Hirdetés

2024. május 29., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-01-17 09:07:23

LOGOUT.hu

Subaru topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#4101) Qru válasza blasko92 (#4100) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Áá, csak barátkozik a gondolattal. :D

mod:

Ez ilyen, ha üzemmeleg a gép akkor nem kell félni forgatni.

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#4102) outsiders


outsiders
aktív tag

Ez nem is rossz OBK ennyiért.

Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.

(#4103) Qru válasza outsiders (#4102) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Hát ez biztos nem állt olyan sokat mint a 73 ezres Spec B. :DDD

#nincsbennetarcsi

(#4104) Parci válasza outsiders (#4102) üzenetére


Parci
HÁZIGAZDA

ez tényleg jó áron van, ritka (bár a 250e km nálam már fájdalomküszöb fölötti, de két sörrel elmegy)

Qru: jaja, hangolom magam, hogy ha jön a fekete kaszás, ne legyen nagy a döbbenet. :DDD amúgy elvileg nincs para, most kap új fékeket elöl, lengéscsillapítót hátul (kiderül hamarosan, hogy légrugós-e), de a motor pöpec a szerelő szerint (kop-kop).

[ Szerkesztve ]

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#4105) Qru válasza Parci (#4088) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Kicsit rápörögtem erre a Forira. Nincs benne tempomat (wtf?!) de a bőr ülést berendelte. :N

A lényeg, hogy rákerestem külföldi oldalakon ([link] és [link]) erre az FB20-as motorra ami benne van, ugye ez az EJ20 utóda. Azt írják, hogy gazdaságosságra lett tervezve felesleges chippelni. Max egy szolid kidörrentőt javasolnak alá. Ez nem új.

A fekete leves inkább az, hogy a gyűrűzése ennek sem sikerült túl jóra, jellemző az olajfogyás rosszabb esetben hengerfejes lesz ami főleg a 2013 előttiekre jellemző. Plusz a katalizátor is kényes pontja a konstrukciónak...

Szóval elengedtem a dolgot inkább.

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#4106) Parci válasza Qru (#4105) üzenetére


Parci
HÁZIGAZDA

ez komoly, hogy a 2498 cm3-is is ilyen?! :(((
(ja, hülye vagyok, ez a két lityis...)

kezdem elengedni a subaru témát egy életre, de tényleg. pedig azt gondoltam, hogy az outbacket már csak egy újabb outbackre cserélem, gondolkodnom sem kell más típusokon.

érted, most az a villamosságis, akit a szépvölgyi úti szerviz javasolt mondja, hogy "hááát, a subaru elég speciális, nyakatekert ügy, nem biztos, hogy tudnak mit kezdeni egy xenonnal, de megnézik azért". nem szeretem ezt, a csajszi legyen egzotikus :DDD, ne a kocsi...

[ Szerkesztve ]

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#4107) Qru válasza Parci (#4106) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Ezt a 1995 ccm-es FB20 motorról írták. Az FB25 nem tudom milyen! Annak nem néztem utána.

Ezek után én is ott vagyok, hogy előbb vennék egy 200 ezret futott EJ20-at mint egy 80-at futott FB20-at az olvasottak alapján. A linkelt Fori meg 2014 márciusi azaz még 2013-as gyártás, tehát a problémásabb verzió... Ez így offos. :(

mod:

"hááát, a subaru elég speciális, nyakatekert ügy"
Hányszor hallottam ezt. A legtöbb szerelő ezt mondja azzal a kitétellel, hogy max olajat tud cserélni rajta. :D

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#4108) outsiders válasza Qru (#4107) üzenetére


outsiders
aktív tag

Olyan OBK kell mindenkinek a csopiban, mint Acheronnak van és kész ;] Problem solved. Vagy max ha a most kijött új Foriból lesz valami turbós akkor az.

Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.

(#4109) Parci válasza Qru (#4107) üzenetére


Parci
HÁZIGAZDA

az "én szerelőm" nem nyafogott sosem, mondta, hogy ez is csak egy autó. de a xenonra azt mondta, hogy nem kommunikál vele a szoftvere, pedig a legfrissebb, szóval majd próbáljuk meg legközelebb újra.

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#4110) Qru válasza Parci (#4109) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Nekem is csak az akihez a Hondát hordom, nincs boxeres tapasztalata. Szóval más szerelő után kellett néznem.

#nincsbennetarcsi

(#4111) zoszt


zoszt
tag

Sziasztok!
Klíma nem hűti le a belteret, csak az utasoldalon fúj hideget, vezetőoldalon semmi hűs nem jön, akárhová tekerem. Volt már ilyen valakinek, mi lehet a gond?
Nem rég csinált egy olyat, hogy indítás után a klíma kijelzője sötét maradt, gombokra reagált, csak nem mutatott semmit. Következő indításnál rendbe jött.
Tíz éves dízel Lega, négy éve volt klíma feltöltve színezett gázzal, ha tehetem kerülöm a klíma használatát vagy csak rövid időre járatom, a kenés miatt. Mi lehet az oka, hogy csak az egyik oldalon hűt?

[ Szerkesztve ]

"Egyszerű életet élek: ami üres, megtöltöm, ami tele van, kiürítem."

(#4112) outsiders válasza zoszt (#4111) üzenetére


outsiders
aktív tag

Belül valami állítómotor elcsesződött? Hívj fel egy Subaru szakit, valószínű csípőből megmondja neked a választ.

Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.

(#4113) Qru válasza zoszt (#4111) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Ha féloldalasan hűt akkor az állítómechanizmus romlott el sztem is. :K

#nincsbennetarcsi

(#4114) zoszt


zoszt
tag

Köszi a válaszokat, akkor nem a klímás felé kanyarodok először, hanem kicsit játszok a gombokkal, hogy hol mit fúj, majd útba ejtek egy subaru specifikus műhelyt.

"Egyszerű életet élek: ami üres, megtöltöm, ami tele van, kiürítem."

(#4115) Qru válasza zoszt (#4114) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Az összefoglalóban benne vannak az ajánlott szervizek, onnan tudsz választani könnyen.

#nincsbennetarcsi

(#4116) Petester


Petester
senior tag

Ejj de hiányzik már az OBK... :O Jorus, Parci, nem autókáztatnátok meg egy kicsit? :DDD :N

Már vágom a centiket, de sajnos a fényező is csúszik, csak vasárnap kapom vissza az elemeket, hétfő reggel viszem csak el a Seibikoba.

(ó\_!_/ó)

(#4117) Qru válasza Petester (#4116) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Ha már OBK, ez eléggé egyben van képek alapján: [link]

#nincsbennetarcsi

(#4118) Petester válasza Qru (#4117) üzenetére


Petester
senior tag

Igen, már láttam, Parci dobta be talán múlt héten. Ez volt a Subaru klubos Petko ex autója, ezért írják, hogy új kora óta ismert.
Egy kis furaság van, szerintem az A oszlop takaró teteje eláll, legalább is kis képen ennyit látok. Jobb lenne, ha ingyenesen lehetne nagyítani a képeken... Minden más tényleg szépnek tűnik.
Ha most keresnék, akkor már facelifteseket néznék, annyit finomítottak rajta, hogy szerintem sokkal jobban megéri várni egy ilyenre.

(ó\_!_/ó)

(#4119) Qru válasza Petester (#4118) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Azt hittem az SI-Drive az FL-el jött. De akkor mi a difi a kettő között?

mod:

Most nézem van eladó 3.6R OBK, igaz ez UDM.

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#4120) Petester válasza Qru (#4119) üzenetére


Petester
senior tag

Ez a FL-es, arra gondoltam, hogy ha valaki vár a jó vételre, akkor ez az lehet. Így 30k km-rel a hengerfejesedés előtt... ;] :))
Az SI drive-on kívül amúgy ott a memóriás vezető ülés, a fényre sötétedő belső tükör, könyöklő alatt hátulra is megy levegő, ezekben talán mindbe lehet már tolató kamerát kötni, jobb a rádió (mp3), van xenon (bár állítólag nem túl tartósak, újra kell foncsorozni őket). De lehet kihagytam még sok mindent. Meg nekem hátulról jobban is tetszik, de elölről a húzott cicaszemek helyett jobban tetszik a régi.

Szerk: Már jó fél éve hirdetik, esett is már az ára 1 milliót. Mióta hirdetik, legalább kettő 3,6R talált gazdára a hahuról, köztük Archeroné. :) Nagyon drágán hirdetik még most is, ennyiért senki nem fogja megvenni.

[ Szerkesztve ]

(ó\_!_/ó)

(#4121) Qru válasza Petester (#4120) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Főleg, hogy (ok nélkül) félnek az usa verziótól. Jó mondjuk pont ez kellett ahhoz, hogy jó olcsón jussak hozzá a sajátomhoz. :D

#nincsbennetarcsi

(#4122) Petester válasza Qru (#4121) üzenetére


Petester
senior tag

Nem biztos, hogy ok nélkül, romokat is hoznak be és állítanak talpra, ki tudja milyen minőségben. Parci kérdezett le nemrég egy Forit vagy OBK-et, amit a litvánok lapátoltak össze. Persze vannak jó UDM vételek is, mint hengerfejprobléma mentes H6-ok is... :DDD

De Archeron is mennyiért vette a H6-ot? 1 millióval olcsóbban, ha jól rémlik, mint ez, ami meg EU-s piacra szántak, így nem kell semmire se átszokni. A másik is, amire emlékszek, szintén ekörül ment el. Ebben az esetben nem az UDM származással van a gond. :N

(ó\_!_/ó)

(#4123) Parci válasza Qru (#4121) üzenetére


Parci
HÁZIGAZDA

nem ok nélkül, a szállítás, vám, áfa mellett ritkán éri meg korrekt autót hozni, általában salvage title-lel érkezik, aztán hamar első tulajos, vidéki orvosos, garázsos megkímélt lesz belőle. szerencsére az amcsik szépen dokumentálnak, tehát ad egy alvázszámot (or else...), lekéred és megnézed, hogy mi a rajz.

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#4124) Qru válasza Petester (#4122) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

A vízkárosak a legrosszabbak meg a kettőből összetákoltak de jönnek onnan épkézláb darabok is, még ha ritka is. Én is alaposan megnéztem/nézettem az enyémet, meg +2 szerelővel is megnézettem. Aztán alkudtam egy nagyot és öröm.

mod:

Amúgy egy fossá rohadt svájci import verzió sem sokkal biztosabb vétel. Sőt...

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#4125) Parci válasza Qru (#4124) üzenetére


Parci
HÁZIGAZDA

persze, le kell informálni és értő szemmel átnézetni. egy vízkár sunyi ügy és nehéz is észrevenni, de akinek van rutinja, azért megfejti. és igen, utána húzni kell a szád, hogy amerikai és alkudni :DDD

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#4126) Acheron válasza Petester (#4122) üzenetére


Acheron
őstag

A piac áraz. Az enyém csak cirka három hónappal idősebb, és bár másfélszer annyi a km, de az leellenőrizhető futás - mégsem kapkodtak annyira utána, egy - két hónapig fent volt a hirdetés, ha jól emlékszem. Szóval a piac azt mondja, ott körül van a reális ár, ahol én vettem. A fentebb linkelt OBK már akkor is fent volt, de ennyiért nehéz lesz eladni, a tengeren túli eredet pedig nem könnyít ezen - szerintem.
Azok között talán van egy pár olyan modell, amire rárepülnék (pl egy az én évjáratombeli Lega sedan egy ugyanilyen motorral, haj, hajj), de alapvetően attól félnék, amit Parci is talált, amikor jobban utánanézett. 4M+ autónál én már nemigen (inkább nem) vállalnám a kockázatot, nem gondolom, hogy egyedül vagyok ezzel.
Szerencsés vételek persze akadhatnak - van, aki direkt magának hozat be egy- egy jó állapotú egzotikus példányt.

[ Szerkesztve ]

(#4127) Qru válasza Parci (#4125) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Mázli is kell hozzá, ha nem magának hozza az ember akkor 99%, hogy van vmi sus-kus. :K

#nincsbennetarcsi

(#4128) Qru


Qru
MODERÁTOR

Elkezdték kiszórni az első tulajok a még garis XV-ket 4,6M kröüli áron (1 és 2)

A szürke nem bőrös jöhetne is.

#nincsbennetarcsi

(#4129) outsiders válasza Qru (#4128) üzenetére


outsiders
aktív tag

Nekem csak a felni kéne róla, jól mutat a Forin, sok amcsi cserélte rá ;]

Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.

(#4130) Qru válasza outsiders (#4129) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Láttam itthon egy OBK-t ilyen felnivel, azon nem állt olyan jól szvsz.

mod:

Hopp, meg is van.

Amúgy a Seibikoban volt egy eladó garnitúra (gyorsan el is vitték).

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#4131) CB válasza Qru (#4130) üzenetére


CB
senior tag

Nekem tetszik. Szerintem jól mutat. El kell vonatkoztatni az XV-től, hogy "csak" egy XV felni, rögtön dögös lesz.

40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.

(#4132) outsiders válasza Qru (#4130) üzenetére


outsiders
aktív tag

Ezen csúnya valóban, SG Forin kimondottan csinos.

Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.

(#4133) Petester


Petester
senior tag

Agyalok még az első gátlók cseréjén, de nem jutok dűlőre, hogy mi lenne a jó megoldás. Kárászy féle felújítás (38k Ft párban), mondjuk egy Kayaba, mint utángyártott (56k Ft párban) vagy maradjak a gyári új gátlónál(130k körül van ha jól rémlik, szintén párban)?
A felújítás ellen annyi szól, hogy külsőre eléggé megviselt a gátló, eléggé beleharapott a rozsda, viszont inkább egy felújított gyári, mint egy spórolósabban legyártott utángyártott, nem? :F

(ó\_!_/ó)

(#4134) Jorus válasza Petester (#4116) üzenetére


Jorus
nagyúr

Vinnélek, vinnélek, de most 1 hónapot Orfűn vagyunk: Ezen a héten meg ugye fesztivál. Ma lett kész a kocsibehajtónk pl. :) Kicsit vidéki, de most már legalább be lehet parkolni pár autóval a házhoz. Este Belga, jee! :D

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#4135) Qru válasza Petester (#4133) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

+1 a felújításra. :K

#nincsbennetarcsi

(#4136) Acheron válasza Jorus (#4134) üzenetére


Acheron
őstag

Ejj, mennyivel dögösebb ez a forma, mint a FL utáni.
Igaz ott kárpótol a nagyobb tér és az egyéb újítások, de azért meg kell hagyni, formára az előd viszi a prímet :K

+1 a Belgára :DDD

A "Milyen autót vegyek" topikban linkelték, érdekesség, 2018 -as használt autó árak.

[ Szerkesztve ]

(#4137) CB válasza Petester (#4133) üzenetére


CB
senior tag

Én mindig az eredeti (új) híve voltam. Hosszútávon meghálálja a kocsi, mert oda van tervezve, és hiszem, hogy többet is bírnak.

[ Szerkesztve ]

40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.

(#4138) Petester válasza Qru (#4135) üzenetére


Petester
senior tag

Beszéltem a Nyírőékkel, az ő tapasztalataik alapján a felújított bírja legkevésbé, utána az utángyártott (ő is a Kayabát ajánlotta, mint gyári beszállító vagy Sachs, ha kicsit sportosabbat szeretnék), a gyárit meg akkor, ha hosszú távra tervezek (10+ év). Igazából nem számottevő a különbség az ugy. és a felújított között. Egy teletank benya... Ha ezt évekre és szerelési költségre lebontom, akkor nem takarítok meg semmit, csak nem egyszerre adom ki érte a pénzt. :U
Úgyhogy talán már csak annyi kérdésem maradt, hogy Kayaba vagy Sachs. Előbbi felé hajlok, pattogni ott a Bogár. :B

A hengerfejek meg csak nem akarnak megérkezni, most már péntek az új hétfő, így jövő hét hétfőnél hamarabb nem fogják tudni elkezdeni összepakolni a motort. Viszont kész a wandlerem, a lamellák egy része el volt vetemedve, így legalább egy dologgal megint beljebb vagyok.
Ülésekről még nem tudott mit mondani.
Lökösöket és íveket holnap fújják, a lámpák már készen is vannak. Vasárnap elhozom, szerdán viszem vissza, akkorra talán állnak úgy, hogy fel tudják dobni.

Ejj, de messze van a jövő hét vége... :N

(#4134) Jorus
Sebaj, majd belopózok az autókámba és brümmögok majd ott magamnak. :D
Ejj, irigykedve olvasom, jól is esne nekem is egy kis pihenés, de nekem majd csak júliusban jut egy (azaz 1) hét! :N Jó pihit, meg szórakozást Nektek! :K

(#4137) CB
Én most inkább oda jutottam, hogy inkább cserélek kétszer utángyártottat, ha megkotlik. Ha a Kyb a gyári beszállító, annyival rosszabbat csak nem adnak utcára, kipróbálom milyen.

[ Szerkesztve ]

(ó\_!_/ó)

(#4139) Qru válasza Petester (#4138) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Aham, így már más a leányzó fekvése. Én is a lágyabbra voksolnék, a pattogás amúgy sem illik egy OBK-hoz.

#nincsbennetarcsi

(#4140) outsiders válasza Petester (#4138) üzenetére


outsiders
aktív tag

Jó döntés a Kayaba, csak a hátsód ne kakilja össze magát, az drága lesz...... ;]

Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.

(#4141) Acheron válasza Petester (#4138) üzenetére


Acheron
őstag

Csatlakozva Qru -hoz én is a lágyabbra tenném a voksot. Szerintem elég kemény a gyári is, érzésem szerint ennél keményebb már a komfortot rontaná.

(#4142) Petester válasza outsiders (#4140) üzenetére


Petester
senior tag

Tudom, kérdeztem én is az OBK hátsó gátlóját, zsebbe nyúlós. :N Na abból tuti, hogy a gyárit tenném bele, már csak azért is, mert tényleg jó, hogy mindig szintben áll! :K Egyszer mentem nagyon megpakolt futóval, meg se kottyant neki, csak a futó rogyott meg... ;]

Most viszont nagyon sok megy bele az autóba, kértem egy "hogyállokmost" összesítőt, ha mindent beleveszek, az utángyártott gátlókkal maradok 850 környékén. Ha gyári gátlót tennék bele, az egy százassal megdobja a cechet. Most nagyon fájna egyszerre ennyit kiadni... :U És basszus, ebből vehetnék egy megroggyant GT turbót is... :O

(ó\_!_/ó)

(#4143) dethroner válasza Petester (#4142) üzenetére


dethroner
veterán

850 egy felújítás? Baszki, annyiból nem is egy autót, flottát veszek.

A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

(#4144) Qru válasza Acheron (#4141) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Én mondjuk majd a keményebbet fogom választani de ugye az Imprezához jobban is illik a pattogós karakter. :D

#nincsbennetarcsi

(#4145) Petester válasza dethroner (#4143) üzenetére


Petester
senior tag

Nem, dehogy, ebben nagyon sok minden benne van: hengerfej felújítás, vezérlés csere, wandler felújítás, elemek fényezése, lámpák felújítása, vezető ülés újra festése, parkradar és szerelése, lengés csillapító csere...

(ó\_!_/ó)

(#4146) Parci válasza Petester (#4142) üzenetére


Parci
HÁZIGAZDA

pedig nálam most az következik, legalábbis valami nem oké a hátsó futóműben, szépen üt rosszabb utakon.

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#4147) Qru válasza Parci (#4146) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Akkor feltörheted a malacperselyt. :(

#nincsbennetarcsi

(#4148) Parci válasza Qru (#4147) üzenetére


Parci
HÁZIGAZDA

elvileg ezek a légrugók, ha egyáltalán az, nem olyan drágák. ha meg mégis egybe van építve a gátlóval, akkor felújítás lesz a herczfinél, ő biztos nem ijed meg tőle (ha még javít).

dicranum scoparium + genista pilosa = :)

(#4149) Jorus válasza Parci (#4148) üzenetére


Jorus
nagyúr

Elvileg olajos a rendszer. Plusz van hozzá nem szintállítós kit direkt a gazdaságosabb megoldás érdekében - ahogy DMF helyett is betehetsz szimplát.

''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

(#4150) Petester válasza Jorus (#4149) üzenetére


Petester
senior tag

Nem csak elvileg, gyakorlatilag is. És nem is tudják felújítani.
A nem szintszabályozóssal nem ül meg a segge? Nem emiatt írt valaki a klubos fórumba, hogy pórul járt vele?
A gyári, ha jól emlékszek 140k/db.

(ó\_!_/ó)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.