Ilyen ne érdekeljen, meg lehet csinálni, kb. 3 favi az ára , mert más dugattyúk, kellenek, más vezérmű tengely, turbó és csövei, más szívó torok, karbi, rendes fék, stb. Ennyiért veszel sokkal erősebb autókat, amik le lettek tesztelve, és erre voltak tervezve.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Négymagos Xeon(!) CPU LGA775-ös deszkában
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [wapee:] Eltávozott a kis angyalom
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
Mágus2
Közösségépítő
Atuska75
tag
Csak fanatikusoknak ajánlott mert, nem kis szívás és nem kicsit drága.
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
Mágus2
Közösségépítő
Ha rendesen akarja csinálni, sok pénz, idő, türelem, kitartás kell hozzá. Ha meg nem rendesen, akkor kár szétfaragni a motort, akkor inkább hozzá se kezdjen.
wladymir
csendes tag
Igazából,arra gondoltam,hogy fogok egy hengerenkénti injektoros motort,beletekerek 4 db ABU csúcsot,direktszűrő,sportlambda szonda,ÉS egy vw disel turbó(garett t3),lefújószelep(0,4 bar MAX)
olajat veszek valahonnan,a kipura meg lánggal műtök talpast a turbónak.
A disel turbók sokkal kevesebbet forognak mint a benzinesek,DE mivel a skoda motor 5000-nél elhalálozik így nem is kell addig forgatnom és lőn LÓ
Ez elég scifi,de szerintem meg lehet csinálni,és nem is kerülne sokba.
Sosem szerettem a gyári dolgokat mindíg törekedtem a meglepő dolgokra.
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
Az első gázfröccs kinyomná két henger dugójának a szemét, a második a maradék 2 hajtókarral végezne.
Kovácsolt dugattyú és hajtókar nélkül bukta.
Ezt a diesel turbót meg a forgási sebességét még gondold át. (van turbó dieselem, és túrkáltam már a turbóban, tudom mit beszélek.)
Az ilyen lelkesedés szokta megdobni a MÉH telepek forgalmát. Ha megtalálom a képet az ismerősöm 1.6MPI felicia motoros favoritjáról, akkor megérted.
[ Szerkesztve ]
wladymir
csendes tag
Lehet,hogy tényleg igazad van a kovácsolt cuccokkal.
Építettem 2db TD 1-esgolfot.A turbó szerintem bírná.
Na jó ez fellángolásnak rövid volt. DE!
Akkor valaki valami teljesítménynövelést,favira?
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
Valamelyik régi CD-n meg lesz a kép. A lényeg, h minden patent volt a kocsival, profi átépítés volt, sok pénz, munkaóra volt benne.
Egy dolgot felejtett el a fiatalember, h meg is kell állni. A féket nem rakta át a feldából, majdnem az életébe került.
Ezek a gépek így sem igazán biztonságosak ebben a rohanó világban. Ha erősebb lenne, itt-ott meghajtanád, mert ha nem, akkor miért építetted? A kockázat pedig az erővel és a sebességgel nő.
Ami neked kell az egy jó hegyes vezérműtengely, normálisan beállított karbi, amin mechanikusan kapcsol a 2. fokozat, pontos gyujtás. 80-90 stabil paci. De a fék az legynen 120%-os.
[ Szerkesztve ]
wladymir
csendes tag
Gyorsan trabival is lehet menni.
Én a gyorsulás élményét élvezem és a fejeket,hogy egy favorit és ijet veret.
Nem szeretek gyorsan menni,130 és ott a vége.
Ez a veztengelytörténet ez drága móka?
A mehanikus karbi átalakításról már olvastam az még talán menne is,kis segítséggel.
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
Ez kb gyári, sok-sok kilométerrel a háta mögött. Ha megzavarom, még most is megy. 130-hoz nem kell tuning, persze nem egy gyorsuló bajnok, de nem arra tervezték.
wladymir
csendes tag
Az enyém nem megy így.
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
Pedig, ha tudnád, ez mennyit futott, sírva menekülnél. Ez a leghosszabb váltó, ami faviba létezik. 3.ban 110.
[ Szerkesztve ]
wladymir
csendes tag
enyimbe 180000 van
80-nál 5 be 1700 körül forog.
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
Ebben is 2x 180 000 meg egy kicsi.
Atuska75
tag
Ezért írtam hogy fanatikusoknak való
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
Mágus2
Közösségépítő
Manapság a fanatizmus ezen ága nagy luxus, de egyet értek, csak megszállottak kezdjenek ilyen átalakításba. Én már kinőttem belőle. (kényszerből) Se anyagiak, se idő nem maradt rá. Favikám most garázsban pihen, el van téve az utókornak.
[ Szerkesztve ]
Retro DJ
aktív tag
Amíg nem volt gáz (légtorok szűkítés) a mi Favinkban, az is ment simán 130-at. Igaz abban csak 55e km volt.
Retro
Mágus2
Közösségépítő
Miért, most már nem megy? Vagy megy, de nem simán, hanem erőlködik. Érezhetően gyengébb volt gázzal mint az enyém(ennek ellenére meglepően jól megy gázzal, rosszabbra számítottam), benzinnel, meg olyan szegény volt a keverék, h nem lehetett objektíven értékelni.
Viszont az a sima ketyegés. Hmm... Szereznem kell magamnak egy 50 ezret futott motort.
Ha valaki esetleg le szeretne bontani egy hasonló példányt, akkor gondoljon rám, a mocit megveszem.
[ Szerkesztve ]
boken
senior tag
A miénket most néztem ,anyósom a 20 év alatt beletett majdnem 25.000 km-et,+mi a két év alatt még legalább
5000-et
Tanulj, tinó, ökör lesz belőled!
Retro DJ
aktív tag
Két dolog játszik közbe. Az egyik a meleg levegő rendszer (régebben filmben nyilatkoztam ezzel kapcsolatban - semmi reakció nem volt), a másik pedig a szívótorok nagy mértékben le van szűkítve a keverő miatt.
A normál levegő mennyiségnek kb. a felét kapja, és az ehhez tartozó kaját.
Így viszont csak 110 a vége és azt is nagyon lassan éri el .
Retro
Mágus2
Közösségépítő
Többször is megnéztem a videót, de érdemben men tudok hozzászólni, mert nincs lambda szondám. Max. szagolgatni tudom a kipu végét. Viszont ez a meleg levegős dolog szerintem sima benzinnél az eredeti karbival ennyire látványosan nem befolyásolja a keveréket(tipp, nem mértem soha, cső fent van a kipu fölötti lemezen, működik rendesen). Amikor találkoztunk, mutattad, h ezt neked a gáz miatt kivették, ha jól emlékszem.
Retro DJ
aktív tag
Nem azt vették ki, hanem a légszűrőben a vezérlő bimetálos elemet. Innentől kezdve mindig csak a kipu felől szívhatja a levegőt.
Most viszont egy rekord szar fogyasztás jött össze, persze ez nem csak az autó hibája lehet, mert palackból ment az anyag.
Retro
rob210
nagyúr
Srácok harmonika csövet honnan tudok újjítani?
Kéne egy előmelegítő cső a kipuffogó és a légszűrőház közé.
De sehol nem találok normális áron.
40es keresztmetszetű.
Én meg ahol találtam is csak 50-es van
Már tiszta ideg vagyok.
Hálám üldözni fogja azt aki tudja a megoldást.
Renault power
Retro DJ
aktív tag
Nem tudom a Favorité milyen, de bementem az első autós boltba és kértem. Tudom, hogy ez nem segít, vagy pedig nekem volt szerencsém.
Retro
wladymir
csendes tag
http://racing-bazar.hu/alkatresz/felni-gumi/ats_alufelni_13x6_coll_4x100
Atuska75
tag
Úgy rémlik a régi 2 ütemű trabi fűtéscsöve 40-es volt erre kérdezz rá vagy adok egy telszámot, ők biztos tudnak segíteni (06 1 380 60 05 Amit nem tudnak beszerezni az talán nem is létezik) És olcsóak ami a mai világban nem jellemző. Most beszéltem velük, tudnak rendelni 40-es belső átmérővel durván 2.000 Ft métere, de annyit vág amennyit kérsz. Hívd fel őket és megrendelik meg mond meg aki felveszi (Gábor vagy Peti) hogy Bérczes Attila ajánlotta őket
[ Szerkesztve ]
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
Retro DJ
aktív tag
2000 nem piskóta... ez van.
Retro
rob210
nagyúr
köszi.
Renault power
Atuska75
tag
Na ja, de ezért egy métert kapsz
Rob: Azt mondta a Gabi hogy, Szamaráé van nekik ami 40-es viszont az valami 16 centi. Amit mondtam a Trabié felejtős mert az 48-as átmérőjű. Azt hiszem reggel 9-től vannak este 6-ig, de lehet hogy csak 10-től. Nem emlékszem mert régen voltam náluk most meg elfelejtettem megkérdezni.
[ Szerkesztve ]
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
rob210
nagyúr
holnap kiderül.
De nekem legalább 35centi kell.
Renault power
KisCobiii
aktív tag
97-99-es feliciák miben különböznek főb részekben a 94-es favitól?
-Mire érdemes figyelni vásárláskor?
-Leggyakoribb típushibák amik elöjönnek?
-Melyik szériát érdemes venni?
-Extrás példényok jók-e? (pl.: szervó, klíma stb..)
Gondolkozom, hogy lecserélem a favit felire... csak elötte meghallgatok pár hozáértőt.
"nincs olyan hogy lehetetlen, csak tehetetlen.."
Mágus2
Közösségépítő
Lényeg, h 1.3 MPI legyen. Hátsó ajtó hajlamos rohadni, azt érdemes megnézni(sárvédőívek, padlólemez). Lényegében egy körbeköszörült favorit. Kipufogó hajlamos rohadni.
KisCobiii
aktív tag
Most egy 97-es GLXi van kiszemelve, az ha jól tudom MPI. Sárvédőívek az favinál is nagy kultusz, hogy rohad. Pont a kicsit kicsiszolgatott része tetszik...
"nincs olyan hogy lehetetlen, csak tehetetlen.."
Atuska75
tag
Beszéltél a srácokkal? Mit mondtak?
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
rob210
nagyúr
Kiderült nekem 35 ös kell nem 40-es és már sikerült is szereznem, de köszi a segítséget.
Renault power
darius
tag
A hét elején indítási problémával szembesültem. A hiba természetesen az én készülékemben volt. Azt gondoltam, hogy egy 1,5 éves akksival nem lehet különösebb probléma... Az érdekes az egészben, hogy feltölteni se lehet
rob210
nagyúr
Aksiból nagyon sokra adnak 1 év gart azt meg se szabad venni.
Érdemes jó akkut venni, mert az 5 évig kitart.
Renault power
Atuska75
tag
Ja, megvettem az új aksit bedobtam a Dákóba azt gó. 2 év gari volt rá, de ez nem zavarta mert napra pontosan egy év múlva elfelejtette a kötelességét és tolhattam a kocsit. Elmentem kicseréltetni, rá kellett fizetnem mert felemelték az árát és nem voltak hajlandóak cserélni az eredeti árban. Kicseréltem és gó, de megint csak egy évig ment. Na akkor vettem bele egy márkásabb használtat és azzal adtam el a vasat rá 1.5 évre úgy hogy, semmi baja nem volt. Azóta csak VARTA A Faviban is az van.
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
rob210
nagyúr
Nekem az exide ilyen, bár mostanában sokan panaszkodnak rá.
Renault power
wladymir
csendes tag
Multikban nem szabad aksit venni,mert az osztrákban,németben..stb ,polcon maradt aksit idehozzák és jól eladják.A hazai gyártók elég jó minőséget tudnak produkálni és az áruk is jó.
Mágus2
Közösségépítő
+1 szavazat a VARTA-ra.
Retro DJ
aktív tag
Akkutéma ügyben:
Varta-t akkor sem venném le a polcról, ha az árát mellette találnám.
A Jászakku a Varta technológiáját használja, azt inkább az ára miatt.
Az előző új Fabia-ban Akkuma akku volt a gyári, 6,5 év után azért cseréltem ki, mert féltem, hogy egyszer majd otthagy valahol.
Az Octiban is Akkuma van, ez év novemberben lesz 6 az autó, még nem volt cserélve (persze ebben kevesebb futás van most, mint a Fabia-ban volt).
Hogy on legyek, a Favoritban valami olcsó Powerhorse akku van. 2009-es a gyártási dátuma. Eddig egy szavam sem lehet eddigi leghidegebben is indít.
Ha újat kellene valamelyikbe venni, akkor vagy Periont vagy Jászakkut vennék.
Retro
rob210
nagyúr
A Perionról sok jót hallottam, de nekem nagyon egyszerűnek tűnik.
Lehet pont ezért jó.
Az egyszerű dolgok nem szoktak rosszak lenni
Renault power
Retro DJ
aktív tag
Ma az olajteknő tömítés okán bekukkantottam a "gépterembe":
Kicsit olajsáros a történet . Örültem volna, ha ettől tisztább lesz... Na mindegy még van ideje, hogy tisztuljon...
Megvolt az olajcsere (szűrő), levegőszűrő csere is. Most újabb 10e km-ig relax van (remélem)
Retro
Mágus2
Közösségépítő
Nem vészes, bár nekem sokkal többet futott, és ilyen. A rendes olajtól még tisztulni fog, de nem sokat. Ez a barnás szín még OK, ha fekete lenne, az már gond.
Retro DJ
aktív tag
Mutassak neked feketét?
Retro
Mágus2
Közösségépítő
Gondolom felül a szelepfedél alatt találsz abból is. Sajna ez az egyik hátránya az idős, keveset futott autóknak, nem cserélnek bennük évekig olajat, aztán megvan az eredménye.
Retro DJ
aktív tag
Ne aggódj, most kap a pofájának, fél év alatt 10e km!
Retro
Retro DJ
aktív tag
Erőteljesen fogyasztási problémákkal küszködök. Mostani állapot szerint az autó 10-11l kajol, ami meglehetősen sok.
Hétvégén felborítottam az eddigi beállításokat és drasztikusan tekergettem.
Ma reggel némi remény látszik az alagút végén: reggel úgy indult az autó gázzal, mint ahogy benzinnel kellene üzemszerű állapot esetén, magyarán:
- Reggel csonthideg: egy pici bizonytalaság után beáll 2000-2200 körülre
- melegszik, kis gáz után beáll kb. 1500-1800 közzé
- mire mentünk 3 km-t már utána 1000 körül forgott.
Ez számomra azt vetíti előre, hogy a gyártó által meghatározott keverékkel minőséggel működik az autó, remélem ezt a fogyasztás is tükrözi majd!
Retro
Mágus2
Közösségépítő
[link] Van itt egy 5000km-t futott fehér 90-es favi 5000 euróért.