Hirdetés

2024. június 19., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#8651) Mágus2 válasza wladymir (#8650) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Ilyen ne érdekeljen, meg lehet csinálni, kb. 3 favi az ára :Y , mert más dugattyúk, kellenek, más vezérmű tengely, turbó és csövei, más szívó torok, karbi, rendes fék, stb. Ennyiért veszel sokkal erősebb autókat, amik le lettek tesztelve, és erre voltak tervezve.

(#8652) Atuska75 válasza wladymir (#8648) üzenetére


Atuska75
tag

Csak fanatikusoknak ajánlott mert, nem kis szívás és nem kicsit drága.

Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!

(#8653) Mágus2 válasza Atuska75 (#8652) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Ha rendesen akarja csinálni, sok pénz, idő, türelem, kitartás kell hozzá. Ha meg nem rendesen, akkor kár szétfaragni a motort, akkor inkább hozzá se kezdjen. :R

(#8654) wladymir válasza Mágus2 (#8653) üzenetére


wladymir
csendes tag

Igazából,arra gondoltam,hogy fogok egy hengerenkénti injektoros motort,beletekerek 4 db ABU csúcsot,direktszűrő,sportlambda szonda,ÉS egy vw disel turbó(garett t3),lefújószelep(0,4 bar MAX)
olajat veszek valahonnan,a kipura meg lánggal műtök talpast a turbónak.
A disel turbók sokkal kevesebbet forognak mint a benzinesek,DE mivel a skoda motor 5000-nél elhalálozik így nem is kell addig forgatnom és lőn LÓ:)
Ez elég scifi,de szerintem meg lehet csinálni,és nem is kerülne sokba.
Sosem szerettem a gyári dolgokat mindíg törekedtem a meglepő dolgokra.

[ Szerkesztve ]

(#8655) Mágus2 válasza wladymir (#8654) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Az első gázfröccs kinyomná két henger dugójának a szemét, a második a maradék 2 hajtókarral végezne.

Kovácsolt dugattyú és hajtókar nélkül bukta.

Ezt a diesel turbót meg a forgási sebességét még gondold át. :Y (van turbó dieselem, és túrkáltam már a turbóban, tudom mit beszélek.)

Az ilyen lelkesedés szokta megdobni a MÉH telepek forgalmát. Ha megtalálom a képet az ismerősöm 1.6MPI felicia motoros favoritjáról, akkor megérted. :K

[ Szerkesztve ]

(#8656) wladymir válasza Mágus2 (#8655) üzenetére


wladymir
csendes tag

Lehet,hogy tényleg igazad van a kovácsolt cuccokkal.
Építettem 2db TD 1-esgolfot.A turbó szerintem bírná.
Na jó ez fellángolásnak rövid volt. DE!

Akkor valaki valami teljesítménynövelést,favira?

[ Szerkesztve ]

(#8657) Mágus2 válasza wladymir (#8654) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Valamelyik régi CD-n meg lesz a kép. A lényeg, h minden patent volt a kocsival, profi átépítés volt, sok pénz, munkaóra volt benne.

Egy dolgot felejtett el a fiatalember, h meg is kell állni. A féket nem rakta át a feldából, majdnem az életébe került.

Ezek a gépek így sem igazán biztonságosak ebben a rohanó világban. Ha erősebb lenne, itt-ott meghajtanád, mert ha nem, akkor miért építetted? A kockázat pedig az erővel és a sebességgel nő.

Ami neked kell az egy jó hegyes vezérműtengely, normálisan beállított karbi, amin mechanikusan kapcsol a 2. fokozat, pontos gyujtás. 80-90 stabil paci. De a fék az legynen 120%-os. :R

[ Szerkesztve ]

(#8658) wladymir válasza Mágus2 (#8657) üzenetére


wladymir
csendes tag

Gyorsan trabival is lehet menni. :K
Én a gyorsulás élményét élvezem és a fejeket,hogy egy favorit és ijet veret. :C
Nem szeretek gyorsan menni,130 és ott a vége.
Ez a veztengelytörténet ez drága móka?
A mehanikus karbi átalakításról már olvastam az még talán menne is,kis segítséggel.

[ Szerkesztve ]

(#8659) Mágus2 válasza wladymir (#8658) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Ez kb gyári, sok-sok kilométerrel a háta mögött. Ha megzavarom, még most is megy. :K 130-hoz nem kell tuning, persze nem egy gyorsuló bajnok, de nem arra tervezték. :K

(#8660) wladymir válasza Mágus2 (#8659) üzenetére


wladymir
csendes tag

Az enyém nem megy így. :(

[ Szerkesztve ]

(#8661) Mágus2 válasza wladymir (#8660) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Pedig, ha tudnád, ez mennyit futott, sírva menekülnél. :K :Y Ez a leghosszabb váltó, ami faviba létezik. 3.ban 110.

[ Szerkesztve ]

(#8662) wladymir válasza Mágus2 (#8661) üzenetére


wladymir
csendes tag

enyimbe 180000 van :U
80-nál 5 be 1700 körül forog.

[ Szerkesztve ]

(#8663) Mágus2 válasza wladymir (#8662) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Ebben is 2x 180 000 meg egy kicsi. :K

(#8664) Atuska75 válasza Mágus2 (#8653) üzenetére


Atuska75
tag

Ezért írtam hogy fanatikusoknak való

Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!

(#8665) Mágus2 válasza Atuska75 (#8664) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Manapság a fanatizmus ezen ága nagy luxus, de egyet értek, csak megszállottak kezdjenek ilyen átalakításba. Én már kinőttem belőle. :(( (kényszerből) Se anyagiak, se idő nem maradt rá. :O Favikám most garázsban pihen, el van téve az utókornak. :R

[ Szerkesztve ]

(#8666) Retro DJ válasza Mágus2 (#8659) üzenetére


Retro DJ
aktív tag

Amíg nem volt gáz (légtorok szűkítés) a mi Favinkban, az is ment simán 130-at. Igaz abban csak 55e km volt.

Retro

(#8667) Mágus2 válasza Retro DJ (#8666) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Miért, most már nem megy? Vagy megy, de nem simán, hanem erőlködik. :F Érezhetően gyengébb volt gázzal mint az enyém(ennek ellenére meglepően jól megy gázzal, rosszabbra számítottam), benzinnel, meg olyan szegény volt a keverék, h nem lehetett objektíven értékelni. ;)

Viszont az a sima ketyegés. :C Hmm... Szereznem kell magamnak egy 50 ezret futott motort. :R

Ha valaki esetleg le szeretne bontani egy hasonló példányt, akkor gondoljon rám, a mocit megveszem. :K

[ Szerkesztve ]

(#8668) boken válasza Mágus2 (#8667) üzenetére


boken
senior tag

A miénket most néztem ,anyósom a 20 év alatt beletett majdnem 25.000 km-et,+mi a két év alatt még legalább
5000-et :Y

Tanulj, tinó, ökör lesz belőled!

(#8669) Retro DJ válasza Mágus2 (#8667) üzenetére


Retro DJ
aktív tag

Két dolog játszik közbe. Az egyik a meleg levegő rendszer (régebben filmben nyilatkoztam ezzel kapcsolatban - semmi reakció nem volt), a másik pedig a szívótorok nagy mértékben le van szűkítve a keverő miatt.

A normál levegő mennyiségnek kb. a felét kapja, és az ehhez tartozó kaját.

Így viszont csak 110 a vége :( és azt is nagyon lassan éri el :(.

Retro

(#8670) Mágus2 válasza Retro DJ (#8669) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Többször is megnéztem a videót, de érdemben men tudok hozzászólni, mert nincs lambda szondám. Max. szagolgatni tudom a kipu végét. ;) Viszont ez a meleg levegős dolog szerintem sima benzinnél az eredeti karbival ennyire látványosan nem befolyásolja a keveréket(tipp, nem mértem soha, cső fent van a kipu fölötti lemezen, működik rendesen). Amikor találkoztunk, mutattad, h ezt neked a gáz miatt kivették, ha jól emlékszem.

(#8671) Retro DJ válasza Mágus2 (#8670) üzenetére


Retro DJ
aktív tag

Nem azt vették ki, hanem a légszűrőben a vezérlő bimetálos elemet. Innentől kezdve mindig csak a kipu felől szívhatja a levegőt.

Most viszont egy rekord szar fogyasztás jött össze, persze ez nem csak az autó hibája lehet, mert palackból ment az anyag.

Retro

(#8672) rob210


rob210
nagyúr

Srácok harmonika csövet honnan tudok újjítani?
Kéne egy előmelegítő cső a kipuffogó és a légszűrőház közé.
De sehol nem találok normális áron.
40es keresztmetszetű.
Én meg ahol találtam is csak 50-es van:(
Már tiszta ideg vagyok.
Hálám üldözni fogja azt aki tudja a megoldást.

Renault power

(#8673) Retro DJ válasza rob210 (#8672) üzenetére


Retro DJ
aktív tag

Nem tudom a Favorité milyen, de bementem az első autós boltba és kértem. Tudom, hogy ez nem segít, vagy pedig nekem volt szerencsém.

Retro

(#8674) wladymir válasza vecsepapa (#8619) üzenetére


wladymir
csendes tag

http://racing-bazar.hu/alkatresz/felni-gumi/ats_alufelni_13x6_coll_4x100

(#8675) Atuska75 válasza rob210 (#8672) üzenetére


Atuska75
tag

Úgy rémlik a régi 2 ütemű trabi fűtéscsöve 40-es volt erre kérdezz rá vagy adok egy telszámot, ők biztos tudnak segíteni (06 1 380 60 05 Amit nem tudnak beszerezni az talán nem is létezik) És olcsóak ami a mai világban nem jellemző. Most beszéltem velük, tudnak rendelni 40-es belső átmérővel durván 2.000 Ft métere, de annyit vág amennyit kérsz. Hívd fel őket és megrendelik meg mond meg aki felveszi (Gábor vagy Peti) hogy Bérczes Attila ajánlotta őket

[ Szerkesztve ]

Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!

(#8676) Retro DJ válasza Atuska75 (#8675) üzenetére


Retro DJ
aktív tag

2000 nem piskóta... ez van.

Retro

(#8677) rob210 válasza Atuska75 (#8675) üzenetére


rob210
nagyúr

köszi.
:R

Renault power

(#8678) Atuska75 válasza Retro DJ (#8676) üzenetére


Atuska75
tag

Na ja, de ezért egy métert kapsz

Rob: Azt mondta a Gabi hogy, Szamaráé van nekik ami 40-es viszont az valami 16 centi. Amit mondtam a Trabié felejtős mert az 48-as átmérőjű. Azt hiszem reggel 9-től vannak este 6-ig, de lehet hogy csak 10-től. Nem emlékszem mert régen voltam náluk most meg elfelejtettem megkérdezni.

[ Szerkesztve ]

Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!

(#8679) rob210 válasza Atuska75 (#8678) üzenetére


rob210
nagyúr

holnap kiderül.
De nekem legalább 35centi kell.

Renault power

(#8680) KisCobiii


KisCobiii
aktív tag

97-99-es feliciák miben különböznek főb részekben a 94-es favitól?
-Mire érdemes figyelni vásárláskor?
-Leggyakoribb típushibák amik elöjönnek?
-Melyik szériát érdemes venni?
-Extrás példényok jók-e? (pl.: szervó, klíma stb..)

Gondolkozom, hogy lecserélem a favit felire... csak elötte meghallgatok pár hozáértőt. :) :R

"nincs olyan hogy lehetetlen, csak tehetetlen.."

(#8681) Mágus2 válasza KisCobiii (#8680) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Lényeg, h 1.3 MPI legyen. Hátsó ajtó hajlamos rohadni, azt érdemes megnézni(sárvédőívek, padlólemez). Lényegében egy körbeköszörült favorit. Kipufogó hajlamos rohadni. ;)

(#8682) KisCobiii válasza Mágus2 (#8681) üzenetére


KisCobiii
aktív tag

Most egy 97-es GLXi van kiszemelve, az ha jól tudom MPI. Sárvédőívek az favinál is nagy kultusz, hogy rohad. :) Pont a kicsit kicsiszolgatott része tetszik...

"nincs olyan hogy lehetetlen, csak tehetetlen.."

(#8683) Atuska75 válasza rob210 (#8679) üzenetére


Atuska75
tag

Beszéltél a srácokkal? Mit mondtak?

Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!

(#8684) rob210 válasza Atuska75 (#8683) üzenetére


rob210
nagyúr

Kiderült nekem 35 ös kell nem 40-es és már sikerült is szereznem, de köszi a segítséget.
:R

Renault power

(#8685) darius


darius
tag

A hét elején indítási problémával szembesültem. A hiba természetesen az én készülékemben volt. Azt gondoltam, hogy egy 1,5 éves akksival nem lehet különösebb probléma... Az érdekes az egészben, hogy feltölteni se lehet :(

(#8686) rob210 válasza darius (#8685) üzenetére


rob210
nagyúr

Aksiból nagyon sokra adnak 1 év gart azt meg se szabad venni.
Érdemes jó akkut venni, mert az 5 évig kitart.

Renault power

(#8687) Atuska75 válasza rob210 (#8686) üzenetére


Atuska75
tag

Ja, megvettem az új aksit bedobtam a Dákóba azt gó. 2 év gari volt rá, de ez nem zavarta mert napra pontosan egy év múlva elfelejtette a kötelességét és tolhattam a kocsit. Elmentem kicseréltetni, rá kellett fizetnem mert felemelték az árát és nem voltak hajlandóak cserélni az eredeti árban. Kicseréltem és gó, de megint csak egy évig ment. Na akkor vettem bele egy márkásabb használtat és azzal adtam el a vasat rá 1.5 évre úgy hogy, semmi baja nem volt. Azóta csak VARTA A Faviban is az van.

Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!

(#8688) rob210 válasza Atuska75 (#8687) üzenetére


rob210
nagyúr

Nekem az exide ilyen, bár mostanában sokan panaszkodnak rá.
:F

Renault power

(#8689) wladymir


wladymir
csendes tag

Multikban nem szabad aksit venni,mert az osztrákban,németben..stb ,polcon maradt aksit idehozzák és jól eladják.A hazai gyártók elég jó minőséget tudnak produkálni és az áruk is jó.

(#8690) Mágus2 válasza Atuska75 (#8687) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

+1 szavazat a VARTA-ra. ;)

(#8691) Retro DJ


Retro DJ
aktív tag

Akkutéma ügyben:
Varta-t akkor sem venném le a polcról, ha az árát mellette találnám.
A Jászakku a Varta technológiáját használja, azt inkább az ára miatt.
Az előző új Fabia-ban Akkuma akku volt a gyári, 6,5 év után azért cseréltem ki, mert féltem, hogy egyszer majd otthagy valahol.
Az Octiban is Akkuma van, ez év novemberben lesz 6 az autó, még nem volt cserélve (persze ebben kevesebb futás van most, mint a Fabia-ban volt).

Hogy on legyek, a Favoritban valami olcsó Powerhorse akku van. 2009-es a gyártási dátuma. Eddig egy szavam sem lehet eddigi leghidegebben is indít.

Ha újat kellene valamelyikbe venni, akkor vagy Periont vagy Jászakkut vennék.

Retro

(#8692) rob210 válasza Retro DJ (#8691) üzenetére


rob210
nagyúr

A Perionról sok jót hallottam, de nekem nagyon egyszerűnek tűnik.
Lehet pont ezért jó.
Az egyszerű dolgok nem szoktak rosszak lenni:)

Renault power

(#8693) Retro DJ


Retro DJ
aktív tag

Ma az olajteknő tömítés okán bekukkantottam a "gépterembe":


Kicsit olajsáros a történet :(. Örültem volna, ha ettől tisztább lesz... Na mindegy még van ideje, hogy tisztuljon... :)

Megvolt az olajcsere (szűrő), levegőszűrő csere is. Most újabb 10e km-ig relax van (remélem)

Retro

(#8694) Mágus2 válasza Retro DJ (#8693) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Nem vészes, bár nekem sokkal többet futott, és ilyen. ;) A rendes olajtól még tisztulni fog, de nem sokat. Ez a barnás szín még OK, ha fekete lenne, az már gond. :K

(#8695) Retro DJ válasza Mágus2 (#8694) üzenetére


Retro DJ
aktív tag

Mutassak neked feketét? :D

Retro

(#8696) Mágus2 válasza Retro DJ (#8695) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Gondolom felül a szelepfedél alatt találsz abból is. :K Sajna ez az egyik hátránya az idős, keveset futott autóknak, nem cserélnek bennük évekig olajat, aztán megvan az eredménye. :((

(#8697) Retro DJ válasza Mágus2 (#8696) üzenetére


Retro DJ
aktív tag

Ne aggódj, most kap a pofájának, fél év alatt 10e km! :)

Retro

(#8698) Retro DJ


Retro DJ
aktív tag

Erőteljesen fogyasztási problémákkal küszködök. Mostani állapot szerint az autó 10-11l kajol, ami meglehetősen sok.

Hétvégén felborítottam az eddigi beállításokat és drasztikusan tekergettem.
Ma reggel némi remény látszik az alagút végén: reggel úgy indult az autó gázzal, mint ahogy benzinnel kellene üzemszerű állapot esetén, magyarán:
- Reggel csonthideg: egy pici bizonytalaság után beáll 2000-2200 körülre
- melegszik, kis gáz után beáll kb. 1500-1800 közzé
- mire mentünk 3 km-t már utána 1000 körül forgott.

Ez számomra azt vetíti előre, hogy a gyártó által meghatározott keverékkel minőséggel működik az autó, remélem ezt a fogyasztás is tükrözi majd!

Retro

(#8699) Mágus2


Mágus2
Közösségépítő

[link] Van itt egy 5000km-t futott fehér 90-es favi 5000 euróért. :Y

(#8700) Retro DJ válasza Mágus2 (#8699) üzenetére


Retro DJ
aktív tag

Jaj, ez már agymenés...

Retro

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.