Cvt amúgy nem bugos?
Mod: prius cvt - je.
[ Szerkesztve ]
Cvt amúgy nem bugos?
Mod: prius cvt - je.
[ Szerkesztve ]
HI!
mejjik?
udv
neduddki
mod: prius kulon vilag arra nagyon figyeltek a totoyaek:- )
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
Am gyanakszom arra hogy ezek az "újabb" swiftek hamarabb ki fognak peregni mint a régiek.... mert ezt nem lehet már annyira 'kókányolni', az elektronika ha beszarik, tuti nem viszik el márkaszervizbe, vagy profi szerelőhöz.... (fél autó ára), meg az alkatrészek sem olcsóak hozzá.... Nekem az Sx4-hez tanksapka pl 10e... , de ezt meg valahol ellensúlyozza azt hogy 6 év alatt egy hátsó féklámpa égett ki , inkább karbantartok minthogy bontott ugyanolyan lepukkant alkatrészeket kelljen hajkurászni....
Ja arról nem is beszélve (még a fentiekhez), itt volt a válság.... szerintem volt olyan család/ember akinek a kajálás is nehézkes volt, nem még 100 ropiért gumit venni... Bár ha magamból indulok ki 20 ezrenként még ha valami szart is borítanék bele 4 ezerért, akkor is kicserélném az olajat, meg legalább az alapvető dolgokat... (de gyanítom ha ennyire pénztelen lennék akkor az adót/biztosítást/benzint sem tudnám fizetni , így maradna az Ikarus )...
Nekem pl jobb egy suzuki kiglancolva, amit az újkorától ismerek, fenntartok. Mint egy levedlett fos németprémium... hiába mondják hogy 3 millióból már autót lehet venni, de ha nem tudom úgy fenntartani ahogy szeretném akkor mi picsának?... hogy utána az legyen, hogy hónapokig hallgassam pl ha valami szar benne, és azon rágódjak hogy most 300e vagy 500e lesz a javítás? meg gondolkodjak rajta most kell eladni? Aztán venni egy másik autót aminek aránylag kevesebb "baja" van.... számomra olyan lenne ez mint szaron a légy, ha kiszárad szállok tovább , mert sokan ezt csinálják 2 évente cserélgetik.
Am nekem a következő cél egy Skoda lesz, de az még a jövő zenéje... vagy egy keveset futott, vagy zsír új.
[ Szerkesztve ]
Teljesen igaz, amit mondasz.
Viszont nekem a következő egy prius lesz, 6-8 évesen.
16 éves Megane, 230k km, gyári váltóolaj
Élettartam olaj, nincs előírva csereperiódus.
A vásárlás előtt elhatároztam, hogy ha lesz majd autó, és élettartam olajos, tuti lecseréltetem, hogy finomabban járjon, jó legyen neki, stb... Ez már bő 1,5 éve megvan, és nem visz rá a lélek, hogy kiadjam azt a pár ezer forintot, mert egyszerűen semmi baja nincs a váltónak. Pontosan kapcsolható, ha beledobom csak új kétújjal, akkor is pontosan beveszi, mint ahogy azt kell is neki. Egyszerűen nem látom okát, hogy miért kellene cserélnem. 20 éves korában sem lesz a váltójának baja, akkor is venni fogja a fokozatot szépen a gyári olajjal... Persze ha már mindennel végeztem lehet lecseréltetem, hogy megnézzem finomabban fog-e járni utána, de egyelőre nem látom értelmét...
[ Szerkesztve ]
Nézz át a milyen autót vegyek topicba, linkeltek egy neked való hirdetést.
mondjuk őszinte leszek, nekem Prius nem kéne, még ha elütnének vele akkor sem , persze neked számít a fogyi stb... de a Splasht nem adnám oda érte, valamilyen szinten bizonytalan a Prius állapota főleg 6-8 évesen...
Láttam...
hi!!
nem ok nelkul van akkora respekte a szials otojavnak:- )
udv
neduddki
mod: kornelka: szorakozzon akinke kedve van a behozatalla amikro 3 ev garral kapod meg
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
Szerintem egy német magántulajdonostol nem gáz megvenni.
Akku cellánként cserélhető, gyakorlatilag fillérekért. Ha a cvt nem romlik el, akkor mi tud még elromlani benne? Ráadásul elég nagy autó, és olcsó fenntartani. Ragadó is 60k azt hiszem.
Ha garantáltan leigazolható, meg tényleg ideális eset, akkor megérheti.
De valahol olvasgattam hogy ezek a hibridek valójában nem is olyan gazdaságosak, most ez igaz e vagy sem?
[ Szerkesztve ]
HI!
olvass utanna a gazos priusoknak taxi uzemben, csunya nagyion csunya:- )
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
5 liter vegyesben.
Spritmonitor szerint jobban fogyaszt a Splash - nél.
Méretben 2 számmal nagyobb, és elég megbízható.
Amúgy meg most másra kell a pénz, szerintem év vége felé lesz aktuális.
Gondom a sok 0 forinttal elhozott autó tulaj, no meg a volt szoci járgányból átűlt "kalapos ember"
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
úgy-úgy.
Ha valaki nagyon ott van ECU téren, meg tudná nekem mondani, hogy 2002-es swift-be 33920-69EA helyett lehet-e E0 tenni? A bontó aki árulja sajnos ilyenre nem tud választ adni...
[ Szerkesztve ]
A feleségem szerint 2 hibám van. Az egyik, hogy nem figyelek rá, a másikra nem emlékszem... ( . )( . ) Nagyon difficult az élet... meg schwer..."
Mivel találtam ugyanolyan számút, annyiban változott a kérdés:
ugyebár ecu és gyújtáskapcsoló csere (mivel immós) és kész? Minden okés, működni kell mindennek és nem kell semmit esetleg programozni vagy hasonló?
A feleségem szerint 2 hibám van. Az egyik, hogy nem figyelek rá, a másikra nem emlékszem... ( . )( . ) Nagyon difficult az élet... meg schwer..."
2006-os Swift, gyári kerék+felni 165/70R14 méretben, kérdés az, hogy ugyanerre a felnire eggyel szélesebb gumit rá lehet-e tenni? 175/65R14 méretben.
Én úgy gondolom nem okozhat gondot, ennyit elbír a felni szélessége.
Run&Ride
persze.
nekem ez van a splash-en, aminek ugyanaz a futóműve
milyen gumit akarsz venni?
téli?
más:nem kell valakinek swift2/splash-hez 4 db H&R rúgó (-35 mm), és két első konsi str.t gátló? valószínű eladó lesz
[ Szerkesztve ]
kösz.
Mostanra koptak el a gyári Contik, kell rá újat venni (nyáriak)
Szélesebbet meg a stabilitás miatt gondoltam, 165-ösök elég virslik voltak.
Run&Ride
HI!
5x14 4x100 ET45 KF 54,
udv
neduddki
p.s. a Juliacskan volt 165os gumim:- )
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
nekem is azért van 175/65 r14 rajta.
nyári conti pc5
téli nokian wr d3
ha nem fizetik meg, akkor külön is eladó lesz valamelyik szett, mindkettő gyári acélfelnin van.
köszi ez hasznos táblázat! akkor eszerint még a 185 is jó lenne rá.
Asszonyé a vas egyébként, én egy H Astrát nyúzok, 205/55R16-os kerekeken.
Run&Ride
nincs rávaló méret 185 r14-ben.
a /60 túl kicsi, a /65 túl nagy.
Nálam is a gyári acélfelnin ilyen méretű gumik vannak, teljesen oké.
Nyári pedig 195/55 alufelnin.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Jah, jó lesz rá a 175 is.
Run&Ride
Sziasztok!néha mikor ba..akodik a fordulatszám és fulladozik remeg a motor akkor a olyan szinten zörgőhangot ad a levegőszűrőház a motortérben hogy olyan mintha diesel autó lenne. Látom fogják csavarok, azokon húznék lehetséges hogy megszűnne? 2005ös swiftről van szó
[ Szerkesztve ]
Hát ja, de én pl a gégecsőből hagytam el 1 csavart , érdemes kézzel átmozgatni
Sziasztok?Vkinek eladó kalaptartója nincs véletlen swift 2005höz?
csak egy splash-em van eladó
Sziasztok!
Most állok komplett első fékszett csere előtt. Hogy lehet, hogy 8500Ft-ért és 20000 Ft-ért is lehet kapni tárcsát, betétet? Mit érdemes venni?
Jesus my savior, not my religion. - Jéghegy nem talál ibolyát.
Sziasztok!
Szeptemberben viszem a kocsit ( 100ezer km ) szervizre! ( Swfit II )
A szerelo mondtam , hogy ( Hala Istennek ) ezekkel a kocsikkal nincs nagyobb gond / baj.
Elvileg egy gyertya csere lesz , mondtam neki legyen meg egy valto olaj csere is ( igy nyugszok meg ).
Szerintetek meg kellene valamit csereltetni?!
Ps.: Tavasszal egy "papucs" csere is esedekes lesz ( a mostani Continental 185/60 R15 84 H )
Most vegyem meg ( mert olcsobb ) , esetleg oldalt tudtok ajanlani hol vegyek ? , ajanlani egy-ket tipust milyet erdemes , stb...
[ Szerkesztve ]
HI!
ebc-re vess egy pillnatast jo cuccoika csinal
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
10k km-enként Motorolaj, évente pollen és egyéb szűrők, ablaktörlőlapátok, illetve ha szükséges gumiharang, fékbetét, stb. szóval a kopó alkatrészek.
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
Majd tavasszal vedd meg, ne most
Jól jegyezd meg: Vredestein Sportac 5
Sziasztok!
2005-ös 5ajtós Swiftem bal első ajtaja nem nyílik se kívülről, se belülről se kulccsal se központival
Egyszer már volt ilyen de másnapra elmúlt neki, most már kb 2 hete tart és a család nehezen viseli az anyósülésről átmászós módszert
Valakinek van ilyennel tapasztalata?
Szia.Minden más működik elektromosan a gépben?Ha igen akkor vedd le a kárpitot,valószínűleg kiderül mi a hiba,vagy ha úgy érzed vidd el szervizbe.
Volt, igaz ignisben. A központizár retesze beakadt valahova, és se föl se le. Leszedtem a kárpitot és megcsináltam, azóta jó.
Minden más működik, közben benéztem ide-oda, anyagáron a nyitó mechanika a bowdenekkel, belső kilincsccsel kompletten 24-25.000 Ft
KÖzben meglöködtem a kasznit oldalról és közben nyitogattam, egyszercsak elkezdett működni....
Egy ismerőssel szétszedtük az ajtót, belenéztük a fekete dobozba amibe a bowdenek futnak bele, most úgy tűnik jó....
Üdv, kérdésem lenne.
Dobfékembe fék henger lett cserélve mert nem működött rendesen. Emiatt melegedett a dob. Kb egy hónapig jártam vele míg végül ráért egy szerelő. Ki lett cserélve. . Fék betét csiszolva
Másik szerelő lehülyézett hogy nem lett cserélve betét ne tuti meg égett .fék fog,dob nem melegszik. Akkor mi s helyzet?
Nekem ugyanez a problémám. Szerintem több mint 1 éve jelentkezett először. Csak úgy tudtam kinyitni ha a kulccsal nyitottam + nyomtam a gombot a kulcson. Azóta egyre többször előjön és most már sokszor amikor lezárom az autót, hangosan kerreg a zár. Ha van valamilyen megoldás.... mert ha én szétkapom, nem látom a hibát, nem tudom milyennek kell lennie.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Ha folyamatosan fogott akkor valószínűleg megégett, +szarrá kopott.... másrészt van aki esküszik a fékbetétek csiszolására, de én nem vagyok oda érte, mert a csiszolópapír szemcséi bekerülnek a dobba és nem fog egyenletesen kopni (csíkoz), jobb lett volna ha kicserélik a fékbetéteket újra... letudva a kopás+a valószínű megégés.
A jobb oldali betét majdnem új volt.mentem a kocsival,fék fog,nem melegedett. Akkor is ?
Végülis ha működik akkor ok , de ha viszed műszakira akkor érdemes egy fékhatást nézni, mert ha nagy az eltérés a 2 oldal közt akkor nem engedik át... gyakorlatban csak az első fékeknél érzed ha gáz van, mert akkor fékezéskor simán kikapja a kezedből a kormányt , hátsó fékeknél nincs ennyire feltűnő jelenség.
De ha jó, akkor akkor hagyd, de ha legközelebb cserélni kell akkor mindig párba cseréltesd. Olyan mint a gumi, tengelyenként egyszerre..., jó-jó úgy is, de a fék azért fontos...
Elől fél kopottak.Nem húz el fékezéskor.gondolom ha hátsó is húzna.
A hátsó féket én a kézifékkel tesztelném menet közben... ha nem tör ki semerre, akkor valószínűleg egyformán fog mindkét oldalt. (forgalom mentes helyen csináld, ha valamerre elindulna, akkor azonnal engedd el a kéziféket.)
Okos vagy, ha csak a felét hiszed el annak, amit hallasz. Zseniális, ha tudod, melyik felét. forrás: mozaik.bloglap.hu