Hirdetés

2024. június 13., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#9701) Marczi80


Marczi80
tag

:( Autom csak holnap lesz. Kesz van, csak mukso nincs otthon :(

In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?

(#9702) Retro DJ


Retro DJ
aktív tag

Most, hogy szabin vagyok, ramjott az agymenes... Persze pihent aggyal nem nehez...

Latott mar valaki olyat, hogy bontott Felicia klimat valaki bevarazsolt Favoritba?

Retro

(#9703) Mágus2 válasza Retro DJ (#9702) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Gyári klímát láttam faviban szlovéniában. :Y 400 euró volt a favorit, csak minden pénzünk elment az autóra amit a havernak hoztunk, pedig alkatrésznek elhoztam volna. ;)

(#9704) Retro DJ válasza Mágus2 (#9703) üzenetére


Retro DJ
aktív tag

Vazze... Ez kellett volna nekem... Bar feltetelezem, hogy befecsis volt a cucc.

Te (sokat latott Favoritoskent) latod realis eselyet, hogy egy bontott Felicia cuccot be lehet varazsolni Faviba?

Retro

(#9705) Mágus2 válasza Retro DJ (#9704) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Mindent lehet, csak kell hozzá sok kitartás, mégtöbb pénz, jó alkatrész ellátás. :K

(#9706) rob210 válasza Retro DJ (#9704) üzenetére


rob210
nagyúr

Bele lehet tenni és te vagy is olyan elvetemült, hogy megcsináld, de azért vegyél még egy nadrágszíjat előtte, hogy legyen mivel felkötni a gatyád, mert egyszerű nem lesz.

De megoldható.
Kell pár tartó konzolt csinálni, meg vezetékelni keveset.
Érdemes pár csövet beszerezni klímás boltból, és mehet a móka.

Renault power

(#9707) Retro DJ válasza Mágus2 (#9705) üzenetére


Retro DJ
aktív tag

Mi kellhet hozza, mit kell cserelni?
- fotengely szijtarcsa,
- generator
- koztes huto, esetleg masodik ventillator (masik vizhuto)
- hocserelo a legkorbe (talan ez a leg neccesebb)
- csovek, vezetekek

Retro

(#9708) rob210 válasza Retro DJ (#9707) üzenetére


rob210
nagyúr

Azt hittem az egész klímáról beszélünk.
De az előző leírásodból az derült ki, hogy csak a kompresszort akarod megvenni és beépíteni?

VAgy csak most összezavartál?
Ha a komplett klímát teszed át a felíciából, akkor nem kell ennyire bonyolúlt dolgokon gondolkozni, mert az egy komplett rendszer egyedül a meghajtása miatt kell majd esztergáltatnod egy másik szíjtárcsát, amiről egy plusz szíjal leveszed a hajtást.
Vagy egy hosszabb szíjjal akár direktbe is rakhatod a generátor körére.

Renault power

(#9709) Retro DJ válasza rob210 (#9708) üzenetére


Retro DJ
aktív tag

Osszezavartlak, erdemes lenne minden megvenni. Es ugy atalakitani, ahogy A gyari menne. Kidobni az elszijat, es vonalit tenni helyebe... De akkor a vizpumpa is repulne... Ah...

Retro

(#9710) rob210 válasza Retro DJ (#9709) üzenetére


rob210
nagyúr

Nem hiszem, hogy a vízpumpát ki kéne dobni.
Szerintem a legegszerűbb ha dupla tárcsát teszel fel, azaz egy segédszíjal hajtod meg.
Ezért mondtam az esztergáltatást.
:R

Renault power

(#9711) gs20


gs20
tag

LEhet hülye kérdés, de klímánál nem fog hiányozni az alapjárati stabilizálás?

Klíma bekapcsolásakor ugye le fog esni az alapjárat.

Tehát beljebb kell tekerni az állító csavart, de akkor meg klíma nélkül lesz alacsony alapjárat

Bár belegondolva, az egész átalakítás szempontjából ez a legkisebb probléma... :D

E=MZ²

(#9712) rob210 válasza gs20 (#9711) üzenetére


rob210
nagyúr

Ebben mondjuk van valami, mert a faliciában már injektor van aminél az alapjáratot állítja egy motor.
:D

Ezzel most valóban jó kérdést tettél fel.
Be kell tenni az egész felícia elejét a favoritba, motorostúl mindenestül :C

Renault power

(#9713) Mágus2 válasza gs20 (#9711) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Ráadsz egy kicsit a keveréken, ettől jobban tartja az alapjáratot, nem fullad le 600 körül sem. :K

(#9714) peti_s válasza rob210 (#9712) üzenetére


peti_s
addikt

Sokkal jobban mehet sztem a Felicia mint a mi Favoritunk. Előznöm kellett egy nagyon enyhe emelkedőn, 1 max 2 %-s volt, 80-nál mentem ki, 4-ben és alig gyorsult az autó. Azóta utálom. :D De komolyan. Full életveszély ez a gyenge motor, én is szeretnék Felicia motort, pedig még Feliciát sajnos nem vezettem, csak 1.2-s 60 lovas Fabia-t, de az 5-ben úgy gyorsult mint a Favorit 3-ban. Gondolom az injektor miatt a Felicia motorja is jóval erősebb. 3-ban egyébként még jól megy a Favorit, meg is tud indulni, de 4-ben már sehol nincs. Eddig nem akartam széthajtani, egy picit sem, most pl. úgy tettem meg az utsó 1000 km-t vele, hogy nem volt 4000 felett, de inkább 3000 alatt maradt a legtöbbször, de az biztos h ezentúl 80-nál 3-ban megyek majd ki, sokkal fontosabb a biztonság, mint az autó. Amúgy Mágus, ha jól emlékszem édesapádnak van Feliciája. Mennyivel megy jobban? Egyébként a miénken most elvileg minden be van állítva, jobban is megy mint korábban, de sajnos ez is kevés. Padlógáznál meg vmi rohadt hangos alacsonyabb fordulaton is. Viszont, még egy kérdésem a végére, állás közben fogy a Favoritból az üzemanyag, és nem folyik az tuti. Szerintem párolog, gondolom a szellőzőnél, mi nem lehet rendben?

[ Szerkesztve ]

(#9715) Mágus2 válasza peti_s (#9714) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

A favi jobban megy, erősebb is. :K

1.3MPI 40kw van apunak. Nyomatékosabb picit, de a favi 136-os motor. A dombokon jobban tartja a sebességet a felicia, de ez lehet a rövidebb váltó miatt is, a gyorsulás is jobb picit, de érzetre a favorit könnyedebb, élesebb motor. A felicia padlógázra csak morog, a favi legalább megindul.

(#9716) peti_s válasza Mágus2 (#9715) üzenetére


peti_s
addikt

Na, minálunk is ez van, csak ez favorit, csak morog, amúgy meg semmi sem történik. :D Legalábbis 4-ben és 5-ben, majd próbálok vhogy csinálni videót. Irigyellek h nincs katalizátor a kocsidban komolyan. :D Vagy azon kívül van nagyobb különbség a két motor között? Azt nem tudja vki, h itt M.o.-n ki lehet-e vetetni, átírni a forgalmiban, és így műszakiztatni? (mármint katalizátor nélkül) Itt előztem, ahol egy évszázad volt mire visszaértem.

[ Szerkesztve ]

(#9717) rob210 válasza peti_s (#9716) üzenetére


rob210
nagyúr

A faviban semmit nem ér a katalizátor azzal is és anélkül is fekete plakettet kapsz.
Szóval simán helyettesíthető egy darab csővel vagy rezgéscsillapítóval, esetleg gázgyorsító dobbal.

Azt meg, hogy a felícia jobban megy meg se hallottam:)
Nagyon gáz az a gép igazi öreguras bevásárló kocsi.

Az egyhatos, az igen az megy a felíciából szépen meg az 1.9 es diesel, de azokat nem is nagyon akarja eladni senki.
:C

Renault power

(#9718) peti_s válasza rob210 (#9717) üzenetére


peti_s
addikt

Jó, de most ha kiszedem, akkor gondolom ez zöldkártyán az értékeken látszik. Októberben megy műszakira a kocsi. Ezért lennék arra kíváncsi, h úgy ki lehet-e szedetni, hogy a forgalmiban is az legyen h nincs katalizátor.

(#9719) Mágus2 válasza peti_s (#9718) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Szerintem semmit nem javít a CO értéken a kat. Ki kell venni, elvinni megméretni soron kívül. Ha nincs nagy különbség, akkor kidobni a fenébe, csak fojtja a motort. :K

(#9720) peti_s válasza Mágus2 (#9719) üzenetére


peti_s
addikt

És a lambda értéken? 2 éve műszakin emelt fordulatszámon 0,966 körüli értéken volt, és 1 felett kellett volna lennie alapjáraton, és emelt fordulaton is. Alapjáraton 1,1 volt. De megtaláltam nem olyan rég egy 10 évvel ezelőtti vizsgát is, és akkor is 0,960 körül volt emelt fordulatszámon. Ez a felicia jól megy. :D

[ Szerkesztve ]

(#9721) Mágus2 válasza peti_s (#9720) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Neked szabályozatlan katalizátorod van, ami kb 1-2 évig él, utána csak fojtás. Hány éves a kat? Na látod. :R

(#9722) peti_s válasza Mágus2 (#9721) üzenetére


peti_s
addikt

:R

(#9723) rob210 válasza peti_s (#9720) üzenetére


rob210
nagyúr

De ez nem is felícia, hanem egy hibrid.
:C

Renault power

(#9724) peti_s válasza rob210 (#9723) üzenetére


peti_s
addikt

Jaja, de úgy néz ki az 1.6 VW motor helyére másik VW motort sem olyan nehéz beleszerelni. :)

Nagyon érdekel h fog menni katalizátor nélkül a kocsi. :)

No, meg most jut eszembe, h ha vizsgára etanolt tankolunk, akkor jobb lesz a kipufogógáz értéke. Ha jól rémlik felesbe szabad tankolni. Egyébként, mostanában nehezen indul az autó, hidegen is, melegen még nehezebben, igen sokáig kell indítózni. Tudom h ez az etanolnak is egy mellékhatása, nehezebben indul a motor, de eddig semmi etanol nem lett tankolva. :D Shell 95-s benzin van benne, ja és tényleg, az üzemanyag normális ha párolog a kocsiból észrevehetően, vagy ott vmi nem stimmel? :D Öreg autó, sok gond, sok kérdés, bocsi. :D

[ Szerkesztve ]

(#9725) Mágus2 válasza peti_s (#9724) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Kint áll a napon és látványosan párolog, vagy csak a szintmérőre hagyatkozol?

(#9726) peti_s válasza Mágus2 (#9725) üzenetére


peti_s
addikt

Egész nap árnyékban van, szintmérőt szoktam nézni, mindig a felező vonal felett szoktam leállítani. 1 héttel később beülök, felezővonal alatt van. Elmegyek tankolni, kocsikázni, visszaállok, megint felette van, és akkor is 1 héttel később lemegy. 1 nap alatt semmi sem történik. 2 hét alatt még többet csökken.

(#9727) Mágus2 válasza peti_s (#9726) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

IIyen látványos párolgást én még nem láttam, nem folyik valahol?

(#9728) peti_s válasza Mágus2 (#9727) üzenetére


peti_s
addikt

Nem hiszem, mert a parkolóhely a kocsi után mindig száraz, de amikor fel lett emelve az autó, akkor is száraz volt alul.

(#9729) rob210 válasza peti_s (#9726) üzenetére


rob210
nagyúr

Az hogy száraz nem jelenti, hogy nem szivárog valahol el.
Érdemes lenne nyomás próbázni a tankot.
A lélegeztető ledugaszolása után.
Valami ott tuti, hogy nem kóser.
Egy hónap alatt kb. 1 deci benzin párologhatna el, amit a szintjelzőn nem is látnál.

:(

Renault power

(#9730) peti_s válasza rob210 (#9729) üzenetére


peti_s
addikt

Nem hangzik jól. Köszi a választ.

(#9731) Retro DJ válasza peti_s (#9716) üzenetére


Retro DJ
aktív tag

Vezettem több MPi motoros Feliciát is, de a Fabia (1.4 MPi) után egy rakás fos volt. A Favorit simán lelépi ezeket a Feliciákat.

Azt tudni kell, hogy a Favorit ötödikben nagyon rosszul gyorsul, mert nagyon hosszú a fokozat. Én eleve úgy tanítottam az asszonyt, ha előzni kell, meg se próbálja ötödikben, akár harmadik is mehet, 110ig simán kipörög könnyedén.

Amikor még benzines volt a Favi, 130 simán ment. Gázzal már nem ennyire rózsás a helyzet, a fogyasztás miatt eléggé le van redukálva.

Benzinfogyás: nekünk is fogyik a benzin annak ellenére, hogy legalább fél éve nem kapcsoltuk benzinre. Persze az is lehet, hogy átenged a benzinszelep minimálisan...

Retro

(#9732) gs20 válasza peti_s (#9724) üzenetére


gs20
tag

Benzinfogyás: nézd meg a benzinbeöntő műanyag nyakat, és a tankot alul összekötő gumicsövet, lehet szivárog. Menet közbeni jelentős fogyasztásnövekedést pedig a tanktól előre jövő benzincsőnél a tank és a fémcső között (szintén hátul, a tanknál) lévő gumicsövek tudnak okozni. Engem már szívatott mindegyik. De ha ilyen baj van, akkor ha leguggolsz az autó mellé, és benézel-beszagolsz alá a hátsó kerék vonalában, érezni fogod a benzinszagot.

Etanol: inkább csak 1/3-ad arányban. Annál még nem kell a karbihoz nyúlni, de emissziót az is jelentősen javítja. Feles aránynál már CO-csavart kell tekergetni, és ott már a fúvókákkal is kell játszani. Indulási gondot ilyen időben nem okoz, csak télen. Én olcsó autózás végett jártam mindenféle aránnyal, még tiszta etanollal is, mikor még nem emelték meg a jövedéki adóját. Akkor még megérte, most már spórolni nem lehet vele. De tény, hogy az emissziót jelentősen javítja.

Szerk: nehéz indulás 1 hét után nem biztos hogy tragédia. Nekem sem kapja el elsőre ennyi idő után. Próbáld meg, hogy pumpálj 1-2 az AC pumpa kézikarján indítás előtt. Akkor is nehezen indul? (Nyáron ritkán skodázok, ilyenkor ott a motor, csak néha ki-be kell járni az udvarból ha útban van. ilyenkor nekem úgy indul, hogy 2 padlógáz, indítás, 1ből beröffen, 1 másodperc és leáll. Újabb 2-3 padlógáz, indítás, és megy simán.Gondolom kicsit visszaenged az AC, meg a benzin párolgása a karbiból együttesen ezt eredményezi. Az első padlógázoknál a karbiban már alacsonyabb lehet a szint, de a gyorsító az úszóház aljáról szív, ezért tud benzzint fecskendezni a szívócsőbe, amitől egy pillanatra elindul, de el is szegényedik, közben azért az AC már tolt valamennyit utána, ezért az újabb torokba fecskendezés után már jól jár a motor.

[ Szerkesztve ]

E=MZ²

(#9733) peti_s válasza gs20 (#9732) üzenetére


peti_s
addikt

Csak a műszaki miatt tennék bele etanolt, nincsenek hosszú távú terveim vele. Köszi az ötleteket, megnézem. Sokkal nehezebben indul a meleg motor, mint 1 hét után. Ha meleg még a motor akkor rengeteget kell önindítózni, hideg motornál sokkal rövidebb ez az idő.

(#9731) Retro DJ, neked akkor sokkal hosszabb a váltód, a mienk 90-100 körül ha jól rémlik már elfogy, (előzés közben nem ezt szoktam nézni, de elég hamar eléri 3ban az 5000-t a motor) majd ha megint előznöm kell akkor pontosan megnézem melyik fokozatban meddig megy. :)

[ Szerkesztve ]

(#9734) rob210 válasza peti_s (#9733) üzenetére


rob210
nagyúr

"Sokkal nehezebben indul a meleg motor, mint 1 hét után."

Ebben az esetben a nyomás szabályzódat cserélni kell.
Ez tipikus hiba a karburátoroknál és központi injektoroknál.
Ha meleg van a motortérben lezár a nyomásszabályzó és nem enged át annyi üzemanyagot mint amennyi kéne.
Aztán ahogy szivárog rajta keresztül a benzin és lehűti akkor beindul. :R

Renault power

(#9735) peti_s válasza rob210 (#9734) üzenetére


peti_s
addikt

Köszönöm. :R És köszönöm mindenkinek a sok-sok segítséget, legkésőbb jövő hétvégéig megcsináltatok rajta mindent. :R Majd természetesen beszámolok a változásokról. :D

(#9736) Retro DJ válasza rob210 (#9734) üzenetére


Retro DJ
aktív tag

Karbisnal hol van a nyomasszabalyzo?

Mi ugy szoktuk a hideg motort inditani, hogy beletaposunk a gazba ketszer, majd gaz nyomas nelkul inditunk. Melegen gaz nelkul, vagy kicsi gazzal. Ha melegen rosszul indul dus a keverek hiba is lehet!

Retro

(#9737) rob210 válasza Retro DJ (#9736) üzenetére


rob210
nagyúr

Nincs alapértelmezett nyomásszabályzó az AC-pumpa és a visszacsapó gondoskodik a megfelelő nyomásról.
Ennek a két eszköznek a hibájából eredhet a nyomás elvesztése.
:R

Rosszul fogalmaztam.

Renault power

(#9738) Retro DJ válasza rob210 (#9737) üzenetére


Retro DJ
aktív tag

Koszi!

Retro

(#9739) Marczi80 válasza Retro DJ (#9702) üzenetére


Marczi80
tag

Ha felmegy a skoda-virt.cz oldalra, es megkeresed michalkatka felhasznalot, akkor a kepek kozott megtalalod. Azt irta,hogy par dolgot at kellett szabni, de megcsinalta. Itt van par kep az autojarol, ill itt is talalatm parat...

In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?

(#9740) Retro DJ válasza Marczi80 (#9739) üzenetére


Retro DJ
aktív tag

Koszi a kutatast!

Retro

(#9741) Marczi80 válasza Retro DJ (#9740) üzenetére


Marczi80
tag

Nem kutattam, tőle szoktam alkatrészt vásárolni :K

Amúgy starter: Nem volt gond a kábelekkel sem, de az akkumulátor saruját lecserélték, és gyúl szépen az autó...

In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?

(#9742) Retro DJ válasza Marczi80 (#9741) üzenetére


Retro DJ
aktív tag

Örülök, hogy csak ennyi a gond, bár ezt... te is megnézhetted volna... :) :)

Retro

(#9743) Mágus2


Mágus2
Közösségépítő

Urak, egy kemény favoritos nap után vagyok. Jelentem átmentünk a műszakin csont nélkül. Reggel azért rendbe szedtem kicsit a gépet. Kapott egy új talpas gömbfejet, kézifék zsinórt, új fékolajat, meg egy oldalsó irányjelzőt.

Sok mindennel találkoztam már, de amikor az utángyártott indexet lekaptam, levettem a búrát a beszereléshez, a földbe gyökerezett a lábam.

Na, erre varrjatok gombot. Ez kínai:

Megforrasztottam, egy darabig jó lesz, de egy darabig nem lehetett velem beszélni. :Y

Sajna felületi korrózió ütötte fel a fejét 4 év után. :U Az olaj is csöpög a motorból :(( Átereszt a nyomásérzékelő gomba. Ezt még cserélem, aztán remélem sokáig jó szolgálatot fog még tenni a favi.
A környezetvédelmi simán ment. A fülemre hagyatkozva 1,069-es lambda értéket állítottam a karbin a vizsga előtt a parkolón. :B

[ Szerkesztve ]

(#9744) gs20 válasza Mágus2 (#9743) üzenetére


gs20
tag

Én is vettem ilyet, de a belsejét meglátva, inkább csak a búráját használtam fel.

De az is szar: a gyárinak az alján volt egy kis lyuk, ahol a bejutó nedvesség ki tudott jönni.

Ezen nincs. ÉS emellett a tömítése is szar, a gyári nem ázott be, ez viszont igen.

Nekem legalábbis.

De vágtam saját tömítést, az aljára meg reszeltem kis lyukat, így már okés!

E=MZ²

(#9745) rob210 válasza Mágus2 (#9743) üzenetére


rob210
nagyúr

Én ezt hívom cigány forrasztásnak.;)

Sejted mit éreztem amikor a haver gépébe szereltem a zenét és megláttam, hogy az erösítőhöz sima villanykábelen megy a pozitív hátra az aksisarura ugyan így felblankolva és rátekerve, minden féle szigetelés nélkül, persze biztosíték sem volt beiktatva :W

Vannak ilyenek, ezért szép az élet, csak azt sajnálom, hogy úgy megrémültem, gyorsba megcsináltam elfelejtettem lefotózni, megért volna egy linket:D

[ Szerkesztve ]

Renault power

(#9746) szabol85


szabol85
csendes tag

Üdv klubtagok! Van egy érdekes hibajelenségem. Nem mindíg fordul elő: Menet közben minden műszer alaphelyzetbe áll (kivéve a sebesség) és világít a töltés. Ilyenkor az index sem működik. Ha nyomom a gázt akkor megy tovább az autó. De ha megállok, akkor leáll. Valamikor elég ha újra beindítom, vagy kiveszem a kulcsot és újra beindítom (mondjuk ezt nem menet közben :D ). De nem mindíg segít. Érdekes, hogy beindulni beindul, meg menni is tudok vele, de ha nem nyomom a gázt akkor leáll. Valamikor már alapból így fogad, amikor beülök. Ekkor is a kulccsal szoktam játszani.

Hát én a gyújtáskapcsolóra tippelek. Esetleg más? És mennyire drága probléma ez? :O Tudja valaki a választ?

Előre is köszönöm. :R

(#9747) Mágus2 válasza szabol85 (#9746) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

5 euró a gyujtás kapcsoló. Én is erre tippelek.

(#9748) Marczi80 válasza Retro DJ (#9742) üzenetére


Marczi80
tag

Igen, megcsinalhattam volna. Utólag könnyű. A helyzet az, hogy egész nap melózok, este lett volna lehetőségem keresni a hibát. Lett volna rá 3 estém, hogy tökéletesen átnézzem a dolgokat (és mivel nem vagyok szakember, úgyis lett volna bennem kétely), pénteken, ma, holnap és holnapután biztosra kell az autó.
Ez nekem 5 eurót megért :D

A kínai irányjelzővel nekem is megvan a tapasztalatom. Nekem sikerült heggesztettet kifognom, nem egész 2 év után tönkrerohadt. A másik oldalon a cseh tökéletes állapotban van. Inkább majd ha megyek az alkatrészes gyerkőchöz, próbálok találni még 2 csehet tartalékba...

In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?

(#9749) szabol85 válasza Mágus2 (#9747) üzenetére


szabol85
csendes tag

Köszönöm. Mivel én nem értek hozzá, úgyis szerelőzhöz viszem, csak előtte szeretem tudni, hogy mi a problem, mert akkor már viszem a cserealkatrészt is. Így ócó.

(#9750) Szplöttyy


Szplöttyy
senior tag

De jo hogy ratalaltam erre a topicra! Kezem koze kerult egy 90es evjaratu 136L. Elvileg 45kw, de nagyon meglepodtem, nagyon megy, szep szivohang, es tenyleg veszettul megy. Mondjuk sportos valtasnal csattog rendesen, motortarto bakok epp disznek vannak csak. Viszont tobb kerdesem is lenne.
-A szivosor aljabol folyik a hutoviz. Van hogy csak kicsit, van hogy ot perc alatt az osszes viz kifolyik. Halistennek a leomlo miatt hozzaferhetetlen...
-Uzemanyag szint jelzom nem jo, nem vilagit a sarga lampa, es h csak kezd beleerni a pirosba, rangat nincs alapjarat meg minden baja van, ez normalis?
-Futes tok jol mukodik de a ket szelso legbeomlonsose jon semmi barmit barhova allitok. Otlet?
-Mind a harom pedal egy magassagban van, hat mikor meglattam kihulott az a keves hajam is... Ez gyarilag ilyen buta?
-Neha elegge osszevissza jar es mikor leesik az alapjarat pislakol az olaj lampa, meg alapjaraton lasabban vilog az index mint menet kozbe, de ezek aprosagok.

Viszont ami durva, hogy az 1,3as kettesgolfombol atulve ez egy sokkal atgondoltabb, es jobb auto, amit sose gondoltam volna. A futomu ami borzalmas ilyen hajozo imbolygo borzalomban reg ultem mar, de nagy terveim vannak a vassal.

Smoke & Torque

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.