- Rap, Hip-hop 90'
- Gurulunk, WAZE?!
- shadowkidhu: SFF Itthoni labor
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- bambano: Bambanő háza tája
Új hozzászólás Aktív témák
-
AMD Power
titán
Én a Waze szeretem a legjobban. De a telefonon naprakész mindig a Here Maps és a Sygic is.
-
válasz
Janusz001 #59791 üzenetére
Nekem a váltóval lenne kérdésem, egyfajta rántás, hogy jelen van e nálad. Röviden:
D-ben Sport módban annyira gyorsítasz fel, hogy a Pálcikával 5-be tudd tenni. Ekkor elegeded a gázt és lassulni kezd, olyan 1200-nál vált 5-ből 4-be, na ekkor egy, a többi fokozattól elérően rántva vált vissza. Sőt, 6-ból 5-be is, de nem ennyire erősen. Minden további fokozatból a visszaváltás sokkal jobb érzetre. "Auto" módban nem ránt ugyan ebben a szituációban. -
válasz
zsolt19900 #59797 üzenetére
Azt gondoltam, de ki szereli be? Hozott alkatrészből nem dolgoznak...
Inkább arra lennék kíváncsi hogy ezeken a helyeken mennyire időtálló megoldás az utángyártott, ill. a baloldali miért drágább? -
válasz
zsolt19900 #59794 üzenetére
Veszprémi márkaszervizben mondták. Most volt műszaki+(fék+motor)olajcsere, és mikor elhoztam, akkor mondták, hogy ki kell cserélni a hátsó fékmunkahengert, a lengőkart meg a műszaki vizsgán mondták, hogy legközelebb már nem megy át, azt is ildomos lenne cserélni.
-
Ki kellene cserélni a lengőkart (45201-54L20, és 45202-54L20)
Az utángyártott nettó 37k/db a gyári meg 65k ill. 81k(a gyári baloldali valamiért drágább).A hátsó félmunkahengert (53401-62J11).
A 2db utángyártott 24k, míg a gyári 65k.Reálisak ezek az árak? Én eredetit rakatnék bele. Valóban megéri azt a felárat? (14 év múlva OT lehet belőle
)
-
Moleman
addikt
Igen, lekapcsolt lámpával csak a mutatók világítanak pirosan, felkapcsolt lámpával viszont minden világít.
Szenzor nincs benne, csak az eggyel újabbakban lett.#59754 2ozzmexy
A sávválasztás valóban megkérdőjelezhető, lett volna hely a külsőben, volt is már ott egy másik motoros. (Amúgy én a 3-4 sávos pesti utakon is a belsőben mentem segédmotorral, és a legbelső 2 sáv között mentem el az álló autók között, mert valahol olvastam, hogy motorosként egyezményesen próbáljuk meg erre nevelni az autósokat, hogy tudják hol számítsanak ránk. Megyek is térdepelni a kukoricára, főleg mivel 74-et megy a pöcsköszörűm.)
Viszont mindentől függetlenül teljesen értelmetlen volt belekezdeni az előzésébe, az előzés pillanatában még bőven áll előtte a kocsisor, a robogó pedig teljesen szabályosan haladhat tovább az álló kocsisorok között. Ha sikerül is kivitelezni, akkor se nyert volna semmit.Én azt mondanám, hogy itt a robogósnak nincs jogi értelmben vett felelőssége, arról meg nem ő tehet, hogy a néni nem tudta elviselni, hogy előtte van. Többsávos úton amúgy sem lehet így előzni, át kellett volna sorolnia a belsőbe, azután pedig tiltja a kresz, hogy többször gyorsan egymás után sávot válts a gyorsabb előrehaladás érdekében. Mondjuk nem is értem, hogy miért nem ment ki a belsőbe, kényelmesen, fékezés nélkül haladhatott volna tovább, az álló kocsisor mellett, a mögötte jövőt se zavarta volna.
Lényeg a lényeg, szerintem ez mindenhogyan a néni sara. Komolyabb erőfeszítésnek tűnik összehozni ezt a balesetet, mint elkerülni, de ő profi, neki sikerült.
-
Cunaja
addikt
válasz
szabonagyur #59785 üzenetére
Bejelentettem. Az összes ilyet bejelentettem, azt írják, majd válaszolnak ha kész.
Nagyon egyszerű, de csak számítógépen lehet. Ezért nem találtam soha Androidon. Most utána olvastam és meg is történt.SyMbioTe:
Azt is letöltöttem, meg a Sygic-t is. Pár nap teszt és beszámolok. Persze csak Budapestről tudok. Vidéken, teljesen más lehet a térképek működése. Alapból a Sygic, teljesen más útvonalat dobott fel melóba és gyorsabbat is mint, a Waze. Utóbbi a szokásos útvonalat megint. -
tboldi
nagyúr
válasz
KubanitoS #59781 üzenetére
Ó, én Győrön belül szoktam ugyanebbe a hibába esni, pedig nem idegen számomra a város, csak néha megfeledkezem arról, hogy milyen is egy-egy szakasz.
szerk.: Azt a részt notóriusan kerülöm, ahol a Szent István király útról megyünk át a híd alatt az Árkád felé, képes vagyok inkább kerülni az egyetem és a Dunakapu tér irányába.
-
KubanitoS
veterán
válasz
tboldi #59778 üzenetére
Amerre én lakok, ott előszeretettel csinálnak olyat, hogy járhatatlan útszakaszok egy-két kilométerét tükörsimára megcsinálják mondjuk egy-egy kisebb város/falu elhagyása után egyből. Ez azt eredményezi, hogy aki nem ismerős arra, az nyomja, mint állat, hogy aztán egyik pillanatról a másikra a tükörsima út elfogyjon és jöjjön a kátyútenger. Még tippelni sem merek, hányan verhették oda a kocsijukat.
Cunaja: Sygicról direkt nem írtam egy szót sem, mert lehet az jött volna le, hogy magyarosan pesszimista vagyok, így csak annyit mondanék róla, hogy nem jó. Nagyon nem.
-
Cunaja
addikt
válasz
Franky74 #59775 üzenetére
Majd kipróbálom!
Napi szinten megyek Pesten és sajnos a Waze, elég sokszor megküzd a dugóval. Jó, tényleg sokszor jól teszi a dolgát, de közel sem mindig. Múltkor egy Giga dugóba vitt bele és nem volt kiút. Hittem neki és arra mentem. Nem első este. Ha nem jó a Sygic sem, akkor marad a Google maps és majd mindig jelentem a hibát legfeljebb a Google-nak. Nem egy kollégám fizetett már miatta. Oké, saját hülyeségük miatt, mert nem a navit kell csak figyelni, hanem a táblákat is.
KubanitoS:
A Waze legidegesítőbb dolga, az útvonalak megjegyzése. Egyszerűen megőrjíti az embert vele. 4 út párhuzamosan halad, ahol megyek melóba, neki az az út, sosem tetszik amelyiken megyek, nincs forgalom és még rövidebb is. Neki mégsem tetszik, mert nem azt jegyezte meg. Nincs útvonalösszegzés, mennyi volt az átlag tempó, mennyi szintkülönbség és stb. Ez is fontos lenne.
Nagyon jó néha, de nagyon is idegesítő. A másik, amit már írtam is nekik, hogy miért csak
Facebook ismerősöket lehet látni, miért nem lehet simán google cím alapján? Nincs Face-m.
Még akár fizetnék is a Waze miatt, ha tökéletes lenne. Oké, néha nem ismeri a vidéki útakat, de, hogy BP-n is eltévedjen, az már sok. Pláne egy vidéki vezetőnek. -
-
KubanitoS
veterán
válasz
Cunaja #59773 üzenetére
Nem tudom mit vársz, de a Waze-nél és a Google Maps-nál nem fog tudni senki sem jobb navigációt mondani neked. Nyilván ezek sem tökéletesek, de ezek a legnagyobbak, ha ezekben is van hiba, akkor képzelheted, hogy a kisebbekben is milyen dolgok fordulhatnak elő.
Szerintem amúgy a Waze a legjobb navi a piacon. Sokszor kihúzott már a pácból
-
blakey
titán
válasz
Cunaja #59771 üzenetére
Akinek van hivatalos Navi az autóban, az tudja a forgalom megjelenítését és elkerülését? - GPS alapon működik, semmilyen egyéb hálózati csatlakozás nincs így nem tudja.
Tudja sz offline módot mondjuk roaming helyzetben? - lásd előző válaszom, GPS műholdakat használ, a te értelezésedben akár +offline" is lehet. -
Cunaja
addikt
Sziasztok!
Két kérdésem, sőt 3 lenne.
Akinek van hivatalos Navi az autóban, az tudja a forgalom megjelenítését és elkerülését? Tudja sz offline módot mondjuk roaming helyzetben?
Ha ezeket nem tudja, akkor mondjatok már valami jót a Waze ( mostanában megbolondult, mert a dugóba visz bele, illetve mindig ugyanott akar vinni, amikor én tudom, hogy van jobb út.) vagy a Google maps ( Simán elnavigál arra, amerre tilos menni, évek óta).
-
eami
veterán
Nekem is megjött az AAwireless és gond nélkül sikerült is beüzemelni. A saját appjával next next next és már össze is csatlakozott. Kb out of the box megy. Motor indítás után kell neki vagy 20 másodperc és aktív is az android auto.
-
válasz
Kolondrum #59767 üzenetére
Nekem 17-es scross automatám csinálta a rántást azokban a szitukban amikor fékeztem aztán mégis gyorsítani kellett (besorolás stb.). Mondjuk én ezt nem hibának vettem, egyszerűen nem tudta eltalálni hogy mi lesz és az egyik irány helyett a másikba kellett hirtelen váltania (és akkor rögtön legalább 2-öt).
-
Itt írta valaki, hogy autómata vissza váltáskor ránt az autó vagy valami? Sport módban talán. Keverem másik fórummal?
-
Azért van pár meredek komment. Úgy szűkszavúan moderálva.
-
válasz
2ozzmexy #59754 üzenetére
Figyi írta én is, hogy szabálytalan volt, de erre a belerohanásra az nem mentség. Nem védem a robogós gyereket (velük és a bringásokkal mindig fokozottan kell figyelni) de ha előzni akarok akkor nem kell figyelembe venni, hogy áll előttem egy böhöm autó? Ha az orránál tovább lát akkor eleve bele sem kezd a manőverbe.
-
Agent T
tag
Sziasztok!
14. kerület környékén (vagy Pesten) tud valalki ajánlani megbízható autóvillamossági szerelőt?
-
2ozzmexy
senior tag
válasz
mefistofeles #59740 üzenetére
Kérdezd Molemant vagy Gyöszört, ők a nagy motorosok.
De adok tippet, a videó elején látszik hogy a robogos ott kacsazik a hölgy előtt majd kihuzodik és a hölgy nagy gázt ad (emelkedik a kocsi eleje), tehát előzni kezdi csak elszamolta magát. Ez minimum 50-50% felelősség, csak ettől szegény Kolondrum nem érzi jobban magát. Amúgy SMK és lassú jármű csak a legkülső sávban haladhat, a belsőbe csak balra kanyarodás előtt legfeljebb 2 haztombbel sorolhat be. (Kresz) -
2ozzmexy
senior tag
Teljes értékű pótkerék a megoldás, Vitaraba rendeltem egy sima utángyártott lemezfelnit és vettem rá egy 4 evszakos abroncsot (a legolcsobbat ami volt). A sarki gumis egy gumiszeleppel és ütött súllyal kb 2500ert rakta össze jattal. Pár éve írtam róla, már pontosan nem emlékszem de egy mankokerek árában megallt a dolog. A kompresszor maradt a csomiban azt a lötyöt meg eladtam jó áron. Emelőm volt. Így akár hetekig elfurikazok a városban pótkeréken és a defekt javítás sem horror.
A könyve is írja hogy tönkre teheti a szelepet, a trutymot meg imádják a gumisok pucolni a gumi belsejéből javítás előtt, van amelyik már felárat számol fel rá (kint van a falon az árlistában)
Személy szerint egy hatalmas butasagnak tartom, pont te nem jársz jól vele, csak rajtad kívül mindenki. -
beef
őstag
válasz
szabonagyur #59746 üzenetére
Én soha nem hiszek az indexnek. Megvárom amíg tényleg elkezdi fordítani a kormányt. Úgy is én leszek a hibás, ha kihajtok elé.
-
szabonagyur
félisten
válasz
mefistofeles #59745 üzenetére
Én egy ideje az indexnek sem hiszek.... sokan úgy mennek km-ket. Tegnap volt ilyen, hogy jönnék ki kereszteződés, indexel kanyarodik le az enyémbe. Erre nem... és még dudál (annyira lassan jött, hogy gondoltam tényleg lemegy).
-
-
Moleman
addikt
válasz
mefistofeles #59742 üzenetére
Igen, ők az igazi profik, akik 5 méterre sem látnak. Akik mindig megállnak a körforgalomba való behajtáskor is, és csak utána kezdenek el körbenézni, hogy érkezik-e valaki - akkor viszont már nagyon messze látnak, megvárják azt, aki akkor indul a szomszéd faluból.
És szerintük ez a biztonságos közlekedés kulcsa.
-
-
Moleman
addikt
válasz
mefistofeles #59740 üzenetére
Semmit. Konkrétan semmit. Sokszor szoktam figyelni, az emberek többsége 20 méternél távolabb nem néz maga elé, lényegtelen, hogy milyen gyorsan megy.
-
-
zzz03
őstag
A kocsihoz (2019, s-cross) adott defekt javító trutyival orvosolta defekt után kuka a szelep és a gumi is? Elvileg a gumi javítható pl kukaccal sztem mert 1 csavar ment bele. De muszáj volt trutyizni mert kifújt...
-
2ozzmexy
senior tag
válasz
PeterPH #59732 üzenetére
Én is láttam, de nem mertem beírni, hátha nem ő volt...
Elég sokat adtak el ebből, sőt a faceliftesből is volt ugyanez a szín kombináció.Nem akarok vitát indítani, de a bukó nélkül a középsőben egerésző robogós gyerek gondolom "elsuhant"... (mint a baleset egyik okozója) A hölgynek meg üzenem hogy kellene gumit cserélni néha, a 12 éves téli a 33fokban így tapad... semennyire. Vagy az utat kellene nézni, elől a szeme, előre megy, mégis belehajt az előtte haladóba, ki érti ezt...
"szemesnek áll a világ, de hiába néz ha nem lát..."
-
Aryan
senior tag
Sziasztok!
Android Auto-val kapcsolatban lenne kérdésem. Apámnak van egy 2021-es 1.4T Hybrid Vitarája, glx felszereltségű. A gyári "fejegység" tudja a vezetéknélküli android auto-t?
-
blakey
titán
válasz
Moleman #59725 üzenetére
Amikor az ismerős aki gondos és "autóbuzi", hazaviszi a vadiúj Mazdát majd egy hónap múlva viszi vissza, mert hólyagosodik a két első ajtó alja valamint több Mazda tulajtól is azt hallom akkor nem feltétlenül az jön le, hogy nem általános. Sajnos a Mazdák hirhedtek a gyenge minőségű fényezésükről és a rozsdásodásról, és mint mindig, a kivétel erősíti a szabályt.
-
Moleman
addikt
válasz
blakey #59723 üzenetére
A Mazda sem törvényszerűen rohad, csak az arányaiban több rossz példa és gondatlan tulaj ezt a képet festi róla. Az enyém 9 éves, végig garázsban tartott, mióta nálam van rendszeresen és alaposan mosom az alját is, sehol semmi rozsda, pedig nincs rajta alvázvédő.
Az előző autóm 14 évesen adtam el, az már kezdett rozsdásodni - a csomagtéren belül, mert éveken keresztül beázott, csak nem látszott a kárpit alatt.
-
Qtya123
őstag
válasz
blakey #59723 üzenetére
Sokan egyébként azt hiszik, hogy juhú nem rozsdás a 18 éves autóm. Ja, oldalról nézve az ajtók, sárvédők valóban nem. Aztán lesétáltatod az aknába és kerekedik a szeme.
Szerintem sem szétrohadós fajta az S-cross, de kicsi rozsda se legyen rajta. Van akit a kavicsfelverődés zavar, van akit a felületi rozsda.
-
Qtya123
őstag
válasz
dobolan #59721 üzenetére
Attól, hogy a tiéden nem volt, nem azt jelenti, hogy nem rozsdásodnak.
Sokat számít mennyit mész sóban, füvön állsz-e, mennyire mosod az alját, mennyi sarat, kavicsot kapott az alja, stb...
Nem az az általános már, hogy levelesre rohadnak, de meg tud indulni rajtuk szépen a pörsenés itt-ott 1x évesen.
Újabb autók nem rozsdásodnak? Kérdezz meg néhány Mazda tulajt.
-
Gyöször
senior tag
válasz
2ozzmexy #59711 üzenetére
Mikor pesten laktam (h.i. csak 4 évet) kitaláltam, hogy a metró meg villamosok ajtaját nem gumicsíkkal, hanem borotvapengével kéne "szigetelni" a záródó felületeknél. Nem lenne sok ilyen "szaladok a metró után és karral előre még berepülök a záródó ajtón". Nyugodtabb lenne a tömegközlekedés is. Semmi rohangálás.
-
AMD Power
titán
Megnéztem kíváncsiságból a KIA, Hyundai, Toyota oldalán mit lehet most venni ilyen 6-7 milliós áron. Toyota ennyiért szinte semmi értelmes ami nem dodzsem méretű és nem 70 lovas. Ceed nem tetszik. se kívül se belül. Hyundai i30 az már ilyen 7.2 millió körül van értelmes ,de még az is manuális klímás. GL+ S-Cross még mindig a legjobb a piacon minden szempontból, 7.1 milláért.
Néztem a használt 4-5 millás autókat is. Hát ott is 120Le 2015 körüli Vitarák, vannak illetve az én egyik személyes kedvencem a I30 benzinesek. Bajban lennék most kéne autót vennem.
-
Qtya123
őstag
válasz
simonjoe #59713 üzenetére
Mindegyik autómon volt alvázvédelem. Nem lesz tőle szerelhetetlen, csak akkor, ha az ezer éves régi típusú alvázvédőkkel tolják tele az alját. A kátrányos állagúval.
A normális alvázvédők viaszosak, egyáltalán nem olyan állaggal és vastagsággal bírnak, mint a régiek. A gumi elemeket sem teszik tönkre, mint a régebbiek, de ettől függetlenül azokat normális műhelyekben nem szokták lefújkodni.
-
GSM zavaró valakinek kölcsön?
-
válasz
Qtya123 #59707 üzenetére
Én tavaly visszamondtam. A szerelőmmel értekeztem, azt mondta, h az üregvédelem az ok, de ha az alvázat "letaknyolják" teljes mértékben szerelhetetlen lesz az alja a kocsinak. Így a kapott időt töröltettem. Annyira tele voltak akkor rendeléssel, h márciusi bejelentkezéssel szeptemberre kaptam időpontot.
-
2ozzmexy
senior tag
válasz
Tom1939 #59709 üzenetére
Nem kell pofán verni, annyit kapsz érte mint egy rendes emberért...
Az ilyenre rá kell vágni 5millio forint bírságot meg 5 évet felfuggesztve tárgyalás és minden nélkül, ha nem tudja 8 napon belül befizetni akkor vagyon elkobzas, ha az sincsen akkor napi 10ezer forintjaval lehet iskola előtti zebranal atkelo őrt játszani, részlet fizetés nincs, ja és gépjármű vezetestol eltiltás 5 évre, visszaesőkent pedig mindez x3, hidd el,az első kettővel tele lenne a bulvár sajtó de nem lenne több. Ez a vasúti átjáró esete, ha akkor váltana pirosra amikor tényleg jön hamar megtanulnak hol lakik a teremtő... -
válasz
SyMbioTe #59693 üzenetére
Tegnap este fél 10 körül az Árpád hídon egy kis sárga alacsony valamivel döngetett el mellettem szerintem 200 fölött. Életemben nem láttam semmi ilyen gyorsat még pályán sem. Az volt a szerencse hogy hangos is volt mint az állat, úgyhogy nagyon koncentráltam a sávtartásra. De mellettem ült a lányom is, és isten bizony féltem a nagy dög rav4be ülve (ez nekem jön szerintem xc90-be is meghalunk). Ilyet azért szívesen pofán vernék már bocsánat.
-
Qtya123
őstag
Ma beszéltem le az S-Crossra alváz+üregvédelmet az üregúrnál. Remélem tartós lesz. Elég sok jót olvastam a munkájáról és a képek alapján is meggyőző.
Azt mondta kb 80 képpel dokumentálva lesz az egész folyamat. Ez majd a jövőben eladáskor sem lesz hátrány szerintem.
-
Jadro
veterán
válasz
GEPESZ66 #59705 üzenetére
Kábelkorbács lesz a ludas. Jobb felül érdemes megnézni, ott szokott megtörni a sok csomagtér ajtó nyitogatástól. Nekem anno az ablakmosócső is eltört, ezért szépen a csomagtartó szélébe spricceltem egy ideig, mire észrevettem.
(Na meg a csomagtartó is egy darabig nyitva maradt, pedig azt hittem zárva van.
)
-
GEPESZ66
veterán
SUZUKI IGNIS, 1,3-as benzin, 1995
A csomagtartó ajtó központi zárja a kulcsra nem működik.
Jártatok már így?
Cseréltetek rajta?
Mennyibe kerül a zár?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Tőzsde és gazdaság
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Motorola Edge 60 Fusion - nem csak a forma időtálló
- TCL LCD és LED TV-k
- GeForce RTX 5060 Ti: Ha az ár jó, minden jó (lenne)
- Sorozatok
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Anime filmek és sorozatok
- Nők, nőügyek (18+)
- Ár-érték bajnokkal indította GT-hetét a Honor
- További aktív témák...
- A Panasonic Toughpad IPS touch Budapest, MPL Foxpost
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H610M i5 13600K 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Zalman S2 TG Seasonic 650W
- Sennheiser Momentum True Wireless 3 (2222132) (ELKELT)
- Motorola G34 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S24/Samsung Galaxy S24+/Samsung Galaxy S24 Ultra
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest