Subaru topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Victoryus:] Már a Josef Seibel se a régi
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] [Sirus86:] Renault Modus 2005 - Az ezer Euros auto tortente.
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
mmcc02
tag
Jó ideig egy szívódízel Renault Kangooval közlekedtem (65 LE, kb. 20 sec 0-100). A forgalom ritmusát lehet vele tartani (kivéve autópályán, ha nem üres az autó, egy nagyobb dombon 90-re visszalassul, bármelyik sebességfokozatban ). Az előzéseket lendületből lehet abszolválni, másképp nem igazán. Ami viszont fárasztó, az lesni, hogy mikor kell lendületet venni. Tiszta strategizálás az átlagos közlekedés is
Ehhez képest persze a 10.7 sec is gyors
A 2-es Forester nem gondoltam volna, hogy olyan gyenge (törés szempontjából), azért a 2000 utáni autók már elfogadhatóak szoktak lenni.
A turbós motort pont ezért, a korán ébredő nyomaték miatt szeretem: nem kell minden domb előtt, minden előzésnél, gyorsításnál visszaváltani. Alacsonyabb fordulaton is van elég teljesítmény. Illetve pörgetve sem gyenge ám.
* Gondolkodom, tehát vagyok, ez a kérdés, válasszatok! Avagy röviden: Gondolkodom, tehát válasszatok! * Búbos páka *