Subaru topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [callmeakos:] Szabad e használt OLED televíziót venni?
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Négymagos Xeon(!) CPU LGA775-ös deszkában
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
outsiders
aktív tag
Qru
MODERÁTOR
A leírás szerint van benne, mondjuk dízelbe tényleg kell.
#nincsbennetarcsi
dethroner
veterán
Köszi, de nem az én érdemem. Bnőm kapta a faterjától Csipet biztos nem kap, az a kutyáknak való És így is csak reménykedem, hogy a benne lévő motor nem költözik a csillagok közé, amíg nálunk van. Megvigyázzuk, nem bántjuk, talán meghálálja. Így negyven fölött az ember jobban értékeli a zene nyújtotta szórakozást, mint az ültetett padlólemez szikráit a visszapillantóban
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
Petester
senior tag
outsiders
aktív tag
Csak marhultam ám....
ide csörögj nyugodtan hifivel kapcsolatban, még ha nem is náluk vásárolsz segítenek telefonon eligazodni. Mindenképpen olyan emberrel szereltetném be, aki dolgozott már autóhifin, itt azért kötözgetni kell rendesen kábelt már a tolatókamera igény miatt.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
Qru
MODERÁTOR
A legtöbb amit tehettek, hogy prémium gázolajat tankoltok. Igazából a sz@r befecsi rendszer a hiba forrása (a gyárilag szarul felvitt tömítőpaszta mellett), ha prémiumot tankoltok akkor jelentősen megnő a várható élettartama a motornak.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
dethroner
veterán
Köszi a tippet, minden ilyen ötletet szívesen fogadok. Villanyász ismerős van, szerencsére nincs olyan árammal kapcsolatos dolog, gép, bármi, amit ne tudna megtervezni, legyártani, programozni. Ő az én mindenesem
(#3506) Qru Hát nem kevéssel drágább a prémium nafta sajnos. Tudom hogy jóval olcsóbb így is mint egy motor, de talán néha majd kaphat egy kis figyelmességet ez ügyben. Az hogy cserélve vannak azok a befecskendező szelepek, az jelent bármi jóságot nekünk?
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
Karaj kép!
Ágip kút mögötti kézi autópucolóban voltál már a Bajcsyn, itt felénk, a CBA-tól kicsit vissza?
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
Petester
senior tag
Jobb lett volna, ha repce virágzáskor járok arra, de így is jó volt. Végre egyedül voltam, így kihasználtam, hogy csavaroghatok.
Arra felfelé ritkán járunk, így még azt se tudtam, hogy van élet a benya kút mögött. Leginkább a 6-os út és Diósd irányába szoktunk mozogni.
(ó\_!_/ó)
Qru
MODERÁTOR
Igen, drága sajnos. Múltkor én is véletlen prémium dízelt tankoltam a sima helyett, aztán kaptam is egy kisebb szívrohamot a pénztárnál...
Igen más a befecskendező, Denso mindegyik csak az Euro4-ben még a második generációs (G2) az Euro5-ben meg már a harmadik generációs (G3) van (az Euro6-ban meg már a G4 van).
Itt leírják táblázatosan, jól átláthatóan: EE20 engine info
#nincsbennetarcsi
balage.
tag
Petester
senior tag
Nemrég ezt az autót hirdették a klubon is, akkor még nem volt gondja. De az eladó szerintem ugyan az, a képek ugyan azok, meg a cím is annak tűnik. Váltottam vele néhány üzenetet, céges autó miatt lett volna eladó, rendesen költött rá az előző tulaj is és ő is, de ezek szerint nem hálálta meg a karbantartást...
Mennyi lehet egy hengerfejes H6 felújítása? Gát lehet repedt? Vagy?
(ó\_!_/ó)
Qru
MODERÁTOR
Az utólagos gázszettel az a baj, hogy nem gyári. A gáz magasabb oktánszámú (109) mint a benzin ezért az égéshője is jóval magasabb, amit a dugógyűrűk tartósan nem bírnak el (gyári gázosban más gyűrű van, nem véletlenül).
Megcsinálni is szívás, mert ki kell kapni az egész motort hozzá, ami sok munka óra így sok lesz a munkadíj is.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Petester
senior tag
De az eladó hengerfej problémát ír, itt van kapcsolat a dugattyú gyűrű és a hengerfej között?
Mik amúgy egy kezdődő hengerfejesedés tünetei? Fogy a hűtővíz, forralja a vizet? Fogy az olaj? Csökken a kompresszió? Nőhet a hűtővíz mennyisége is?
(ó\_!_/ó)
Qru
MODERÁTOR
Igen, mert az dugógyűrű felel az olaj lehúzásáról (a hengerfal olajháztartása, kenése), ha az nem zár tökéletesen (pl mert megégett, vagy elkopott) az égéstérben marad az olaj és elég a benzinnel együtt. Ennek jele, hogy fogy feketén füstöl és fogy az olaj.
mod:
Igen a víz is fogyhat, attól függ, hogy hol van a gond, ekkor fehéresen füstöl a kipufogó (mint amikor vizes fát égetsz pl szallonázáskor). Ilyenkor akácsak az előbbi esetben az égéstérbe kerül a hűtővíz és ez is elég a benzinnel együtt.
Igen nőhet is, az a rosszabb ha összefolyik a víz és az olaj ilyenkor vagy fehéres trutyi keletkezik, ez az olaj betöltő spakán látszik. Ha ilyet látsz az még nem feltétlenül gáz mert ha sok rövid távot mész télen amikor nagy a hőmérsékelt különbség akkor is előfordulhat a kicsapódó párától. Vagy a víz az olajkarterbe folyik át. Az a nagyobb baj, mert azt nehéz kiszúrni.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Acheron
őstag
Az a baj ezzel a "betegséggel", hogy a kezdetekkor nehéz kiszúrni, mert hasonlóak a tünetek más problémákhoz. Az olajevés általános jelenség, mire feltűnik, hogy indokolatlanul sokat eszik, akkorra általában már nagy a baj. A fehér füst és a hűtővíz fogyása, vagy olajos szennyeződése talán hamarabb észrevehető (előbbi elég látványos is tud lenni). Viszont biztosat csak bontásos vizsgálattal tud mondani a szerviz - erre pedig kevesen szánják rá magukat enyhébb tüneteknél.
Qru
MODERÁTOR
Ez így van. A legjellemzőbb attitüd a sűrűbb oljara váltás ha elkezdi csipegetni, amivel még szarabb lesz a kenés hidegen (ugye a motor teljes kopásának kb 80%-át hidegüzemben szenvedi el) és még gyorsabban kopik tőle.
mod:
A másik az csoda adalékok, pl Metabond. Itt az utolsó előtt posztot érdemes elolvasni és akkor megértjük miért tiltja a gyártó az utólagos adalékok használatát. Senki sem tudja, hogy az adott olaj adalékaival nem "veszik-e össze" a csoda adalék. Ettől lehet kicsapódás a motorban, adalékok kiolthatják egymás hatását, stb.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
balage.
tag
Hengerfejesedés alatt azt értik, hogy a motorblokk és hengerfej találkozása/illesztése tömítetlenné válik, azaz szabad utat kap az olaj, hűtővíz és kipufogógáz a keveredésre.
Ennek jele, ha a hűtőkupakot lecsavarva apró buborékok jönnek fel folyamatosan, hűtősapka alján/olajbetöltő sapka alján kávékrém jellegű lerakódás lesz.
Könnyebben felforr a víz, fogy a víz.
Benzineseknél a fekete köd nem feltétlen az olajevés jele, dús keverék is kormosan ég.
Inkább a kékes szín az ami olajfogyasztás jelensége.
Gyűrű elsődleges feladata a dugattyú "tömítése". Alsó gyűrűcsoport ami lehúzza az olajat, többi nem azért felel.
Ahogy Qru írta, autógáz égéshője nagyobb, ezért veszélyes az égéstér alkatrészeire olyan téren, hogy nagyobb hőterhelésnek vannak kitéve ezen elemek. Kilágyulhatnak, elpuhulnak, veszítenek kopásállóságukból, tartósságukból.
Gyári gázos autóknál elvileg cserélik ezen alkatrészeket magasabb hőállóságúra.
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
Köszönöm, ez egy szabatosabb leírása a jelenségnek. A fekete-kék füstben is igazad van, padlógázra nekem is van kis fekete korompamacs (az olajat nem eszi).
#nincsbennetarcsi
balage.
tag
Itt egy videó, ahol egy régebbi 3 literes subi hengerfej jelenségét ellenőrzi a szaki. Többi videói is érdekesek, érdemes megnézni, aki kíváncsi
dethroner
veterán
Nem reagál a belső levelemre az Emil Frey Valami más módon kellene elérnem őket, tényleg kíváncsi volnék ők végezték-e a javítást. Úgy emlékszem valami olyat mondott a bnőm faterja, hogy Pesten volt az autó javításon. Jó lenne megtudni mik kerültek bele.
(#3511) balage. Vajon a hirdetésben miért nevezik az outback-et városi terepjárónak? Bármelyik szögből nézem, ez egy normál kombi, köze sincs a SUV-hoz.
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
azért, mert 21,8 cm-es hasmagassága van és összkerékhajtása, ezzel megszégyenítve a friss "suv" mezőny uszkve 90%-át.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
balage.
tag
Ott a pont
dethroner
veterán
Én ezt értem Viszont a képen szereplő autónak a nyakam tenném rá hogy tizenpár centinél nincs magasabban az alja. Ezen a képen látszik hogy magasabb egy átlagos autónál, de a hirdetett autó szerintem fele lehet. Nézd meg a kerék fölött szinte alig van pár centi.
Az összkerékhajtás meg nem feltétel ebben a kategóriában. Legyen magas, legyen benne bőven anyag és már kész is. Az hogy melyik tengely hajt, már nem is fontos.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
ja, így már értem. tényleg fura picit az az outback, eleve ez az azonos színre fújt alsó műanyagok a legacy-nál szoktak lenni, az meg tényleg nem emelt (15 cm). de nem mindegy amúgy? 270e km, szétfingott motor, kuka.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
Petester
senior tag
és Qru! Köszi, így már tiszta.
Viszont próbálom fejben összerakni, hogy mi lehet a hirdetett OBK baja, ha fél évvel az első meghirdetése után majd 1 millióval olcsóbban árulják hengerfejesen hirdetve, de nagy bajság lehet...
(ó\_!_/ó)
balage.
tag
Leírás lehet porhintés, vagy igaz:
Magyarországi, végig szervizelt (Emil Frey, Seibiko,
Leitgeb János) autó. Sajnos úgy néz ki, hengerfejes lett
(megjegyzem, semmit nem érezni belőle). Nem lett
széthajtva, nem a gáz ölte meg, mivel az rendszeresen
karban volt tartva és a szelepek nincsenek beégve.
Valószínűleg a 3.0-ás motornál ez előjöhet. Minden
egyéb alkatrészében kitűnő állapotú, a váltó
gyönyörűen dolgozik. 10e-ként kapta az olajat. Láncot,
pumpát, feszítőket nem kell cserélni, mert 200-nál
kapott újat.
Ha 200 000 km-nél lett vezérlés cserélve és márkaszervizben, hozzáértők kezével volt javítva, a hengerfejesedés esetleges külső nyomait látni lehetett szerintem. Ha akkor volt jele, akkor vagy letojta a szerelő, vagy elrettentette a tulajdonost annak javítási költségeivel (az így sem olcsó vezérléscserét megfejelve).
Azt olvastam, hogy 2007-es faceliftes elvileg kapott új hengerfejet merevítésekkel, lehet tudtak valamit a japók erről a jelenségről?
Azt nem tudom hol nézték (gyertya furatán keresztül lehet), hogy nincs-e beégve a szelep, de a kipufogószelep kapja a legnagyobb terhelést, mivel a szívót hűti a levegő és az LPG gáz, a kipufogó szelep mellett pedig hangsebességgel távozik az elégetett töltet. A gáz képes eróziós kopást előidézni, V alakú barázdákat "reszel" a tányér peremébe.
Ha csak a hengerfejet kell lekapni, síkolni és hengerfejtömítést cserélni, akkor ahhoz szerintem feltűnően túl olcsón árulja.
Ez szerintem (de javítsatok ki ha nem így van) max 200 000 Ft-ból meg van.
De ha csapágyas, gátrepedt akkor motorcsere is lehet belőle. Az nem tudom mennyibe fájhat, de saccra legalább 500 000 Ft. Ez még így is piaci ár alattira jönne ki, ha minden más patent, ahogy írva van.
mit jelent az, hogy láncot stb. nem kellett cserélni, mert kapott újat
nem kellett cserélni, mert cserélni kellett?
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
Qru
MODERÁTOR
Hívd fel őket, nekem sem reagáltak a levelemre.
balage: Jó ez a teszter!
mod:
Amúgy szvsz kuka az a motor, ha megérné megcsinálni megcsinálná.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
jaja. "a klíma megy, csak fel kell tölteni". akkor töltsd fel, nepperkém, 15e ft-ból megvan és tutira örülne neki a vevő.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
Qru
MODERÁTOR
Tipikus nepper szöveg, jaja.
Mod:
Megy valaki a mai Subaru majálisra?
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
amúgy ez a gyári gázos gépeknél megerősített alkatrész dolog vonatkozik a subaru forester 2009 bi-fuelre is?
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
Acheron
őstag
A hengerfej nagy mumusom, így megnéztem ebből azt, amit lehet. A kb 7k km -el ezelőtt cserélt olaj rendben van, kicsit sötét (kormos?), világosabbat vártam, de azért még áttetsző, semmi "milkshake" szerű megjelenés nincs. Az olajbeöntő fedél tiszta belülről (persze ez ki is lehetett törölve korábban - én még nem törölgettem. A hűtővíz sapkán nincs semmi lerakódás, a hűtőfolyadék (hidegen) a sapka aljáig felér. Mintha nagyon minimális olajos (szivárványos) elszíneződést láttam volna a felszínén (egy 10 forintos méretű felszín ), Beindítva a motort a hűtőfolyadék feljött a betöltő cső felső pereméig, buborék nélkül. Pár gázfröccsre már "kifutott" a folyadék, így leállítottam.
A szaki miért varázsolt a gáz (szénhidrogén) ellenőrzővel, a buborék önmagában nem elég? Zárt rendszerben mi más buborékolna?
Mennyire jellemző egyébként a hengerfejesedés ezekre a motorokra (én nem olvastam ilyet korábban). Vagy inkább mi okozza? Ha "csak" a hengerfej tömítés ég át, az talán még nem tragédia, bár a munkadíj biztosan nem kicsi, és két tömítés is kell, de azért mégiscsak egy (kettő) tömítés. Ha már vetemedik, reped, esetleg a blokk is deformálódik, nos az már válóok
a hat hengeres subaruk elég atombiztosak. hogy a hirdetőnek miért lett hengerfejes a kocsija, annak millió oka lehet, úgy sem fog kiderülni nekünk. de, ha megrengett a bizalmad az outbackben, én féláron átveszem!!!
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
Acheron
őstag
What a deal! Át kell gondolnom
Nincs semmilyen rengés, csak a hengerfej szóra érzékenyebben reagálok
Egyelőre nagyon jól elvagyunk, a "hajtós" periódus 11,33 literrel zárult, szerintem az nagyon baba, főleg, hogy pályán a 150 -es "normál" hajtás mellett volt benne néhány km 200 -as szakasz is. (az elmúlt két napban két Bömbi is megmérettette magát)
Most vissza a nyugisabb tempóra, azért nem kenyerem a közúti huligánkodás.
A mai motornézegetés közben megnéztem az automata váltó olajszintjét is. Ez érdekesen van jelölve, van hideg min-max és meleg min-max (nyilván utóbbi van magasabban). Nos, jelenleg hideg motorral a meleg max fölé ér az olaj. Ez okozhat gondot, igényel valamilyen intézkedést?
Qru
MODERÁTOR
Igen, az összesre ami gyárilag gördült le a szalagról gázosként.
mod:
Acheron: Ha fekete az olaj az nem baj, azt jelenti, hogy végzi a dolgát. Lebegteti a kromot, nem hagyja leülni sehol a motorban vagy a karterben.
Nézd meg hidegen, ott ne legyen max felett (pár mm nem számít) de vízszintes talajon nézd.
Az olajos szinezés nem gáz, ez fagyálló annak is hanonló színezete van kicsit.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
én úgy tudom, hogy a subarunál nincs ilyen gyárilag, hanem viszont valahogy a (német?) kereskedő(?) csinált ilyet
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
Acheron
őstag
Egy neten talált kezelőiből másoltam az aktuális az oldalt (a saját magyarban ugyanez van), a bal alsó képen a lényeg. Sík terepen nézve, hidegen az "1" tartomány "3" pontja fölött van az olajszint, ez elég tisztességes túltöltésnek tűnik (ez is pár mm, épp csak jó pár ) Megnyugtató, hogy azt írja, ne töltsük túl, még megnyugtatóbb az Olajdoki hasonló témához írt válasza.
Alulról nem férek hozzá, a haspáncélt is le kellene bontani (nincs aknám), így holnap alighanem veszek egy fél méter szelepgumit valahol, és egy fecskendővel leszívom a felesleget Azért előtte még mérek egyet meleg motornál - az sem lenne jó, ha sokat vennék ki. Ha jól tudom, melegen kellene ellenőrizni, és úgy a felső szintig tölteni.
A szép az, hogy ezt a Dunánál, tehát hozzáértő helyen töltötték...
(#3539) balage.: Köszönöm a tippet!
[ Szerkesztve ]
balage.
tag
Javasolnám a résolajcsövet (külseje annak 7 mm körül van), ha van akkora a nívó tartó cső belső átmérője. Azt nem tudod fecskendővel összeszívni, olajat is bírja, fecskendő is passzol bele, 3,2 mm-es a belső átmérője
Bármelyik autósboltban kapható.
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
Utólag is rendelhető volt de a németeknél és az olaszoknál gyárilag volt LPG-s (BiFuel) Forester, OBK és Lega mind a 2.0i és 2.5i motorhoz rendelhető volt illetve a Tribeca-hoz is. Erre azért volt szükség, mert késett a boxerdízel és addig is kellett valami megoldás a magas fogyasztásra. A gyári rendszerrel marad a gyári teljesítmény csak a fogyi lesz kisebb.
Hahu-n van is fent egy Lega 2.5i BiFuel: [link]
A rendszer hártánya, hogy nehézkes a karbantartása és mivel itthon hivatalosan nem forgalamzták nem értenek hozzá. a Seibikoban rákérdeztem anno és auzt mondták, hogy többen inkább kiszereltették...
mod:
Acheron: Általában ott csúszik el a dolog, hogy nem hagyják kifolyni-csöpögni rendesen az olajat (az idő pénz) és/vagy keverik a száraz feltöltési és csere mennyiségét. Pedig csak bele kéne lapozni a kezelésibe/szervice manual-ba ott le van írva.
Nálam pl a motorolajnál le van írva a manualban, hogy a száraztöltet 4,5 liter és a csere 4,3 liter.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Qru
MODERÁTOR
gymkhana "gázmester" azt írta nekem, hogy jó a subaru rendszere, csak éppen még diagnosztizálni sem tudja senki az országban rajta kívül, de ő is csak olvasni, mert az íráshoz már valami 500 eurós gyári akármicsoda kéne. meg hogy irgalmatlan drága hozzá minden.
azt nem értem, hogy miért szerelteti ki bárki, elég nem használni, ha nem tetszik.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
dethroner
veterán
Elképzelhető hogy a gáztartály helye a fontos. Ha a csomagtartóban van egy batár nagy hordó, az sok helyet foglal. Ha meg az autó alatt, akkor egy normális pótkerék elfér a helyén esetleg. Egy ismerősnek volt egy régi 280S mercije, ami gázos volt, de kidobta belőle, mert a motortérben nem fért el tőle az utólagos klíma és ő azt fontosabbnak tartotta, mint a 20 literes benzinfogyasztást
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
Qru
MODERÁTOR
Igen, ezek pótkerék tartályosak. Egyszer maradjon ott vki a világ végén, majd átértékeli az 1 literrel kevesebb fogyit.
Ezt meg csak így itthagyom: [kép]
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Acheron
őstag
1 litert mindig lehet hozni óvatosabb vezetéssel, ha nagyon szükséges,de a klíma az mindig jól jön (ha másra nem, hogy legyen mit kikapcsolni, ha fogy a nafta)
Tetszik a kép, amolyan múlt és jelen, a FF jól kiemeli De esküszöm, egy pillanatra elgondolkodtam, hogy került hátra a járdaszegély (bár gyanítom, inkább villanyoszlop)
(#3538) Acheron: Váltóolaj témához: autósbolt nem volt nyitva, így csak szelepgumi lett, bár mint kiderült, ez elég macera. ~1dl olajat (?) leszívtam, de a nívón mint ha nem is látszana csökkenés (talán kevesebbel ér a felső Max jelölés fölé). Holnap reggel megnézem, melegen mit mutat (a motor burkolatot vissza sem tettem egyelőre), délután pedig megpróbálok résolaj csövet szerezni, azzal elvileg gyorsabb lesz. Hazaérve belövöm a meleg Max jelölést. Most már kíváncsi vagyok, mennyivel van túltöltve.
[ Szerkesztve ]
carr
őstag
galyatetői elág és parádsasvár (hegyi verseny szakasz) ott kapott, ja. A hedo csinálta meg, hogy rendezhessenek rajta versenyt megint. Ingyen ha jól tudom, mer a zállamnak erre nem fussa, de agyarország jobban teljesít. agyf*szt kapok. de ja. lengéscsillapító ha cserés, akkor ne gyertek erre, mert az út minősége megöli az élményt.
edit: a zállatorvosnál voltál?
[ Szerkesztve ]
360+Mindenkit szeress,ne sokban bízz,Ne bánts senkit,ellenséged inkább féljen,Minthogy legyőzd,barátodat szívedre rejtsd,Szidjanak hallgatásért,ne beszédért.
Qru
MODERÁTOR
Köszi! Az a villanypózna valóban.
A váltóban van vagy 7-8 liter olaj, abból ha 1 dl-t leszívsz az meg se látszik.
mod:
carr: Még bírja a csillapítóm és XL-es gumim van, szóval elég kátyúálló vagyok.
Még nem. Kitoltam az olajcserét picit, hogy egybe essen a váltóolajcserével. Így nem kell 2x mennem.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Acheron
őstag
Valóban nem
Érdekes, hogy most reggel melegen is megnéztem, és alig van magasabban a szint, mint hidegen De még így is magas, csökkenteni kell.
Qru
MODERÁTOR
Foglalkozz vele mert az a baj, hogy szétnyomja magát ha túl sok az olaj benne.
#nincsbennetarcsi
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Eladó 13"-es MacBook Air M2 (8/256), iCentre garancia + készülékbiztosítás 2026.03.09-ig
- iPhone 14pro max 256gb 2025.02.04ig Gari!!
- AMD Ryzen 5 5600X BOX - Új, bontatlan, 3 év garancia - Eladó! 48.000.-
- Dell Latitude 9430 2-in-1, 14" QHD+ IPS 360 érintő -500nit-, i7-1265U, 32GB DDR5, 512GB NVMe, gar
- ThinkPad T15 Gen2 15.6" FHD IPS i7-1185G7 16GB 512GB NVMe magyar vbill ujjlolv., gar