Hirdetés
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- mefistofeles: Az újkori csalók...
- Victoryus: Rapoo VT9Pro egér
- Gurulunk, WAZE?!
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
Új hozzászólás Aktív témák
-
wladymir
csendes tag
http://skodapatika.hu/spd/115093592/Skoda_Favorit_gyujtokabel_garnitura
megvettem.az normális ha a 2-es 3-as egyforma hosszú? -
szabol85
csendes tag
A kocsiba vmikor volt cserélve óracsoport. Fordulatszámmérős lett betéve, csak nem lett bekötve. Van itt egy ilyen [link]. Ez hova, minek? Az utángyártott olcsóbb. Megszabad azt venni?
Egyébként irányjelzőkart akartam cserélni sokáig. Azt hittem, hogy azért nem megy távolsági fény mert összeégett valami a kapcsolóban. Ha elég sokáig kapcsolgatom, mint a bolond, néha felvillan, aztán semmi. Lentről a relé felől hallom a kattanást, de semmi. Az lenne a rossz?
-
szabol85
csendes tag
-
szabol85
csendes tag
Ti biztos jobban tudjátok, ez jó a Favorithoz?: http://skodaalkatreszweb.eu/spd/6U0837159A_/SKODA_FELICIA_AJTOZAR_NYITORUD
-
Atyus77
csendes tag
"A küszöbb a sárvédőív az oldal indexnél ezek a szokásos helyek."
Nálam az ajtók sarkai és egyéb felületei ,, a tornyok ,,a hátsó szélvédő alsó illesztése ,, és az első sárvédők felső csavarrögzítéseinél rohad.
Végülis mondhatni hogy a Faviritoknál a karosszéria teljes felülete "szokásos hely" .
-
Atyus77
csendes tag
Üdv.urak.
Sikerült megszüntetnem a búgást ami -mint kiderült- a hátsó kerékcsapágy miatt volt.
Megnéztem a két hátsó futóműben a csapágyakat és a jobb oldalinál vettem észre pici bemaródásokat a csapágyfészek felületén .
Mivelhogy ilyenkor általában fel szokta emészteni magát a csapágy ezért inkább megelőzésképpen kicseréltem . Aztán úgy 10km megtétele után ,menet közben olyan hiányérzet tört rám ,,és rájöttem hogy alig hallani a búgó hangot ...,de meg bírtam szokni .
Viszont szerelés közben észrevettem hogy a hátsó tengelynek van egy 'kis' tengely irányú mozgása ,kb. 3 mm. Ez a gumiszilentek gallérjánál vehető észre ,viszont más irányú kottyanást nem vettem észre .
Végülis ezáltal 'önbeálos' lett a hátsó híd,..mindíg az optimális pozíciót veszi föl.
Plusz láttam hogy a lengéscsillapítók gumibakjai is cserések.
Már igazából ezért nem nagyon szeretek megcsinálni rajta valamit mert magával hoz 2-3 újabb cserélni/javítani való dolgot,...és tudom hogy ennek nincs vége soha . -
Retro DJ
aktív tag
Ugye milyen szép a kicsikém?
Vagy nem is annyira? Ez egy tél alatt jelentkezett...
Bár 23 éves a vas, de bele sem merek gondolni mi lehet az eldugott helyeken.
Valamint az is szomorú, hogy a tél elején készített felnik is megadták magukat
Hiába otthon nem lehet okos az ember.
-
lasanya13
csendes tag
Még lenne egy olyan kérdésem hogy a karburátor beállításnál van a szivató beállításánál egy kép ahol bejelölted 2 karikával a szivató fogaslecét és a beállítást jelölőt azon a képen balra van egy fekete kör alakú imbusz kulcsal állítható valami az mi és hogy kell beállítani és hova megy a 2 cső ami kijön belőle? Mert nekem az egyik elszakadt és nem tudom hogy hova kell mennie.
Előre is köszi a választ! -
lasanya13
csendes tag
Köszi átolvasom de megtudtam csinálni már csak be kellene pontosan lőni az alapjáratot szivatot meg a keveréket.
Nem tudod hogy mitöl nem mehet az 1. Henger? A gyujtást néztem jo minden uj kábelek eloszto szikra van szépen ha huzatom akkor megy az auto szépen de alapjáraton ha lehuzom a kábelt a gyartyáról semmi változás a többinél ha lehúzom lehet hallani hogy fulladozik.
-
lasanya13
csendes tag
Sziasztok szeretném segítségeteket kérni 94 es favorit karburátorával kapcsolatban.
Szétszedtem kipucoltam tömítést cseréltem és utána szépen összeraktam. Mindent a helyéee tettem de olyat csinál az auto hogy ha beinditom pörög 3000 körül és nem veszi le a szivatotse sehogy gazadasra se sehogy. Eddig jo volt valaki jart mar igy?? Valaki tudna adni rajzot és bejelölve hogy hol van a dusito a szivató és az alapjárat állítót? Előre is köszi!
-
szabol85
csendes tag
Megkaptam a felicia üléseket előre. Most törhetem a fejem a tisztításon/mosáson.
-
gabzjee
csendes tag
válasz
lasanya13 #8909 üzenetére
Azért ne olyan sietősen... A Főtengely ékszíjtárcsáján találsz egy bevágást, kb 1,5 mm. Tedd üresbe az autót. Vedd le az elosztófedelet, de előbb nézd meg hogy az egyes henger gyújtókábele melyik. A vezérműfedélen találsz kis kiemelkedő vonalakat, azok jelzik a fokokat. Ami a legközelebb van a generátorhoz, az a 0 fok. onnantól növekedik 5ösével. Tehát fogsz egy 30-as kulcsot, elkezded csavarni a főtengely ékszíjtárcsáját addig amíg nem találod meg az egyes henger gyújtási pontját, ezért írtam hogy vedd le az elosztófedelet, mert így könnyebb megtalálni. Ha megvan rápillantasz a felülről az ékszíjtárcsára és a vezérműfedélre, hogy hogy áll. 0,10,20,30,40 fok a vastagabb jelzés, közte vannak az 5 fokok. Neked 5 fokon kellene állnia, nagyjából úgy fog stimmelni. Ha ez mégsem így van, fellazítod a gyújtáselosztó csavarját. NEM AZT ami a vezérműfedélbe van csavarva!!! Attól a csavartól felfelé találsz még egy csavart azt kell meglazítanod, ez szorítja meg, hogy ne tudjon elmozogni. Ha ez megvan tovább tekered addig a főtengelyt, amíg nem lesz 5 fokon. Ha ez sikerült rakd fel az elosztófedelet, indítsd el az autót és nagyon pici mozdulatokkal (kb mintha csavarhúzóval ütögetnéd) finomítasz rajta. Elvileg ezt stroboszkóppal kellene beállítani, ha van lehetőséged arra, hogy kölcsön kérj valakitől egyet akkor inkább tedd meg, sokkal hatásosabb eredményt érsz el
Ha sikerült, meghúzod a gyújtáselosztó csavarját és kész.
-
szabol85
csendes tag
válasz
gabzjee #8902 üzenetére
Köszönöm. Megint tanultam vmit.
2 másik dolog: 1.: A felicia index/ablaktörlő kapcsolója nem jó a favoritba? 2.: Esetleg van köztetek olyan aki csinált esetleg házi vagy gyári alkatrészből olyan átalakítást, amitől pillanatok alatt 40-50C-os lenne a hűtővíz? Tudom hogy van hálózatról üzemelő vízmelegítő, de olyan jobb lenne ami beindítás után 12V-ról megy. -
Atyus77
csendes tag
válasz
lasanya13 #8903 üzenetére
Üdv.
A gyertyák milyen színűek ?..úgyértem ,ha egy hosszabb út után kiveszed és megnézed .
Ha legalább világos barna akkor...Ha gondolod ,a gyújtással is játszhatsz egy kicsit ,csak előbb jelöld össze filccel az eredeti állapotot ; A gyújtóegységet alul rögzíti egy 10-es kulcsnyílású csavar (az ékszíj vonala körül nézelődj), azt lazítsd meg úgy hogy lehessen forgatni az egységet (előtte jelöld össze ott ahol fordulni fog!)
Aztán indítsd be és a vákumos-szabályzónál fogva (vékony,vásznas gumicső megy rá) lassan fordítsd el valamerre és figyeld hogy javul-e a hang ,, ha hallod hogy rosszabb akkor a másik irányba. Ne gondolj nagy tekergetésre ,de ezt majd úgyis hallani fogod.
Elvileg olyasmit kellene/lenne jó hallanod hogy megemelkedik az alapjárat és tisztábban kezd járni a motor (ha valóban rossz helyen van a gyújtásod).
Lényegében ha túltekered valamelyik irányba akkor azt meghallod rögtön ,..a kettő közé állítsd be.Ha nem boldogulsz akkor állítsd le ,és még mindig vissza állíthatod a jelöléshez ,aztán húzd vissza az anyát.
Az alapjáratod mekkora ?
-
gabzjee
csendes tag
válasz
lasanya13 #8903 üzenetére
Szia!
Gyújtás rendesen be van állítva?
Mielőtt indítanád vedd le az elosztófedelet és törölgesd ki egy száraz ronggyal amit melegből vittél ki. Ha ez sem segít rajta megnézném a gyertyákat, gyújtókábeleket.
A puffogás a kipufogóban attól van, hogy a benzin ami nem égett el a hengerben a kipufogóban ég el.Az ingadozó alapjárat is lehet gyújtáskimaradás az elöregedett gyújtókábeltől, pára az elosztófedélben, régi gyertyák, rossz gyújtás beállítás és rossz benzin-levegő beállítás
-
lasanya13
csendes tag
Sziasztok valaki tudna nekem segíteni?
Ez lenne a problémám:94 es Favorit Glx
puffog a kipufogónál és egyenetlenül jár, de menet közben kisimul és van erő is benne, de most télen meg elkezdett olyat csinálni hogy traktor hangja van de nem tudom mitől nem mehet rendesen 2 henger.
Ha felmelegszik akkor beindul és már csak egy henger nem megy.
Ötlet? -
gabzjee
csendes tag
válasz
szabol85 #8901 üzenetére
Termosztát: gyakorlatilag egy szelep, hamarabb felmelegszik vele a motor. Ahogy beindítod, zárva van a termosztát egészen addig amíg el nem éri a nyitási hőfokát. Amikor kinyit, a motorban lévő hűtőfolyadékot a vízpumpa keringteti. Ha rossz a termosztátod és nyitva maradt akkor nem fog felmenni üzemi hőmérsékletre a motorod. Ennek az ellenkezője is érvényben van ritkább esetekben, amikor a termosztát nem nyit ki ezért felforr a motor.
Termokapcsoló/hőgomba: Egyszerűen az a szerepe, hogy mielőtt a hűtőfolyadék felforrna összekapcsolná a két sarut. Két saru található rajta. Az egyikben ahogy ráadod a gyújtást +12 volt megy, a másik pedig a ventilátor vezetéke. Forráspont előtt egyszerűen a hőgomba összekapcsolja a két sarut, aminek hatására a +12 volt a ventilátorhoz is eljut. A Ventilátor másik vezetéke a testelés, amit én spec. a duda mellé csavartam.
Új hozzászólás Aktív témák
- Elder Scrolls IV - Oblivion - Olvasd el az összefoglalót, mielőtt írsz!
- Háztartási gépek
- Ukrajnai háború
- Horgász topik
- The First Descendant (PC, PS4, PS5, XO, XSX)
- 80% vs. 100% – Tönkreteszed az aksit, ha mindig feltöltöd? – Tech Percek #6
- OpenWRT topic
- Hálózati / IP kamera
- Nintendo Switch 2
- TCL LCD és LED TV-k
- További aktív témák...
- LG 27GP95RP - 27" Nano IPS - UHD 4K - 160Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium PRO - HDR 600
- Tuningold PC-det most! Szupergyors G.SKILL RAM AKCIÓ Kèszleten!
- BANKMENTES , KAMATMENTES részletfizetés ACER PREDATOR HELIOS 18
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 12, Xiaomi Redmi Note 12 Pro, Xiaomi Redmi Note 12 Pro+
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RTX 5070 GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest