Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#508) ViberMedia


ViberMedia
tag

@Balacce2 -

Yes,
As explained above, it could be that the network you are connected to is blocking Viber's traffic. In order to verify this, please follow these steps:

1. First, please try uninstalling and reinstalling Viber when connecting to a few different WiFi networks (in order to pinpoint the source of the problem). What are the results?
2. Also, please make sure the following ports are enabled ("forwarded") on your routers or firewalls:
TCP: 5242 + 4244
UDP: 5243 + 9785

(if you are not sure how to enable ports, you may contact your router manufacturer)

@vilmaboy -

I am not sure I fully understood your question (sorry, I am using a translator). Please try to explain it again and I will do my best to assist :)

-----------------------

@ Balacce2 -

Igen,
Mint fentebb kifejtettük, ez lehet, hogy a hálózat kapcsolódik blokkolja a VIBER forgalom. Annak érdekében, hogy ennek ellenőrzésére, kövesse az alábbi lépéseket:

1. Először is, kérjük, próbálja meg eltávolítani és újratelepíteni Viber való csatlakozáskor néhány különböző WiFi hálózatok (annak érdekében, hogy pontosan az a probléma forrását.) Mik az eredmények?
2. Is, győződjön meg róla, hogy a következő portok engedélyezve vannak ("továbbított"), a routerek vagy tűzfalak:
TCP: 5242 + 4244
UDP: 5243 + 9785

(ha nem biztos benne, hogyan kell engedélyezni kikötők, felveheti a kapcsolatot a router gyártó)

@ vilmaboy -

Nem vagyok benne biztos, hogy teljes mértékben megértette a kérdést (bocs, Én használ a fordító). Kérjük, próbálja meg elmagyarázni újra, és én minden tőlem telhetőt, hogy segítse :)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.