Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ariadne
őstag
Úgy emlékszem, DHLes vagy TNTs 747-est (vagy Cargoluxos volt? hmm, előásom a fényképeket) láttam egyszer Ferihegyen közvetlen közelről, mert a gépem pont mellőle indult. Brutálisan nagy volt olyan közelről, na meg hogy teherszállító lévén nem voltak oldalt ablakai...
Nagyon jól lehet ''planespottingolni'' a brüsszeli reptéren, van egy külön önkiszolgáló étterem, végig ablakokkal padlótól plafonig, ami a ''parkolóhelyekre'' néz, meg a leszállásokat is lehet látni. Aztán ha hamar becsekkol az ember, onnan meg kényelmesen lehet nézni a felszálló gépeket, látszik végig, ahogy hosszú kanyargó sorban taxiznak kicsitől a nagyig mindenfélék. Tudom ajánlani, ha valaki arrafelé jár.
[Szerkesztve]"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Persze, tényleg fentről az igazi. De én lentről is szeretem őket, olyan szépek, ahogy le-fel szállnak, meg érdekes nézni, ahogy tankolják, ki- meg bepakolják őket.
Uhhh, a légörvényeket nem szeretem. Viszonylag sűrűn repülök, de eddig csak egyszer voltam olyan igazán ''rázós'' légörvényben, ráadásul pont akkor nem Boeing vagy Airbus, hanem egy számomra ismeretlen Avro típusú gép fedélzetén. Ennek olyan furcsán fent vannak a szárnyai, és épp elég kellemetlen érzés volt, hogy az ablakon kinézve nem lent, hanem olyan magasan van a szárny, aztán még jött ez a kávélötyögtető rögös út... Jáááj. De félni sosem félek, és mindig nézem a repcsikatasztrófás sorozatot a NatGeon."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
A kis utasszállító (nem utasszállítóban még nem ültem, de remélem eljön egyszer az is) meg a nagy közötti különbség tényleg nagyon érződik, egy Fokkernél simán érezni lehet, ahogy a pilóta manőverezik, a 737-700as nagy bálna viszont unalmasan simán repül, ráadásul rengeteg idő kijutni, annyian vannak rajta. Egyszer volt szerencsém a legkisebb Malévossal menni, a zöldcsíkos hasúval, tisztára magángép feelingje van - bár szegény sztyuvi srácnak annyira nem lehet jó, a feje majdnem a plafont érte. Mégis sokkal hangulatosabb, mint a tömegszállító nagy gépek.
Meg persze mindig kigúvadt szemekkel tapadok az ablakra, és nézem, ahogy felcsapódnak a féklapok (ha jól mondom) leszállás után fékezéskor, vagy a levegőben kanyarodáskor a szárny vége felé lévő lapok mozgását (oldalkormány?), vagy megpróbálom kiszúrni a follow me-s autót...
Hát, nRu3, biztos te vagy az, aki akkor is vigyorog magában, mikor már mindenki nagyon kapaszkodik a karfába...
Jut eszembe, Dubrovnik repterét bírom, ahol kvázi zuhanórepülésbe kezd a gép a tenger felett (apró sikolyok a közönség soraiból), majd leszállás után észleli az egyszeri utas, hogy a futópálya végét egy kecses sziklafal díszíti. Addig jó, amíg minden jó...
[Szerkesztve]"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Hobbiként végülis lehet űzni a vitorlázást, nem? Bár nyilván az a legjobb, ha az ember munkája és a hobbija egybeesik.
Békéscsabáról származom, ott a füves reptéren mindig szoktak vitorlázni, sárkányrepülni, ejtőernyőzni. Apu nagy rajongója ezeknek, tervezem, hogy egy meglepi helikopteres sétát szervezek neki legalább, gondolom vitorlázással nem lehet csak úgy megajándékozni valakit.
nRu3: Megnéztem a képeket azóta, igazatok van, Cargolux volt... Szééééép. Annyit fényképeztem rögtön, hogy izgalmamban bemozdult szinte mindegyik.
[Szerkesztve]"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Hű! Akkor felhívom a repteret, csúcs szülinapi ajándék lesz belőle, ha sikerül, köszi az infót. Félve kérdezem, ez vajon működik idősebb embernél is, szóval nincsen valami ilyesmi akadálya a dolognak? (Na jó, gondolom, hogy itt nem tilos a lyukas fog, mint a vadászpilótáknál... )
Egyébként szakemberre bíznám persze, én csak potyázó Malév törzsutasként vagyok tapasztalt...
mod: Megint egy ötlet: aki szereti a repülőket (pontosabban mindent, ami repül), annak érdemes elmenni Brüsszelbe, a belga hadtörténeti múzeumban - ingyenesen - egy hatalmas üvegtetejű épületben tudtommal száznál is több repülőgép, helikopter, és vadászgép van, a vitorlázótól az első világháborús, vászonborítású gépeken át a MIG29-esig. Csúcs az a múzeum, és bizarr módon havonta egyszer antik könyvvásárt rendeznek a gépek között. Ráadásul látni lehet, ahogy önkéntesek restaurálnak régi gépeket ott a helyszínen. Nekem nagyon tetszett.
[Szerkesztve]"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Köszi, utánanézek. Megnéztem neten a csabai reptér térképét - már értem, miért szokott pont felettünk rajzani mindenféle sárkány, emberrel a karmában, vitorlázó, sőt ritkán léggömb is (ööö, tudom, nem ez a hivatalos neve, az a kosaras-léggömbös színes izé ) - a ''látvamegközelítési térkép'' egyik pontja épp felettünk van, szóval tényleg lehet, hogy valamilyen ''várakozó légtér'' van felettünk. Hm, pár fokkal jobb, mint ugyanez Feriheggyel... (Bár ezt a részét is sikerült kikapnom, Zugló rulez)
Ha legközelebb arra jársz, a Schuman metrómegállónál van, ez egy közlekedési csomópont az Európai Bizottság (nagy, ronda, narancssárgás dög) tövében, onnan nyílik a Parc du Cinquantenaire, egy nagy park, és abban van két hatalmas csarnok, ez a múzeum a baloldaliban van, nagy ágyúk állnak előtte. (Vele szemben pedig egy oldsmobile-okkal és mindenféle régi autóval, versenyautóval telerakott autómúzeum van, abban még nem jártam.)
mod: A múlt havi Aranysasban is volt pont cikk erről a repcsimúzeumról.
[Szerkesztve]"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Valódi reptér, St Marteen szigetén. Régebben láttam ilyen képeket, gondoltam kamu az egész, de nem, lásd [link] Valahol megtaláltam a reptér pontos leírását is, és azt, hogy tényleg tervezik meghosszabbítani a pályát, mert ez így kicsit ééérdekes...
Hehe, egy megjegyzés az egyik kép alól: Quoting an older remark for the same situation...'' Yes there is a runway''.
[Szerkesztve]"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
-
Ariadne
őstag
Ez igen helyes hozzáállás.
A landolás közbeni csobbanással egy gond van: nem lenne mivel visszamenned...
Van egyébként egy képsorozatom is erről még pár érdekes képpel (pl. pilótafülkéből nézve), ha érdekel, elküldöm.
[Szerkesztve]"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Egy jóindulatú feltételezést megért... Furcsálltam, mire van nekik Sky-os feliratú rendes buszuk, most sem tudom, pedig tuti az övék.
Egyébként milyet használnak? Mármint a jónép (f)elszállítására?
[Szerkesztve]"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Duuurva. Hm, nem hiszem, hogy a retro feeling miatt használnak ilyeneket. Spórolás a köbön. Valszeg csak azért nem sétáltatják az utasokat, mert azt nem lehet. De a lábbal hajtós kisautókig (buszig?) még eljuthatunk, ha így haladnak...
[Szerkesztve]"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Hát, nekem nem ez a tapasztalatom. Évente 8-10 alkalommal megyek főleg Malévval, és az elmúlt másfél évben egyszer volt jelentős késés, egy-két óra, de ennyi. Fapadossal viszont egyszer utaztam csak, Skyeurope-pal, na az sok órát késett - igaz ez még az indulásukat követő második héten volt, Párizsból pozsonyi kitérővel (nem volt leszállási engedélyük még közvetlenül).
[Szerkesztve]"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Persze, de velem eddig egyszer fordult csak elő ilyen, szerencsére akkor pont nem átszállással mentem. Fapadost meg nem szabad venni, ha csatlakozás van, ez szerintem magától értetődik. Mivel kevesebb időt töltenek a földön, ebből szvsz következik, hogy sokkal nagyobb a késés esélye. Na meg akik még a buszokon is ennyire spórolnak, azoktól mit várjon az ember. Csak remélhetjük, hogy a kerozinnal meg a karbantartással nem spórolnak (na jó, tudom, azzal nem is lehet).
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Teljesen egyetértek, a vitaindító hsz-emmel én is erre akartam utalni. A konkrét elrettentő tapasztalat az ismerősömmel történt meg, aki Bordeaux-ba ment Párizson át. Annyit késett a fapados, hogy csak a másnapi géppel tudott odaérni... Én Malévval mentem, lyoni átszállással, pár óra alatt ott voltam. Ha időre megy az ember, munka miatt, akkor szvsz nagyon fontos lesz a pontosság. Persze egy nyaralásnál nem dől össze a világ, ha késik a gép, feltéve, hogy eléred a csatlakozást...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Repültem mostanság, és láttam egy Jumbót itt Ferihegyen, ami nem illlik a képbe. Focus Air kékes festésű volt, és voltak ablakai (gondolom akkor nem futárgép). Ez milyen gép lehetett, van ötletetek? Sosem hallottam ilyen légitársaságról...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
12-én volt hajnali 6-fél 7 körül. Ott ácsorgott a betonon a külső ''parkolóhelyek'' egyikén. Fura volt, mert szó volt itt is róla, hogy csak alig néhány Jumbo jár ide...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Ühüm, kettesen. Egyesen nem jártam, mióta felújították. Valami rejtélyes gép lehetett... Mikor hazajöttem, akkor meg egy nagy katonai szállítógépet láttam a levegőben, magyar felségjellel. Csupa érdekes dolog.
mod: Azért guglival megnéztem, mi lehet ez a társaság, és meg is van, privát gépeket ad bérbe. Na de ez egy Jumbo volt, nem kisgép , és egész biztos, hogy jól láttam, ilyen ''púpos fejű'' elöl kétszintes gép nem nagyon van másik...
[Szerkesztve]"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
No, az airliners honlapon rákerestem a Focus Air Jumbóira, és találtam is jó pár képet [link], tényleg ilyen volt. De hogy mit kereshetett itt? Esetleg charter? Nem tudom...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Hm, a szöveg szerint cargo, csak van pár ablaka, írják is, hogy ez ritka. De legalább megvan a megoldás. A linkeden van egy jó kép egy ''pucér'' gépről, új festésre várva, azon látszik, hogy a turistaosztály ablakait lefedték az első tucat ablak után. Érdekes.
[Szerkesztve]"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Lehet, hogy kézzel hordják be a cuccokat...
Olyan kétfelé nyíló nagy ajtó kellene hogy legyen?
Megint ''szerencsém'' volt egy Avro-hoz az utazáskor, szerintem a legkisebb, 85-ös lehetett, összesen 17 sor üléssel max 5 ember szélességben. Olyan kis csúnya hegyes orrú gépek, kifejezetten rosszul áll nekik a magasan lévő szárny is. Nem tetszenek... Viszont legalább jó meredeken szálltunk le.
Előtte meg tényleg szerencsém volt egy focilabdára festett orrú Lufthansával menni, mókásan nézett ki. Sajnos szurkolók is voltak...
mod: Ezt vajon hogy csinálják meg utólag? Nem hinném, hogy egyszerűen vágnak egy nagyobb ajtót az utasszállítóba...
[Szerkesztve]"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Érdekes, hogy a szövegekben mindig ''she''-ként hivatkoznak a gépekre.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Egy dolog amit rég meg akartam kérdezni, hátha tudjátok. Ebben a túlparázott világban lehetséges még olyan, hogy egyszerű földi halandó valahogy bekukkanthasson egy pilótafülkébe? Vagy ennek az ideje már lejárt...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
''de egyébként biztonsági szempontbol senkit nem engedenk be müködö gépbe''
Ettől tartottam. Bezzeg régen biztos másként mentek a dolgok, csak ma annyira félnek - persze részben okkal. De azért az olyan túlzások, mint pl. Párizs Orly Sud-ön a géppuskás katonák kettesével, azért kicsit elgondolkoztatóak..."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Hohó, lehet repülőtér-látogatásra menni, de jó! [link] Benevezek majd egy ilyenre, családom repülésért lelkesedő tagjaival együtt. Remélem sok mindent megmutatnak...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Igen, ezeket a gépeket kiszúrtam már a reptér felé menet (meg fentről is látszik). A lap alján lévő kifejezetten reptér látogatás viszont új nekem, de nagyon örülök, hogy van ilyen. Bár gondolom nem visznek be igazán hangárba meg ilyenek, csak buszból lehet kandikálni kifelé. A magamfajta szárazföldi patkánynak az is valami.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Valamikor augusztus elején megyünk szerintem, szólhatok előtte, ha érdekel. Gyanítom nem özönlenek erre az emberek, lévén nem tudnak róla. Lehet, hogy még minimum létszám is van... Remélem lehet fényképezni.
[Szerkesztve]"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Én nem szoktam tapsolni, és eddig még mást sem hallottam... Charterrel sosem utaztam, főleg a ''királyi'' légitársasággal szoktam menni Európán belül, de sehol semmi... Szerintem nem ''bunkó szokás'', csak rajtam kívül mások is lehetnek, akik nem hallottak erről a szokásról.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Uff, megdöbbentő élmény. Ültem nemrég egy Európán kívüli reptéren, várva a beszállást, és persze szokás szerint nézegettem a repcsiket. Erre elhúz az ablak előtti úton egy kis csomagszállító kocsi, utánfutóján ... egy koporsóval... Be volt csomagolva fényes fekete fóliába, de egyértelműen látszott az alakja. Hát, ha csak nem Drakula utazik ilyen módon, akkor valaki nagyon-nagyon rosszul járhatott... Drukkoltam, hogy ne az én gépemen utazzon, mert elég borzalmas belegondolni, hogy van egy ember a csomagtérben. Hőségben is hideglelős pillanat volt.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Hasonlóan gondolom én is - aki erdő mellett vesz lakást, ne panaszkodjon a madárcsicsergésre meg a vaddisznókra... Szóval aki azokon a reptér közeli telkeken vett lakást, az egyszerűen nem mondhatja, hogy nem tudta, hogy olyan izék szoktak ott fent repülni időnként. Nem vagyok meggyőződve arról, hogy bíróság előtt is feltétlenül megállna a dolog. Ez épp olyan, mintha szeméttelep mellett vennék lakást, aztán perelném őket, hogy büdös van - persze, vele jár... Egyébként én is Zuglónak a ''hangosabb'' részén laktam jó ideig, de mivel szeretem a repcsiket, nem volt gondom vele, látszottak az ablakból is sokszor.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Érdekes, Rákosrendező pályaudvar mellett is építenek mostanság több társasházat (ohh, bocs, ''lakóparkot'' ), az ott lakók szintén örülhetnek majd a vonatok zajának. Ők is beperelik vajon a MÁV-ot, hogy terelje el onnan a vagonokat, túl hangosak? Hja, hogy a MÁV csóró és úgyse tudna fizetni...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Uff, egyik is sok... Gondolom füldugóval alszol - bár ha úgy vesszük, a narancssárga rákoknak nincs is fülük.
Más: [link]
Ez vajon hogy jöhetett össze, egy nap három ''repülési esemény'' vagy hogy is nevezik, amikor olyan történik, aminek nem kellene?
A brüsszeli nekem elég fura volt így olvasva, értesítették a tűzoltókat de még oda sem értek, már leszállt. OK, de ha nem sikerül a leszállás és még nincsenek ott a tűzoltók? Ha nagyon rosszul lett volna a gép, nyilván nem tudta volna megvárni, míg kiérnek - ami gáz... Ha nem volt annyira rosszul, de azért kihívták őket, akkor miért nem várták meg őket a leszállással? Szóval ebből nekem az jön le, hogy a tűzoltók (már bocs) csak a füstölgő romok eloltására érnének oda, ha egyszer tényleg nagy baj lenne...
Hú, időközben volt lehetőségem megtapasztalni a brüsszeli különváró kényelmét (nem business, eggyel alatta), hát mááás ez az érzés... Egyre forróbb szeretettel vagyok drága ( ) Malévunk iránt az esti járat 45 perces késése ellenére - az ember nem dühös (annyira), ha egy pohár jó portóival a kézben, sós sütit ropogtatva egy puha fotelbe süppedve tölti az időt, és még gratis internyet is van. Pénzben azért valszeg nem ez teszi tönkre a céget, viszont minőségileg más így várakozni és viszonylag frissen hazaérni a kényelmetlen és koszos fémszékeken való ücsörgés helyett. Viszont olyan iszonyúan beégett LCD képernyőket még sosem láttam, mint ott, gyakorlatilag olvashatatlanok voltak... Semmi sem tökéletes."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Boeing 737 #680 üzenetére
''2 nap mulva tűnt el kép.''
Elrepült...
[Szerkesztve]"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Hohó, ilyen szempontból a Skyeurope volt jó, még a kezdet kezdetén - az első hetekben nem volt leszállási engedélyük (vagy mi) közvetlenül Párizs-Budapest viszonylatban, ezért leszálltak útközben ''otthon'', Pozsonyban. Király, két óra a levegőben, plusz két fel- és két leszállás. Mondjuk mókás volt, hogy az emberek egy része leszállt Pozsonyban, mások pedig fel, tisztára mintha vonaton ültem volna. Jegyeket, bérleteket kérem...
Fú, visszafelé Párizsba meg elromlott a ''hernyó'', amiben kiszálltunk volna, szegény sztyuvi egy órán át követelte a nyitott ajtóban állva, hogy hozzanak neki lépcsőt... Viszont közben frankón végignézhette az ember, hogy töltik fel kerozinnal a mellettünk álló Jumbót, hogy pakolnak ki meg be, az egyik legérdekesebb élményem volt. Az utasok többsége persze ott állt csordában a folyosó közepén, mintha attól hamarabb megoldódna valami...
[Szerkesztve]"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
De jó, akkor nem csak én vagyok ilyen perverz... Olyan jó repülni!
Viszont ez az új zacskózós rendszer, ez borzalom. Aki kitalálta ott a nagy fenséges EU-ban, az utazgasson sűrűn így, meg a nénikéje. Ezen túl ha csak kézipoggyásszal utazik az ember, gondosan meg kell számolnia, hány darab és mekkora kozmetikai cikk van a táskájában (rúzs, arckrém, blabla), plusz a kontaktlencsetartó tok (!) és a hozzávaló oldat (nem létezik 100 ml alatti kiszerelés, nemtom mi lesz...), sampon, férfiaknak arcszesz, borotvahab...
Hallottam olyanról, akinek a Piros Aranyát is elvették , és egyik ismerősömnek a fél tubus fogkréme miatt kellett feladnia a kézipoggyászát - a névleges tömege 125g volt... Ezzel jól fellendítették a duty free-k forgalmát, meg a kis kiszerelésű fog- arc- és egyéb krémeket gyártókét, viszont bőröndben nem sokan mernek majd bort hozni, ráadásul simán szomjan halhat az ember a gépre várva.
Ez szerintem totál értelmetlen, aki gonosz dolgokat akar tenni, legfeljebb olyat használ, amiből kevesebb is elég, vagy feladja a bőröndjében, vagy egész egyszerűen valami szilárd anyagot használ. A technika mai fejlettsége mellett röhejes, hogy ilyen módszerekkel gondolják, hogy visszatarthatják a bűnözőket.
[Szerkesztve]"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Elfogadták a 125 ml-es kontaktlencse-folyadékot, mostantól felvihető.
Jó hír, remélem ezt minden reptéren tudják...
007-es toll, ez jó.
Prágában elég mókás módon egyszerű ragasztószalaggal zárták le a duty free-ben vásárolt dolgok zacsiját, olyannal, amit az élelmiszeres zacsiknál használnak egyébként. Nem hiszem, hogy gond lenne vinni egy karikányit belőle és újrazárni... Egyébként többek szőlőzsírja vagy más szájápolója simán átjutott minden ellenőrzésen így is, bezzeg az asztmagyógyszerre (pumpás) rákérdeztek - meg leszek lőve, ha egyszer ''igazolni kell az eredetét és használatának szükségességét''.
Nem tudom, miért kell mindent túlparázni, kár, hogy átvettük az amerikaiaktól ezt az őrült pánikot, pedig azt hittem, az európaiak józanabbak, de nem. Mindennel együtt is még mindig biztonságosabb repülni, mint autót vezetni, és amíg ez így marad, addig nem vagyok hajlandó félni.
[Szerkesztve]"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Boeing 737 #749 üzenetére
Attól függ, melyik ''kiszerelésben'', ez a legújabb bálna nem tetszik igazán. De alapvetően Airbus, szebb és európai. A technikai oldalát meg nem ismerem, pl. hogy melyiknek gazdaságosabb az üzemeltetése.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Boeing 737 #757 üzenetére
Ha jól emlékszem, ott nem a Boeing, hanem az adott ország repülési hivatala őrizte (selejtezte le) a maradványokat, bár ők is olyannak tűntek, mint akik hajlamosak elhallgatni a dolgokat, lásd nézeteltérések az NTSB-vel... És pont az állítólag hibáztatható alkatrész maradt meg.
Mindenesetre biztos, hogy mindkét cég nagyon-nagyon óvatos, de ha bebizonyosodik a szériahiba, onnantól nekik is érdekük ''körlevelet'' küldeni, visszahívni alkatrészeket vagy megváltoztatni a szervizelés szabályait, hiszen további gépek lezuhanása sosem használ az eladási statisztikáknak... Nyilván ezeknek a visszahívásoknak túlnyomó többségét azért nem verik nagy dobra, ''csak'' az érintettekkel közlik."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz #65675776 #752 üzenetére
Tudom, hogy mely események hatására hozták ezt a rendeletet, ennek ellenére úgy érzem, hogy ez a fajta látványos túlreagálása az eseményeknek 9/11 óta alapvetően amerikai sajátosság volt - eddig.
Fontosnak tartom a biztonságot, csak a módszerek és a hozzáállás nem tetszik. Ha rajtam múlna, én titkosszolgálati eszközökkel, együttműködéssel, mindenféle új meg újabb műszimat gépekkel meg kutyákkal csendesen keresném a robbanóanyagot meg más ''káros'' cuccokat a reptereken és a csomagokban, nem pedig ilyen feltűnő, ám időpazarló és haszontalan módszerekkel. Ez csak a terroristák felhergelésére és az utazóközönség dühítésére jó, megfélemlíteni senkit sem fog sajnos.
Érdekes módon sosem láttam még európai reptereken kutyával az utasok közt keringő reptéri emberkét, ami elrettentő hatással lehetne kábszert vagy robbanóanyagot szállító futárokra. Bezzeg az Orly Sud-ön párosával járnak a gépfegyveres katonaszerű ruhás képződmények (brrrr), hát ha bármi történne, szvsz nem lenne idejük elsütni azt a fegyvert..."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Parfüm topik
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Filmvilág
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- Yettel topik
- Xbox tulajok OFF topicja
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Bestbuy játékok
- Gumi és felni topik
- Ilyen lesz a PVKK, amiben egy bolygóvédelmi ágyút babusgatunk
- További aktív témák...
- Bosch EasyDrill 18V-38 akkus fúró-csavarozó (akkumulátorral és töltővel) - bontatlan, sosem használt
- Parkside PABSP 20-Li C2 - Performance fúró - csavarozó. Garancia 2025.12 hóig
- SEAT IBIZA 1.4 16V Reference Cool Klímával/4 évszakos gumival
- SENCOR SHA 8400WH légtisztító (új)
- SNIGLAR rácsos ágy, bükk
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen