Azt hiszem, h nekem is egyforma, ez van az enyémben is.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Négymagos Xeon(!) CPU LGA775-ös deszkában
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [wapee:] Eltávozott a kis angyalom
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
Mágus2
Közösségépítő
Atuska75
tag
Az egyforma hosszú nekem is.
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
wladymir
csendes tag
Köszi mindenki
Akkor jó,ha jó
Autósboltba 2800 pénz volt
Ohh,más dolog!
Ha szar a szivató,ehet tőle sokat?
Ha megálok lámpánál itt ott nem veszem észre,hogy menne,de néha magasnak találom az alapjáratot.
Alapból 900-ra állítottam,de néha 1000 körül röhög.
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
Ha nem kapcsol ki teljesen, akkor lezabálja a gatyádat is.
Atuska75
tag
Ja ja klasszikus hiba? szorul a tengelye és nem kapcsol ki. Nekem most ugyanez a baja csak lusta vagyok szétszedni, meg itt elég hideg is van még.
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
Retro DJ
aktív tag
Igen a műszer belsejében van, az illesztő elektronikában.
Retro
szabol85
csendes tag
Nem küldted el a számát. Kassán vagy a környéken van olyan bolt ahol ilyen apróságokat lehet kapni?
Mágus2
Közösségépítő
Elfelejtettem. Kassán lehet kapni.
szabol85
csendes tag
Nem baj. Elég, ha leírod a bolt címét, nevét. Tudnak magyarul? Meg az se hátrány, ha egy kicsit olcsóbb, mintha itthon szerezném be a cuccokat.
Mágus2
Közösségépítő
Magyarul nem beszélnek, így nehéz dolgod lesz. Meg kicsit messze is van neked, ha már ide feljösz, számold bele a benzint is, és rájösz, h annyival nem olcsóbb itt sem.
oda-vissza neked több mint 200km.
Ha megveszem neked és leviszem hétvégén a határ mellé, akkor esetleg megérheti neked. a probléma csak annyi, h minimum 2 hetet kellene erre várnod, mert most hétvégén maradunk Kassán.
Helmecen is árulnak, esetleg tudok adni címet, ott beszélnek magyarul.
[ Szerkesztve ]
szabol85
csendes tag
Nem gond a távolság, legalább szétnéztem volna Kassán, de a helmeci is tökéletesen megfelel. Kíváncsi vagyok az árakra a boltokban...egy kis összehasonlítás.
Mágus2
Közösségépítő
Ha kitavaszodik és több időm lesz, akkor meglátogatsz. Elég nagy város Kassa, ha még soha nem jártál itt, akkor inkább kimennék eléd, mert simán el lehet tévedni.
Királyhelmec főutca 35(Hlavná 35). Illés Mária a tulajdonos. Szokott nekik lenni minden favorithoz, de ha nincs, akkor rendelnek.
[ Szerkesztve ]
szabol85
csendes tag
Én tuti eltévednék. Az jó lenne, ha egy pár helyet meg tudnál mutatni, csak az érdekesebbeket. Valószínű majd csak márciusban megyek helmecre, aztán a tapasztalatokon felbuzdúlva később elmennék Kassára is.
Köszönöm a címet.
Mágus2
Közösségépítő
Szlovákia második legnagyobb városa. 240 000 lakossal. Kb. egy hónapig nekem is gondjaim voltak. Elég rosszul van megoldva a közlekedés. Egy sávot elnézel és vége. Troli, villamos, 3sávos körforgalom, van itt minden jó.
Marczi80
tag
Ha helmecen jársz, és esetleg ott nem kapsz - bár kicsi az esélye - de pár méterre van egy másik autósbolt helmecen - Truck shop, Fő utca 21 (Hlavná 820/21).
In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?
szabol85
csendes tag
ok
gabzjee
csendes tag
Sziasztok! Sajnos most nekem is segítségre van szükségem, mert nincs több ötletem 89-es Skoda Favorit az alany. Panasza, hogy túl sokat eszik kb 6litert eszik 15-20 km-en... ami nagyon nem normális... Karburátor most lett kipucolva, gyújtás 2 fok helyett 4 fokon van mert 2 fokon nem hajlandó elindulni...1. A vákuumszabályozóban található egy imbusz kulcsos szabályozó, amit viszont kedves előző tulaj össze vissza tekerte... Valaki tudna nekem segíteni, hogy mennyire kell becsavarni? A 2. panasza, hogy rángat is, néha 2000 f/perc felett a ford.számmérő hirtelen 2200ról 2500-ra ugrik. Trafó cserére gondolok valamint gyújtókábel cserére is. A karbiban hajszálrepedés található a dúsító membránon hajszálrepedések találhatók. A levegőcsappantyú teljesen ki szokott nyitni amint bemelegszik a motor, de a szivató nélküli alapjárat ingadozik, azt állítanom kell. 3. A vákuumszabályozó csövein nem láthatók repedések, de lehetséges, hogy el van ernyedve és ez által csinálja azt, hogy 5 másodperc indítózás után akar csak elindulni? Az első gázadásig csak 3 hengerrel megy...
Mágus2
Közösségépítő
Az imbuszos csavar belső pereme, és a házának külső széle között legyen 4mm távolság.
Gyújtást 5 fokra kell állítnani, nem tudom hol olvastál 2 fokot.
2. Rángathat a nem megfelelő keverék miatt is. Repedezett membránokat eldobálni, azzal nem lesz jó soha, még csak be sem lehet vele állítani.
Ha mindez megvan, akkor keverék csavart tövig betekered, 2 teljes fordulatra kiengeded, alapjáratot és szivatót hozzáigazítod, bemelegíted a motort(menet közben, majd kiveszed a gyertyákat, és lefényképezed, képeket ide felteszed)
Alapfeltétel a membránok és a gyújtás kifogástalan állapota, addig nem érdemes állítgatni. Az összes többi hiba erre vezethető vissza: nem megfelelő keverék, hibás gyújtás beállítás.
A csövet is cseréld ki ami a karbi és a gyújtáselosztó között van.
[ Szerkesztve ]
gabzjee
csendes tag
Köszi a gyors választ. 135-ös motornál 2 fok az előgyújtás, könyvben olvastam
Mágus2
Közösségépítő
Ezt mint látnok, nem láttam. Az egy elég fontos infó, h 135-ös motor. De azt is olvastad, h +-2 fok, szóval a 4 fokkal sem rontasz el semmit.
Mágus2
Közösségépítő
A kilincset a zárral összekötő rúd. 115988504
A betétet a zárral összekötő darab. 115988500
Végeket hamarabb árulnak: 6U0827445-kilincshez, 112988504-betéthez
gabzjee
csendes tag
ha jól értelmeztem, így 4 mm Viszont az, hogy nehezen szeret indulni még melegen is, lehetséges attól hogy szarok a gyújtókábelek valamint a túl sok anyagtól? Mert régen pöcc-röff volt
Mágus2
Közösségépítő
Pontosan így gondoltam a 4mm-t.
Lehet a túl dús keveréktől, de ha valahol levegőt szív a rendszer, attól is. A gyújtó kábeleket hogy érted, h rosszak, mérted az ellenállásukat? Repedezettek, átütnek? Fejtsd ki bővebben.
[ Szerkesztve ]
gabzjee
csendes tag
Mértem ellenállásokat... 6-7 kohm elég idősek is. Múltkor járó motornál hozzám ért és nem volt túl kellemes
Mágus2
Közösségépítő
Mert járó motornál gondolom a másik kezeddel megtámaszkodtál a vason. Ebben az esetben bármilyen kábel(hogy is fogalmazzak diplomatikusan) felpezsdítette volna a szexuális életed. (megb@sz mint állat)
gabzjee
csendes tag
egyáltalán nem értem hozzá a kasztnihoz "nem voltam testelve"
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
Akkor tényleg átüt. Mágus bácsi megtanulta még a régi 2T wartburgján, hogy nem támaszkodunk, amikor egyesével nézzük melyik henger megy. (mert rögtön indul a tánc)
[ Szerkesztve ]
gabzjee
csendes tag
Azóta én is óvatos vagyok De valaki régebben írta, hogy mennyinek kellene lennie az ellenállásoknak.. hát kb fele annyi az értéke az én gyújtókábeleimnek
gabzjee
csendes tag
Tudnál nekem még valamiben segíteni? Félek, hogy ha ki is cserélem ezt a repedezett membránt, a fogyasztása nem fog változni akkor sem ha beállítom a jó CO értéket :/
Mi okozhat még ekkora fogyasztást? Szívató kikapcsol rendesen
skoda favorit 135l 1989-es
Mágus2
Közösségépítő
Lyukas cső, esetleg átereszt az AC membránja.
Valahol ömlik a benzin a motorba, mert ez nem normális fogyasztás, vagy szökik valahol. A teljes csövezést át kell nézni a tank és a motor között, a visszavezető ágat is!
AC membránt is cserélheted, 50 000km-ként kell cserélni.
Ilyen fogyasztás mellett, ha a motor égésterén áthalad ennyi benzin, akkro a kipufogóból ömlenie kell a benzinnek.
gabzjee
csendes tag
Vadi új AC pumpa van rajta Folyni sehol sem folyik... Elpárologni sem párolog el ennyi... :/ Igazság szerint a motorba ömlik bele, elég benzinszagú az olaj... Hűtővíz nem tűnik el, de az olajszint megnövekedett... Szilveszterkor gyűrűztem+ szelepszár szimering :/ Már január közepén volt egy problémám, hogy átszakadt az AC pumpa.. gyűrűzésnél új olaj, átszakadt az AC ezért új olaj, most valószínű ez miatt a membrán miatt emelkedett meg az olajszint, de azért 1,5 hónap alatt nem fogok benne harmadszorra is olajat cserélni
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
Az új AC akkor kuka, remélem nem VIKA???
Az olajba csak az AC-n keresztül mehet a benya, ha már a karbin ennyi benzint kapna, akkro nem indul be.
A régi AC-va vegyél egy membránt, de eredetit, olajat azonnal cserélni, autóval így nem szabad járni, mert besül a motor. A benzin eléggé lerontja az olaj kenési képességét.
VIKA - fuck you!!!! Kínai szar.
[ Szerkesztve ]
gabzjee
csendes tag
Azthiszem vika van rajta... Az olajvisszajelző alapjáraton amikor felmelegszik villog... mert viszkozitása egyenlő a nullával. De azért ennyi benzin sem megy az olajba, mert akkor már a tetején kellene kijönnie ha 4 liter belemenne 20 literenként
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
Annyira felhigult az olajad, hogy feljut az égéstérbe, és egyszerűen megeszi, mlég egyszer leírom, ne használd így, mert szét fog menni a motor!
gabzjee
csendes tag
Akkor most meg is nézem az AC-t... :/ Egyébként, lehet hülyeség amit kérdezek, de ha leállítanám az autót este és reggel megnézném, ugyan úgy meg kellene lenni a benzinnek a karbiban, vagy tévedek? mert zárt rendszer, tudtommal ugyan úgy kellene állnia mint amikor leállítottam
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
Az úszóházban megmarad, de a többi visszafolyhat a tankba, ha az AC szelepe nem fogja meg.
rob210
nagyúr
Ha van közbeiktatva visszacsapó szelep akkor nem engedi el, egyébként elképzelhető.
Neked még a pumpálós AC-d van?
Ahogy mágus is írja, ne használd így a kocsit, mert nem sok örömöd lesz benne és nem csak a 1X literes fogyasztás miatt!!!
Ac ból jobban jársz a gyári bontott plusz membránnal, mint a vikával.
Ezek tapasztalatok
Renault power
szabol85
csendes tag
Köszönöm, majd helmecen megnézem. Mondtam már, hogy szar a reflektor? Mikor hazajöttem (2 órája), játszottam vele egy kicsit, néha fel-fel villant, de csak néha. Azt mondja a feleségem, mert hogy övék volt a kocsi: jaaa, régen volt ilyen baja, hogy menet közben kikapcsolt meg stb. Nem is ez a lényeg. Csörög a telefon, hogy a kocsin világít a lámpa. Pontosabban a reflektor. Csak úgy magától Remélem éjszaka nem gondolja úgy a kocsi, hogy tesz egy kört a városban
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
Kitt... kapcsold le a lámpát! Kitt, az anyád mindenségit, elkobozom az akksidat...
Ha a bajuszkapcsoló jó(kétlem), akkor a lámpa kapcsolónak összeégett a belseje, nekem egyszer este, mikor máskor, elromlott, és szét kellett szednem, h hazajussak. Elég gyenge pont a faviban. Szerezz be egy másikat. Mondanám, h cseréld ki a másikkal, de akkor a teljes világítás fog rakoncátlankodni, a helyzetjelző is.
Egy próbát megér, ezzel kizárható a kapcsoló hibája. Eleve nem is lehet kapcsolgatni, ha nincs rajta a gyújtás, szóval ez érdekes. Nem kotor bele valami önjelölt villanyszerelő???
szabol85
csendes tag
Önjelölt villanyszerelőből van sok Hogy apósom hozzányúlt-e, majd megkérdem. De holnap én is meg villanyszerelem
szabol85
csendes tag
Elég sok fém fedeles relé van még benne. Lengyel gyártmányú. Az eredeti?
Vettem egy relét és most már jól működik. Tegnap a fénykürttel játszottam és valszínűleg beragadhatott a relé. A fénykűrt most is működik gyújtás nélkül (nem tudom, hogy így helyes-e), de ha előretolom a kapcsolót akkor nem világít. Szóval fasza. A tompított relé már volt cserélve és már az is világos miért nem megy a hátsó szélvédő fűtés . Nincs miről... De mi az a fém hajlított lemez ami az abltörlő interval kapcsoló helyére van benyomva?
szabol85
csendes tag
Ja, ezek szerint nem is kell indexkart cserélnem. Bár ha teljesen elfordítom jobbra kormányt, a jobbra index nem nagyon akar ott maradni.
Mágus2
Közösségépítő
A hajltott lemezről van képed? Szerintem anélkül nem megy az ablaktörlő, az intervallumot a 90-es favi még nem tudta. De lehetett egy relével okosítani.
Lengyel relé???? nem tudom, nekem Tesla mind, ha jól emlékszem.
szabol85
csendes tag
Mágus2
Közösségépítő
Ja, ez rendben van, az intervallum kapcsoló annak a lemeznek a helyére megy. ez így van gyárilag. 2 állás van, a laaaaassúúúú, meg a sokkal gyorsabb...
[ Szerkesztve ]
szabol85
csendes tag
Hogy miket nem tudtak régen? Nézegetem nézegetem, de nem tűnik olcsónak. Hány lábú kell bele? És a hátsó szélvédő fűtésbe milyen kell?
Amúgy nekem a lassú is elég gyors.
[ Szerkesztve ]
lepke74
csendes tag
Sziasztok
Elég rég szóltam hozzá a fórumhoz de hál istennek az elmúlt évben nem sok bajom volt a favorittal jóformán csak tankoltam bele. Tegnap viszont az első fékem beragadt kicsit füstölt is mire hazaértem gondolom a munkahenger szorult be 23éves belefér. Úgy tervezem szombaton kicserélem ezzel kapcsolatban lenne kérdésem a munkahenger kivételéhez le kell e szerelnem a féktárcsát? Valamint a kézikönyv azt irja hogy valami speciális célszerszám kell hozzá tényleg bonyolult kivenni?
Üdv
Lepke
Mágus2
Közösségépítő
Nem kell levenni a féktárcsát, csak a féknyerget, abban van a henger. Kivételhez semmi extra nem kell, 3-4x megnyomod a fékpedált, és kiesik magától, de szólok, h ki fog folyni az egész fékolaj, ha nem szorítod el a csövet valamivel.
Visszatenni már nehezebb. A gumiharanggal sokat lehet pepecselni, végül mindent légteleníteni. Valahol van szerelési ábrám az összeszereléshez, azt ha megtalálom, feltöltöm neked.
Mágus2
Közösségépítő
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- IPhone 14 Pro max 128GB gyári független megkímélt akku 97%
- ÉRINTŐS Acer X360 Full-HD IPS /Intel i5-8generáció 8x3400mhz / 256gb ssd /8gb ram /windows11 Ac
- Apple watch Series 8 45mm cellular hibátlan akku 100%
- Dell Latitude 7400 TOUCH FULL-HD IPS Intel core i7-8665u 16gb ram 256NvMe ssd win11
- IPhone 15 Pro max 256GB gyári független bontatlan 1 év Apple garancia