Ha nincs bekapcsolva fogyasztó akkor mennyi a töltésed ?
(A töltéskezdete 1000 f/percnél kezdődik)
SKODA FORMAN
Ha nincs bekapcsolva fogyasztó akkor mennyi a töltésed ?
(A töltéskezdete 1000 f/percnél kezdődik)
SKODA FORMAN
Nem, az üzemanyagszintet a tűszelep szabályozza. Azzal az állítod hogy az úszóházból mennyi benya menjen ki.
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
Elektromos csap = üresjárati mágnesszelep
SKODA FORMAN
Ezzel tisztában vagyok. Viszont általában a magasabb benzinszint azt eredményezi hogy a motor könnyeben tudja kiszívni a benzint ,...és ezáltal kevésbé kell kitekerni a csavart .
Mondom ezt úgy hogy nemismerem ennek a karburátornak a működését .
SKODA FORMAN
Gégecső helyén van? Ha lecsúszott, lyukas vagy esetleg hiányzik, könnyen megnőhet hidegben a fogyasztás.
Szia
Az alapjárati mágnesszelep az szépen működik (vagyis kattan ahogy kell), holnap reggel a fúvokákat megnézem és kipucolom, valamint a benzinszűrőt és a gyetyákat is megnézem és reménykedem.
"nincs olyan hogy lehetetlen, csak tehetetlen.."
Nyáron bőven jó a 850es alapjárat, lámpa és egyebek nélkül 13 körül tölt már ott is, de mivel csillaggarázsban alszik az autó, ilyenkor télen megy lámpa, ülésfűtés, ablakfűtés, fűtőmotor így kell neki 1100 hogy ne szívja városban az akksit. (Tavaly szoptam meg ugyanígy, bevásárlós nap a leírt fogyasztók használatával, de alacsony alapjárattal. Mire az ötödik bolthoz odaértünk úgy leszívta az akksit hogy nem indult el. Na azóta van voltmérőm, meg azóta állítom magasabbra télire)
Darius: sajnos a gégecső is a helyén van.
Egyébként néztem a szívőcsőben lévő termosztát működését az ősszel, akkor rendben volt, most hidegben teljesen a kipuff felől szívó állásban van. Mivel a cigiről leszoktam, így öngyújtóm nem volt hogy megmelegítsem...
E=MZ²
Aha ,értem.
Hát ahoz hogy így ahogy mondod leszívja az aksit ,kurva sokat kell alapjáraton járatni szerintem ,..főleg ha az aksi is jó bőrben van. ( De elhiszem hogy így van. ..)
Szerencsére még töltésproblémám nem volt . Egyszer rámértem kíváncsiságból és 14 V körül volt terhelve is.
SKODA FORMAN
Favi-nak ha felgyúllad a benzin tartalék lámpa, akkor hány liter van még a tankba?
Csak kíváncsi vagyok, hogy a piros vonal tetjétől, hány liter kell a fél tankhoz.
"nincs olyan hogy lehetetlen, csak tehetetlen.."
neked valami baj van a generátoroddal.
Ha beülsz a faviba beindítod és utána nyomsz egy kb 1500-2000es fordulatú gázfröccsöt még indítás után akkor el kezd tölteni addig nem, meg ne kérdezd miért de ezt szinte minden favorit tulajnak tudnia kell.
Szóval véleményem szerint a fogyasztásodat elrontani egy rossz generátor vagy hibás használat miatt nem érdemes.
Annak a kocsinak magas az 1000es alapjárat télen is, így ne csodálkozz a horror fogyasztáson.
Inkább a generátort kéne kicserélni felújíttatni, vagy megnézni mi a nyűg vele.
szvsz a 13v-is kevés.
Renault power
Indítás után persze nem tölt míg nem gerjedt fel
Nem az emelt alapjárat miatt eszik sokat, már tavaly is feltekertem, akkor messze nem evett ennyit.
A generátornak nincs baja, simán tudja amit tudnia kell:
850-nél épp csak tölt,
1000-1100-nál már ellátja az összes működőfogyasztót (világítás kb 140W+ablakfűtés mondjuk 50W+befúvó 50W + ülésfűtés 80W=320W, 13.5 V körüli fesz)
1200-tól bármennyi fogyasztóval 14.4en tölt.
Ez így normális
A túlfogyasztás oka a valami miatt vélhetően dús keverék volt, a sötétbarna gyertyák legalábbis erről árulkodtak.
Holnap 200km-es út lesz, majd kiderül mit mutat.
E=MZ²
Hát nem tudom nekem az az alapjárat akkor is soknak tűnik.
Ami túl magas fogyasztást tud még okozni az a szivató lenne, de azt írtad szépen kapcsol.
Az AC de azt is kizártad, így nem tudom, sok minden más már nem tudja befolyásolni, még a levegőszűrő lehet de nem hiszem, hogy ennyire el lenne koszolódva.
A keréknyomás meg ennyire nem dobhatja meg.
agyalok még rajta.
Renault power
Valami miatt a gyertyák feketék voltak. Az lhetett a hiba oka, és az nem az alapjárat.
Tavaly 8ból simán kijött télen.
Azért sem az alapjárat a ludas, mert a végén direkt mértem a fogyit hazaúton, hogy teletankoltam, hazajöttem 100km-t, és akkor is 11.7 jött ki. És egy ilyen hosszú úton nem ment a 1.5 óra alatt 2 percet sem alapjáraton.
A konkrét okot én sem tudom, mivel rendszeresen karban van tartva az autó, szóval elvileg minden rendben van vele, de meglátom a tegnapi után helyrejött-e (remélem igen)
E=MZ²
A kormos fekete gyertya túl sok benzinre utal.
Ha meg beégett fekete a gyertya az meg több okból is lehet.
Ha a kormos verziót veszem alapul akkor csak dől bele a benzin.
A kipufogóhoz ha odateszel egy rongyot és megszagolod milyen szaga van?
Szép egyenletes a motor járása?
Az emelt alapjárat miatt viszont ha fordulaton van a kocsi akkor is többet fogyaszt ha hiszed ha nem.
Mert a fojtószelep máshogy áll jobban nyitva van.
Így folyamatosan több üzemanyagot kap.
Legjobb ismereteim szerint.
Nálam a központi injektoron ami egy elektromos karburátor legalábbis így van.
3 napig olvastam a szakirodalmakat, mert volt egy kis problémám nekem is a befecskendezéssel.
Renault power
"Az emelt alapjárat miatt viszont ha fordulaton van a kocsi akkor is többet fogyaszt ha hiszed ha nem."
Üdv. urak.
SKODA FORMAN
Hát ezt nem értem
Lementem ma a kocsihoz egy ismerősömmel és pöcc röff indult semmi alapjárat ingadozás és fordulaton is szépen járt... Vajon a karbi télleg tiszta lett vagy csak leült a kosz? vagy más volt?
Most NAGY miértek vannak bennem. ,de amíg nem muszály nem szeretném szétszedni ilyen hidegbe.
"nincs olyan hogy lehetetlen, csak tehetetlen.."
Hidd el, hogy az valami kosz amit felszippantott.
Most leülepedett de ha mész vele kicsit meghintáztatod a kocsit kanyar fék gáz megint elő fog jönni.
Ezt amíg ki nem takarítod, tök random jelleggel fog előjönni a hiba, mindig ahogy épp felkapja a koszt.
Renault power
Mindjárt megyek is vele egy kicsit csak a környéken felszerelkezve szerszámokkal azt kipróbálom.
A hideg ellenére hál isten szép napos idő van.
"nincs olyan hogy lehetetlen, csak tehetetlen.."
Előbb-utóbb úgy is előjön. A csövek szoktak foszlani, és a pici gumi darabkák ha bekerülnek a karbiba, akkor elég érdekes hibákat tudnak produkálni.
Itt most szerintem a hiba forrása a bontott benzinpumpa lesz, amit azért tettünk be a kocsiba az összeszereléskor, mert azon volt kézi pumpa és szerintem mivel nem volt időnk megpucolni, így abból jöhetett valami retek. A benzincsöveket, szűrőt, karbin a poharat is kicseréltem csak azt a bengapumpát nem számoltam bele, hogy kényszerüségből rá kell tenni és nemtudom megpucolni.
"nincs olyan hogy lehetetlen, csak tehetetlen.."
Valószínűleg igazad lesz és az lőtte tele a rendszert.
A szűrőnél semmi nem látszik?
Mert annak nem lett volna szabad átereszteni a koszt.
Illetve az is lehet, hogy az tömődött el, nem?
Renault power
A szűrőt le is fogom fotózni, de patyolat tiszta és amint írtam, reggel pöcc röff indult a kocsi és szépen szívató aho kell stb...
"nincs olyan hogy lehetetlen, csak tehetetlen.."
Szedd szét a pumpát, és dobd ki belőle a homokozót. Érdemes egy membránt is cserélni. A gyári csere intervallum 50 000 km.
Membrán van itthon egy zsír új, még kaptam sok más cuccal együtt, de valószínűsítem hogy az lesz
"nincs olyan hogy lehetetlen, csak tehetetlen.."
Ma szerelgettem egy kicsit, mert ugye várt még rám a beletört a termosztát ház csavar ...
Kiinduló állapot:
Hát olyan amilyen, minden esetre majd 500 km kibírt és ennyi volt most a lényeg.
Aztán megláthatjuk milyen volt a csonk. Megpróbáltam megmelegíteni egy kicsit és egy nútot vágva bele kihajtani... de kudarcot vallottam:
Ezek után egy vékony fúróval megpróbáltam átfúrni a csavar közepét:
Aztán egy gépi menetfúróval próbáltam helyreállítani a menetet:
Ez sem lett százas, mert eléggé izeg mozog a behajtott csavar...
Ezek után maradt Mágus javaslata, bár valamennyire tartott a talp saját menete is (sőt stabilan meg tudtam húzni a csavart), de azért egy anyával kontráztam, biztos ami fix. Ja és a csavarokat cseréltem belső kulcsnyílásúra, ilyen volt itthon:
Aztán légtelenítés közben, néhány szóban értekeztem a levegőszűrőben lévő termoelem működéséről. Itt a termosztát szó, erre az elemre vonatkozik:
Videó a téli-nyári üzemmód különbségéről.
Egyébként ez nem hiteles, mert nyáron sokkal nagyobb keresztmetszeten szívja a levegőt. Téli állásban a kipufogón lévő zegzug (ahol beszívja és felmelegszik a levegő), és a téli torok "keresztmetszete" is kisebb. Tehát a videón bemutatott különbség még radikálisabb (szerintem).
[ Szerkesztve ]
Retro
Fuj !..Sufnituning !
Amúgy jó lett .
((Kifúrás után nem lehetett valamivel kivadászni a csavar megmaradt menetét ? ..és csak azután csinálni egy fazonigazítást a menetfúróval ?..persze nem fúrógéppel... (én így szoktam)...))
SKODA FORMAN
Nem volt kedvem bohockodni kezi menetfuroval, meg a vastagabbik furat keszitesekor elment a furat a puhabb anyag iranyaba, igy mindegy volt mivel igazitok... Ahogy irtam, az anya csak biztonsagi intezkedes, szeretem a dolgokat bombabiztosan megoldani.
[ Szerkesztve ]
Retro
Jó-jó..,tudom hogy a helyzet adja a megoldást..
SKODA FORMAN
ROB210-nek igaza van, a karbit érdemes kipucolni, mert hidegen valószínűleg a szivató miatt van alapjárat.
Valószínüleg ma ránézek és kipucolom. Megkeresem azt a kis idegesítő koszdarabkát
"nincs olyan hogy lehetetlen, csak tehetetlen.."
Sziasztok! Először is Boldog Újévet minden Skodás társnak! Másodszor: BEINDUUUUUUULT! Még egy kis simítás rajta és készen lesz! Bátyám nagyon unatkozott, aztán valamit csinált vele, de nem árulta el mit. A hézagot kell beállítani 0,7-re vagy 8-ra. A gázpedál akadozik egy picit, meg a szívatót kell "bezsírozni". De nagyon örültem neki, mert majdnem egész héten 12-14 óráztam és ez fogadott vasárnap este. Ma meg be is indítottam kicsit, had járjon. Akkor mondta bátyám, hogy a gázt meg a szívatót át kell nézni..meg majd az egészet át akarom nézetni, mert csak állt egy évig. Örülök, mint majom a farkának.
Sic Parvis Magna
Kívánom, hogy mindenkinek sikerüljön ilyen remek asztalról felemelnie poharát az Új Évi Koccintáshoz
Renault power
Jó pofa, hogy nem árulta el...
Remélem valamelyik szaktárs tényleg elmegy hozzád és segít neked!
Retro
Most már akár jöhet ő is
Egyébként 2.-án kint leszek Kistarcsán.
Renault power
Szépen lassan készen lesz már. Amúgy dög fáradt voltam, szóval ha ma nagyon nyaggatom, úgy is elmondja mit csinált. De én már annak is örültem, hogy egyáltalán beindul.
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
Boldog Új Évet kívánok minden fórumos Favókás (és Skodálatos) társamnak!
Retro
Renault power
Széles utat, teli tankot és hibáktól mentes boldog új évet kívánok mindenkinek!
"1.3, 8 szelep, 62 ló+1 marha :D"
Elsején, mikor kialszanak a fények,
a detoxban akkor kezdődik az élet,
komás tekintetek, a fejek kékek,
kívánok most nektek Boldog új évet!
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
Koszi a videot! Jo kis gep volt a filmen!
Retro
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
Bukócső és pályagumi,
Angyalkákon tangabugyi
Fék, B3, szemben árok
Boldog Új Évet Kívánok!
Sic Parvis Magna
Üdv. urak .
B.Ú.É.K.
(Mindenki otthon szórakozik ?)
SKODA FORMAN
Sracok, lattatok mar ezt a tesztet?
http://youtu.be/SXAIrcuAz_4
Retro
Korrekt az ismertetés . Az ülés az tényleg egy nagy derékgyilkos !..hosszabb úton kurva szar.
SKODA FORMAN
Jaja, mikor megvettem körülnéztem a neten hogy, milyen anyag van fenn. Jó kis "film" lenne csak nagyon lehúzza a Favit. Jó mondjuk ma megállná a helyét, de a '90-es évek elején ez nagyon lehúzós volt. Nyaltak az oroszoknak a Szamara miatt, pedig mekkora egy hulladék az. És azt se értem miért kellett nyalni mikor már nem is voltak itt pffff.
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
Nekem a derekam nem szokott panaszkodni, de a seggem az keményen egy jó 2 órás túra után (odavág rendesen)
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!