Hirdetés

2024. június 19., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#8101) Retro DJ válasza 30z.Samu (#8099) üzenetére


Retro DJ
aktív tag

Bocs, az kell bele :D :D

[ Szerkesztve ]

Retro

(#8102) Atuska75 válasza Retro DJ (#8097) üzenetére


Atuska75
tag

Teljes mértékben egyet kell hogy értsek.

KisCobiii Egyébként a "gyertya kormossága túl dús keverékre utal" állítás igaz, viszont nem feltétlen karbi hiba. Ha például a gyújtás hiba áll fenn akkor is előfordul mivel nem elégséges a szikra az üzemanyag elégetéséhez így igazából nem a porlasztóban alakul ki a túl dús keverék hanem a hengerben.

[ Szerkesztve ]

Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!

(#8103) vecsepapa


vecsepapa
csendes tag

Ebbe a gyertyakérdésbe bekapcsolódnék én is. Most bosch van benne mondjuk nincs vele bajom.
De egyik ismerősőm itt hagyott nekem 4 db 2 pólusu gm gyertyát "flr8ldcu" feliratos.
Nem lenne az jobb vagy az maradjon meg valami opelba?

"1.3, 8 szelep, 62 ló+1 marha :D"

(#8104) Retro DJ válasza Atuska75 (#8102) üzenetére


Retro DJ
aktív tag

Illetve gyertyaképet általában hosszabb üzem meleg állapot után szoktunk vizsgálni.

Retro

(#8105) 30z.Samu válasza Retro DJ (#8100) üzenetére


30z.Samu
félisten

Köszi! :R Ami meg a fűtőmotorod illeti: Legalább volt mihez nyúlnod és bele tudtad fabrikálni. :DDD

Sic Parvis Magna

(#8106) Atuska75 válasza 30z.Samu (#8099) üzenetére


Atuska75
tag

BP6H, V-Line18, VL18 ezt a gyertyát ajánlom neked, nekem a Faviban is ez van és szuperül szolgál.

Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!

(#8107) vecsepapa válasza Atuska75 (#8106) üzenetére


vecsepapa
csendes tag

Rövid menetesben is van ilyen mert ahogy néztem Samu linkjét a 120 asba rövid menetes megy?!

[ Szerkesztve ]

"1.3, 8 szelep, 62 ló+1 marha :D"

(#8108) Retro DJ válasza 30z.Samu (#8105) üzenetére


Retro DJ
aktív tag

Ideg, ideg, ideg... Mi lesz holnap, hogy tud elindulni a kocsi, stb... Na ez nem esett jól... Nyáron mindegy, el lehet lenni nélküle, de így... :(

Na mindegy, lehet hallgatni kellett volna apámra, amíg valami nem romlik el teljesen nem baszogatjuk... :D

Retro

(#8109) Retro DJ válasza Atuska75 (#8106) üzenetére


Retro DJ
aktív tag

(Az NGK a 120-ba a Samu által linkelt gyertyát javasolja katalógus szerint.)

Retro

(#8110) Atuska75 válasza Retro DJ (#8104) üzenetére


Atuska75
tag

Uram Önnek teljes mértékben igaza van. Hibáztam mert, azt vettem alapul hogy olyannak írom aki konyít hozzá és ezért ezt nem írtam be hozzá.

Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!

(#8111) Retro DJ válasza Atuska75 (#8110) üzenetére


Retro DJ
aktív tag

Aztán még azt is tenném, hogy a menet kímélése végett a gyertyát én csak akkor szoktam kivenni, ha már teljesen kihűlt a blokk.

Retro

(#8112) Atuska75 válasza Retro DJ (#8109) üzenetére


Atuska75
tag

Rendben én azért írtam a V-LINE-t mert kicsivel jobb a hatásfoka. De, tény hogy azt ajánlja a katalógus.
[link]

[ Szerkesztve ]

Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!

(#8113) Retro DJ válasza Atuska75 (#8112) üzenetére


Retro DJ
aktív tag

Nem ismerem a V-Line-t. A Briskből a jól bevált N14YC kell bele. Egyébként nekem mindkét Skodámban Brisk van (attól független, hogy NGK Fan vagyok).

Retro

(#8114) Atuska75 válasza Retro DJ (#8113) üzenetére


Atuska75
tag

Először én se ismertem de, a leírás és a tapasztalat meggyőzött. Most már kb fél éve ez van benne és nagyon jól megy, annyi a lényege hogy a kialakításának köszönhetően nagyobb erősebb szikrát ad és nehezebben tud "beégni" :R

Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!

(#8115) Mágus2 válasza Retro DJ (#8100) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Nekem apósom múlt héten beletörte a kulcsot a gyújtás szekrénybe. Na az ideg. :W

(#8116) Atuska75 válasza Mágus2 (#8115) üzenetére


Atuska75
tag

Nekem anno az Off Ladába On sikerült úgy hogy a kormányzár még nem oldott, Nem is kellett soha többé oldania. Kénytelen voltam eltörni a kormányzárat mert, csak úgy jön ki ha nyitva van. :C :C

Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!

(#8117) rob210


rob210
nagyúr

Ismerős is beletörte a gyújtáskulcsot egyszer, de neki mázlija volt úgy tört el, hogy a kulcs tolla bent volt teljesen, így csavarhúzóval el lehetett fordítani, még be is tudta indítani, aztán hazajött vele és kivarázsoltam neki na az nem volt egyszerű.
A tökömről is folyt a víz.
A mai napig a tartalék kulccsal használja a kocsit, de mondtam már neki, hogy csináltasson másikat.
De nem hallgat rám.
:W

Renault power

(#8118) Mágus2 válasza rob210 (#8117) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Itt is ez volt. Benne maradt teljesen, de már nem lehet kihalászni. Kicseréltem a kormányzárat .Lett 2 eredeti kulcs is hozzá. Az árát ne is kérdezd. :Y

(#8119) Retro DJ


Retro DJ
aktív tag

Ott tartok, hogy felgyújtom... :)

Tegnap megbrütyköltem a hátsó érintkező sort, hogy minden működjön. Mozgattam a hátsó ajtót, de stabilnak tünt! Ma reggelre nem megy a rendszámtábla világítás. Komolyan mondom, hogy egy ekkora FOSH konstrukciót még nem láttam.

Kicsit emeltem a rugók erején, kicsit emeltem az alsó csatlakozók magasságán, de nem nem és nem.

Tavasszal fel bekábelezem fixre, az fix!

Retro

(#8120) Atuska75 válasza Retro DJ (#8119) üzenetére


Atuska75
tag

Nem igazán értem mi lehet vala mert, nekem azóta is tök jó ióta be lett állítva. Be kell vezetékezni, a csehek meg b@sszák meg a találmányukat. Ami vicc az egészben hogy, nem egy típusnak van hasonló megoldása és hibátlanul működik ez meg nem akar az istennek se.szerintem az anyag minőségével nem stimmel valami. :Y Már várom mikor adja meg magát az enyém is.

Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!

(#8121) Retro DJ válasza Atuska75 (#8120) üzenetére


Retro DJ
aktív tag

Ma este mégegyszer szétszedem, megnézem a csúszósarukat (egyébként a fűtőmotor átalakítása helyett a csatlkozókat akartam újrasaruzni, de helyette szívtam).

Átnéztem, de már meg vagyok fáradva vele.

Retro

(#8122) rob210 válasza Retro DJ (#8121) üzenetére


rob210
nagyúr

Az érintkező felületeket futtasd be ónnal.
Nem egy örök darab de jobban érintkezik utána, 2-3 havonta újra be kell futtatni és akkor üzem-stabil a dolog.
Sajnos ez ilyen játékos, az egyetlen megoldás a kábel.
:R

Renault power

(#8123) Retro DJ válasza rob210 (#8122) üzenetére


Retro DJ
aktív tag

Ezt nem szívesen követném el, de azért köszi a tippet!

Retro

(#8124) rob210 válasza Retro DJ (#8123) üzenetére


rob210
nagyúr

Akkor a másik megoldás, a csatlakozók cseréje, be kell fabrikálni azt hiszem a fiatoknak volt ilyen talán vagy a régi opelnek nem is emlékszem már, de azoknak valahogy jobban sikerült ez az átvezető felület.

Renault power

(#8125) Atuska75 válasza rob210 (#8124) üzenetére


Atuska75
tag

Ilyet nézegetek most csak az a kérdés hogy 2 ilyennel kiváltható-e a miénk. Amúgy van Escortban is, de az is csak 3 érintkezős mondjuk nem nagyon szokott baj lenni vele nem úgy mint a Favinál

Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!

(#8126) 30z.Samu


30z.Samu
félisten

Sziasztok! Elméletileg holnap megrendelem a gyertyát (vagyis bátyám, mert neki van kedvezménye :DDD ), az akkut ma kivettem, mert fel kell tölteni. Elvileg a héten el is jön az igazság pillanata. :K Szívből remélem, hogy utána üzemképes is lesz.

Sic Parvis Magna

(#8127) darius válasza Retro DJ (#8123) üzenetére


darius
tag

Én már hozzászoktam, hogy akkor világít, amikor kedve van hozzá, vagy amikor rácsapok egyet :DDD

(#8128) vecsepapa


vecsepapa
csendes tag

Üdv. Tudom nem ide illik de hátha van valakinek tippje.
Adott egy peugeot 309 1.4 benzin. Kicseréltük a vákumcsövet állítottunk előgyujtáson akkor jobb lett a helyzet de a hiba most megint fennt áll. Hidegindításnál szivatóval (manuál szivatós) szépen jár ahogy a pedálhoz érnek rögtön leáll. Benzincsövek, gyertyák ujak. A vákumos előgyujtás működik. Az üzemenyagrendszerbe már régóta be van iktatva egy szűrő ami tiszta. Melegen meg semmi baja nincs.

Valakinek tipp???

[ Szerkesztve ]

"1.3, 8 szelep, 62 ló+1 marha :D"

(#8129) rob210 válasza vecsepapa (#8128) üzenetére


rob210
nagyúr

A gázbowden mikor volt cserélve és mennyire van megnyúlva?
Illetve a karburátor egy vagy két torkú ezen?

Renault power

(#8130) vecsepapa válasza rob210 (#8129) üzenetére


vecsepapa
csendes tag

Egytorkú. Elég nehezen indul be de ha egyszer beindul akkor utána már könnyen indul. Csak hirtelen gázadásra megáll. Ha játszik kicsit a gázzal dadog és egy idő után jó. Ha meg meleg a motor akkor semmi gond nincs vele. Ezért a gázbovdent kizárnám. Meg ami infót kaptam ez azután jött elő hogy önindítót cseréltek rajta. Ja és a gyorsítófúvókát azt néztem az jó mert bespricceli a cuccot. A fúvókák tiszták.

[ Szerkesztve ]

"1.3, 8 szelep, 62 ló+1 marha :D"

(#8131) rob210 válasza vecsepapa (#8130) üzenetére


rob210
nagyúr

Pedig ha gázadásra leáll, akkor valami a pillangó szeleppel az alapjárati fúvókával, vagy a vákuumos rendszerrel lesz valami.
Vagy befullad, mert sokat kap ami a kikopott gyorsító fúvóka miatt lehet, vagy nem szabályozza a gyújtást a vákuumos rendszer, mert eben még olyan van a ha kézi szívatós.
Nem lehet, hogy a karbi talp van kirepedve és amikor odalép neki falsot szív ami miatt a gyújtás nem állítódik?
Egyáltalán milyen karbi van rajta pierburg?

[ Szerkesztve ]

Renault power

(#8132) vecsepapa válasza rob210 (#8131) üzenetére


vecsepapa
csendes tag

A karbi az jókérdés tüzetesen még nem vettem szemügyre. A vákum az dolgozik mert beszippantotta a kisujjam :D Egy picit állítottunk a gyújtáson és odáig eljutottunk hogy könnyebben indul hidegen és kb fél szivatónál ha lelépi akkor egy icipicit gondolkodik de felpörög. Majd meglátjuk mi lesz estére ha rendesen hideg lesz a motor. Csak azért nem értem mert mielőtt meghalt az önindító semmi baja nem volt az autónak.

"1.3, 8 szelep, 62 ló+1 marha :D"

(#8133) Tom5


Tom5
addikt

Munkatársam bontásra eladja a 2000-es feliciáját. A motort már megvették belőle. Pár cucc engem is érdekel, mondjatok pár dolgot amit érdemes egy ilyen kocsiból jó áron kimenteni. Jah a kocsi bal eleje törött, a váltó kuka. Ha valakit érdekel belőle cucc írjon privit, rákérdezek. Téli nyár gumi felnivel, a sérüléseket leszámítva szép állapotú a kocsi. Én belső ajtó kárpitot, kapcsolókat, lámpabúrákat ha meg tudunk egyezni kimentek magamnak. Amúgy Kisbér környékén van most a kocsi de posta is megoldható ha olyan az alkatrész.

(#8134) rob210 válasza vecsepapa (#8132) üzenetére


rob210
nagyúr

Típus azonos az önindító?
Egyébként annak nem sok köze lehet az induláshoz, azon kívül, hogy vagy beindítja a kocsit vagy nem.
Ha már egyszer beindult a járgány onnantól nem befolyásolja a működést.

Kérdés ki cserélte és mit állíthatott el.
:F

Renault power

(#8135) Retro DJ válasza vecsepapa (#8132) üzenetére


Retro DJ
aktív tag

Ebben van a dúsítónak fúvókája? Nem lehet, hogy annak a mérete nem korrekt?

Retro

(#8136) Retro DJ válasza Tom5 (#8133) üzenetére


Retro DJ
aktív tag

Ülések milyen állapotúak? El tudja postázni a haverod?

Retro

(#8137) Mágus2 válasza vecsepapa (#8132) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Gázadásra leállás mindig üzemanyag ellátási problémára utal. ;) Alacsony benzin szint az úszóházban, eldugult gyorsító fúvóka...

[ Szerkesztve ]

(#8138) rob210 válasza vecsepapa (#8132) üzenetére


rob210
nagyúr

Nézd már meg a gyertyáidat légyszíves , hogy milyen állapotban vannak. (milyen a színük)
Abból sok mindenre lehet következtetni.

[ Szerkesztve ]

Renault power

(#8139) Atuska75 válasza rob210 (#8138) üzenetére


Atuska75
tag

Abból sajnos semmire nem fog rájönni, mivel annak csak meleg motornál van jelentősége. Hideg motornál amíg megy a szívató egyértelműen kormos lesz mivel túl van dúsítva, melegen meg már nem hozza a hibát.
Ott egyértelműen porlasztó hiba lesz.

Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!

(#8140) Retro DJ válasza Mágus2 (#8137) üzenetére


Retro DJ
aktív tag

Szerintem is inkább szegény lesz a keverék!

Retro

(#8141) Tom5 válasza Retro DJ (#8136) üzenetére


Tom5
addikt

Jó állapotúak, majd dobok egy telószámot és ha gondolod beszéld le vele a dolgot.

(#8142) rob210 válasza Atuska75 (#8139) üzenetére


rob210
nagyúr

Azt mondja, hogy használják a kocsit, mert "beerőltetik:)"
Akkor meg látszik, egy hosszabb menet után, hogy mi a helyzet.

De minden esetre a véleményünk egy valami nem oké az üzemanyag ellátással.

Tudni kéne a karbi típusát.
Nekem a golf miatt pierburg 2e, 2ee és hasonló karbikból sajnos doktorim van.

Renault power

(#8143) Retro DJ


Retro DJ
aktív tag

Megkovetem a Favokat, es Jirtzsit is, amiert csunya szavakkal illettem oket! Az a helyzet, hogy en bactam el. Rossz sorrendben kotetett vissza a csati, es rendszam tabla vilagitas helyett ablakot futottunk... :D!!!

Zarojelben, mostmar leszarom, ha villog, legalabb latom, hogy mukodik...

[ Szerkesztve ]

Retro

(#8144) vecsepapa


vecsepapa
csendes tag

Kis hójelentés. Szekszárdon leesett az első nagyobb hó ami meg is maradt. Téligumi teszt megtörtént. Bár öregecske de jól fog, még a parkolóban sem kell vele "rácsingolni" :D Majd kiderül hogy városon kívűl nagyobb tempónál mit produkál. :)) :)) :))

"1.3, 8 szelep, 62 ló+1 marha :D"

(#8145) Retro DJ válasza vecsepapa (#8144) üzenetére


Retro DJ
aktív tag

Debrecenben, csak most kezdett esni. Remelem nem lesz nagy ho, mert utalom takaritani!

(Ma beallitattuk muszeresen a Favo fenyszorojat, hat ra is fert, mert kellett rajta jocskan allitani. Remelem az asszony pajtas jobban lat majd!)

Retro

(#8146) vecsepapa válasza Retro DJ (#8145) üzenetére


vecsepapa
csendes tag

Hát nekem se a kedvenc elfoglaltságom. Meg ez a sok rövid táv... hideget meg nem fogok fujatni :D Most vettem valami páramentesítőt majd kiderül mennyit ér.
Az enyémet falnál szemre állítottam olyan magasra hogy még ne villogjanak le mondjuk teltháznál vannak bajok de az ritka :D

[ Szerkesztve ]

"1.3, 8 szelep, 62 ló+1 marha :D"

(#8147) darius válasza Mágus2 (#8137) üzenetére


darius
tag

Gázadásra leállás mindig üzemanyag ellátási problémára utal.
Ma este hazafelé az utolsó kilométeren leállt a kocsi. Indítottam, ment egy kicsit majd ismét leállt. Kénytelen voltam leparkolni. Szerintem nálam is dugulás van rendszerben. Milyen sorrendben érdemes keresgélni? A karburátort, fuvókákat sosem piszkáltam, nem értek hozzá. Kis segítséggel elboldogulhatok, vagy inkább keressek szerelőt?

[ Szerkesztve ]

(#8148) wladymir


wladymir
csendes tag

Üdvözletem.
Azt szeretném kérdezni,hogy favoritba a 13-as kompresszió az jó?

(#8149) Atuska75 válasza wladymir (#8148) üzenetére


Atuska75
tag

Igen, de az is nagyon fontos hogy, minden hengerben nagyjából azonos értékeket mutasson. Ha 1-nél nagyobb eltérés van köztük akkor már olyan mintha nem lenne csak 9 bár.

Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!

(#8150) Mágus2 válasza darius (#8147) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Valahol dugulás van. Át kell fújni a csövet az AC és a tank között. Megnézni a karburátor finom szűrőjét.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.