Hirdetés

2024. június 19., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#8851) Mágus2 válasza szabol85 (#8850) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Lefújtam matt feketére, az csak egy műanyag, nincs mit felújítani a színén.

(#8852) szabol85


szabol85
csendes tag

Csak kíváncsi vagyok hogy használna-e, mert nem drága egy olyan spray.

(#8853) rob210 válasza szabol85 (#8852) üzenetére


rob210
nagyúr

Röhögni fogsz, de a régi cipőkrémnél nem kell jobb.
Az autókozmetikákban is azt használják.

Renault power

(#8854) szabol85


szabol85
csendes tag

az fasza

(#8855) Atyus77 válasza lasanya13 (#8848) üzenetére


Atyus77
csendes tag

Üdv.

A jobb elejénél nekem is megvan ez a rángatós dolog . Pedig nekem újak a motortartó gumibakok és a belső féltengely-csuklók . A külső csuklók jó állapotúak és zsírral feltöltöttek .

Nekem ezer éve megvan ez a tulajdonsága ,..végülis már elfogadtam hogy ez ilyen ,, igyekszek finoman indulni
és akkor nem rángat be . :K

____________________________________

Most kezd bontani egy Favoritot valaki Balatonbogláron , ha érdekel valakit akkor itt az elérhetősége :
mad3@freemail.hu

Elég olcsón adja a cuccokat ...

SKODA FORMAN

(#8856) Mágus2 válasza Atyus77 (#8855) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Van ellensúly a jobb féltengelyen???

(#8857) Atyus77 válasza Mágus2 (#8856) üzenetére


Atyus77
csendes tag

:) ..Van. Cseréltem benne gumibetétet is . Gömbfejek is hibátlanok . Ráadásul a jobb oldalon a lengéscsillapító is új,..és a lengőkar szilent is cserélve lett. Ez a rángatás viszont változatlanul megmaradt..,de nem zavar.. :)

SKODA FORMAN

(#8858) Mágus2 válasza Atyus77 (#8857) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Cseréld ki a jobb és a bal külső féltengelycsuklót egymással.

(#8859) Atyus77


Atyus77
csendes tag

Ááá..,dehogy cserélem ! :N Már a tököm tele van azzal hogy állandóan cserélgetni kell valamit .
Ez ígymarad ,az biztos . :K
Már a futóműcsapágy zúgással is megtanultam együttélni . :K :D ...,persze ki fogom cserélni ,de most tartok egy kis szünetet. ((Már a szétesett olajnyomásmérő gombát meg sem merem említeni -ami kb.4-5 hete történt- ,mert rögtön nekemesnek az ittlévők :DDD ,..ráadásul még jogosan is! :K ))

SKODA FORMAN

(#8860) Mágus2 válasza Atyus77 (#8859) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

:W Pedig az olajgomba nem nagy kiadás, és a cserébe sem halt még bele senki. Viszont egy motorgenerál, vagy másik motor azért húzós, főleg ha nincs rá keret. :Y

(#8861) lasanya13


lasanya13
csendes tag

Nekem is újak a motortarto gumobakok.
Nekem ugy kezdődött hogy gurultam és fordultam be egy utcára gyengén adtam gázt és akkor kattant és azóta ilyen.

Még annyi hogy azauto alapjáraton puffog a kipufogónál és egyenetlenül jár, de menet közben kisimul és van erő is benne, de most télen meg eljezdett olyat csinálni higy traktor hangja van de nem tudom mitől nem mehet rendesen 2 henger.
Azt mondják gyujtás csinálhatja, cseréltem gyertyat meg elosztot kábeleket is teszteltem de semmi.
Ötlet?

(#8862) Marczi80 válasza Atyus77 (#8855) üzenetére


Marczi80
tag

Nekem pontosan ezt csinálta, amikor vízpumpát cseréltem, és a vízpumpa szilentje átszaladt. Ha lassan indulok semmi, de ha kicsit nagyobb gázzal indultam akkor kopogás hallatszott az elejéből.

In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?

(#8863) Mágus2 válasza Marczi80 (#8862) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Ey a VIKA szilent átka. :Y

(#8864) Marczi80 válasza Mágus2 (#8863) üzenetére


Marczi80
tag

Fenét. Elment a vízpumpám, túrtunk egyet. Elvittem szerelőhöz, aki beszerelte, és rajtahagyta a régi szilentet. Pár nap után elkezdett kopogni, úgyhogy visszavittem, és kicserélte a szilentet is. Azóta mint a sárkány...

De innentől kezdve meggyőződésem, hogy a nagyobb gáznál kopogás az vízpumpaszilent, aminek semmi köze a motortartó szilentekhez...

[ Szerkesztve ]

In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?

(#8865) Atyus77 válasza Marczi80 (#8864) üzenetére


Atyus77
csendes tag

Vízpumpaszilent ?? ...
Az micsoda ?

SKODA FORMAN

(#8866) szabol85


szabol85
csendes tag

Bocs, hogy a szavatokba vágok, de akkor a nem magasság állítós felicia ülés tutira jó? Csak mert úgy néz ki veszek egyet.

(#8867) Atyus77 válasza lasanya13 (#8861) üzenetére


Atyus77
csendes tag

Igen ,valószínű hogy gyújtás gond lesz . Kisfordulaton nem megy minden henger és a fel nem használt üza. a kipufogóban ég el ,,ettől durrog a kipufogónál.

SKODA FORMAN

(#8868) lasanya13 válasza Atyus77 (#8867) üzenetére


lasanya13
csendes tag

Köszi szépen és ott mi okozhatja a bajt? Mert gyertya volt cserélve mind az elosztó is a kábelek is jónak tűnnek.

(#8869) Mágus2 válasza szabol85 (#8866) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Tuti, nekem is feliciából vannnak az ülések. Mindeféle faragás nélkül bemegy. :K

(#8870) Atyus77 válasza lasanya13 (#8868) üzenetére


Atyus77
csendes tag

Gyújtás be van állítva ?
(Olajat nem eszi ?)

SKODA FORMAN

(#8871) lasanya13 válasza Atyus77 (#8870) üzenetére


lasanya13
csendes tag

Olajat nem hiszem h enné mert a kipuf füstön sem látszik és fogyni se nagyon fogy a
nivon.
A gyujtást még nem állítottam bem tudom hogy kell.

(#8872) lasanya13


lasanya13
csendes tag

Nem tudom hogy kell.

(#8873) szabol85 válasza Mágus2 (#8869) üzenetére


szabol85
csendes tag

Köszi.
Basszus, megint nem megy a hűtőventillátor. Bár ilyen időben menet közben nem nagy baj. Egyszer már cserélték egy bontottra mert a régit se bírták mozgásra bírni. Eddig semmi gond nem volt (kb fél év).

Jöttünk haza a haverral, aztán megnéztük, hogy bírja-e a szá.30-at. Bírta. Utánna 2Km normál tempó, megáll, kiszállunk dumálni, mikor visszaülök látom feljebb kúszott a mutató. Hazamentem, 90-el, közbe lehült, de otthon is eljátszottam ezt (hogy álló helybe jár) és nem indult be a venti.
Na most vegyek másikat?

(#8874) Marczi80 válasza szabol85 (#8873) üzenetére


Marczi80
tag

Ne. A hűtőventillátorról 2 kábel megy, egyik a földelés, másik meg a gombára megy. A gomba egy egyszerű termokapcsoló, bizonyos hőmérsékletnél zár. Azt a 2 kábelt kösd össze, adj rá gyújtást. Ha elindul, akkor nem a ventillátor a rossz, hanem a gomba. Ha nem indul el így sem, akkor még mindig nézd meg van-e rendes test, mert a legtöbb esetben azzal van a gond.

In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?

(#8875) Retro DJ válasza Mágus2 (#8869) üzenetére


Retro DJ
aktív tag

Látod, és nekem azóta sincs egy pár (szett) jó Felicia ülésem :(! :(

Retro

(#8876) Retro DJ válasza szabol85 (#8873) üzenetére


Retro DJ
aktív tag

Előbb megy tönkre a gomba mint a venti áll be. Bár nekem a venti is nyekergett, de megkentem, azóta hallgat.

Retro

(#8877) Retro DJ


Retro DJ
aktív tag

Talán még emlékeztek, mikor az autót megvettem akkor paráztam, hogy mi adja az a különös hangot?

Nos, nem tudom hogy írtam-e, de a hangot a hűtőventilátor adja. Menet közben az átfújó menetszél (és esetleg a normál szél is) olyan olyan fordulattal forgatta a ventilátort, hogy annak (kenetlen)csapágya besírt. Ez persze adott sebességnél adott szélviszonyok között jelentkezett, tehát nem mindig hozta rám a frászt.

Miután kicseréltem a hőgombát, és hallottam sírni a csapágyat és megkentem, ezután sosem hallottam többet a "hangot" :)

Vicces hiba...

Retro

(#8878) Retro DJ


Retro DJ
aktív tag

Érdekes videó, és még érdekesebb olaj tesztek:

Teszek!

Azért nagyon ne döbbenjetek meg! :O

Retro

(#8879) Mágus2 válasza Retro DJ (#8878) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Bedobhattad volna hamarabb is. :B Már megvettem a total olajat. :U

(#8880) Retro DJ válasza Mágus2 (#8879) üzenetére


Retro DJ
aktív tag

Sajnos most találtam rá én is!

Retro

(#8881) rob210 válasza Retro DJ (#8878) üzenetére


rob210
nagyúr

Nem végzett rosszul a xado:)

Renault power

(#8882) Retro DJ válasza Mágus2 (#8879) üzenetére


Retro DJ
aktív tag

Azért ne aggódj, mert elég szélsőséges a teszt... bár nagyon elgondolkodtató! (és a kendvenc Q8 márkám nincs is benne)

Retro

(#8883) Retro DJ válasza rob210 (#8881) üzenetére


Retro DJ
aktív tag

Nem, sőt jó néhány számunkra noném olaj sem rakódott le, égett ki.

Retro

(#8884) lasanya13


lasanya13
csendes tag

Milyen olajat ajánlotok?
Leakarom cserélni az egészet 10W40 re.

(#8885) boken


boken
senior tag

Sziasztok,ismét itt:)
Szétszedtem a kilométer órát mert nem pörög,a műanyag ami forog teljesen le van kopva,mindenhol csak komplett kilométer órát árulnak,ez csak egyben cserélhető?

Tanulj, tinó, ökör lesz belőled!

(#8886) rob210 válasza boken (#8885) üzenetére


rob210
nagyúr

Uram 5 mp-alatt megtaláltam:)
Ez kell neked.

Renault power

(#8887) boken válasza rob210 (#8886) üzenetére


boken
senior tag

Köszönöm,ezt az oldalt már én is mentettem,sőt ezt is megtaláltam de nem voltam biztos benne hogy ez a nekem való :)
Akkor még annyi kérdésem lenne hogy jól tippelem ugye hogy ez való a 90-es faviba
?kilincs :R :R :R

Tanulj, tinó, ökör lesz belőled!

(#8888) Retro DJ válasza lasanya13 (#8884) üzenetére


Retro DJ
aktív tag

Én Q8 Excel 5w-40es olajat használok. Mivel viszonylag jó állapotban van a motor, ezért nem csipegeti, és nagyon szép a hangja tőle.

Webshopon keresztül kb 7500 Ft a 4 liter (Debrecenben csak benzinkúton láttam 8xxx Ft körül). Elsőre soknak tűnik, de nekem bizonyított.

Retro

(#8889) rob210 válasza boken (#8887) üzenetére


rob210
nagyúr

Igen ez kell, de vegyél többet mert ezt 6 havonta cserélni kell:D

Renault power

(#8890) boken válasza rob210 (#8889) üzenetére


boken
senior tag

Köszönöm,megrendelek belőle párat,a kilométerórán most látom hogy javítva volt 97-ben,meg kell nézzem jobban mert belül van elkopva amibe a spirál belemegy.

Tanulj, tinó, ökör lesz belőled!

(#8891) Atyus77


Atyus77
csendes tag

http://www.keptelenseg.hu/kozlekedes/skoda-smart-1-4539

SKODA FORMAN

(#8892) gabzjee válasza boken (#8887) üzenetére


gabzjee
csendes tag

Ha a km óra mutatója sem pörög, akkor a spirál előtt megnézném a váltónál a km óra meghajtóját. Nálam az szállt el...:)

(#8893) boken válasza gabzjee (#8892) üzenetére


boken
senior tag

Az órában ahol a spirál csatlakozik az a hüvelyszerű belseje van elkopva.
Anyóst kérdeztem a 97-es javításról és kiderült hogy a volt élettársa 0-ra törte az elejét,mint kiderült az első futómű valamilyen wolksvagen-é,a biztitábla sem az eredeti.

Tanulj, tinó, ökör lesz belőled!

(#8894) lasanya13 válasza Retro DJ (#8888) üzenetére


lasanya13
csendes tag

Köszi de nem baj h 5W nem 10W? Azt mondják hogy az 5W az fabiaba kell a hidraulikus szelephézag állítás miatt.

(#8895) Retro DJ válasza lasanya13 (#8894) üzenetére


Retro DJ
aktív tag

Aki megengedheti maganak, es vesz egy 5W-s olajat artani nem art. Ha azt tapasztalnad, hogy jobban csipegeti mint a 10w akkor legfeljebb vissza kell allni.

Egyebkent ha nagyon sokat futott a motor akkor hidegen csipegetheti, mert a meleg oldali viszkozitasa (40) ugyan az mint a tobbi olaje.
A Fabiak tobbsegebe 10w-s olajat locsolnak.

Retro

(#8896) Mágus2 válasza Retro DJ (#8895) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Én 5w 40-et használok. 2 csere között 0,5-1 litert kér. Sokkal finomabban indul télen.

(#8897) Retro DJ válasza Mágus2 (#8896) üzenetére


Retro DJ
aktív tag

Nem dicsekedni akarok, de az elmúlt ~2300 km alatt nem mozdult az olajszint. Persze a Te motorod, már megjárta a világ körül... Ez még csak "hatvanat"... :)

Azzal pedig teljesen egyet kell értsek, a minek is nagyon jól indul!

[ Szerkesztve ]

Retro

(#8898) szabol85


szabol85
csendes tag

Köszönöm a tanácsokat. Bocsánat, csak mostanában nem volt időm válaszolni. A termokapcsoló az a termosztát akar lenni nem? Még egyéves sincs...

(#8899) gabzjee válasza szabol85 (#8898) üzenetére


gabzjee
csendes tag

Nem! A Termokapcsoló(hőgomba) a hűtőben van. A termosztátot pedig a szívócsonk mellett találod a termosztát házban. Onnan ismered meg, hogy van egy nagy átmérőjű cső rajta ami a hűtőhöz vezet, illetve egy kisebb átmérőjű ami a kiegyenlítő tartályhoz.

[ Szerkesztve ]

(#8900) gabzjee


gabzjee
csendes tag

[L:/dl/upc/2013-02/10/424553_ardjv8gd7ovulamc_14199_3.jpg](IMG:/dl/upc/2013-02/10/424553_ardjv8gd7ovulamc_14199_3.thumb.jpg)(/IMG)[/L]

Itt a hőgomba

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.