Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Klub19111

    újonc

    Üdvözlet a fórumnak!

    Excelben van egy nyilvántartásunk, de most már sok probléma van vele, mert sokan jönnek-mennek, és akik vannak, azok se minden hónapban jönnek.
    Pláne most kitalálták, hogy havonta kell terembeosztást csinálni, azzal is többet kell foglalkozni.

    Próbáljuk excelben megoldani, de volt, aki szerint ehhez sql-es segítség kell.

    Feltöltöttem egy lebutított excel fájlt, csak a négy fontosabb táblázatot hagytam meg, az lenne a jó, ha valahogyan össze lehetne kapcsolni őket, hogy ne legyen névelírás és más gond.

    klub

    Előre is köszönök minden ötletet, hogyan lehetne megoldani.

    Csak Excelünk van, sql-ben valamilyen ingyenes programra lenne szükségünk.

Új hozzászólás Aktív témák