Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bul07

    nagyúr

    válasz bul07 #8602 üzenetére

    Jégkrém
    Mivel ígértem ha lezárult megírom

    Tehát az ominózus jégkrém Family Frost egyik kocsijából vettem
    -Október 4-én(hétfőn) írtam nekik emailt ahol csak leírtam hogy így nézett ki nem ettem meg kidobtam és arra kértem őket nézzenek utána, semmi követelőzés.
    -Október 6-én(szerdán) jött válasz, hogy valószínűleg a adagoló gép hibás beállítása miatt lehetett ilyen
    És hogy szeretnének kárpótolni egy prémium 850 ml jégkrémmel és az árát is visszaadják annak a jégkrémnek.
    Válaszba elküldtem a címemet
    - Ma Október 10-én(vasárnap) ép öcsémnél voltam a Újirázi búcsú után halom a jellegzetes zenét, na mondom akkor kocsiba és keressük meg hogy ne keljen otthon várni(mert éjszaka dolgoztam és már majd elalszok)
    Megtaláltam kérdeztem hogy jeleztek e felé valamit a "Kis Pista utca 200" címre
    Erre a hölgy hogy igen a jégkrém
    Megmutattam neki is a képeket hagy lássa, elnézést kért többször is de mondtam ő aztán tényleg nem tehet semmiről
    Visszaadta a 1500Ft-ot meg adott egy "FF extra" áfonya jégkrém-et

    Simán előfordulhat hogy adagológép botlott meg és így sikerült adagolnia

    Szerintem csillagos ötösre vizsgázott a Family Frost, ha minden cég így állna a panaszkezeléshez akkor egy szavunk se lehetne

    [ Szerkesztve ]

    ( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

Új hozzászólás Aktív témák