Hirdetés
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Digitális Állampolgárság Program
- Asszociációs játék. :)
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- MárkaLánc
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
hcs57
addikt
válasz zhali1 #60195 üzenetére
Prices for the Suzuki Dzire 2022 start from approx. $10,635 for the GL, and $11,008 for the GLX.
Nálunk ennek a duplája lenne, ha lenne...
forrás: [link][ Szerkesztve ]
Okos vagy, ha csak a felét hiszed el annak, amit hallasz. Zseniális, ha tudod, melyik felét. forrás: mozaik.bloglap.hu
-
hcs57
addikt
válasz 2ozzmexy #46893 üzenetére
Nem, már régebben tankoltam. Tankolás óta ment kb 450 km-t. Így talán nem a betöltő gumicső. Menet közben nincs benzinszag, de ma reggel a munkahelyemre érve sem éreztem úgy , mint otthon a garázsnál.
Okos vagy, ha csak a felét hiszed el annak, amit hallasz. Zseniális, ha tudod, melyik felét. forrás: mozaik.bloglap.hu
-
hcs57
addikt
2008 SX4 Sedan.. benzin szag van az autó körül, kérdés, hol szokott benzint engedni?
Okos vagy, ha csak a felét hiszed el annak, amit hallasz. Zseniális, ha tudod, melyik felét. forrás: mozaik.bloglap.hu
-
hcs57
addikt
válasz gyenesmartin #42520 üzenetére
Ezzel most nagyon elásta magát a Suzuki a szememben. - Más márka nem verődik fel? Akkor vegyél olyat. Nem értelek...
Okos vagy, ha csak a felét hiszed el annak, amit hallasz. Zseniális, ha tudod, melyik felét. forrás: mozaik.bloglap.hu
-
hcs57
addikt
Olvasni sok írást a Suzuki fékről.. találtam egy másik fórumon egy hozzászólás elég érthető elemzést ír:
Az a gond a fékrendszerben, hogy az olaj nem mozog csak nyomás alá kerül. A fékmunkahengerekben gyakorlatilag sosem cserélődik ki a folyadék csak utánafolyik kis mennyiség ahogy kopik a betét. Az megint mendemonda, hogy a munkahengereknél felvizesedik a fékfolyadék merthogy a csöveken kerrsztül is felveszi a vizet. Ha a csövek porózusak lennének akkor a fékfolyadék is kifelé szivárogna. A felvizesedés max a féktartály vákumszelepénél lehetséges akkor mikor a kopó betétek miatt sűlyed a folyadékszint a tartályban és a szelep utánaenged minimális levegőt. De mennyi nedvesség lehet egy meleg motortérben 3 evőkanál levegőben? A fékkocka szelepeit nem kell mozgatni, az nem fog berohadni mert nem berohadós anyagból vannak. A fékkocka akkor szarakodik amikor az évek alatt felgyülemlett gumi és fémkopadék ami lerakódott a főfékhenger elvezető csövének első kanyarjában a folyadékcsere alkalmával elmozdul a kocka felé. Ez a kis koszlerakódás magától sosem mozdulna ki a jól megszokott helyéről ha a folyadékcseréhez használt vákumpumpa bele nem szívná a kocska szelepeibe. Ahogy taposod a féket úgy kopik a gumikarmantyú a dugattyún. A dugattyú végén meg a visszanyomó rugó dörzsöli a főfékhenger belsejét. A kopadék meg leülepszik mert a fékfolyadék nem kering a rendszerben. Ha nem cserélsz fékfolyadékot az mindenkinek a magánügye, de az biztos, hogy aki tartja a papírformát annak kockája sem hosszabb életű mint annak aki sosem cserél folyadékot. Számtalan Swiftest ismerek akik nem nyúlnak a folyadékhoz mégsincs kockagondjuk. És még többet ismerek akik csere után panaszkodnak a fékre. Szal....a dolog kétesélyes, nem biztos, hogy meghosszabbítod a kockád életét ha 2 évente megbolygatod a rendszert. Az meg főleg betesz a rendszernek ha 2 évente eltérő összetételű fékfolyadékot öntessz bele. Mindenki maga döntse el, hogy akar-e papírformát. Mert csere nélkül is hibátlan marad arra az időre amíg nálad van a kocsi. Manapság 7-8 év aztán úgyis újat vesz az ember.
Kérdés: szerintetek ez mennyire igaz?Okos vagy, ha csak a felét hiszed el annak, amit hallasz. Zseniális, ha tudod, melyik felét. forrás: mozaik.bloglap.hu
-
hcs57
addikt
-
hcs57
addikt
2008-as SX4 Sedanba tervezem ezt beépíteni.. valaki csinált már ilyet? [link]
Okos vagy, ha csak a felét hiszed el annak, amit hallasz. Zseniális, ha tudod, melyik felét. forrás: mozaik.bloglap.hu
-
hcs57
addikt
válasz M_AND_Ms #42166 üzenetére
Ha a távirányítót vagy a kulcsnélküli indításvezérlő
modult új alkatrészre cserélte, vagy ha további
távirányítóra van szükség, akkor regisztrálja a
távirányító azonosító kódot (kódokat).
1) Üljön be a vezetőülésre és zárja be az összes ajtót.
2) Ügyeljen arra, hogy a vezetőülés melletti ajtózár ne
legyen bezárva.
3) Helyezze be a gyújtáskulcsot (1) a gyújtáskulcs
zárhengerébe.
4) Az 3) lépés után 25 másodpercen belül hajtsa végre
az alább leírásra kerülő a) – f) lépésben leírtakat.
a) Először tolja el a kézi ajtózáró kapcsolót (2) a
zárási oldalra (3), majd tolja el a nyitási oldalra
(4).
b) Még kétszer ismételje meg az a) lépést.
c) Nyomja meg a kézi ajtózár kapcsoló zárási
oldalát.
d) Vegye ki a gyújtáskulcsot a gyújtáskulcs
zárhengeréből, majd újból helyezze vissza.
e) Még háromszor ismételje meg a d) lépést.
f) Indítsa be a motort és várjon 3 másodpercig.
5) Kapcsolja ki a gyújtást.
Amikor a gyújtáskulcsot OFF helyzetbe fordítja, a
csipogó kétszer megszólal és az ajtózár a zárási
helyzetből a nyitási helyzetbe kapcsol. Ez a művelet
azt jelzi, hogy a kulcsnélküli indításvezérlő modul
átállt regisztrációs üzemmódba.
6) A regisztrálás érdekében az 5) lépés után 30
másodpercen belül nyomja meg a távirányító záró
vagy nyitó gombját.
Amikor a távirányító záró vagy nyitó gombját
megnyomja, a csipogó kétszer megszólal, az
ajtózáró a zárási helyzetbe, majd a nyitási helyzetbe
kapcsol. Ez a művelet azt jelzi, hogy a távirányító
azonosító kódja regisztrálásra került a kulcsnélküli
indításvezérlő modulban.
Ha további távirányítót is kell regisztrálni, akkor az 5)
lépést követő 30 másodpercen belül ismételje meg
az eljárás 6) lépését.
7) A regisztrációs üzemmódból történő kilépéshez
vegye ki a gyújtáskulcsot a gyújtáskulcs
zárhengeréből, vagy fordítsa ON helyzetbe.
Ha a kulcsnélküli indítórendszer motorindítási
funkciója a regisztráció után nem működik, kérdezze
le az ECM-et, nem észlelte-e a P1615 hibakódot. Ha
észlelte, lépjen a “DTC P1615: Kormányzár egység
kommunikációs hiba (kulcsnélküli indítórendszerrel
felszerelt jármű esetén) a(z) 10C fejezetben”
fejezethez. Ha nem észlelte, ismételje meg a
regisztrációs eljárást.Okos vagy, ha csak a felét hiszed el annak, amit hallasz. Zseniális, ha tudod, melyik felét. forrás: mozaik.bloglap.hu
-
hcs57
addikt
Elindult, de aztán csipogott az autó és a kulcs kék helyett piros volt. Csak a kulcsot kivéve és bedugva tudtam haza jönni vele. Elem csere megoldaná? A távirányító rész működik, a központi zárat nyitja.
Az igaz, hogy előtte lemerült az elem, amit kicseréltem.
[ Szerkesztve ]
Okos vagy, ha csak a felét hiszed el annak, amit hallasz. Zseniális, ha tudod, melyik felét. forrás: mozaik.bloglap.hu
-
hcs57
addikt
SX4 Sedan, kulcs nélküli nyitás... az egyik kulcsra nem reagál... ez javítható, vagy csere?
Okos vagy, ha csak a felét hiszed el annak, amit hallasz. Zseniális, ha tudod, melyik felét. forrás: mozaik.bloglap.hu
-
hcs57
addikt
válasz Dare2Live #41661 üzenetére
Szoftver frissítésre gondolsz? Ez ennél nem hiszem, hogy komoly hiányosság, ha csinálja, amire kitalálták.. nem iPhone ez, hogy állandóan frissebb szoftver kelljen neki. Vagy nem erre gondolsz?
Okos vagy, ha csak a felét hiszed el annak, amit hallasz. Zseniális, ha tudod, melyik felét. forrás: mozaik.bloglap.hu
-
hcs57
addikt
A 2 Giga RAM nem kevés, kérdés mennyi minden fut egyszerre... a telefonomon LG V10 7-s android van, de nem tapasztaltam, hogy az általános használat során lett volna 2 Giga RAM használat.
Okos vagy, ha csak a felét hiszed el annak, amit hallasz. Zseniális, ha tudod, melyik felét. forrás: mozaik.bloglap.hu
-
hcs57
addikt
Ilyet épített már be valaki SX4-be? [link]
Mi a tapasztalat?Okos vagy, ha csak a felét hiszed el annak, amit hallasz. Zseniális, ha tudod, melyik felét. forrás: mozaik.bloglap.hu
-
hcs57
addikt
Szereltetett valaki ilyet az autójába? [link]
Okos vagy, ha csak a felét hiszed el annak, amit hallasz. Zseniális, ha tudod, melyik felét. forrás: mozaik.bloglap.hu
-
hcs57
addikt
-
hcs57
addikt
SX4 190 ezer km.. milyen motorolaj javasolt?
Okos vagy, ha csak a felét hiszed el annak, amit hallasz. Zseniális, ha tudod, melyik felét. forrás: mozaik.bloglap.hu
-
hcs57
addikt
Úgy tűnik jeges úton már nem jó a MichelinCC [link]
Okos vagy, ha csak a felét hiszed el annak, amit hallasz. Zseniális, ha tudod, melyik felét. forrás: mozaik.bloglap.hu
-
hcs57
addikt
Visszatérve az SX4-re.. a szervizkönyve szerint végig szervizelt. A motor fülre csendesen jár. Az alját megnéztem, sehol sincs rozsda nyoma. Vezetve semmi furcsa nem tapasztalható.
Mi szokott hiba lenni, amit így ki lehet szúrni?
A gumik szemre olyan 50-60 % körüliek, mivel viszonylag keveset megyek, gondolkozom a 4 évszakos gumin. Mit érdemes venni?
Okos vagy, ha csak a felét hiszed el annak, amit hallasz. Zseniális, ha tudod, melyik felét. forrás: mozaik.bloglap.hu
-
hcs57
addikt
Találtam egy 9 éves SX4 Sedant 190 e km, full extra, minimális sérülések a kasznin, téli, nyári gumi... mennyi a reális ára egy ilyen autónak?
Okos vagy, ha csak a felét hiszed el annak, amit hallasz. Zseniális, ha tudod, melyik felét. forrás: mozaik.bloglap.hu
-
hcs57
addikt
válasz Kornel #34104 üzenetére
Van egy ilyen, át van alakítva benzin-gáz üzemmódra [link]... írja, hogy a gázüzemet a tulajdonos 3 éve nem használja. Előny, vagy hátrány a gázüzem?
(#34109) gerii - mennyire vagy elégedett vele?
[ Szerkesztve ]
Okos vagy, ha csak a felét hiszed el annak, amit hallasz. Zseniális, ha tudod, melyik felét. forrás: mozaik.bloglap.hu
-
hcs57
addikt
Lecserélném a Swift Sedanomat valami megbízható autót pl. SX4, de más márka is számításba jöhet.. a keret úgy 2 milla.
Mit ajánltok, főként városban közlekedek, néha horgászom..
Okos vagy, ha csak a felét hiszed el annak, amit hallasz. Zseniális, ha tudod, melyik felét. forrás: mozaik.bloglap.hu
-
hcs57
addikt
Swift Sedan (2003. évj.) üzemanyagszűrő.. megrepedt, csöpög a benzin. A neten keresve 15401-60B10 cikkre, van fémből, amelyiknek van felfogató része, és van, amelyiknek nincs.. ezt a másodikat hogy lehet felrakni?
Milyen szűrőt ajánlott venni?
Okos vagy, ha csak a felét hiszed el annak, amit hallasz. Zseniális, ha tudod, melyik felét. forrás: mozaik.bloglap.hu
-
hcs57
addikt
Ez volt már? [link]
Okos vagy, ha csak a felét hiszed el annak, amit hallasz. Zseniális, ha tudod, melyik felét. forrás: mozaik.bloglap.hu
-
hcs57
addikt
Nappali menetfényt egy Swift Sedanba pl. ilyet: [link] van értelme?
[ Szerkesztve ]
Okos vagy, ha csak a felét hiszed el annak, amit hallasz. Zseniális, ha tudod, melyik felét. forrás: mozaik.bloglap.hu
-
hcs57
addikt
2003 Swift Sedan kipufogó.. addig jutottam, hogy van egy Belga - Bosal és két Lengyel a Polmo és a Ferroz. Melyik az ajánlott?
Okos vagy, ha csak a felét hiszed el annak, amit hallasz. Zseniális, ha tudod, melyik felét. forrás: mozaik.bloglap.hu
-
hcs57
addikt
A Polmo, vagy a Ferroz kipufogó jobb? Swift Sedan alá kellene középső és hátsó dob..
Okos vagy, ha csak a felét hiszed el annak, amit hallasz. Zseniális, ha tudod, melyik felét. forrás: mozaik.bloglap.hu
-
hcs57
addikt
válasz Motion_Blur #23556 üzenetére
A Tescoban meg tudtam fogni, nézni, szállítási díj sincs.. ha a szállítást is hozzáveszed, akkor már igazán nincs sok eltérés.
Okos vagy, ha csak a felét hiszed el annak, amit hallasz. Zseniális, ha tudod, melyik felét. forrás: mozaik.bloglap.hu
-
hcs57
addikt
válasz Motion_Blur #23553 üzenetére
Mi a baj a közönséges full synt 5w40 olajjal? A Casrol 5w40 pl. most a Tescoban 8490 Ft 4l.
Okos vagy, ha csak a felét hiszed el annak, amit hallasz. Zseniális, ha tudod, melyik felét. forrás: mozaik.bloglap.hu
-
hcs57
addikt
2003. évj. Swift Sedan, a kipufogó kezd hangosabb lenni, gondolom kilyukadt. A hátsó dob már volt cserélve, majd a csöve hegesztve.
Melyik utángyártott kipufogó a jó?
Debrecenben hova érdemes vinni?[ Szerkesztve ]
Okos vagy, ha csak a felét hiszed el annak, amit hallasz. Zseniális, ha tudod, melyik felét. forrás: mozaik.bloglap.hu
-
hcs57
addikt
válasz roberto211 #17875 üzenetére
A fékbetéten van egy elhasználódást jelző lemez... Az jelez. Cserélni kell a fék betétet.
Okos vagy, ha csak a felét hiszed el annak, amit hallasz. Zseniális, ha tudod, melyik felét. forrás: mozaik.bloglap.hu
-
hcs57
addikt
válasz batai15 #16747 üzenetére
A hátsó féket én a kézifékkel tesztelném menet közben... ha nem tör ki semerre, akkor valószínűleg egyformán fog mindkét oldalt. (forgalom mentes helyen csináld, ha valamerre elindulna, akkor azonnal engedd el a kéziféket.)
Okos vagy, ha csak a felét hiszed el annak, amit hallasz. Zseniális, ha tudod, melyik felét. forrás: mozaik.bloglap.hu
-
hcs57
addikt
válasz anonymus89 #16475 üzenetére
Eddig bármit vettem, ami japán volt, azon volt japán szöveg is... ez olaj, ilyet még nem vettem, csak gondoltam, ezen miért nincs semmi japánul? Ez mind az? [link]
Okos vagy, ha csak a felét hiszed el annak, amit hallasz. Zseniális, ha tudod, melyik felét. forrás: mozaik.bloglap.hu
-
hcs57
addikt
válasz anonymus89 #16473 üzenetére
Ez eredeti? Nem látok rajta japán szöveget...
Okos vagy, ha csak a felét hiszed el annak, amit hallasz. Zseniális, ha tudod, melyik felét. forrás: mozaik.bloglap.hu
-
hcs57
addikt
válasz gordonfreemN #16034 üzenetére
A klímások valami festett szerrel keresik a szivárgást, hamar megtalálják. A levegős módszer szerintem nem jó...
Okos vagy, ha csak a felét hiszed el annak, amit hallasz. Zseniális, ha tudod, melyik felét. forrás: mozaik.bloglap.hu
-
hcs57
addikt
keresek 2003 évjáratú swift sedan-hoz féltengely porvédő gumit (keréknél lévő), ami a gyárival megegyező minőség.. lehet ilyet kapni valahol?
Okos vagy, ha csak a felét hiszed el annak, amit hallasz. Zseniális, ha tudod, melyik felét. forrás: mozaik.bloglap.hu
-
-
hcs57
addikt
válasz neduddki #15115 üzenetére
Amit írsz az a hőenergiára igaz is... azonban a robbanómotor tágulási munkával működik... s nem a melegedéssel. .. bár valamennyire van közük egymáshoz.
Okos vagy, ha csak a felét hiszed el annak, amit hallasz. Zseniális, ha tudod, melyik felét. forrás: mozaik.bloglap.hu
-
-
hcs57
addikt
válasz Kornel #14755 üzenetére
AC a karburátoros motornál volt , itt benzinpumpa van a tankban.. az hallhatja, amikor ráadja a gyujtást egy rövid ideig.. ha akkor nincs hang, akkor benzinpumpa lesz.
Okos vagy, ha csak a felét hiszed el annak, amit hallasz. Zseniális, ha tudod, melyik felét. forrás: mozaik.bloglap.hu
-
hcs57
addikt
válasz Kornel #14550 üzenetére
Amiről beszélsz, az egy régi csökevény... a Suzuki gyárában már nem a KGST szabványa szerint gyártják a motorokat.
Az olajban kevés fém úszkál, amitől sötétebb lesz, az a korom.Okos vagy, ha csak a felét hiszed el annak, amit hallasz. Zseniális, ha tudod, melyik felét. forrás: mozaik.bloglap.hu
-
hcs57
addikt
válasz Kornel #14127 üzenetére
Ha már 6-8000 km-t ment, akkor azt mondom én is, hogy cserélje.. de 1000 km után? Az az olaj minimum 2 évet kibír és jobb állapotban lesz, mint egy városi 10000 km-s olaj.
Ezért írtam, hogy maga az 1 év még nem indok a cserére.Az pedig, hogy egy olaj a teknő alján pihen, az nem ugyanaz a "levegővel érintkezik", mint a motor üzem közbeni érintkezése.. az az olaj mozog, felcsapódik a blokk falára, forró gázokkal érintkezik.. szóval nem ugyanaz.
Egy jó olajat, ha nagyon keveset futnak vele, én minimum 4000 km vagy 2 évente cserélnék.
Gondold el, ez az autó 10 éves korára csupán 20000 km -t fut.. szerinted elkopik?
Okos vagy, ha csak a felét hiszed el annak, amit hallasz. Zseniális, ha tudod, melyik felét. forrás: mozaik.bloglap.hu
-
hcs57
addikt
válasz Kornel #14119 üzenetére
Egy kicsit vitatom a cikk állításait, ami általánosságban beszél, s nem konkrétumokat ír.
Ez talán konkrétabb magyarázat lenne:Teljes bázisszám (TBN)
A használatba vett olaj savasító hatásoknak van kitéve, a levegő és az üzemanyag által. A TBN mutatja meg, hogy mennyi bázistartaléka van az olajnak a savas hatások semlegesítésére. A TBN az olaj csereperiódusa során folyamatosan csökken, ahogy a bázisok elhasználódnak a savak semlegesítésre. A nagyon savas hatások (pl. üzemanyag magas kéntartalma), akár a töredékére is csökkenthetik az olajcsere-periódust! Logikus lenne a TBN emelése, a hogy az olaj tovább legyen ellenálló, de ez csak egy bizonyos mértékig lehetséges. Ugyanis a szükséges adalékok megemelik az olaj szulfáthamu tartalmát, ami lerakódás-képződéshez vezethet.forrás: [link]
A baj az, hogy az álló motor esetén az olaj levegővel és üzemanyaggal való érintkezése összehasonlíthatatlanul kevesebb az üzemelő motorhoz képest.
Akkor ez is egy urbanlegend lenne?
Okos vagy, ha csak a felét hiszed el annak, amit hallasz. Zseniális, ha tudod, melyik felét. forrás: mozaik.bloglap.hu
-
hcs57
addikt
válasz Kornel #14115 üzenetére
Tudom, hogy az előírás 15000km vagy 1 év... de ha nem ment csak 1-2000 km-t, akkor miért is kell cserélni 1 év után? Talán megavasodik a szintetikus olaj?
Okos vagy, ha csak a felét hiszed el annak, amit hallasz. Zseniális, ha tudod, melyik felét. forrás: mozaik.bloglap.hu
-
hcs57
addikt
válasz Kornel #13374 üzenetére
A GL-4 és GL-5 között nem csak minőségi különbség van. A legfontosabb különbség köztük, hogy a GL-5-ös olaj jobb EP azaz Extreme Pressure (extrém nyomás) tűrő tulajdonságokkal rendelkezik, tehát jobb kenést biztosít pl. hipoid hajtások esetén. Van viszont egy mellékhatása: a legtöbb GL-5 minőségű olaj olyan agresszív adalékokat tartalmaz, amelyek korrodálhatják a GL-5-re nem felkészített hajtóművek színesfém alkatrészeit. Ezért ilyen olajok nem használhatók ott, ahol GL-4 minőségű olaj az előírás. Kivételt képeznek ezen szabály alól azok a GL-5-ös olajok, amelyek GL-4 jóváhagyással is rendelkeznek. Ezek általában olyan, teljesen szintetikus olajok, amelyek nem agresszív adalékokkal biztosítják a GL-5 tulajdonságot. Onnan lehet felismerni őket, hogy mind a GL-4, mind a GL-5 szabvány megtalálható a flakonon, illetve árban körülbelül dupla annyiba kerülnek, mint egy egyszerű GL-4 vagy GL-5 olaj. [link]
Okos vagy, ha csak a felét hiszed el annak, amit hallasz. Zseniális, ha tudod, melyik felét. forrás: mozaik.bloglap.hu
-
hcs57
addikt
Szerviz? Jó kérdés... az olajat lecseréltük, nemrég a szíjakat is (vezérléssel együtt) most van benne 72000.
Amúgy a nagy lenyúláson kívül minek a szerviz?Van egy két szervizes sztorim...
Okos vagy, ha csak a felét hiszed el annak, amit hallasz. Zseniális, ha tudod, melyik felét. forrás: mozaik.bloglap.hu
-
hcs57
addikt
válasz meroly #12920 üzenetére
A fékbetétet rövidesen cserélni kell... van egy lemez a betéten, s ha elkopik a betét, akkor az jelez így.
Esetleg a tárcsa már vállas a kopástól...[ Szerkesztve ]
Okos vagy, ha csak a felét hiszed el annak, amit hallasz. Zseniális, ha tudod, melyik felét. forrás: mozaik.bloglap.hu
-
hcs57
addikt
válasz AMD Power #12900 üzenetére
Valóban... egy régi történet... egy illető valamikor januárban ment a családjáért. Audi A6 megcsúszott, az oldalával egy fának csapódott. A sofőr szörnyethalt. Akkor sokan megértették, ha nagy sebességgel úgy ütközik valaki, hogy azonnal megáll (beton, fa, kamion..), akkor csak a csoda mentheti meg.
Okos vagy, ha csak a felét hiszed el annak, amit hallasz. Zseniális, ha tudod, melyik felét. forrás: mozaik.bloglap.hu
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen TV-t vegyek?
- PlayStation 5
- Logitech Z906
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Spórolós topik
- Allegro vélemények - tapasztalatok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- DIGI Mobil
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest