Subaru topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Wiz Khalifa:] Grand Theft Auto VI - Érdekességek, látványosságok, képek, infók egy helyen.
- [Re:] [bitpork:] Balatoni autós tali 2024
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [callmeakos:] Szabad e használt OLED televíziót venni?
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Qru
MODERÁTOR
Igen, az EE20D-t dobták teljesen a kínálatból, nem lesz dízel (valószínűleg soha többet).
Az FB25-ről nagyon jókat olvasni szemben az FB20-al. Én nem hallottam, hogy jönne a 2,4 turbó Európába de ez nem jelent még semmit.
Minden esetre nem lenne célszerű egy drágábban gyártható motort bevezetni 1 modell kedvéért. Ha hoznak is erősebb motort bele akkor már inkább a 2.0 D.I.T. lenne az szvsz, amit amúgy hoznak ide a Fori XT miatt.
Kelleni fog neked a chip arra az OBK-ra. Kérd el a receptet Jorus-tól.
#nincsbennetarcsi
Petester
senior tag
Már kérdeztem tőle , de sajnos "utcára" nem dolgoznak. Pedig karácsonyra meglepném magam egy szebb görbével (nem, nem a szám fog görbülni! ), majd a Háriékat megkérdem, vállalják e vagy egy tippet adjanak, hogy kihez menjek.
Ezért is szeretném összehasonlítani a Jorus dinamikájával, hogy egyáltalán érdemes e. Bár talán egy kis fogyasztás csökkenés lenne, de csak ezért meg felesleges kiadni egy kisebb pénzmagot, akkor már inkább gázosítanám.
[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
Petester
senior tag
Megint egy szép kék H6, csak kicsit húzós az ára. [link]
Meg vajon az a sárga tyúkbél mi lehet a motortérben?
(ó\_!_/ó)
egy millával vékonyabb az enyém, ajánlom magamat, annyiból háromszor átfényezed
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
Petester
senior tag
És csökkentem is az értékét, mert már nem eredeti a fényezés, "miértfestettemátbiztostörvevolt"?
Amúgy fóliával is megoldható, vannak szép fóliák is, valami selyem fényű kéket mondjuk. Hm... De akkor már maradhat az enyém is, végül is olyan sok baja nincs...
(ó\_!_/ó)
hát nincs is értelme neked egy ugyanilyenre cserélned, szerintem
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
Petester
senior tag
Na igen. Nyújt azért pár plusz dolgot a FL, de nem annyit hogy ugyan arra cseréljem. Bár ha utamba kerülne egy SpecB Lega kombi, nem elszállt áron, na ott már nem biztos, hogy gondolkodnék.
(ó\_!_/ó)
hát nemtom, a kettő közül szerintem az outback a jobb autó. jó, ha kilinccsel előre akarsz tekerni mindenhol, akkor számít az öt centi, de amúgy csak előnyei vannak. és az outback is tovább marad az úton, mint amennyire bátor vagyok...
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
Petester
senior tag
Nekem jobban hiányzik a manuális váltó, mint amennyire élvezem az emelt hasmagasságot. Ez az első automatánk (Anya Golfját most nem számolom, az tanulós autónak lett, csak rajtunk maradt és hobbi autó), de ahogy elnézem a mostani felhozatalt, nem is az utolsó. Amit értelmes motorral szerelnek, már nem is adják manuális váltóval. A Subaru meg szinte már semmit nem ad vele, ami nem STI. Ha meg a hibrid vagy villany vonalat nézem...
Amit az automatának nem tudok megszeretni és megszokni, az a bégetése. És ez még nem is az az állandó bégetés, mert vannak fokozatok, de ha csak lassan gyorsítok ki, állandóra tart egy fordulatot és alig érezni, hogy mikor vált. Közben meg csak beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Ezért is rakattam vissza a közép dobot, mert borzasztóan mélyen és állandóan búgott nélküle, fárasztó volt az utazás így. Pedig 3000 fölött milyen szép hangja volt úgy.
(ó\_!_/ó)
Qru
MODERÁTOR
Kár, egy kis plusz erőt én is elviselnék. A gyári 173/230-ra ígértek nekem kb 185/250-et. Kis motor turbó nélkül ennyit lehet kihozni belőle 95-ös benzinnel. 98-100-assal talán meglenne a 190 ló is.
A fogyasztáshoz: nem full átlagot mér hanem a szakaszátlagot mindig. Nézd meg, hogy ha sokat mész egyvégtében akkor egészen pontos lesz, ha sok rövid utat akkor meg sokat fog csalni. Mert te az egész megtett távra vetítve számolod tankoláskor ő meg csak a legutóbbi út átlagát méri. Ha 2 óránál többet áll a motor akkor újrakezdi az átlagszámolást az ECU.
Nálam ezért van 2 napi számláló (A és B) mert az egyik a szakaszátlagokat méri (A) a másik a nullázástó számítva a teljes megtett táv átlagát méri (B).
#nincsbennetarcsi
Petester
senior tag
Én is hasonlóra saccolok, mivel én ha tehetem csak 98-assal járok, hogy Jorus 272 mért értékével szemben, ami 95-ös benyával ért el (ugye?), a 98-assal tudhat talán 280 körül. Ami azért nem lenne rossz. Az, hogy nem gyári hátsó dobom van, nem hiszem, hogy sokat számít, a katalizátor nagyobbat folyt, meg a közép dob is gyári.
A BC mért fogyasztásom meg a hengerfej és wandler mókolós beavatkozás után változott, előtte szinte fixen 4 dl volt az eltérés a mért és a valós fogyasztás között. Miután visszakaptam, rendre 6-8 deciket ront. Ezért gondoltam arra, hogy talán a hiba üzenet halmozás miatt nem tud rendesen számolni, mivel több tényező együttes adatából számol, viszont ha a váltó mindig újra tanul, nem tud rendes adatot összedobni.
"Ha 2 óránál többet áll a motor akkor újrakezdi az átlagszámolást az ECU.
Nálam ezért van 2 napi számláló (A és B) mert az egyik a szakaszátlagokat méri (A) a másik a nullázástó számítva a teljes megtett táv átlagát méri (B)."
Ez nem a VAG esetében van így? A japók is így mérnek? Nekem a trip A és B esetében csak egy átlag van, mind a kettőt külön tudom nullázni, ezért szoktam csak az A-t tankoláskor kilőni, a B-t meg magára hagyom, így van egy hosszabb távra vetített átlagom is. Bár genya, mert a trip-et csak 10 ezer km-re számolja, utána nullázza. Pedig mikor megvettem, úgy terveztem, hogy a B lesz nekem a közös km számláló, de az autó nem így gondolta.
(ó\_!_/ó)
Qru
MODERÁTOR
Az enyém, így számol.
Hátsó dob egyedül nem számít csak hangban, egy komplett nagyobb átmérőjű rendszer + egy sport katival az már számít.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
dethroner
veterán
Az új Forester is egyszerűsítve lesz, 2,5 literes szívó benzines, fokozatmentes automata váltóval. Lehet választani, kell vagy nem
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
Qru
MODERÁTOR
Arról a motorról (FB25) elég jókat olvasni és elég a normális közlekedéshez.
#nincsbennetarcsi
CB
senior tag
Lesz egy e-boxer is.
40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
na, itthon az rx, fura egy jószág ez. de kényelmes, így elsőre, például a klímáját nem is érzem, mégis jó... a subaruról ez nem mondható el, sajnos. de még nagyon szokni kell a troli-hangot
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
Petester
senior tag
Gratula, sok baleset mentes km-t hozzá! Azért majd offban jöhetnek az élmény beszámolók, szerintem Qru nem haragszik mg érte.
Igen, nekem is fura az OBK klímája, eléggé huzatos, olcsóbb autók is tudnak jobb észrevehetetlenebb működést adni.
(ó\_!_/ó)
Petester
senior tag
És turbós benyás?
(ó\_!_/ó)
Qru
MODERÁTOR
Arra majd kíváncsi leszek.
Parci: Gratula! Képet!!!!!
#nincsbennetarcsi
lövök azt is holnap. hogy ne csak ekézzem a subit, bár ezt úgy is tudjátok, de: az úttartása, kanyarstabilitása a nyomába sem ér az outbacknek, ugyanúgy nyúlik le az útról, mint az x-trail. cserébe földúton rosszabb az x-trailnél, az tényleg olyan suv, hogy félig már terepjáró, ez nem.
szóval jóval ügyetlenebb kocsi, viszont a hibrid hajtás, hát, az odaver. és elsőre jóval kényelmesebb, ami végülis az egyik fő szempont volt.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
CB
senior tag
Ááááá! Sima szívó. FB25
Itt beszélnek róla.
A 10. percnél kezd érdekes lenni.
Igazából kb olyan lesz, mint a kifutó XV hibrid. Lesz a cvt váltónál egy elektromotor.
Ha minden igaz, 13,6 lóerőt, kb 65 Nm-ad hozzá, ha kell.
Viszont itthon zöld utat kaptam a kifutó forester megrendelésre.
Van is egy jó ajánlatom az AWD autótól.
Most, hogy ki kell adni ezt a tömérdek pénzt, elbizonytalanodtam.
40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
CB
senior tag
Jól gondolom, hogy az a videó végén egy kettőstömegű?
A cvt váltós subarukban van ilyen?
40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
na, azért jönnek a csontvázak a szekrényből, szegény csóri rx az utolsó bő egy évében (a 13-ból...) futotta a km-ei negyedét, kb. 45 ezret...........
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
Acheron
őstag
Garatula az új szerzeményhez!
Nagyon sok balesetmentes kilométered legyen vele! Az (off) élménybeszámolóra én is kíváncsi leszek
Az én olvasatomban nem nagy gond, ha rövid idő alatt ennyit futott, valószínűleg hosszú távú (vélhetően pálya) használat állhat mögötte, egyenletes tempó, kevés váltás.
A város jobban megviseli az autókat, igaz, a hibrid leginkább városi közlekedésben domborít.
[ Szerkesztve ]
hát nem tudom, nekem nem tetszik, hogy egy kocsi 12 év alatt megy 78e mérföldet, egyenletesen, aztán eladás előtt bő egy éven át 30 ezret. mindezt úgy, hogy vegyes gumikkal kaptam (elöl nyári, hátul téli), a számlákból meg nem látom a folyamatos törődést (attól még lehet, hogy volt).
de mindegy, német kocsi volt, melós lada, nem foglalkoztak vele. legyen rendben minden, és akkor többet engem sem érdekel.
apropó, kész az outback, rongyos 64e ft-ból talpra állt a xenon. valamikor felrakom a hirdetést most már, bár szülés körüli butuska hívásokhoz nincs sok türelmem már előre sem
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
Qru
MODERÁTOR
Jó kis MPi 2.0 motor. Az tartós lesz.
Honnan hozzák? Színe milyen lesz? Részleteket!!!
CVT: Eddig nem volt a Subaru cvt-ben DMF (Audinál pl igen), nem tudom, hogy a jövőben ez hogy lesz.
#nincsbennetarcsi
Qru
MODERÁTOR
Ezt láttad? Bár lehet csak nem elég friss a honlapjuk.
#nincsbennetarcsi
dethroner
veterán
Azta de nagy kedvezményt adnak, hogy nem szakad rájuk az ég
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
CB
senior tag
Igen, a hahun. De sajna nem eyesight-os verzió, így nem érdekelt.
Az AWD egyébként arányában ennél jobb árat adott az eyesigt verzióra.
Még rágjuk az ajánlatot, holnap hívom vissza Zsoltot.
40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
Qru
MODERÁTOR
Akkor már FL-es lesz a tiéd (ha megveszed).
#nincsbennetarcsi
CB
senior tag
Ammeg mi?
40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
Qru
MODERÁTOR
Face Lift rövidítése, értelemszerűen a PFL meg a PreFace Lift.
#nincsbennetarcsi
CB
senior tag
Ahhhh! Ez már tényleg jó. Extrával is tele van már.
Ezen kívúl tetszik nekem, hogy egyszerűen néz ki kívül-belül.
Egyedül a bőr üléseket mellőzném.
Sajna kipróbálni nem tudtam még, azért meghallgatnám mennyire jó a zajszigetelés, és a hifi hogy szól 6 hangszóróval.
Még erre is rákérdezek holnap.
40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
a képekkel még adós vagyok (alig bírtunk kereket cserélni rajta, berohadva csavarok stb.), viszont van egy beszédes adat: pilisborzasztó-szentendre-budakalász-pilisborzasztó átlagfogyi normálisan haladva (nem spóroltam, de nem is tapostam ezerrel) 8,9 l.
bocs
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
Qru
MODERÁTOR
A Hifi-töl nem fogsz hasra esni de nem rossz azert.
A bőrt én sem szeretem.
#nincsbennetarcsi
Petester
senior tag
Lehet ezért volt rajta különböző gumi, mert nem bírták leszedni mindet?
A 8,9 nekem is összejött már, sima autópályás üzemben is. Mindenhol úgy mentem, amennyivel lehetett. Itt meg nagypapás üzemben.
(ó\_!_/ó)
Qru
MODERÁTOR
Elég jó fogyi, pedig nem is SI-drive-os a tiéd.
#nincsbennetarcsi
Petester
senior tag
Azt a 8,47-et is csak egyszer sikerült, mert tényleg nem akartam sietni, de szerintem jó ideig nem lesz megint ilyen. Pláne, hogy a kisebbik kölök 2 óránál tovább nem nagyon van el bezárva és leszíjazva, az Érd-Szerencs táv meg elég hosszú, szóval...
Mondjuk az SI-Drive nem tudom mennyire marketing. Azzal, hogy több szintre teszik a teljesítményt, nem tudom mennyivel takarékosabb, hisz ugyan olyan haladáshoz kisebb teljesítmény szintnél nagyobb gázállással kompenzálsz. Nem? És ahogy Parci szavaiból kivettem eddig, neki se kisebb a fogyasztása mint nekem, bár a vezetési stílusát nem ismerem.
[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
Qru
MODERÁTOR
7,06 volt rekordom hazafelé Németországból. Kinti jó nyál és a sok a pályafelújítás miatt az Osztrákoknál több km-es 60-80-as szakaszok.
#nincsbennetarcsi
Petester
senior tag
Sőt, ha a sprint monitor adatait nézem, akkor az SI-d még többlet fogyasztást hozott. Bár a mintavétel darab száma elenyészőbb, mint a pre FL esetében.
Anzahl Kraftstoff min Ø max
29 Benzin 8,34 11,18 13,48
12 Benzin 9,40 11,35 14,74
(ó\_!_/ó)
Az SI-drive-ban van sporolos üzem, az kb. -10%. Joideje nem használom . Akkor szólj majd, ha városban csinálsz <9 litert az outbackkel
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
Petester
senior tag
"ha városban csinálsz <9 litert az outbackkel"
Azt soha, max ha busz mögé állok szélárnyékba, mint egyes bringások. A legjobb városim eddig 10,5 volt, ami nyáron jött össze, mikor kihaltak az utak, mert senki nem viszi a pulyáját iskolába, meg tengerparton lébecolnak.
(ó\_!_/ó)
Qru
MODERÁTOR
Akkor minidig sport állásban van?
Petester: Bőven jó, a városi fogyi nekem is 10,7-11,3 között van.
#nincsbennetarcsi
igen, rászoktam, mert úgy megy jól. az si-drive I mód úgy éri el a spórolást, hogy gázt adsz és nem történik semmi.
nekem amúgy mind az x-trail, mint az outback kb. 13 liter itt a környékünkön használva. az rx-ről még korai bármit mondani, ez csak egy első szám volt, majd meglátjuk több hónap után. meg úgy, hogy olaj is van a motorban (jürgen über alles, hihetetlen nekem, hogy ilyenekkel szórakoznak, mint olaj meg gumi)...
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
Qru
MODERÁTOR
G9-es Civic-ben volt ilyenhez "szerencsém", csak ott econ. mód a neve. Mondjuk én csak zombi módnak hívtam.
#nincsbennetarcsi
outsiders
aktív tag
Valamelyik TC erőmérőben volt egy dákó ECO móddal, valami 40 pacit elvett az amúgy sem népes ménesből, ez volt a spórolás
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
CB
senior tag
A Honda CR-V -ben volt econ mód. Próbálgattam sokat, de nem volt kevesebb a fogyasztás, autópályán 5-ből mindíg visszakapcsolt 4-be, mert nem bírta szuflával.
Viszont hallhatóan csendesebb volt az autó econ módban.
40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
Qru
MODERÁTOR
Csak a gazpedal erzekenyseget tompitja le, fix fordulaton nem csokken a fogyasztas tole.
Olyan mint egy tuningbox csak pont forditva mukodik.
#nincsbennetarcsi
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- -72% HP EliteBook 850 G7:i7 10610U,16GB RAM,512GB SSD,15.6" FHD,vil.MAGYAR numeri.bill.,Win 11 Pro
- 8 gen i3 as MP ProDesk 400 G5 MT(Hibás)
- Dell Latitude 5300, 13,3" FHD IPS Touch, I7-8665U 8x4,80 GHz, 8-32GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10,11, Új
- Eredeti - Apple USB-C kábellel és Magsafe 2 - minden típus - macbook töltő - garancia
- Macbook Pro 16" - 2020 gyártás, i9 és i7, 32/512GB, 4GB Radeon, touchbar, garancia, szürke