Subaru topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Lalikiraly:] MSI Cyborg 15 - Tényleg Kiborg.
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [Algieba:] Aurora borealis
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Petester
senior tag
Annyira nincs nagy tapasztalatom, itt már írtam egy választ. Sokat kérdezgettem utána, egy barátomnak próbáltam segíteni a döntésben.
2010/09-től volt váltás, ill. az Euro 5-ös motorok már a második generációsak és javítottak a csorbán, de ez után is előfordultak főtengely gondok, bár jóval jobb a megbízhatósági arány, mint az első generációban.
Az első generációs dízeleknél már 150e km után törik a főtengely, ezt leszámítva nem költségesebb életben tartani, mint a többi japán dízelt. A Toyota is és a Subaru a Denso befecskendezőket használja, amit nem olcsó cserélni. Egyszer láttam egy hirdetést 4 db új Denso befecskendezőfejről 500e Ft értékben...
Ha márkaszerviz által vezetett szervizkönyves, akkor van esélye a garanciás motorcserére, ha baj lenne, de ekkor is csak a fődarabot cserélik, a motort a régi perifériákkal öltöztetik fel.
(ó\_!_/ó)