Bocs, az kell bele
[ Szerkesztve ]
Retro
Bocs, az kell bele
[ Szerkesztve ]
Retro
Teljes mértékben egyet kell hogy értsek.
KisCobiii Egyébként a "gyertya kormossága túl dús keverékre utal" állítás igaz, viszont nem feltétlen karbi hiba. Ha például a gyújtás hiba áll fenn akkor is előfordul mivel nem elégséges a szikra az üzemanyag elégetéséhez így igazából nem a porlasztóban alakul ki a túl dús keverék hanem a hengerben.
[ Szerkesztve ]
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
Ebbe a gyertyakérdésbe bekapcsolódnék én is. Most bosch van benne mondjuk nincs vele bajom.
De egyik ismerősőm itt hagyott nekem 4 db 2 pólusu gm gyertyát "flr8ldcu" feliratos.
Nem lenne az jobb vagy az maradjon meg valami opelba?
"1.3, 8 szelep, 62 ló+1 marha :D"
Illetve gyertyaképet általában hosszabb üzem meleg állapot után szoktunk vizsgálni.
Retro
Köszi! Ami meg a fűtőmotorod illeti: Legalább volt mihez nyúlnod és bele tudtad fabrikálni.
Sic Parvis Magna
BP6H, V-Line18, VL18 ezt a gyertyát ajánlom neked, nekem a Faviban is ez van és szuperül szolgál.
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
Rövid menetesben is van ilyen mert ahogy néztem Samu linkjét a 120 asba rövid menetes megy?!
[ Szerkesztve ]
"1.3, 8 szelep, 62 ló+1 marha :D"
Ideg, ideg, ideg... Mi lesz holnap, hogy tud elindulni a kocsi, stb... Na ez nem esett jól... Nyáron mindegy, el lehet lenni nélküle, de így...
Na mindegy, lehet hallgatni kellett volna apámra, amíg valami nem romlik el teljesen nem baszogatjuk...
Retro
(Az NGK a 120-ba a Samu által linkelt gyertyát javasolja katalógus szerint.)
Retro
Uram Önnek teljes mértékben igaza van. Hibáztam mert, azt vettem alapul hogy olyannak írom aki konyít hozzá és ezért ezt nem írtam be hozzá.
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
Aztán még azt is tenném, hogy a menet kímélése végett a gyertyát én csak akkor szoktam kivenni, ha már teljesen kihűlt a blokk.
Retro
Rendben én azért írtam a V-LINE-t mert kicsivel jobb a hatásfoka. De, tény hogy azt ajánlja a katalógus.
[link]
[ Szerkesztve ]
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
Nem ismerem a V-Line-t. A Briskből a jól bevált N14YC kell bele. Egyébként nekem mindkét Skodámban Brisk van (attól független, hogy NGK Fan vagyok).
Retro
Először én se ismertem de, a leírás és a tapasztalat meggyőzött. Most már kb fél éve ez van benne és nagyon jól megy, annyi a lényege hogy a kialakításának köszönhetően nagyobb erősebb szikrát ad és nehezebben tud "beégni"
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
Nekem apósom múlt héten beletörte a kulcsot a gyújtás szekrénybe. Na az ideg.
Nekem anno az Off Ladába On sikerült úgy hogy a kormányzár még nem oldott, Nem is kellett soha többé oldania. Kénytelen voltam eltörni a kormányzárat mert, csak úgy jön ki ha nyitva van.
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
Ismerős is beletörte a gyújtáskulcsot egyszer, de neki mázlija volt úgy tört el, hogy a kulcs tolla bent volt teljesen, így csavarhúzóval el lehetett fordítani, még be is tudta indítani, aztán hazajött vele és kivarázsoltam neki na az nem volt egyszerű.
A tökömről is folyt a víz.
A mai napig a tartalék kulccsal használja a kocsit, de mondtam már neki, hogy csináltasson másikat.
De nem hallgat rám.
Renault power
Itt is ez volt. Benne maradt teljesen, de már nem lehet kihalászni. Kicseréltem a kormányzárat .Lett 2 eredeti kulcs is hozzá. Az árát ne is kérdezd.
Ott tartok, hogy felgyújtom...
Tegnap megbrütyköltem a hátsó érintkező sort, hogy minden működjön. Mozgattam a hátsó ajtót, de stabilnak tünt! Ma reggelre nem megy a rendszámtábla világítás. Komolyan mondom, hogy egy ekkora FOSH konstrukciót még nem láttam.
Kicsit emeltem a rugók erején, kicsit emeltem az alsó csatlakozók magasságán, de nem nem és nem.
Tavasszal fel bekábelezem fixre, az fix!
Retro
Nem igazán értem mi lehet vala mert, nekem azóta is tök jó ióta be lett állítva. Be kell vezetékezni, a csehek meg b@sszák meg a találmányukat. Ami vicc az egészben hogy, nem egy típusnak van hasonló megoldása és hibátlanul működik ez meg nem akar az istennek se.szerintem az anyag minőségével nem stimmel valami. Már várom mikor adja meg magát az enyém is.
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
Ma este mégegyszer szétszedem, megnézem a csúszósarukat (egyébként a fűtőmotor átalakítása helyett a csatlkozókat akartam újrasaruzni, de helyette szívtam).
Átnéztem, de már meg vagyok fáradva vele.
Retro
Az érintkező felületeket futtasd be ónnal.
Nem egy örök darab de jobban érintkezik utána, 2-3 havonta újra be kell futtatni és akkor üzem-stabil a dolog.
Sajnos ez ilyen játékos, az egyetlen megoldás a kábel.
Renault power
Ezt nem szívesen követném el, de azért köszi a tippet!
Retro
Akkor a másik megoldás, a csatlakozók cseréje, be kell fabrikálni azt hiszem a fiatoknak volt ilyen talán vagy a régi opelnek nem is emlékszem már, de azoknak valahogy jobban sikerült ez az átvezető felület.
Renault power
Ilyet nézegetek most csak az a kérdés hogy 2 ilyennel kiváltható-e a miénk. Amúgy van Escortban is, de az is csak 3 érintkezős mondjuk nem nagyon szokott baj lenni vele nem úgy mint a Favinál
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
Sziasztok! Elméletileg holnap megrendelem a gyertyát (vagyis bátyám, mert neki van kedvezménye ), az akkut ma kivettem, mert fel kell tölteni. Elvileg a héten el is jön az igazság pillanata. Szívből remélem, hogy utána üzemképes is lesz.
Sic Parvis Magna
Én már hozzászoktam, hogy akkor világít, amikor kedve van hozzá, vagy amikor rácsapok egyet
Üdv. Tudom nem ide illik de hátha van valakinek tippje.
Adott egy peugeot 309 1.4 benzin. Kicseréltük a vákumcsövet állítottunk előgyujtáson akkor jobb lett a helyzet de a hiba most megint fennt áll. Hidegindításnál szivatóval (manuál szivatós) szépen jár ahogy a pedálhoz érnek rögtön leáll. Benzincsövek, gyertyák ujak. A vákumos előgyujtás működik. Az üzemenyagrendszerbe már régóta be van iktatva egy szűrő ami tiszta. Melegen meg semmi baja nincs.
Valakinek tipp???
[ Szerkesztve ]
"1.3, 8 szelep, 62 ló+1 marha :D"
A gázbowden mikor volt cserélve és mennyire van megnyúlva?
Illetve a karburátor egy vagy két torkú ezen?
Renault power
Egytorkú. Elég nehezen indul be de ha egyszer beindul akkor utána már könnyen indul. Csak hirtelen gázadásra megáll. Ha játszik kicsit a gázzal dadog és egy idő után jó. Ha meg meleg a motor akkor semmi gond nincs vele. Ezért a gázbovdent kizárnám. Meg ami infót kaptam ez azután jött elő hogy önindítót cseréltek rajta. Ja és a gyorsítófúvókát azt néztem az jó mert bespricceli a cuccot. A fúvókák tiszták.
[ Szerkesztve ]
"1.3, 8 szelep, 62 ló+1 marha :D"
Pedig ha gázadásra leáll, akkor valami a pillangó szeleppel az alapjárati fúvókával, vagy a vákuumos rendszerrel lesz valami.
Vagy befullad, mert sokat kap ami a kikopott gyorsító fúvóka miatt lehet, vagy nem szabályozza a gyújtást a vákuumos rendszer, mert eben még olyan van a ha kézi szívatós.
Nem lehet, hogy a karbi talp van kirepedve és amikor odalép neki falsot szív ami miatt a gyújtás nem állítódik?
Egyáltalán milyen karbi van rajta pierburg?
[ Szerkesztve ]
Renault power
A karbi az jókérdés tüzetesen még nem vettem szemügyre. A vákum az dolgozik mert beszippantotta a kisujjam Egy picit állítottunk a gyújtáson és odáig eljutottunk hogy könnyebben indul hidegen és kb fél szivatónál ha lelépi akkor egy icipicit gondolkodik de felpörög. Majd meglátjuk mi lesz estére ha rendesen hideg lesz a motor. Csak azért nem értem mert mielőtt meghalt az önindító semmi baja nem volt az autónak.
"1.3, 8 szelep, 62 ló+1 marha :D"
Munkatársam bontásra eladja a 2000-es feliciáját. A motort már megvették belőle. Pár cucc engem is érdekel, mondjatok pár dolgot amit érdemes egy ilyen kocsiból jó áron kimenteni. Jah a kocsi bal eleje törött, a váltó kuka. Ha valakit érdekel belőle cucc írjon privit, rákérdezek. Téli nyár gumi felnivel, a sérüléseket leszámítva szép állapotú a kocsi. Én belső ajtó kárpitot, kapcsolókat, lámpabúrákat ha meg tudunk egyezni kimentek magamnak. Amúgy Kisbér környékén van most a kocsi de posta is megoldható ha olyan az alkatrész.
Típus azonos az önindító?
Egyébként annak nem sok köze lehet az induláshoz, azon kívül, hogy vagy beindítja a kocsit vagy nem.
Ha már egyszer beindult a járgány onnantól nem befolyásolja a működést.
Kérdés ki cserélte és mit állíthatott el.
Renault power
Ebben van a dúsítónak fúvókája? Nem lehet, hogy annak a mérete nem korrekt?
Retro
Ülések milyen állapotúak? El tudja postázni a haverod?
Retro
Gázadásra leállás mindig üzemanyag ellátási problémára utal. Alacsony benzin szint az úszóházban, eldugult gyorsító fúvóka...
[ Szerkesztve ]
Nézd már meg a gyertyáidat légyszíves , hogy milyen állapotban vannak. (milyen a színük)
Abból sok mindenre lehet következtetni.
[ Szerkesztve ]
Renault power
Abból sajnos semmire nem fog rájönni, mivel annak csak meleg motornál van jelentősége. Hideg motornál amíg megy a szívató egyértelműen kormos lesz mivel túl van dúsítva, melegen meg már nem hozza a hibát.
Ott egyértelműen porlasztó hiba lesz.
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
Szerintem is inkább szegény lesz a keverék!
Retro
Jó állapotúak, majd dobok egy telószámot és ha gondolod beszéld le vele a dolgot.
Azt mondja, hogy használják a kocsit, mert "beerőltetik"
Akkor meg látszik, egy hosszabb menet után, hogy mi a helyzet.
De minden esetre a véleményünk egy valami nem oké az üzemanyag ellátással.
Tudni kéne a karbi típusát.
Nekem a golf miatt pierburg 2e, 2ee és hasonló karbikból sajnos doktorim van.
Renault power
Megkovetem a Favokat, es Jirtzsit is, amiert csunya szavakkal illettem oket! Az a helyzet, hogy en bactam el. Rossz sorrendben kotetett vissza a csati, es rendszam tabla vilagitas helyett ablakot futottunk... !!!
Zarojelben, mostmar leszarom, ha villog, legalabb latom, hogy mukodik...
[ Szerkesztve ]
Retro
Kis hójelentés. Szekszárdon leesett az első nagyobb hó ami meg is maradt. Téligumi teszt megtörtént. Bár öregecske de jól fog, még a parkolóban sem kell vele "rácsingolni" Majd kiderül hogy városon kívűl nagyobb tempónál mit produkál.
"1.3, 8 szelep, 62 ló+1 marha :D"
Debrecenben, csak most kezdett esni. Remelem nem lesz nagy ho, mert utalom takaritani!
(Ma beallitattuk muszeresen a Favo fenyszorojat, hat ra is fert, mert kellett rajta jocskan allitani. Remelem az asszony pajtas jobban lat majd!)
Retro
Hát nekem se a kedvenc elfoglaltságom. Meg ez a sok rövid táv... hideget meg nem fogok fujatni Most vettem valami páramentesítőt majd kiderül mennyit ér.
Az enyémet falnál szemre állítottam olyan magasra hogy még ne villogjanak le mondjuk teltháznál vannak bajok de az ritka
[ Szerkesztve ]
"1.3, 8 szelep, 62 ló+1 marha :D"
Gázadásra leállás mindig üzemanyag ellátási problémára utal.
Ma este hazafelé az utolsó kilométeren leállt a kocsi. Indítottam, ment egy kicsit majd ismét leállt. Kénytelen voltam leparkolni. Szerintem nálam is dugulás van rendszerben. Milyen sorrendben érdemes keresgélni? A karburátort, fuvókákat sosem piszkáltam, nem értek hozzá. Kis segítséggel elboldogulhatok, vagy inkább keressek szerelőt?
[ Szerkesztve ]
Üdvözletem.
Azt szeretném kérdezni,hogy favoritba a 13-as kompresszió az jó?
Igen, de az is nagyon fontos hogy, minden hengerben nagyjából azonos értékeket mutasson. Ha 1-nél nagyobb eltérés van köztük akkor már olyan mintha nem lenne csak 9 bár.
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!