Hirdetés

2024. június 2., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#8501) Atyus77 válasza gs20 (#8487) üzenetére


Atyus77
csendes tag

Ha nincs bekapcsolva fogyasztó akkor mennyi a töltésed ?
(A töltéskezdete 1000 f/percnél kezdődik)

SKODA FORMAN

(#8502) Atuska75 válasza Atyus77 (#8500) üzenetére


Atuska75
tag

Nem, az üzemanyagszintet a tűszelep szabályozza. Azzal az állítod hogy az úszóházból mennyi benya menjen ki.

Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!

(#8503) Atyus77 válasza Atyus77 (#8499) üzenetére


Atyus77
csendes tag

Elektromos csap = üresjárati mágnesszelep :K

SKODA FORMAN

(#8504) Atyus77 válasza Atuska75 (#8502) üzenetére


Atyus77
csendes tag

Ezzel tisztában vagyok. Viszont általában a magasabb benzinszint azt eredményezi hogy a motor könnyeben tudja kiszívni a benzint ,...és ezáltal kevésbé kell kitekerni a csavart .
Mondom ezt úgy hogy nemismerem ennek a karburátornak a működését .

SKODA FORMAN

(#8505) darius válasza gs20 (#8487) üzenetére


darius
tag

Gégecső helyén van? Ha lecsúszott, lyukas vagy esetleg hiányzik, könnyen megnőhet hidegben a fogyasztás.

(#8506) KisCobiii válasza Atyus77 (#8499) üzenetére


KisCobiii
aktív tag

Szia

Az alapjárati mágnesszelep az szépen működik (vagyis kattan ahogy kell), holnap reggel a fúvokákat megnézem és kipucolom, valamint a benzinszűrőt és a gyetyákat is megnézem és reménykedem. :)

"nincs olyan hogy lehetetlen, csak tehetetlen.."

(#8507) gs20 válasza Atyus77 (#8501) üzenetére


gs20
tag

Nyáron bőven jó a 850es alapjárat, lámpa és egyebek nélkül 13 körül tölt már ott is, de mivel csillaggarázsban alszik az autó, ilyenkor télen megy lámpa, ülésfűtés, ablakfűtés, fűtőmotor így kell neki 1100 hogy ne szívja városban az akksit. (Tavaly szoptam meg ugyanígy, bevásárlós nap a leírt fogyasztók használatával, de alacsony alapjárattal. Mire az ötödik bolthoz odaértünk úgy leszívta az akksit hogy nem indult el. Na azóta van voltmérőm, meg azóta állítom magasabbra télire)

Darius: sajnos a gégecső is a helyén van.

Egyébként néztem a szívőcsőben lévő termosztát működését az ősszel, akkor rendben volt, most hidegben teljesen a kipuff felől szívó állásban van. Mivel a cigiről leszoktam, így öngyújtóm nem volt hogy megmelegítsem...

E=MZ²

(#8508) Atyus77 válasza gs20 (#8507) üzenetére


Atyus77
csendes tag

Aha ,értem.
Hát ahoz hogy így ahogy mondod leszívja az aksit ,kurva sokat kell alapjáraton járatni szerintem ,..főleg ha az aksi is jó bőrben van. ( De elhiszem hogy így van. :K ..)
Szerencsére még töltésproblémám nem volt . Egyszer rámértem kíváncsiságból és 14 V körül volt terhelve is. :K

SKODA FORMAN

(#8509) KisCobiii


KisCobiii
aktív tag

Favi-nak ha felgyúllad a benzin tartalék lámpa, akkor hány liter van még a tankba?

Csak kíváncsi vagyok, hogy a piros vonal tetjétől, hány liter kell a fél tankhoz. :)

"nincs olyan hogy lehetetlen, csak tehetetlen.."

(#8510) rob210 válasza gs20 (#8507) üzenetére


rob210
nagyúr

neked valami baj van a generátoroddal.
Ha beülsz a faviba beindítod és utána nyomsz egy kb 1500-2000es fordulatú gázfröccsöt még indítás után akkor el kezd tölteni addig nem, meg ne kérdezd miért de ezt szinte minden favorit tulajnak tudnia kell.
Szóval véleményem szerint a fogyasztásodat elrontani egy rossz generátor vagy hibás használat miatt nem érdemes.
Annak a kocsinak magas az 1000es alapjárat télen is, így ne csodálkozz a horror fogyasztáson.
Inkább a generátort kéne kicserélni felújíttatni, vagy megnézni mi a nyűg vele.
szvsz a 13v-is kevés.

Renault power

(#8511) gs20 válasza rob210 (#8510) üzenetére


gs20
tag

Indítás után persze nem tölt míg nem gerjedt fel :)
Nem az emelt alapjárat miatt eszik sokat, már tavaly is feltekertem, akkor messze nem evett ennyit.
A generátornak nincs baja, simán tudja amit tudnia kell:
850-nél épp csak tölt,
1000-1100-nál már ellátja az összes működőfogyasztót (világítás kb 140W+ablakfűtés mondjuk 50W+befúvó 50W + ülésfűtés 80W=320W, 13.5 V körüli fesz)
1200-tól bármennyi fogyasztóval 14.4en tölt.
Ez így normális :K

A túlfogyasztás oka a valami miatt vélhetően dús keverék volt, a sötétbarna gyertyák legalábbis erről árulkodtak.
Holnap 200km-es út lesz, majd kiderül mit mutat.

E=MZ²

(#8512) rob210 válasza gs20 (#8511) üzenetére


rob210
nagyúr

Hát nem tudom nekem az az alapjárat akkor is soknak tűnik.
Ami túl magas fogyasztást tud még okozni az a szivató lenne, de azt írtad szépen kapcsol.
Az AC de azt is kizártad, így nem tudom, sok minden más már nem tudja befolyásolni, még a levegőszűrő lehet de nem hiszem, hogy ennyire el lenne koszolódva.
A keréknyomás meg ennyire nem dobhatja meg.
:F :F
agyalok még rajta.

Renault power

(#8513) gs20 válasza rob210 (#8512) üzenetére


gs20
tag

Valami miatt a gyertyák feketék voltak. Az lhetett a hiba oka, és az nem az alapjárat.
Tavaly 8ból simán kijött télen.

Azért sem az alapjárat a ludas, mert a végén direkt mértem a fogyit hazaúton, hogy teletankoltam, hazajöttem 100km-t, és akkor is 11.7 jött ki. És egy ilyen hosszú úton nem ment a 1.5 óra alatt 2 percet sem alapjáraton.

A konkrét okot én sem tudom, mivel rendszeresen karban van tartva az autó, szóval elvileg minden rendben van vele, de meglátom a tegnapi után helyrejött-e (remélem igen)

E=MZ²

(#8514) rob210 válasza gs20 (#8513) üzenetére


rob210
nagyúr

A kormos fekete gyertya túl sok benzinre utal.
Ha meg beégett fekete a gyertya az meg több okból is lehet.
Ha a kormos verziót veszem alapul akkor csak dől bele a benzin.
A kipufogóhoz ha odateszel egy rongyot és megszagolod milyen szaga van?

Szép egyenletes a motor járása?

Az emelt alapjárat miatt viszont ha fordulaton van a kocsi akkor is többet fogyaszt ha hiszed ha nem.
Mert a fojtószelep máshogy áll jobban nyitva van.
Így folyamatosan több üzemanyagot kap.
Legjobb ismereteim szerint.
Nálam a központi injektoron ami egy elektromos karburátor legalábbis így van.
3 napig olvastam a szakirodalmakat, mert volt egy kis problémám nekem is a befecskendezéssel.

Renault power

(#8515) Atyus77 válasza rob210 (#8514) üzenetére


Atyus77
csendes tag

"Az emelt alapjárat miatt viszont ha fordulaton van a kocsi akkor is többet fogyaszt ha hiszed ha nem."

:N

Üdv. urak.

SKODA FORMAN

(#8516) KisCobiii


KisCobiii
aktív tag

Hát ezt nem értem :U

Lementem ma a kocsihoz egy ismerősömmel és pöcc röff indult semmi alapjárat ingadozás és fordulaton is szépen járt... Vajon a karbi télleg tiszta lett vagy csak leült a kosz? vagy más volt?

Most NAGY miértek vannak bennem. :K ,de amíg nem muszály nem szeretném szétszedni ilyen hidegbe. :D

"nincs olyan hogy lehetetlen, csak tehetetlen.."

(#8517) rob210 válasza KisCobiii (#8516) üzenetére


rob210
nagyúr

Hidd el, hogy az valami kosz amit felszippantott.
Most leülepedett de ha mész vele kicsit meghintáztatod a kocsit kanyar fék gáz megint elő fog jönni.
Ezt amíg ki nem takarítod, tök random jelleggel fog előjönni a hiba, mindig ahogy épp felkapja a koszt.

Renault power

(#8518) KisCobiii válasza rob210 (#8517) üzenetére


KisCobiii
aktív tag

Mindjárt megyek is vele egy kicsit csak a környéken felszerelkezve szerszámokkal azt kipróbálom. :)

A hideg ellenére hál isten szép napos idő van. :K

"nincs olyan hogy lehetetlen, csak tehetetlen.."

(#8519) Mágus2 válasza KisCobiii (#8516) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Előbb-utóbb úgy is előjön. A csövek szoktak foszlani, és a pici gumi darabkák ha bekerülnek a karbiba, akkor elég érdekes hibákat tudnak produkálni. ;)

(#8520) KisCobiii válasza Mágus2 (#8519) üzenetére


KisCobiii
aktív tag

Itt most szerintem a hiba forrása a bontott benzinpumpa lesz, amit azért tettünk be a kocsiba az összeszereléskor, mert azon volt kézi pumpa és szerintem mivel nem volt időnk megpucolni, így abból jöhetett valami retek. A benzincsöveket, szűrőt, karbin a poharat is kicseréltem csak azt a bengapumpát nem számoltam bele, hogy kényszerüségből rá kell tenni és nemtudom megpucolni. :)

"nincs olyan hogy lehetetlen, csak tehetetlen.."

(#8521) rob210 válasza KisCobiii (#8520) üzenetére


rob210
nagyúr

Valószínűleg igazad lesz és az lőtte tele a rendszert.
A szűrőnél semmi nem látszik?
Mert annak nem lett volna szabad átereszteni a koszt.
Illetve az is lehet, hogy az tömődött el, nem?

Renault power

(#8522) KisCobiii válasza rob210 (#8521) üzenetére


KisCobiii
aktív tag

A szűrőt le is fogom fotózni, de patyolat tiszta és amint írtam, reggel pöcc röff indult a kocsi és szépen szívató aho kell stb... :U

"nincs olyan hogy lehetetlen, csak tehetetlen.."

(#8523) Mágus2 válasza KisCobiii (#8522) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Szedd szét a pumpát, és dobd ki belőle a homokozót. Érdemes egy membránt is cserélni. A gyári csere intervallum 50 000 km. ;)

(#8524) KisCobiii válasza Mágus2 (#8523) üzenetére


KisCobiii
aktív tag

Membrán van itthon egy zsír új, még kaptam sok más cuccal együtt, de valószínűsítem hogy az lesz :K

"nincs olyan hogy lehetetlen, csak tehetetlen.."

(#8525) Retro DJ


Retro DJ
aktív tag

Ma szerelgettem egy kicsit, mert ugye várt még rám a beletört a termosztát ház csavar :(...

Kiinduló állapot:

Hát olyan amilyen, minden esetre majd 500 km kibírt és ennyi volt most a lényeg.

Aztán megláthatjuk milyen volt a csonk. Megpróbáltam megmelegíteni egy kicsit és egy nútot vágva bele kihajtani... de kudarcot vallottam:

Ezek után egy vékony fúróval megpróbáltam átfúrni a csavar közepét:

Aztán egy gépi menetfúróval próbáltam helyreállítani a menetet:

Ez sem lett százas, mert eléggé izeg mozog a behajtott csavar... :(

Ezek után maradt Mágus javaslata, bár valamennyire tartott a talp saját menete is (sőt stabilan meg tudtam húzni a csavart), de azért egy anyával kontráztam, biztos ami fix. Ja és a csavarokat cseréltem belső kulcsnyílásúra, ilyen volt itthon:

Aztán légtelenítés közben, néhány szóban értekeztem a levegőszűrőben lévő termoelem működéséről. Itt a termosztát szó, erre az elemre vonatkozik:
Videó a téli-nyári üzemmód különbségéről.
Egyébként ez nem hiteles, mert nyáron sokkal nagyobb keresztmetszeten szívja a levegőt. Téli állásban a kipufogón lévő zegzug (ahol beszívja és felmelegszik a levegő), és a téli torok "keresztmetszete" is kisebb. Tehát a videón bemutatott különbség még radikálisabb (szerintem).

[ Szerkesztve ]

Retro

(#8526) Atyus77 válasza Retro DJ (#8525) üzenetére


Atyus77
csendes tag

Fuj !..Sufnituning !

:D
Amúgy jó lett . :K

((Kifúrás után nem lehetett valamivel kivadászni a csavar megmaradt menetét ? ..és csak azután csinálni egy fazonigazítást a menetfúróval ?..persze nem fúrógéppel... (én így szoktam)...))

SKODA FORMAN

(#8527) Retro DJ válasza Atyus77 (#8526) üzenetére


Retro DJ
aktív tag

Nem volt kedvem bohockodni kezi menetfuroval, meg a vastagabbik furat keszitesekor elment a furat a puhabb anyag iranyaba, igy mindegy volt mivel igazitok... Ahogy irtam, az anya csak biztonsagi intezkedes, szeretem a dolgokat bombabiztosan megoldani.

[ Szerkesztve ]

Retro

(#8528) Atyus77 válasza Retro DJ (#8527) üzenetére


Atyus77
csendes tag

Jó-jó..,tudom hogy a helyzet adja a megoldást.. :K

SKODA FORMAN

(#8529) müszerész válasza KisCobiii (#8524) üzenetére


müszerész
csendes tag

ROB210-nek igaza van, a karbit érdemes kipucolni, mert hidegen valószínűleg a szivató miatt van alapjárat.

(#8530) KisCobiii válasza müszerész (#8529) üzenetére


KisCobiii
aktív tag

Valószínüleg ma ránézek és kipucolom. Megkeresem azt a kis idegesítő koszdarabkát :D

"nincs olyan hogy lehetetlen, csak tehetetlen.."

(#8531) 30z.Samu


30z.Samu
félisten

Sziasztok! Először is Boldog Újévet minden Skodás társnak! Másodszor: BEINDUUUUUUULT! :C :C :C :C Még egy kis simítás rajta és készen lesz! Bátyám nagyon unatkozott, aztán valamit csinált vele, de nem árulta el mit. A hézagot kell beállítani 0,7-re vagy 8-ra. A gázpedál akadozik egy picit, meg a szívatót kell "bezsírozni". De nagyon örültem neki, mert majdnem egész héten 12-14 óráztam és ez fogadott vasárnap este. Ma meg be is indítottam kicsit, had járjon. Akkor mondta bátyám, hogy a gázt meg a szívatót át kell nézni..meg majd az egészet át akarom nézetni, mert csak állt egy évig. Örülök, mint majom a farkának. :K

Sic Parvis Magna

(#8532) rob210


rob210
nagyúr

Kívánom, hogy mindenkinek sikerüljön ilyen remek asztalról felemelnie poharát az Új Évi Koccintáshoz

Renault power

(#8533) Retro DJ válasza 30z.Samu (#8531) üzenetére


Retro DJ
aktív tag

Jó pofa, hogy nem árulta el... :(

Remélem valamelyik szaktárs tényleg elmegy hozzád és segít neked!

Retro

(#8534) rob210 válasza Retro DJ (#8533) üzenetére


rob210
nagyúr

Most már akár jöhet ő is:)

Egyébként 2.-án kint leszek Kistarcsán.
:R

Renault power

(#8535) 30z.Samu válasza Retro DJ (#8533) üzenetére


30z.Samu
félisten

Szépen lassan készen lesz már. :K Amúgy dög fáradt voltam, szóval ha ma nagyon nyaggatom, úgy is elmondja mit csinált. ;] De én már annak is örültem, hogy egyáltalán beindul.

[ Szerkesztve ]

Sic Parvis Magna

(#8536) Retro DJ válasza rob210 (#8534) üzenetére


Retro DJ
aktív tag

Boldog Új Évet kívánok minden fórumos Favókás (és Skodálatos) társamnak!

Retro

(#8537) rob210 válasza Retro DJ (#8536) üzenetére


rob210
nagyúr

:R

Renault power

(#8538) vecsepapa


vecsepapa
csendes tag

Széles utat, teli tankot és hibáktól mentes boldog új évet kívánok mindenkinek!

"1.3, 8 szelep, 62 ló+1 marha :D"

(#8539) boken válasza rob210 (#8537) üzenetére


boken
senior tag

B.U.É.K MINDENKINEK!!!!!!!!!!
B.U.É.K!

[ Szerkesztve ]

Tanulj, tinó, ökör lesz belőled!

(#8540) Mágus2


Mágus2
Közösségépítő

(#8541) Atuska75


Atuska75
tag

Elsején, mikor kialszanak a fények,
a detoxban akkor kezdődik az élet,
komás tekintetek, a fejek kékek,
kívánok most nektek Boldog új évet!

Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!

(#8542) Retro DJ válasza Mágus2 (#8540) üzenetére


Retro DJ
aktív tag

Koszi a videot! Jo kis gep volt a filmen!

Retro

(#8543) Atuska75


Atuska75
tag

Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!

(#8544) 30z.Samu válasza Retro DJ (#8536) üzenetére


30z.Samu
félisten

Bukócső és pályagumi,
Angyalkákon tangabugyi
Fék, B3, szemben árok
Boldog Új Évet Kívánok!

Sic Parvis Magna

(#8545) Atyus77 válasza 30z.Samu (#8544) üzenetére


Atyus77
csendes tag

Üdv. urak .

B.Ú.É.K.

(Mindenki otthon szórakozik ?)

SKODA FORMAN

(#8546) Atuska75 válasza Atuska75 (#8543) üzenetére


Atuska75
tag

Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!

(#8547) Retro DJ


Retro DJ
aktív tag

Sracok, lattatok mar ezt a tesztet?

http://youtu.be/SXAIrcuAz_4

Retro

(#8548) Atyus77 válasza Retro DJ (#8547) üzenetére


Atyus77
csendes tag

Korrekt az ismertetés . Az ülés az tényleg egy nagy derékgyilkos !..hosszabb úton kurva szar.

SKODA FORMAN

(#8549) Atuska75 válasza Retro DJ (#8547) üzenetére


Atuska75
tag

Jaja, mikor megvettem körülnéztem a neten hogy, milyen anyag van fenn. Jó kis "film" lenne csak nagyon lehúzza a Favit. Jó mondjuk ma megállná a helyét, de a '90-es évek elején ez nagyon lehúzós volt. Nyaltak az oroszoknak a Szamara miatt, pedig mekkora egy hulladék az. És azt se értem miért kellett nyalni mikor már nem is voltak itt pffff. :Y

Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!

(#8550) Atuska75 válasza Atyus77 (#8548) üzenetére


Atuska75
tag

Nekem a derekam nem szokott panaszkodni, de a seggem az keményen egy jó 2 órás túra után (odavág rendesen)

Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.