva örülünk.
mod: esetleg masfajta telóban leformaz. Nekem Motorola e398 evett meg egy kartyat, egy Nokia valamiben le tudtam formazni 1-2 honap mulva amikor mar megvolt a sandisktol az RMA address meg kód...
-
mongi
senior tag
válasz
sutykuru #11977 üzenetére
Na a kis Ogre újra lecsapott
Visszajött a memória kártyáért, de éppen voltak vevők is a boltban, ezért elviharzott.
10 perc múlva megint bejött. Úgy látszik beszélhettek mások is a fejével, mert már normális volt (mármint önmagához képest). Megértette, hogy bekapcsolt telefonban nem érdemes cserélgetni a kártyákat (elismerte hogy így volt az előzővel!), mert nem igazán szeretik .
És a változatosság kedvéért megint vett egy 4GB-s kingston micro SDHC kártyát (pedig a legszarabb márka, én fel is ajánlottam helyette adatát), megígérve hogy most már a blokkot is elteszi
Látni kellett volna, ahogy tépi-szakítja szét szerencsétlen csomagolást, mint az éhező az uzsonnás táskátMire előkaptam a szikét, ő már a telefonba gyömöszölte a kártyáját.
Kapott még egy bónusz fixet is, örült is neki
(Én is mikor kiment végre
)
Ha minden igaz Őróla beszélt a gyerek (Szara Kingsztón) [link]
-
sutykuru
aktív tag
User error, nincs gar. Intézze el a gyártóval. Ott majd értékelik, hogy szarakingsztonszarakingszton.
-
mongi
senior tag
Mai eset:
Reggel nyitom a boltot, látom egy kissác kint toporog az ajtó elött. Emlékeztem rá, ő az akinek az apukája tud TV-kábelt heggeszteni az N95-öshöz [link].Igazi kis ogre, sötét mint az éjszaka, és idegesítő sipító hangja van.
Berongyol a boltba, köszönés helyett elkezdi darálni:-A múltkor vettem tőled egy memóriakártyát a telefonomba. A telefon besz@rt, elvittem XY-hoz (helyi lakos, ismerem), feltette neki a legújabb szoftvert rá. Azóta beszart a memóriakártya, nem visz semmit, nem tud rá másolni, nem is látja.XY mondta neki hogy sz@r az egész, cseréljem ki neki.Különben is azt mondta még, hogy a kingston a legszarabb márka.
Mindezt egy levegőre, és olyan hangnemben, hogy a bicska nyílt a zsebemben.-Blokkot és a kártyát elhoztad?
Mondanom sem kell, blokk már nincs meg (2 hónapja vette, akkor is mondtam: blokkot megtartani 2 évig!), a kártya meg egy papírfecnibe becsavarva került elő a pénztárcájából, az aprók közül.
-Minek a blokk, ő itt vette, az XY is azt mondta hogy ki kell cserélnem blokk nélkül is!Amúgy is XY azt mondta, hogy a Kingston memóriák a legszarabbak, ócska gagyik.(Na még mond el 3x , szarakingszton, szarakingszton...szara kingszton?
)
-Akkor vidd el XY-hoz, majd ő kicseréli blokk nélkül, én csak blokkal cserélem ki.
-Márpedig ő ezt itt akarja cserélni!
-Akkor kell a blokk.Blokk nélkül nincs csere.
-Nem adod el olcsóbban az ugyanilyet cserébe a rosszért?
Ilyen nincs, mondom magamban.Na itt szakadt el a cérnám!
-Hagyd itt a kártyát, megnézem mit lehet vele tenni.
Kioktattam még arról, hogy a memkártyákat nem szedegetjük ki írás közben sehonnan, mert akkor így jár. Délután jön majd vissza.Kártya persze menthetetlen, RAW-formátumúnakt látja a gép, 0mb kapacitással (Kingston microSDHC 4GB volt a lelkem), se partícionálni, sem formázni nem lehet.Esetleg ötlet ez ügyben?
-
Zofren
aktív tag
válasz
philoxenia #11967 üzenetére
Sztem nem. Én még nem láttam árlistákba fehér patront.
Vigye nyomdába, akinek ilyen kivánsága van.
johniee: nem mondja ki, de ahogy beszél kiderul. Meg ahogy irta más is, vevő megtartó jelleggel. Elmondja a szomszédjának, hogy igaz késtek, de kaptam tőluk kis ajándékot.
Más: megintcsak futárszolgálat. a héten meg vagyok veluk áldva.
Nagyker feladta a cuccot a futár nem jott meg, a kozpont meg azt sem tudja hol van. Mind1 már. Megrendeltem még1x, de ezért már felmegyek személyesen, ha meg a futár megjon, nem veszem át.
-
danih
veterán
Közben odaát a kálvária folytatódott, én az északi hidra gyanakszom (video szemetelés is indult). Ha lesz időm majd kipróbálom diszkrét vidkarival.
(#11969) TheReMiXeR: ez is lesz a sorsa
Más: egyik boltost sem érdekelne egy nV Quadro FX 3450 csere más vga-ra? Ha igen, nézz szét az aprók között, ott a hirdetésem...
-
mongi
senior tag
válasz
johniee #11971 üzenetére
Nem kötelező, de manapság nagyon ajánlott. A vevő megrendelt valamit tőled, amit igaz nem a te hibádból, de nem tudsz időre leszállítani. Ezt én úgy hívom, hogy vevő-megtartó/ kiengesztelő kedvezmény (ami vagy bejön, vagy nem, általában sikeres, én is szoktam alkalmazni ). Vásárláskori csipp-csupp ajándékoknak is nagyon szoktak örülni (Pl.: 20db cd/dvd vásárlásakor adok egy alkoholos fixet, hogy feliratozhassa azokat. Kis összeg, de visszajönnek vásárolni
)
-
danih
veterán
Segítséget kérnék, találkoztam egy X-Aktás esettel, itt van
-
Zofren
aktív tag
válasz
Zofren #11913 üzenetére
Folytatása van a sztorinak.
Mikor bejött a gépért megkérdeztük, hogy telepíteni kell-e a gépet, mert legális XP jár hozzá.
Nem kérte, mert azt a haverja (persze hozzáértő) majd megcsinálja, csak a driver cd-t adjuk hozzá. Megtörtént. SŐT! Kapott hozzá XP lemezt is. Na ma behozta, hogy nem reagál semmire a gép, nem lehet feltelepíteni.
Nekem sikerült. Semmi ördöngösség nincs benne, még sata driver sem kell hozzá.Más: nagykertől múlt hét kedden rendeltünk laptopot. Oks, van raktáron legkésőbb hétfőre nálunk lesz. Ma 3kor telefon nagykerhez, hogy ugyanmár hol a laptop, mert a vevő veri az asztalt. Ja még csak ma adták fel. Köszi. Vevőtől elnézést kérünk, mert marhára nem a mi hibánk, vmi kis pluszt meg én adjak a nagyker hibája miatt.
-
danih
veterán
Na a hétvégén lámultam, megyek a patronoshoz oda és lököm:
- Szia, egy fekete-fehér patront szeretnék
Srác néz rám, mondja a nyomtatásnál a papír az, ami fehér
Nem is próbáltam kimagyarázni magam, csak röhögtem és a topikra gondoltam -
ati012
őstag
Téma: p5-ös / K7-es számítógépek.
a betű az tényleg nem számít, nekem anno a cig*ny kiscsajjal szemben K10-esem volt...erre neki P15-öse volt, és besértődve elment XD
-
mongi
senior tag
válasz
Thulcandra #11959 üzenetére
Ööö... ez most hogy is jön ide koléga?
Halott topicról jót vagy semmit
-
dacccs
csendes tag
válasz
macilaci78 #11943 üzenetére
Nagyon tetszik ez a topik. Nekem is vannak hasonló érdekes sztoryjaim.
Itthon a netem úgy van megoldva (2008 márc. óta), hogy a szomszédból wifin kapom, nekem meg a wifis routerem cliens módra van állítva. (Tp-Link wr543)
Unokatesóm mondta, hogy ő is megbeszélte a szomszéddal a netet, és hogy neki is meg tudnám ugyan így oldani? Mondtam, hogy persze, semmi akadája.
Debrecenbe akkor pont nem jártam, szóval bemegyek itthon a legközelebbi számtekbolba, (környéken a legnívósabb). Mondom a csávókának, hogy olyan router kellene, ami tudja a kliens módot. Hát olyan nincs, nem értek én hozzá, ők még olyat nem láttak, stb. Emagyarázták nekem hogy működik a wifi, meg hogy kliens módot nem tudja egyik router sem. Mondtam jó, viszlát, kifelemenet még visszaszóltam, Tp-Link wr543. Mentem következő héten, mert kellet valami alaktrész, csak Tp-Link routerük volt.Másik
Ugyan ez a bolt. Vettem egy pendrive-ot (még akkor nem igazán volt elterjedt 128Mb-os volt). Odaadtam rokonnak, hogy rátesszük a szakdogát, valahol meg csak tudnak erről nyomtatni. A városba sehol, mert "mi ez?". Be számtech boltba. Jött a fő májer. Van rajta egy dokumentum, azt ki tudnátok nyomtatni? Persze nem téma, öööö milyen kártyaolvasó kell ehhez? 20 perc próbálgatás és telefonálás után (rokon addig persze hülyére röhögte magát), rokon mondja, hogy csak dugd be simán az usb-be. A csávóka sűlyedt szégyenében. -
Chaser
legenda
válasz
TheReMiXeR #11948 üzenetére
Én többször kaptam finom házipáleszt egy öreg úrtól, mert eldumálgattam vele a scannerekről, pedig nem is mondta hogy fog hozni
-
TheReMiXeR
senior tag
én még múlt ősszel húztam ki egy vén pitsát a bajból és megígérte, hogy hoz egy rekesz gyümölcsöt... na, az a mai napig nem érkezett meg, és természetesen mikor erre jár autóval még el is fordul
bezzeg abban a pillanatban én voltam a király, hogy kihúztam a szarból...
-
szumo
senior tag
válasz
eziskamu #11930 üzenetére
Én a múltkor távgyógyítottam. Bár a faszi el tudta mondani a hibát. Elmondtam mit csináljon, és a gép lám jó lett! Mondta, hogy küld egy ezrest, én bólogattam a telefonba lecsukott szemmel. Ahogy sejtettem, a pénz azóta se érkezett
Csörög a telefon, felveszem, bemutatkozok.
-A múltkor csináltad a laptopom. És most nem megy benne a kártyaolvasó-
Azt sem tudtam, hogy ki az, milyen gép, így rákérdeztem, hogy mikor, és milyen gép is volt?
-Hát tudod, egy Siemens.
Na olyat hála az égnek tavaly ősz óta nem láttam. Az is egy 2002 körüli kockakő tulajdonságokkal bíró gép volt.
-Azt csinálja, hogy érzékeli az SD kártyát, de nem látja a gép.
Mondom neki, hogy el kellene hozni a gépet, mert így nem látom, hogy mi lehet a baj. Majd megkérdeztem, hogy milyen eszközhöz tartozik az SD kártya.
-Egy fényképezőhöz.
Akkor még USB kábellel tudod letölteni a képeket róla
-De nincs hozzá kábel.
Azt hiszem így távolról ennyit tehetek
Még előadta a fél életét, és ez neki mennyire fontos, de szerencsére jöttek hozzám, így le kellett tennem.( szerencsém volt) -
macilaci78
nagyúr
válasz
TheReMiXeR #11933 üzenetére
"Ez micsoda és mennyibe kerül?" - kérdi a véglény 25-30 perc cseverészés közben.
"Odaírtuk azon kedves ügyfeleink részére, akik tudnak olvasni." - válaszolom monoton, búgó hangomon, majd otthagyom és kiszolgálom az időközben bejött vevőt, majd vissza.
"Van még esetleg kérdés?"
Volt 2 lényeges kérdése, megválaszoltam, megvette az első öt percben ajánlott terméket. -
Zolás
addikt
-
eziskamu
addikt
Ja mint az IT Crowd-ban?
"...have you tried turning it off and on again?" -
danih
veterán
válasz
Badman 4ever #11935 üzenetére
Szerintem a bejövő hívásokat egy gépre kéne átirányítani, amely a következő progit futtatja.
1. Napszaknak megfelelően köszönön, megkérdezi mi a probléma
2. Amíg van befele jövő hang (a program érzékeli, hogy a vonal másik végén nem csend van, azaz valaki beszél), addig alátesz diszkrét "aha" "igen" "értem" hangokat, random.
3. Ha elcsendesül a vonal, megkérdezi "Mit tud még a hibáról elmondani?"
4. goto 2
5. Ha 3-ra nem szófosás a válasz, akkor lejátssza a "Hozza be hozzánk, megnézzük.wav" fájlt.
6. Elköszön, minden jót kíván
Kb ennyi így elsőre -
localhost
Közösségépítő
válasz
Badman 4ever #11935 üzenetére
Jaj már, ne!
Még a végén beleolvasnak ide a kívülállók és jól lebunkóznak bennünket, hogy ilyesmit képesek lennénk megtenni, mikor pedig már maga a feltételezés is bántó.
Nálunk az első a vásárló!(főnök olvastad, amit írtam ?)
-
danih
veterán
válasz
TheReMiXeR #11933 üzenetére
Na igen, ebből is látszik hogy te már többet megéltél, ez már odaszúrósabb
-
eziskamu
addikt
Amúgy próbálkozhatnátok távgyógyászattal, tetessétek a kagylót a gép mellé, ordítsátok bele háromszor, hogy MÚKOGGGY, és ha véletlenül megjavult, gomboljatok le 1000 és 10000 ft közötti összeget arcvastagságtól függően
Esetleg, hogy javuljon a hatásfoka a dolognak, húzassatok ki minden kábelt a gépből a művelet megkezdése előtt, majd utánna hadd szerelje vissza a júzer, hátha csak kicsúszott egy kábel -
danih
veterán
Eszmbe jutott egy dolog, ami borzasztóan idegesít, ez pedig az ominózus "lefagyott a gépem, mondd már meg, miért" típusú TELEFONOS hívás. Ti hogyan küzdötök ezzel?
Valahol olvastam egy igazán zseniális választ erre: "nekem meg nem indul az autóm. piros színű, meg tudnád mondani, mi a baja?"
Ebből a delikvens azonnal levágja a szitut, nem kell magyarázni (mert még azt fogja hinni rá akarsz tukmálni egy kiszállási díjat vagy ilyesmi). -
ati012
őstag
Ez a nyákpocséklás
-
eziskamu
addikt
válasz
TheReMiXeR #11916 üzenetére
Kár, hogy csak fia van
-
Chaser
legenda
válasz
Zofren #11913 üzenetére
Én annak idején egy monitorral jártam hasonlóképp, de azért más szitu volt. Srác bejön, ez meg ez a monitor kéne neki, mondom nem gond, jövő hétre tudjuk hozni 10% előleg ellenében, jó azt mondja rendben, majd visszajön. Vissza is jött 1 hét múlva, azt kérdi megjött-e már a monitora??? Emlékeztem rá, ki kellett ábrándítanom, mivel nem rendelt meg semmit....sebaj, jó napom volt eladtam neki egyet ami volt benn. Hazaviszi pár óra múlva telefon: ez 8ms-es!!!! - amásik 4 volt amit kinézett-. Kérdem tőle fáj a szemed miatta, vibrál valami, van utánhúzása valaminek? Nincs....Na mondom akkor használd egészséggel, ha nem tetszik zárásig visszahozhatod. Nem hozta vissza
-
TheReMiXeR
senior tag
válasz
blackvinyl #11909 üzenetére
biztosan az is kelendő lesz majd
-
válasz
eziskamu #11912 üzenetére
Reseteltem is, de semmi, most ép a szervízben van és vígan működik állítás szerint, nem tudom mit kezdjek én vele (speciel én semmit, max újra bekötöm és kipróbálom majd ha visszaadják), megpróbálom rábeszélni az illetőt, hogy beszéljen a boltosokkal, hogy üzemeljék ők be a routert, és ha nem megy láthatják hogy bibi van (egyébként tanácsért felhívtam 1 boltos ismerőst és spec pont van náluk 1 ugyanilyen esetű routerük, a hiba okát még nem tudják, nem tudták megmondani, szóval lehet nem egyedi az eset)
A leginkább az zavar, hogy nálam se ment, ahol 1 másik ilyen márkájú meg igen, a boltban meg megy (nem láttam, de azért gondolom hogy nem hazudnak a boltosok, mert ez elég kisösszegű dolog, hogy megérje hazudni) -
Zofren
aktív tag
Pénteken ember bejön, hogy kellene egy a lányának egy gép internetezésre, mobilra zenét tölteni, word excel. Elmondom neki, hogy új gép sokezer ft, használt gép olcsobb. Sokalja. Behozta szombaton a gépét, hogy nézzük meg mi mindent kellene cserélni benne, hogy tudja fenti kritériumokat. P2-es gép, 128mb sd, 6,4GB hdd...
Felhivjuk elmondjuk neki, hogy mindent. Oks, akkor kéri a használt gépet. Gépet megrendeljük hétfő délután, felhivjuk, hogy várhatón szerda 3 körül jön meg a gépe. Tegnap bejön, hogy 80km-rel arrébb olcsobban adnak jobbat és akkor neki ez nem kell. Megértjük. Azért a 2000-ért én is elautóznékMind1, gépet nem mondjuk le, hadd legyen raktáron.
No emberke 10 perce itt járt, és érdeklődik, hogy hol a gépe. Én csodálkozva nézek rá és megkérdem.
- Tegnap lemondta a rendelést személyesen. Mégis szükség lenne rá?
- Félreértett valószinuleg.
- (aha, a "köszönöm, nem kérem a gépet" hogy lehet félreérteni?) - én ezt gondoltam.No mindegy. Gép majd jön, akkor felhivom.
más: hasonló tp-link router problémával én is találkoztam múlt héten. D-link modem mögé kötve kb 1 percig van net és utána megszakad. Simán modemmel gond nélkül netezik az ugyfél. Két féle tp link routert probáltam. Egy 342-est és egy 542-t. Mindkettőben frissittem firmwaret. Kábeleket is cseréltem. A router máshol tökéletesen mukodik. Most hoztunk Getnet routert, kiváncsi lesz ezzel.
-
Off lesz bocsi érte, de szakértő kell
Adott 1 TP-Link router, amelyen csatlakoznának az internetre, de csak azt írja ki hogy LINKING, kipróbáltam nálam is (ahol van másik fajta TP-Link és azzal műkszik nekem, tehát nem kábel és beállítási probléma) és ott is ugyanez a probléma, a szervíz meg azt mondja jelenleg is azon keresztül neteznek, nem értem ott miért működik, és máshol miért nem. Mi okozhatja ezen jelenséget egyáltalán ? -
szumo
senior tag
válasz
TheReMiXeR #11905 üzenetére
Az a behorpadt oldalú codegány tetszik!
A biztosítónál be kell jelenteni, hogy jégkár érte -
blackvinyl
tag
válasz
TheReMiXeR #11900 üzenetére
Én az adott oldalon láttam egy Samsung vinyót, ugyanígy 2TB-os WD IDE-s nek hírdetve
-
eziskamu
addikt
válasz
TheReMiXeR #11906 üzenetére
Nem vagy te rokona a Békának ? Neki is vannak képei érdekes elektronikai eszközökről/megvalósításokról, valamint érdekes parkolási esetekről
-
danih
veterán
válasz
TheReMiXeR #11905 üzenetére
Még ilyeneket
-
shteer
titán
válasz
TheReMiXeR #11903 üzenetére
homemade beépítőkeret
-
válasz
TheReMiXeR #11901 üzenetére
a második kép az most hogy?
4 centit jobbra, 3-mat föl, és pont ott lesznek a lyukak... ki rakta ezt össze!?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Óra topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Nintendo Switch 2
- Hővezető paszták
- További aktív témák...
- Bomba ár! HP ProBook 450 G7 - i5-10GEN I 16GB I 256SSD I HDMI I 15,6" FHD I Cam I W11 I Gar
- Lenovo Thunderbolt 3 kábel (4X90U90617)
- Szinte új, minőségi, állítható ritkítóolló
- 121 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (48 hónap garancia!)
- Azonnali készpénzes AMD Radeon RX 5000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest