Subaru topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [callmeakos:] Szabad e használt OLED televíziót venni?
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Wiz Khalifa:] Grand Theft Auto VI - Érdekességek, látványosságok, képek, infók egy helyen.
- [Re:] [bitpork:] Balatoni autós tali 2024
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
kitalaltnev
csendes újonc
Tökéletes részletességgel rögzítetted a lényegi mozzanatokat! Mondjuk egy-két videó felvétel jó lett volna arról is, h. mit, honnan és miként kell leszedni. 😁
Ettől függetlenül nem mernék nekiállni én sem.
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
A fék miatt én sem de a gumis rutinosan megoldotta.
#nincsbennetarcsi
blasko92
őstag
Pedig nem nagy kaland. Kb két villáskulcs kell hozzá. A fékcsövet nem kell lehúzni, annyit enged, hogy tudj dolgozni, így nem kell légteleníteni sem
blasko92
őstag
Egyébként nem látom a képen, és nem is néztem annyira amikor szereltem a sajátomat. Az agyat is le kell venni? Vagy van hely ahol ki tudod dugni a tőcsavart?
outsiders
aktív tag
[link] most már nagyon jó áron van, plusz még alkuképesnek is írja. Vigye már el valaki
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
ahogy nézem, éppen tele van a hahu legákkal, outbackekkel, 3.0r is van bőven. pedig eldöntöttük itthon, megy az enyém (előbb szervizbe, aztán el), a héten már az sem kizárt, hogy jön az utód.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
outsiders
aktív tag
Utód mi lesz?
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
lexus rx az esélyes, az outlander phev-t elengedtük egyelőre
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
outsiders
aktív tag
Jó verda, nézegettem én is korábban Külsőre annyira nem gyere be nekem, de amit tud és nyújt az meggyőző mindenképpen
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
külsőre utálom, sosem tetszett (az outbacket meg imádom), viszont tudom, hogy belsőre azt szeretném sokkal jobban, és ez a döntő
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
Qru
MODERÁTOR
blasko92: Nem kell, be lehet ügyeskedni agylevétel nélkül is.
#nincsbennetarcsi
Petester
senior tag
Köszi a tippet, talonban tartom, jól hangzik a tudása. Próbáltam rákeresni az összetételére, de nem találtam semmit, gondolom ebben is van paraffin. A dobozára rá van írva? Vagy szigorúan titkos összetevőkből áll, mint a coca-cola?
(ó\_!_/ó)
Petester
senior tag
OBK-ból csak egy értelmes ajánlat van, az is 3 misi felett. Nem tudom mennyire lövöd majd be az árat, de szerintem ő lesz csak a konkurenciád.
(ó\_!_/ó)
Qru
MODERÁTOR
Legyen. Végül az Uniqa-nál kötöttem újra a kötelezőm.
mod:
Jah, meg bejelentkeztem olajcserére a jövő hétre.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
outsiders
aktív tag
Hova mész végül?
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
Qru
MODERÁTOR
Hári Lacihoz (Hace Car) kaptam most olyan időpontot ami nekem is jó.
Minden szűrő Mann, váltó/difi olaj Motul Gear300 75W90 (pdf) a motorolaj meg Motul Eco-Nergy 5W30.
Ez egy elég vékony olaj (és drága is mert longlife) de ha eszi max visszaállok valami sűrűbb 5W30-asra. Most X-Clean FE van benne azt nem eszi de az nem is híg.
mod:
X-Clean FE 5W30 C2/C3 sűrűsége 72,9/12,1 és 3,5 a HTHS értéke (pdf)
Eco-Clean 5W30 A5/B5 sűrűsége 57,6/10,1 és 3,2 a HTHS értéke (pdf)
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
2,8-at szerettem volna kapni érte, picit most a hirtelen jött drága javítások borítják az egészet (vagy eladom mondjuk 2,5-ért így, vagy javítás után 2,9, de majd okosabb leszek, ha szól a szerelő, hogy akkor mi a helyzet, ma adtam le).
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
Petester
senior tag
Mi kerül 400k-ba? Hengerfejes lett?
Hátsó gátlón kívül van valami más is?
(ó\_!_/ó)
hátsó gátló, első fék, xenon magasságállítás. kedves kocsi eladás előtt azért picit megnyúz.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
Qru
MODERÁTOR
Megorrolt, amiért el akarod adni.
#nincsbennetarcsi
outsiders
aktív tag
Inkább (meg)fenekelt, ha ül a segge, nem? Bontott gátlót nem tudtál vadászni rá Parci hátra? Annyi dízel OBK bontódik, csak van valamelyikben épkézláb darab.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
még csak most nézi át a szerelő, aztán meglátjuk, hogy mi van, egyelőre csak sejtem, hogy a gátló szar, előbb legyen biztos.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
blasko92
őstag
Kedvet kaptál tőlem?
Én még mindig nem kértem időpontot. Talán majd a héten.
Petester
senior tag
Kezd a tököm tele lenni a Seibikoval. Nagyon úgy tűnik, hogy eddig csak hazudoztak...
Most hívtam fel őket, hogy mi a helyzet az autókával. Állítólag a wandler nyomáspróbája nem sikerült, holnap reggel megy Nyírő ellenőrizni, hogy mi a helyzet vele. A szépséghibája a történetnek, hogy kb 2 hete kérdeztem meg, mi van a wandlerrel, és akkor hazudott a képembe, hogy kész van és a lamellák vetemedtek el benne...
16-án mennénk kicsit nyaralogni Szilvásváradra, de remélem hogy nem Golffal kell menjünk.
(ó\_!_/ó)
Qru
MODERÁTOR
Sajnálom. Akkor mentek a Bogárral?
mod:
blasko92: Jaja nyaralás előtt le akarom zongorázni a dolgot. Meg egy klímáshoz is beugrom majd. A klímakompresszor meghálálja hosszútávon ha cseréled az olaját.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Petester
senior tag
Bogárral nem tudunk négyen menni, a Golfban tudom csak bekötni a hordozót - nem éri körbe az öv a Bogárban. Kivéve, ha addig megtanul ülni (nem fog ), mert akkor ülhet rendes ülésben, forgalommal előre.
[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
Acheron
őstag
400h vagy 450h? Konkrét jelölt is van már esetleg?
A Lexus hibridekből szerintem is az RX a legélhetőbb széria (a többinek - számomra - túlzottan kicsi a csomagtartója, talán az újabb GS450h -t kivéve).Nálam mondjuk a 400h inkább kívülről, a 450h belülről tetszik.
van konkrét jelölt, holnap megyek érte, ha minden igaz (kop-kop). utána bővebben, addig babona van.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
dethroner
veterán
Seibiko nekem is furcsa. Ott csinálták az autó motorcseréjét, felhívtam őket megérdeklődni hogy mikor volt, milyen munkákat csináltak stb. Akivel beszéltem mondta írjak az email címükre egy levelet és akkor arra megírják a kérdéseimre a választ, sőt, talán a munkalapot is elküldik. Hát 2 hétig nem sikerült, majd amikor felhívtam újra és bemondtam miről van szó, fejből nyomta a rendszámot hogy erről van-e szó. Tehát emlékezett, de magától cseszett válaszolni.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
Qru
MODERÁTOR
Akkor hamarosan lesz Lexus topik is?
#nincsbennetarcsi
Acheron
őstag
OK, azzal nem viccelünk.
Petester
senior tag
Ha a honlapjukon közzétett számot hívod, ezt eddig nekem mindig Nyírő vette fel. Elsőre nekem szimpatikus volt, de már egyre jobban úgy tűnik, hogy nagy vetítő ember.
Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ma mit fog mondani, de ha délig nem hív, zargatni fogom, Hétvégére ezt a képet szeretném látni az udvaron!
(ó\_!_/ó)
Qru
MODERÁTOR
Csini a Golf is. De egy Passat Alltrack illene ebbe a sorba OBK helyett.
#nincsbennetarcsi
Petester
senior tag
Remélem soha többet nem lesz szükségem specialistára, de Bálnát mennyire ismeritek? Ő lenne legközelebb hozzám. H6 mennyire szokott megfordulni a kezei között? Nem sokat olvastam eddig róla, de abból eddig nekem az jött le, hogy Imprezában penge, talán SVX is támadt fel a kezei között. A stílusa nem érdekel, tőlem lehet flegma, ha jól dolgozik, de ha a hülyeség szorgalommal párosul, azt kihagynám.
Bár minden típus ismeretet igénylő problémát szerintem kilőttem, a később felmerülő szokásos problémák megoldására meg már megvan az emberem.
(#4433) Qru
Nem vagyok márka fanatikus, a két öreget leszámítva csak japán autóink voltak.
Nekem ebből a felállásból egy Impreza GT hiányzik a G2 helyett és akkor csak boxer lenne a felállás.
A G2 amúgy Anyának tanulós autónak lett véve (automata), csak annyira megszerette, hogy mikor már nagyon sok sebből vérzett, bontás/eladás helyett a megmentés mellett döntött.
[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
Karaj ez a kép!
Nyírőéknél vmi nagyobb gáz lehet, eddig mindig 1 napon belül válaszoltak a leveleimre, de most teljes a némaság. Csütörtökön írtam nekik, hogy miket kellene csinálni, mikorrra vihetem, de eddig semmi reakció. Tegnap újraküldtem a levelet Nyírőnek is meg a központi emilre is, de semmi. Ha holnap délutánig sem lesz reakció, akkor szentem keresek mást.
Szerintetek ezek mennyire subi-spéci feladatok? Érdemes egyébként jó kezű, megbízható, de nem Subaru-fan szerelőhöz vinni ezekkel az autót?
- motorolaj csere, olajszűrő csere
- differenciálművekben olajcsere (elöl, középen, hátul)
- automata váltóban olaj és szűrő csere
- szervo olaj töltése, ha szükséges
- fékek állapotának felmérése; ha szükséges, tárcsa, betét, fékfolyadék csere
- kerékcsapágyak állapotának felmérése, ha szükséges, cseréje
- futómű részeinek felmérése (stabilizátor pálcák, lengéscsillapítók állapota)
- pollenszűrő cseréje
- katalizátor állapotának felmérése
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
Qru
MODERÁTOR
Az autó megmentés az egy elég költséges hobbi.
Btw autóvillamosságist tudtok jót?
mod:
Jorus: Hace-ben megcsinálják neked simán. Hívd fel őket. Vagy a Szépvölgyi is jó.
Bár ezek nem annyira márka specifikus dolgok de azért csak jobb olyanhoz vinni aki nem csak képről látott eddig Subarut.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Petester
senior tag
Nekem ennek több, mint a felét az emberem már csinálta.
Most volt Neked műszakin az autó, nem? A gátlók és a katalizátor állapotára ott kiderült volna, ha gebasz lenne.
Szerk: Most esik le! Középső difiben olaj csere? Hol, mikor, mennyi? Tavaly én csak az első, hátsó difiben cseréltettem olajat (0,8+1,2 l). Középsőre nem emlékszek, hogy írta volna a kézikönyv. Mikor kell cserélni?
[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
Jam, most volt műszakin májusban, nem volt vele semmi gebasz, de nem vagyok biztos benne, hogy ott túl alaposan megnéznék. Az embered az itteni, érdi szaki? Kik ők?
Qru: nem vagyok telefonálós típus írtam Háriéknak mindenesetre, meglátjuk.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
Qru
MODERÁTOR
Ügyfélként a Seibikonál kezdtem ott megszoktam hogy b*sznak válaszolni a mailre, így telefonálós lettem.
Közben kaptam villamosságisra tippet (Dinovill Kft).
mod:
Petester: A középső difi az élettartam olajos, abban nem kell cserélni.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Manual nem említi a középső diffit, meg elvileg az ugye még a váltó része, tehát - gondolom - a váltóolaj keni azt is, de olvastam erről is több véleményt, szal gondoltam megírom a szerviznek, hogy nézzenek rá, aztán max azt mondják, hogy azt nem kell/lehet külön cserélni.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
Qru
MODERÁTOR
Automatánál nem tudom, hogy van de a manuálisnál az első difivel közös a váltó olajozása (legalábbis nálam így van).
#nincsbennetarcsi
outsiders
aktív tag
+1, nálam is. 4 sebességes automata Forinál van első (1.2L) és hátsó diffi (0.8L) olajtöltet, kréziváltósnál csak hátsó (0.8L).
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
Szó szerint ezt mondta a Subaruhardcore srác róla (aki segített az outback beszerzesben anno). Hogy szerinte színész...
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
Semennyire nem subarus dolgok ezek, ha amúgy van jó szervizesed, bátran viheted hozzá. Szvsz.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
balage.
tag
Nem bízok az ilyen élettartam olajos gyártói kijelentésekben, szerintem kell olajat cserélni minden valtó/osztóműben,szerény véleményem szerint
Qru
MODERÁTOR
Szerintem is de a kérdés, hogy lehet-e egyáltalán... Én nem láttam rajta leeresztő csavart mikor alánéztem. Ha valóban nincs akkor csak úgy lehet(ne) ha szétszeded az egészet és újra össze ami drága is és nehéz is.
#nincsbennetarcsi
outsiders
aktív tag
Kéziváltósaknál a hátsónak van saját olajtöltete, többi a váltóéval osztozik tudtommal.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
Qru
MODERÁTOR
Igen. Nekem előre 3,5 liter kell (váltó + első difi egyben) a hátsó difi meg 0,8 liter.
Amúgy ugyanaz a hátsó difi van az enyémben is mint a tiédben (csak az STi-nek más, abba 1 liter olaj kell).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Petester
senior tag
Úgy néz ki, megoldódni látszik a wandler probléma, de ahogy kivettem Nyírő szavaiból, nem végleges megoldás. A lamella soromban van némi változás az eddig használt felújító készlethez képest, nem minden ugyan az. Van megoldás, vagyis a Mercedes egyik modelljének alkatrésze minimális faragással berakható, így lesz autóka a nyaralásra, a héten kész is lenne a wandler, így keddre készre tudnának szerelni mindent. Se Kanadából, se USA-ból nem tudnak rendelni alkatrészt, nincs Hollandiában sem.
Így kevés idő marad arra, hogy járjak vele, hogy az esetleg felmerülő problémák, hiányosságok kijöjjenek, ne családostul kelljen várni a leálló sávban a mentőt, ha megáll az autó alattunk.
Tudtok ajánlani valami obd-s kékfogas kütyüt, ami működhet az OBK-kel? Milyen csati lehet nekem? OBD I vagy II? Nem szándékom se törölni, se túrkálni az agyában, nem akarom összezavarni, csak hibaolvasásra kellene, hogy lássam, hogy off vagy lehet tovább gurulni vele, ha a pánik gomb felgyullad.
(ó\_!_/ó)
outsiders
aktív tag
Én nem mennék bele az ideiglenes megoldásba, a végén lehet nagyobb baj lesz. Nálam a szervopumpa javítása esetén rakott bele a Seibiko egy másikat amíg az enyémet felújították, na sikeresen összetojta magát a pumpa vidéken és szervó nélkül jöttem fel Szolnokról, nagy élmény volt, senkinek nem kívánom egy másfél tonnás autónál ezt....
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
ingyenes kategóriában
- Z690 + i9-12900K + 32GB DDR5 6600MHz + ingyenes országos házhozszállítás + garancia
- SednaEarfit XELASTEC for AirPods Pro! Legjobb gumiharang Airpods pro modellekhez!
- Különböző típusú és méretű illesztékek/gumiharang/ Ha a kényelmet és hangminőség fontosnak tartod!
- Ulanzi FM01 hordozható ködgép, füstgép, ÚJ
- AsRock X570 Phantom Gaming-ITX mini ITX - AMD Ryzen 5800X CPU - Corsair Vengeance RGB PRO 2x16GB RAM