Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 03:07:14

LOGOUT.hu

Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#33601) sklopp


sklopp
őstag

Végre eljutott a tv gyártás a különféle geometriai torzításokat adó ilyen-olyan képcsövektől a torzításmentes sík kijelzőkig, erre mint forradalmi újdonságot, újra kezdik a torzító kijelzőket elsütni. Akármekkora távolságból nézzük, nem létezik torzítás nélkül, hisz a közepén összenyomottnak látszik, a széleken nyújtottnak (mármint függőlegesen). Maradok a sík kijelzőknél.

(#33602) Dhampir válasza sklopp (#33601) üzenetére


Dhampir
félisten

Bedobod egy anomáliába és máris korrigálja a kijelző minőségét. :D

(#33603) Erdő


Erdő
tag

A Szövetség idejében van egy olyan feladat, hogy figyeljem meg a replikánsokat Borongóson. Már keresztül-kasul jártam, több száz bio-t kinyírtam, különböző küldetéseket hajtottam végre, de nem tudom, hol vagy hogy kellene megfigyelni a repiket. Lehet, hogy valamit rossz sorrendben csináltam?
És egy másik kérdéses dolog: a bárban, hátul, ahol Erdész is van, egy fickó kéri, hogy váltsak át 500 ezer rubelt papírpénzre, hogy tudjanak segíteni a rászoruló sztalkereken. Érdemes ezt csinálni, van valami jelentősége, vagy esetleg átverés az egész?

Wind of Time magyarítás: https://drive.google.com/drive/folders/0B73H3Id1W-adb2d4cnVZLTMxVXc?resourcekey=0-1pUMj3yh6KEWaGg0McZi_Q&usp=sharing

(#33604) Sensut válasza Erdő (#33603) üzenetére


Sensut
őstag

A megfigyelés feladattal valami nem kóser. Nekem is ott lógott jó ideig, a végén már nem is törődtem vele, de aztán egyszer csak teljesült valamitől. Fogalmam sincs mitől, de gyanítom, hogy valami fejest kell lesasolni, vagy ilyesmi. Az átváltós feladat ugyan nem átverés, de nem is érsz vele semmit, csak elveszik a pénzed. Nem érdemes vele foglalkozni. Esetleg te leszel a munka hőse a végén :D

(#33605) Erdő válasza Sensut (#33604) üzenetére


Erdő
tag

Kösz! Akkor a replikánsok miatt egyelőre nem aggódok, a pénzt meg odaadtam... ha már szövetség, gondoljunk a nyugdíjas sztalkerekre is. Viszont nagy szívfájdalmam, hogy Sesa már csak lesziáz - se séta, se más...

Wind of Time magyarítás: https://drive.google.com/drive/folders/0B73H3Id1W-adb2d4cnVZLTMxVXc?resourcekey=0-1pUMj3yh6KEWaGg0McZi_Q&usp=sharing

(#33606) sklopp válasza Dhampir (#33602) üzenetére


sklopp
őstag

Az ördögbe, hogy ez hogyan sikerült ide, gőzöm sincs, ide akartam. Csodálkoztam is, hogy nem jelent meg a hozzászólásoknál :DDD !

(#33607) Dhampir válasza sklopp (#33606) üzenetére


Dhampir
félisten

Téranomáliába kerültél. :D

(#33608) Erdő válasza Sensut (#33604) üzenetére


Erdő
tag

Megoldódott a replikáns megfigyelés rejtélye is: sokkal később a Borongóson lévő szabadságos főnök küld egy üzenetet, hogy látta a tudósok és a monolitosok főnökét, de több példányban. És akkor kell őket jól megfigyelni.

Wind of Time magyarítás: https://drive.google.com/drive/folders/0B73H3Id1W-adb2d4cnVZLTMxVXc?resourcekey=0-1pUMj3yh6KEWaGg0McZi_Q&usp=sharing

(#33609) sklopp válasza Dhampir (#33607) üzenetére


sklopp
őstag

Bizonyára!

(#33610) Antonius1978


Antonius1978
addikt

Sracok, ujra nekilattam a Chernobyl Chronicles forditasnak, a legelso palya nagy parbeszedei teljesen leforditva, eromu parbeszed leforditva, most nekilattam a pripjatyi parbeszednek, kisse nyogvenyelosen haladok, egyreszt mert rohadtul unom :DDD , masreszt az orosz-angol forditasbol adodoan vannak reszek, melyek nem egyertelmuek, es itt sokat kell vacakolnom, amig valami koztes megoldaskent szolgalo szoveget otlok ki, aztan igyekszem egy kis valtozatossagot is belevinni, hogy ne mindig ugyanazokat a szavakat hasznaljam, aztan meg egy kis erzelmi szinezetet is akarok belevinni, hogy ne csak egyhangu, ugyanolyan stilusu szoveget olvassatok, epp ezert mint aki ott lenne a helyszinen, es tenyleg o beszelne, at kell szerkesszem a mondatokat, hogy masra essen a hangsuly mint ahogy az eredeti szovegben van stb, van ahova elhintek 1 szikra humort is, amikor eszembe jut, habar ez az otlet csak ma fogalmazodott meg bennem.

Shield : aztan meg a neveket is felul kell vizsgaljuk, jott par uj es jobban hangzo otletem, mellesleg felturtam azt az allomanyt, ami a karkaterek beszelgetesevel foglalkozik, es talaltam orosz nyelvu utalasokat, pl Mahon szerepe avagy a neve az orosz szerint Hoher, Barlonda megnevezese csavargo, Skiff-nek (ami valamifele vitorlazast jelent, vitorlas hajoval - huha, Vitorla is jol hangzana, vagy Vitorlas) szoval Skiff nevet, aminek eloszor a Ladik nevet adtam, most a Kajak jutott eszembe, szoval Skiff vagy Kajak vagy Vitorla lesz, majd meg eldontjuk, egyes nevekre meg mindig nincs otletem sajnos.Jo lenne, ha meglenne az orosz eredeti valahonnan es onnan kibongeszni az orosz neveket, talan Saga59 tudna egy annyit segiteni, hogy utannanezne hogy melyiknek mi az ertelme magyarul...

Riot Gin : ezt a modot neked ajanlom, majd mindjart en is leszedem, ha tudom, es ranezek, lattam benne 1 jo cuccot, azaz egy jo kis bort, hatizsakos kezdo karakteren.[link]
A mod : [link]

TZS : na mi az abra. neztel bele a magyar modba, vagy meg nem volt idod ?

(#33611) lsc


lsc
nagyúr

Üdv
Wotban exot nem lehet "futóvá" tenni, van erre valami megoldás?

Az élet kegyetlen .

(#33612) Aarpok válasza lsc (#33611) üzenetére


Aarpok
őstag

Ha jól rémlik Novikov megtudja azt oldani fejlesztéssel azonban vagy szerszámkészlet vagy pendrive kell neki. Erre sajnos nem emlékszem.

Аарпок

(#33613) lsc válasza Aarpok (#33612) üzenetére


lsc
nagyúr

Amennyiben novikov a tudós szerelő az átcseszett, x19 dokumentumokra ígérte hogy OK, de utána mégsem, pedig az egyik dokumentum erről szólt. Egyébként wind of time.

[ Szerkesztve ]

Az élet kegyetlen .

(#33614) Erdő válasza lsc (#33613) üzenetére


Erdő
tag

Egy pendrive kell hozzá, amit egy holttest mellett találsz meg a Bár területén. Ha a Katonai raktárak felé vezető átjárótól elindulsz a házak mellett, egy beugró részben lesz, nem messze onnan, ahol a méréseket kellett végezni Csaposnak. Ha jól emlékszem, nem jelzi fehér pötty a holttestet, úgyhogy kukkants be, ahová lehet. Ha megvan, vidd el Novikovnak.

[ Szerkesztve ]

Wind of Time magyarítás: https://drive.google.com/drive/folders/0B73H3Id1W-adb2d4cnVZLTMxVXc?resourcekey=0-1pUMj3yh6KEWaGg0McZi_Q&usp=sharing

(#33615) lsc válasza Erdő (#33614) üzenetére


lsc
nagyúr

Köszi, körbelesek.

Köszönöm, működik.

[ Szerkesztve ]

Az élet kegyetlen .

(#33616) PsiEmitter


PsiEmitter
csendes újonc

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni tőletek az alábbi kérdésben.

Minden level mappában található egy build_details.dds képfájl - ezt be is csatolom a szövegem végére -, amely egy adott pályán található füveket, virágokat tartalmazza egymás mellé rendezve, kb. 15-20 darabot. A szóban forgó dds fájl felbontása jellemzően 1024x1024. A virágok textúrái a gamedata\textures\det mappában találhatók.

Hálás lennék, ha valaki segítene nekem megérteni, hogy a fent említett (és alább látható) build_details.dds fájlnak mi a szerepe és a működési elve.

Köszönöm szépen előre is!

(#33617) Riot Gin válasza PsiEmitter (#33616) üzenetére


Riot Gin
aktív tag

Elfelejtettem hogy te növényzettel meg ilyesmivel foglalkozol.

Részvétem.

Riot Gin's Outfit addon Suspended since 06.2018. https://vk.com/hrg_projects

(#33618) Balathruin válasza PsiEmitter (#33616) üzenetére


Balathruin
veterán

SDK és nyers pálya kell hozzá. Itt láthatod hogy elég primitív megoldáson alapszik.

(#33619) PsiEmitter válasza Balathruin (#33618) üzenetére


PsiEmitter
csendes újonc

Ez egy nagyon jó videó és köszönöm szépen. Ugyanakkor a kérdésem továbbra is marad: szeretném megérteni ennek a dds fájlnak a miértjét, a lényegét, a szerepét, a működését. Erről esetleg tudnál mondani valamit? Köszi!

(#33620) shield válasza Antonius1978 (#33610) üzenetére


shield
Topikgazda

Majd elő keresem az orosz neveket. Nem kell mindet lefordítani magyarra. Van amelyik sem magyarul, sem angolul nem hangzik jól, annak egy jó hangzatos oroszt kell adni, ami könnyen megjegyezhető.

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#33621) lsc


lsc
nagyúr

Nos eléggé kiveséztem a wotot, nem rossz, többféle szálon is lehet menni. Fegyverek nem rosszak, gránát lehetne több, venni sem lehet. A megmaradó hullákat érdemes többször átnézni, több rejtekhelyet is adnak. Ruhákból nem nagy a választék, az lehetne jobb. Különlegesebb fegyvereket főleg venni lehet, a vége felé mikor már van pénz, azt is elég nehéz gyűjteni. A vége az elég érdekes lett, mindhárom variációt kipróbáltam, lehetne jobb is.
Alapvetően nem rossz mod, apróbb hibákkal.

Az élet kegyetlen .

(#33622) ' Tzs ,


' Tzs ,
senior tag

Mirr Murr, SaGa: nagy kár azért a modért. Elhatároztam, hogy ha törik ha szakad végigviszem, de kénytelen vagyok minden próbálkozás után lemondani róla :((( Pripyatból egyszerűen nem lehet távozni egyik úton sem. Nincs valami cheat a pályaváltásokra? Nagyon érdekelne azóta is a sztori és a vége...

SaGa köszi az infókat a Szövetség ideje-ről! :)

Erdő: ha jól látom nekiálltál a Szövetség ideje-nek :) Nem lesz unalmas és könnyű sem :D.

Antonius1978: írtam PM.

lsc: melyik három variációra gondolsz a WOT kapcsán?

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/

(#33623) lsc válasza ' Tzs , (#33622) üzenetére


lsc
nagyúr

A végén három válasz van a "léleknek" vagy minek.

Az élet kegyetlen .

(#33624) Yutani


Yutani
nagyúr

Call of Chernobyl info: A játékban a végső küldetések során (konkrétan a reaktorteremben, a monolitnál) találkoztam először az FT-200M (FN2000) fegyverrel. Mit ne mondjak, jó nehéz küldetés volt, de végül 3 ilyen csúzlival jöttem ki onnan. :) Erre a fegyverre lehet hangtompítót szerelni ebben a modban.

Fegyverre szerelhető tartozékok (amiket én próbáltam):

AKM-74/2U: semmi
AKM-74/2: távcső
AN-94: távcső, hangtompító, gránátvető
SA Avalance: távcső
Thunder S14: semmi
IL-86: hangtompító? (ebben nem vagyok biztos)
TRs 301: távcső, hangtompító
SGI 5k: távcső, hangtompító
GP37: hangtompító
FT-200M: hangtompító

[ Szerkesztve ]

#tarcsad

(#33625) Dhampir válasza ' Tzs , (#33622) üzenetére


Dhampir
félisten

Az melyik mod is? Már eltévedtem az információhalmazok között. :)

(#33626) ' Tzs , válasza Dhampir (#33625) üzenetére


' Tzs ,
senior tag

Ez az, a Változás ideje:
[link], [gameplay 1]

Nagy kár, hogy ez nem CoP mod :) Segít valaki oroszban nekem? Keressünk már egy cheat-et, vagy valami megoldást a pályaváltások problémájára! Eddig nem sokra jutottam egyedül a megoldás keresésében.

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/

(#33627) SaGa59 válasza ' Tzs , (#33626) üzenetére


SaGa59
őstag

Nem találtam rá foltot, de ismétlem, elsőre én is azt hittem, nem megy a pályaváltás, de kiderült, hogy csak türelem kell. Amikor közelítesz pl az erőmű kapujához, hirtelen elfeketedik a kép. Nem adja be a szokott pályaváltó dialógus ablakot, hanem szó nélkül elkezdi a váltást. És ez elég sokáig tart, néhány perc is lehet. Valamit nem igazán optimalizáltak a modderek. Viszont általában sikerült a váltás, csak ritkán akadt el itt végleg. Akkor az automata mentés visszatöltése segített, az már a váltás utáni állapotot tölti be, ha jól emlékszem.

Megnéztem a mod oldalát és ott is azt írják, hogy ha váltáskor kidob (szerintük is gyakori, így nekem szerencsém volt, mert többszöri végigjátszás közben is talán ha háromszor fordult elő), töltsd be az utolsó mentést és az már az új pályára dob le.
És javasolt vagy statikus módban (DX8), vagy DX10-en játszani.

[ Szerkesztve ]

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#33628) Yutani válasza SaGa59 (#33627) üzenetére


Yutani
nagyúr

CoC-nál is sok a pálya töltési ideje ahhoz képest, hogy SSD-n van a cucc. Itt valszeg nem a háttértár sebessége a korlátozó tényező.

#tarcsad

(#33629) Riot Gin


Riot Gin
aktív tag

Mostanság az történt a COC 1.4.22-vel , hogy iszonyú sok idő mire betölt nekem. KB 2 hete váltottam DX9-ről DX10-re, ám nem változtattam a grafika minőségén, mint amit beállítottam előtte.

Először 1-2 perccel lett hosszabb a töltési idő, azonban ha a játékból már kiléptem, és megint belépek a játékba, és akkor töltöm be a mentésemet: 10-15 percig is eltarthat. Hozzá teszem, előtte nem volt ilyesmi problémám DX9-en.

DX10-en stabilabb a játék olyan szempontból, hogy kevésbé szaggat. Ám amióta DX10-en nyomom, Sötét Völgyben a laborban nem tudom megölni a kis óriást az utolsó előtti szinten, mert ahogy be megyek, jön, és lecsap egyet, és crashel a játék: Valószínűleg a dobozokhoz lesz köze ( amiket ugye szét lehet törni). Crash log nincsen persze, mert üres a log fájl a crash után. De a dobozok miatt csomószor crasheltem már. (nem 1-2 doboz miatt, hanem ahol rengeteg van, min. 10 darab.)

Riot Gin's Outfit addon Suspended since 06.2018. https://vk.com/hrg_projects

(#33630) Riot Gin válasza Riot Gin (#33629) üzenetére


Riot Gin
aktív tag

Annyit azért hozzá fűznék, hogy a Vasam se egy mai darab. (5 éve lett építve.)

Riot Gin's Outfit addon Suspended since 06.2018. https://vk.com/hrg_projects

(#33631) Yutani válasza Riot Gin (#33629) üzenetére


Yutani
nagyúr

Nálam nem ilyen durva a helyzet. Szerintem egy olyan 4-5 másodperc alatt lenne normális betölteni egy pályát, de inkább 10-15 másodperc is van nálam, ha map váltás van (másik mapra térek át). Elhalálozás miatti újratöltés csak néhány másodperc, az nem gáz.

Aztán lehet, csak nekem magasak az elvárásaim a töltési időt illetően.

#tarcsad

(#33632) Balathruin válasza Yutani (#33631) üzenetére


Balathruin
veterán

Egy ilyen régi és rosszul megírt játékmotortól ne várj 4-5 másodpercet. CoC így is milliószor jobb mint a vanilla játékok.
Nálam 9 másodperc a pályaváltás (R7-dev)

(#33633) Riot Gin válasza Balathruin (#33632) üzenetére


Riot Gin
aktív tag

Akkor szerintem nálam PC problémák lesznek.
(így is előfordult az, hogy játék közben az egér hirtelen megszűnt létezni, újra kellett csatlakoztatni.... Hozzáteszem, paszta csere pár hónapja és 1-2 havonta tisztítom ki. Az alaplap driverei sem mai gyerekek, és van 1-2 olyan eszközöm, ami még így is hisztizik 8.1 alatt.)

Riot Gin's Outfit addon Suspended since 06.2018. https://vk.com/hrg_projects

(#33634) Balathruin válasza Riot Gin (#33633) üzenetére


Balathruin
veterán

Nem hinném, 4690K OC és SSD mellett azért elvárható a gyors betöltés. Processzor elég sokat számít, ugye egy szálon fut a játék.

(#33635) Riot Gin válasza Balathruin (#33634) üzenetére


Riot Gin
aktív tag

Samsung Evo 750 120gb & WD Black 1TB. Az utóbbin a dolgaim vannak, az elsőn a rendszer fut. AMD ATHLON II X3 455 3.3GHZ a procim :D

Riot Gin's Outfit addon Suspended since 06.2018. https://vk.com/hrg_projects

(#33636) shield válasza Riot Gin (#33635) üzenetére


shield
Topikgazda

Nálam pont fordítva van. A HDD-n van a rendszer és az EVO-n a játék. Ugyanannál a játéknál a betöltés sokkal gyorsabb SSD-ről mint HDD-ről. Pl. Braz, Sniper, amikor rengeteg cuccot is tárolok a tárolóimban és azt ugye be kell töltenie.
Ezeknél a meghajtóknál nem lehet betöltési gond. Az AMD prociról nem tudok nyilatkozni, mert sosem volt. Vagyis így nem teljesen igaz, az első PC-m AMD 586-os volt. A régi AMD procik, igaz olcsóak voltak, de sz@rok is. A cimborámhoz dögivel hordták annak idején az AMD-s gépeket, rendbe rakni. Tapasztaltak alapján neki sem volt AMD-s gépe.
Persze ma már más a helyzet. Az utóbbi videókártyáim pl. mindegyik AMD volt és most is azok vannak.
Kb. 1-1.5 éve van 4690K-s procim, azelőtt 3000-es C2D volt, az is vitte a Stalkereket. Ma már talán a videókari a lényegesebb, a mai procik szerintem simán tudják tolni a Stalker igényeket.
De majd mások is véleményezik.

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#33637) shield válasza Erdő (#33614) üzenetére


shield
Topikgazda

Régen frissítetted a fordítást. Csak nem vagy beteg vagy más baj lenne?

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#33638) Erdő válasza shield (#33637) üzenetére


Erdő
tag

Köszönöm kérdésed, nincs semmi baj, csak nem kaptam további visszajelzéseket lefordítatlan részekről. A fájlokban látom, hogy sok angol szöveg maradt, de nem tudom, hogy mit használ belőlük a játék, fölöslegesen meg nem akarok dolgozni, a fegyverleírásokat meg ilyesmiket meg eleve nem szándékoztam lefordítani. Idővel biztos ránézek még magam is, de hogy végignyomtam négyszer egymás után a fordítás miatt, most egy kicsit hanyagolom. Ha konkrét jelzés érkezik, akkor azt természetesen megcsinálom.

[ Szerkesztve ]

Wind of Time magyarítás: https://drive.google.com/drive/folders/0B73H3Id1W-adb2d4cnVZLTMxVXc?resourcekey=0-1pUMj3yh6KEWaGg0McZi_Q&usp=sharing

(#33639) simauser


simauser
tag

Hi!

Ha csak mászkálni meg barangolni szeretnék egy kicsit a stalker világában, melyik játékot érdemes újra feltelepíteni? Vagy valamelyik modot, amely tartalmazza az összes térképet? Ezeknek milyen a játékélménye?

Are you threatening me, Master Jedi?

(#33640) rétisün válasza simauser (#33639) üzenetére


rétisün
veterán

a legtöbb map talán a Call of Chernobyl-ban van, és ha jól emlékzsem nagyon nincs agyonzsúfolva küldikkel sem, szóval pont erre lehet szükséged :K

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#33641) Riot Gin válasza Erdő (#33638) üzenetére


Riot Gin
aktív tag

Fegyvereknél lehet hogy annyival könnyebb dolgod van, hogy van egy csomó mod amiben a fegyverek leírása is le lett fordítva ( SGM 2.2 -2.2 ENOT és barátai), de még az eredeti COP-nak is ugye ott a Magyar fordítása, ha gondolod, átemeled, CTRL+C CTRL+V és kész. (Bár persze, ha erre igény van, meg ugye logikus-e megcsinálni, azt mindenki maga dönti el.)

Riot Gin's Outfit addon Suspended since 06.2018. https://vk.com/hrg_projects

(#33642) Erdő válasza Riot Gin (#33641) üzenetére


Erdő
tag

Igen, lehet, hogy sok mindent át lehetne emelni a korábbi fordításokból, de azért szerintem nem ennyire egyszerű a dolog, mert egyrészt egyenként be kell azonosítani a változóneveket, másrészt valamennyire csak bele kellene fordítani, hogy kiderüljön, ugyanazt írták-e itt is, mint korábban. És hát igen, az is kérdés, hogy mekkora a jelentősége? Én max. egy-egy érdekesebb fegyver leírásába szoktam beleolvasni... Van, aki "lelkiismeretesen" végig szokta nézni ezeket?

[ Szerkesztve ]

Wind of Time magyarítás: https://drive.google.com/drive/folders/0B73H3Id1W-adb2d4cnVZLTMxVXc?resourcekey=0-1pUMj3yh6KEWaGg0McZi_Q&usp=sharing

(#33643) SaGa59 válasza Erdő (#33642) üzenetére


SaGa59
őstag

Gyakorlatilag majd az összes modder saját leírásokat adott a fegyverekhez, még azokhoz is amin semmit sem változtatott. Az első négy-öt modnál még fordítgattam, de később felhagytam vele és csak a statisztikákat fordítottam, hogy az olvasható legyen.

Átemelni nem akkora etvasz, mint azt elsőre gondolná az ember. Persze van vele meló, de a winmerge használatával sokat lehet rajta egyszerűsíteni. Én úgy szoktam, hogy össze hasonlítom vele az alapjáték eredeti szövegeit és a modét. Ahol nincs eltérés az eredetihez képest, oda beillesztem az alapjáték fordítását, ahol van, ott fordítom a modét. A végén a neveket azért jó összeegyeztetni az eredeti fordításban és a sajátodéban, hogy elkerüljük a kettős névadásokat.

[ Szerkesztve ]

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#33644) Yutani válasza simauser (#33639) üzenetére


Yutani
nagyúr

Megerősítem, Call of Chernobyl! Én most vittem végig a fő küldetés vonalat, nekem tetszett az alapjátékok kétszeri végigjátszása után közvetlenül is. ;)

#tarcsad

(#33645) Erdő válasza SaGa59 (#33643) üzenetére


Erdő
tag

Kösz a tippet! Ezt a winmergét nem ismertem, de majd ránézek. Ezek szerint nagyon is valószínű, hogy itt sem lehetne csak úgy átvenni a leírásokat...

TZS: Elkezdtem a Szövetség idejét, de egyelőre leálltam vele. A játékmenettel akadtak gondjaim, például a kezdeti pszh-s vadkanvadászat, meg amikor Borongosról el kell mennem a Bárba, hogy elmondja a főnök: menjek Borongosón a tudósok táborába... ezek egy kicsit fájtak. De az tény, hogy vannak benne kemény, kihívást jelentő lövöldözések, amit pl. a WoT-ból egy picit hiányoltam.

Wind of Time magyarítás: https://drive.google.com/drive/folders/0B73H3Id1W-adb2d4cnVZLTMxVXc?resourcekey=0-1pUMj3yh6KEWaGg0McZi_Q&usp=sharing

(#33646) simauser válasza rétisün (#33640) üzenetére


simauser
tag

és #33644) Yutani

Köszönöm, ez nagyon jónak tűnik! Nagyon kezes, még beépített spawner is van benne. Lesz mit felfedezni és mászkálni.

Jól feltekertem a grafikát, lehet, hogy a nosztalgia mondatja, de szebbre emlékeztem. Esetleg valami gubanc lenne?

[ Szerkesztve ]

Are you threatening me, Master Jedi?

(#33647) Balathruin válasza simauser (#33646) üzenetére


Balathruin
veterán

Dx11 erősen hiányos ha azon van, Dx9 működik a legjobban, Dx10 elmegy.
Ami hiányzik nálad az a magasabb fű távolság és sűrűség, továbbá a CoP fa textúrák borzalmasak, 1.5-ben le lettek cserélve.

(#33648) Walter


Walter
kezdő

Sziasztok. Valaki tudja hogy kell a páncél golyóállóságát átírni? Köszönöm :C

Az élet olyan mint egy csomag elsősegély doboz... Nem tudod mit kezdj vele

(#33649) Erdő válasza Walter (#33648) üzenetére


Erdő
tag

Ezt nem szoktam állítani, de szerintem a
...\gamedata\configs\misc\outfit.ltx-ben
kellene próbálkozni a
wound_protection és/vagy a wound_immunity
sorokkal.

Wind of Time magyarítás: https://drive.google.com/drive/folders/0B73H3Id1W-adb2d4cnVZLTMxVXc?resourcekey=0-1pUMj3yh6KEWaGg0McZi_Q&usp=sharing

(#33650) Xorith


Xorith
tag

Sziasztok. Csak részeiben Stalker hangulatú játék . Nincsenek benne anomáliák és szörnyek, de valahogy mégis érdemes lehet ránézni,. Next Day: Survival. (S.t.a.l.k.e.r.e.k.n.e.k. ajánlott. ;) )

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.