- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Chosen: Canon 5D II - portrézás 2025-ben
- bitpork: Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- Fogkefe: elektromos vagy manuális?
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
Új hozzászólás Aktív témák
-
vilmose33
őstag
válasz
Venyera7 #2799 üzenetére
Vagy a my vodafonból vagy a vodafone oldaláról , be lépés után, le tudod tölteni. Persze ha beviszed vodafone boltba akkor nem kell.
Ha Samsung boltba szeretnéd leadni akkor viszont kell a számla és a garanciapapírja is, tapasztalatom szerint.
Vodafone boltban is kinyomtatják. -
Venyera7
senior tag
Sziasztok!
Sajnos megadta magát a belső kijelzőm... valami belülről a kijelző alol (szerintem a zsanér) megnyomta. Gyártói garaniciát hol tudom megnézni,hogy van e még a telefonra? Nem emlékszem,hogy a dobozában lenne garanciajegy.
-
vilmose33
őstag
Nekem még 1 évesen tört be,valószínűleg a félig feljött fóliától. Oktogóni szervizben azt mondták az én hibám. Felhívtam a Samsung supportot, bekértek mindent :garancia jegy ,számla. Telefont bekérték,bevizsgálás után ,kicseréltek ingyen színte mindent. Nekem pozitív a tapasztalatom.
-
helixP
nagyúr
Friss élmény egy gariztatás első lépései kapcsán:
Oktogon Samsung szervíz, 2022 júliusban vásárolt, ajándékként hozzám került telefon, klasszik belső screen repedés miatt vittem(de működőképes maradt).- Számlám nem volt, csak jól kitöltött garijegy, de egy pillanatig nem problémáztak rajta
- A zsanéron apró karcok voltak, úgyhogy számítottam rá, hogy elkezdenek kötekedni. Így is lettMegkérdezték, hogy keletkezett a karc (nyilván NEM esés miatt
) és jelezte, hogy mivel a belső screen és a zsanér egy elem (?), ezért bevizsgálják majd, hogy van-e köze a külső behatásnak a kijelző repedéséhez. Jeleztem, hogy pontosan tudom, hogy a repedés típushiba ami 1-1,5 év után jön elő, karcoktól függetlenül. Megbeszéltük, hogy sem ők, sem én nem tudjuk bizonyítani a karcok keletkezésének, és a kijelző repedésének időbeliségének sorrendjét.
Szóval bevizsgálják és jeleznek.
Szívesen veszek Tőletek levelezéseket, amik a végén méltányossági cseréhez vezettek, vagy egyéb "jó gyakorlatot"
Köszi mindenkinek az eddigi segítséget.
-
helixP
nagyúr
Amúgy legteljesebb backupramki mit ajánlana?
Samsung Cloudnál van jobb? -
TODI1111
veterán
-
adamcsoka23
újonc
Sziasztok
Esetleg azt tudja valaki hogy a garanciában cserélt alkatrészekre a cserétől számítva mennyi a garancia?
Köszönöm -
helixP
nagyúr
Gesztus vezérlést használok, a mostani frissítés után lett egy vízszintes vonal képernyő alján. Ezt hogy tudnám eltüntetni?
-
szalai112
senior tag
Sziasztok
Nagyon jó ez a AI Dolog Fold3-mon. [kép] -
Dr Bubo
MODERÁTOR
Kiadták a készülékhez a OneUI 6.1-et, korlátozott AI-funkciókkal. Valaki letöltötte már? Tényleg csak a Bekarikázással keresés funkciót kapjuk meg?
-
Beantech
aktív tag
válasz
Dr Bubo #2772 üzenetére
Ez elég furán hangzik hogy nem gyári fólia esetén ugrik a gari, miért ugrana a gari sérülékenyebb a kijelző ha fólia nélkül használom akkor miért nem ugrik a gari? Én általam felrakott nem gyári fóliával adtam be Oktogon szervízbe de nem szóltak a világon semmit se rá.
-
Dr Bubo
MODERÁTOR
Ma voltam a debreceni szervízben egy másik telefon miatt, de megmutattam a Foldomat. Ő is azt mondta, hogy az első fólia csere garanciás, a második már 18 ezer lesz.
Viszont azt mondta, a belső fólia leszedése nem jár garanciavesztéssel. Nem gyári fólia felrakása esetén viszont ugrik a gari. -
ribarszki
őstag
Jelentem, az Aliexpresses Hydrogel fólia (900Ft) 1 hónapja betonstabilas tartja magát a belső kijelzőn! (Este raktam fel, s egész éjszaka nyitva hagytam, nem tudom jelent-e valami pluszt)
-
Gomez86
őstag
Hello, ma csatlakoztam én is a Fold5 táborhoz, első ilyen oldalra nyílós telefonom, sokadik samsung.
Egy gyors kérdésem lenne is: belső kijelző bal felső sarkában olyna mintha jönne le a fólia. Az milyen fólia? levehető, vagy azzal tönkreteszem mint az első szériát az újságírok?
Sorry ha nagyon unjátok már ezeket a kérdéseket, nem találtam összefoglalót a topichoz. -
Sumptuous
senior tag
válasz
babosmiki #2761 üzenetére
Mi nem igaz? Hol az ellentmondás? Én ezt írtam:
"Konkrétan az alaplap, a hátlap, külső kijelző, hangszóró és ilyen apróságok kivételével vadonat új telefon kerül vissza a tulajdonoshoz."
Persze hogy lehet, sima ragasztott kijelző az is, mint az összes többi. Talán annyi a különbség, hogy vékonyabb a panel, mint egy átlagos telefoné.
Esetleg az lehet az ok, hogy a hő amivel a ragasztót oldják első kijelző alatt, károsithatja a belső kijelző ragasztását is. De ezt már csak én 'mondanám' indoknak, nem hivatalos.
-
babosmiki
addikt
Szerintem semmi képp se fogadd el! Ez egy vicc tényleg, sajnálom... Sajnálom, hogy így jártál, én már kb 4 éve használok Foldot, még nem jártam így. Amikor cseréltettem csak karc miatt amúgy. Lehet neked is inkább ki kéne cseréltetned zsebből maszeknál ha máshogy nem megy. Szerintem 50-ből megúszod most is még...
-
Adamul
tag
válasz
babosmiki #2761 üzenetére
Azóta van fejlemény, ugyanis az ígért 1,5 hét helyett 1 nap után küldtek smst, de amikor azt írták hogy nem a készülékem, hanem az árajánlatom készült el, sejtettem h ez nem sok jót jelenthet. Ugyanis a teljes (egyébként hibátlan) belső kijelzot akarják cserélni gari nélkül mert a zsaner sarkán találtak egy kis kopast. Tájékoztattam őket arról, hogy ezt semmiképpen sem fogadom el, hiszen a javitasra kiajanlott ~260eFt a rossz vicc kategória, főleg h szerintem nem is indokolt annak a cseréje, a hibával meg nem is függ össze, de nem is lepődtem meg ők se. Most megprobalom a Samsunggal felvenni a kapcsolatot, elvileg ők is ralatnak a munkalapokra, hátha legalább vmi méltányosságot kapok, mert ez a békéltető testületes verzió vszeg jobban elhuzodna, de az biztos h állati nagy szívás ez az egész és indokolatlannak is érzem, ha én aki minden telefonjára vigyáz így járt, akkor mi lenne azzal aki még dobálja is mondjuk?
Szóval jól néz ki ez a hajtogathato vonal, de ezek után nem vagyok meggyőződve arról, hogy megegyszer kiprobalnam :/ -
Beantech
aktív tag
-
Sumptuous
senior tag
válasz
Beantech #2758 üzenetére
Az tipikus hiba, az átvezető szalagkábel adja meg magát. Ha jól emlékszem, van szervizes multad, így gondolom tudod mi az, de a többieknek: ez az alkatrész köti össze a két fél "telefont" és azok akkumukátorát, belső komponenseit, valamint az előlapi kijelzőt is az alaplappal. Mivel meghibásodott/megtört, nem látja már a wifi részt a telefon. Eddig a fold 4-eket láttam jellemzően iyen hibával, de akkor itt is megjelent.
"Sajnos" a kijelző tartósabb, mint ez a szalag kábel. (flex)
Az is gond, hogy ez az alkatrész közvetlenül a hajlított kijelzőrész alatt fut, így annak cseréje csak a hajlítható kijelző kiszerelésével oldható meg. Mivel ez egy elég kényes művelet, inkább az egész nagy kijelző modult szokták cserélni amiben van új ilyen átvezető és akkumulátor, és keret is.. Konkrétan az alaplap, a hátlap, külső kijelző, hangszóró és ilyen apróságok kivételével vadonat új telefon kerül vissza a tulajdonoshoz. -
Beantech
aktív tag
Nemrég én is jártam az Oktogon szervízben, nekem szerencsére kimondottan pozitiv lett a vége, pedig az enyémen is volt egy minimális ütés igaz nem magán a zsanéron hanem a telefon sarkán a zsanér mellett. Szerintem is érdemes kicsit problémázni rajta hogy cseréljék ki, sokszor megoldást jelent. Amúgy se feltétlen tudom megindokolni vevő nézőpontból hogy miért is kéne fizetned a belső kijelző cserét azért mert a külső kijelző elromlott. (Az hogy gyártás miatt ők egyben a gyárban összerakják a házat és az összes kijelzőt nem kifogás.) Sajnos mivel ragasztott a belső kijelző és az akksi és a külső kijelző is ezért cserélik egyben az egész cuccot.
Az én telóm egyébként beázott és szét is szedtem mielőtt bevittem mert nem akartam hogy kinyirja az alaplapot, de végül szó nélkül cseréltek mindent is. Itt irtam róla: [link]
Sajnos egyébként pont nekem is mennem kell ismét az Oktogon szervízbe aminek nagyon nem örülök és kicsit furcsa is a hiba de meghalt a Wifi a telefonomban, még egy telómban se halt meg, de nem kapcsol be a wifi csak gondolkodik, mac cimet nem kap és teljes reset se oldotta meg.
-
Adamul
tag
válasz
TheMiller #2755 üzenetére
Hát most nem tudom már lefotozni, mert leadtam, de minimális. Én tokban hordtam végig, de ott a zsaner miatt pont nem lehet jobban védeni. Nem azt mondom h teljesen kizárt h valaha is leesett volna, viszont az biztos h semmi olyan nincs rajta ami ezt indokolná. Hát kíváncsi leszek mire jutnak, de az biztos h nagyon csalódott vagyok ez az egész miatt
-
Decske
senior tag
Ilyenkor kicsit meg kell maszírozni őket a fogyasztóvédelemmel és máris picit kevésbé fognak így hozzáállni az emberhez. Keress vissza a fórumon, nem te vagy az egyedüli akinek így indítottak.
A szerviz mód meg sajnos lutri. Amikor nekem javították a Fold 3-amat, akkor utána nem ment a kamera, csak ha csináltam egy gyári visszaállítást.
-
Adamul
tag
Sziasztok!
Kb féléve nagy boldogan köszöntem be ide nektek, hogy erre a készülékre váltottam, de most elképzelhető, hogy nem lesz tartós az örömöm, ugyanis azt tapasztalom, hogy behalt a külső kijelzőm.Semmit nem mutat, újraindítás során pedig csak értelmetlen "zajos" színeket, de utána megint semmit. A belső kijelzőm hibátlan.
Mivel még garanciális a teló, ezért bevittem az Oktogonba, de ott arról értesítettek, hogy ne lepődjek meg ha majd a belső kijelző cseréjére kapok ajánlatot (ami hibátlan, mert ugyebár a külső halt be)... Viszont azt mondták, hogyha a belsőt kell cserélni az nem lesz garanciális, mert a zsanéron látni egy minimális sérülést a sarkán.
Igazából nem tudom mitévő legyen, hiszen ez olyan érzés volt, mintha azt készítenék elő hogy a külső helyett a hibátlan belsőt kell cseréltetnem, ami viszont egyértelműen gtk, tehát nem fogom kérni... Ez esetben viszont nagyon kiábrándulok ebből a hajtogathatós vonalból, hiszen nagyon vigyázok minden telómra, egyikkel se jártam még így soha.
Szerintetek ez valós lehet hogy a külső kijelző hibája miatt a belsőt kellene cseréltetni? Járt már más is így? Vajon milyen arányban utasítják el a garanciális javítást, külső sérülés miatt?
Csak azért kérdezem ezeket, h mire számíthatok... Azt már meg se említem, hogy annak ellenére hogy direkt szervizmódba tettem a telót, közölték h mindent törölni fognak róla (szerintem a hiba jellege miatt amúgy tök feleslegesen, hisz egyébként is a legfrissebb szoftver van rajta, nem mintha annak bármi köze lenne bármihez :/ ) -
-
Dr Bubo
MODERÁTOR
Most mi az útmutatás, ha elkezd feljönni a belső fólia?
A kijelzőn nem látszik probléma, csak a fólia jön fel. -
amstorm
aktív tag
szerintetek érdemes szervízbe bevinni a telefont ha nem nyílik ki 100%-ban? más probléma nincs a készülékkel
-
-
babosmiki
addikt
Sziasztok, a Facebook másnál is ilyen? Pár napja lett ilyen keskeny és került oldalra a menüsáv..
Van erre megoldás? Közben 1x már fissült de ugyan olyan maradt..
-
Dr Bubo
MODERÁTOR
A mi készülékünk vajon megkapja a Galaxy AI frissítést? A 4-es széria már megkapta.
-
-
ribarszki
őstag
A Samsung ügyfélszolgálat szerint eltávolítható a belső fólia (Fold3) garanciavesztés nélkül. Az Oktogonnál viszont finoman szólva sincsenek a helyzet magaslatán..
-
TheMiller
tag
Szakértő legyen a talpán aki.. (és feltétlen jó indulatot se nézek ki belőlük) én ezért ebbe bele se mennék, illetve tanácsot se adnék szívesen
Nekem nem volt rajta a fólia, szerintem fél évig is akár, de nem repedt be, nyilván cserélték is. Nyitáskor nem váltott kijelzőt. -
TheMiller
tag
Fóliát gariban nem cserélnek többször, de nem kell, hogy rajta maradjon a garihoz (fizikai sérülésre nincs gari, tehát ha bereped)
saját példa -
Beantech
aktív tag
válasz
vilmose33 #2724 üzenetére
Ez nekem nagyon fura hogy azt mondták ha leszeded ugrik a garancia. Egyrészt nem kötelező a müködéséhez ezért mi köze lenne hozzá. Nem vagyok benne biztos hogy nem az ügyintéző volt béna és nem tudja a szabályokat az a baj ott dolgozók sincsenek képben a foldal csak emlékeznek még a fold 1-re és annyi. Én amikor beázott a telefonom (fold 5 topikban írtam) akkor úgy adtam be a telót hogy nem az eredeti fólia volt rajta hanem általam rátett de nem szóltak egy szót se miatta. Szerintem inkább akkor kötözködnének ha fólia nélkül lenne baja a kijezőnek (mondjuk megrepedne) és úgy adnád be.
-
ribarszki
őstag
Felhívtam az oktogont, miután 2 hónappal a belső fóli csere után a mostani is feljött. Azt momdták, 18.000Ft a csere, csak 1x van ingyenes csere, hiába garanciális a készülék. Ha leszedem a belső fóliát, ugrik a garancia. Hát a jókur.aanyjukat.. Fizessem azért, hogy megmaradjon a a garancia. Ha ez a fólia szükséges a garanciához, akkor csinálják meg olyanra, hogy ne váljon fel. Ha feljön, akkor cserélje ki gariban. De ilyet, hogy vagy fizetek, vagy elvész a garancia, a világon nincs...
-
Dr Bubo
MODERÁTOR
Nézegettem a tollakat a neten. Az egyik helyen olvastam olyat, hogy gyorsan kopik a hegye.
Valóban kopik az S-Pen hegye? -
ribarszki
őstag
Sziasztok.. kijelző kérdés..
2 hónapja garanciában cseréltek kijelzőt a telefonomon, mert feljött a fólia, s a zsanér sem volt egyenes. Most középen megint teljesen feljött a belső fólia. Nap 3-4 alaklommal nyitom ki, tokban tartom, irodában dolgozom.
Most hagyjam a fenébe és szedjem le a fóliát, vagy megint vigyem be, s nélkülözzem 1 hétig?
Egészen elkeserítő... Az első fólia 1 évet bírt, a második 2 hónapot. -
nyipp
csendes tag
Családban sajnos a 4-es is ugyanúgy megadta magát középen, mint 3-as, szóval nem tudom, hogy az mennyire biztonságos menekülő útvonal
-
Decske
senior tag
-
novinyul
veterán
Van még a topikba valaki akinek nem cseréltek garanciába komplett kijelzőt? Kíváncsi lennék hogy bírják. 1 hónapja cserélték nekem az egész telefont(fő panel és kamera kivételével) November végéig van még garancia a telefonra, aztán utána már rezeg a léc
-
Sanraith
aktív tag
Az imént volt egy pozitív élményem a szervizzel. 2.5 év után elkezdett felválni a hátlap jobb felső sarka ~1mm-re, így leadtam a telefont egy helyi SES üzletben (korábban a Telenornál vettem a készüléket). Mivel újra kezdett buborékosodni a belső fólia, így a fóliára is kértem cserét, de ezt a részt csak költség ellenében vállalták.
1 hét után úgy kaptam vissza a készüléket, hogy garanciában kijelzőt és akkumulátort is cseréltek, így ingyen lett egy "vadiúj" telefonom.
-
Decske
senior tag
válasz
thedivision2 #2698 üzenetére
Csere sajnos.
-
novinyul
veterán
válasz
thedivision2 #2700 üzenetére
Marketplace-n láttam nem egyet sajnos belső kijelző hibával
Ráadásul a szerviz sem nyugatott meg a csere után, még van egy szűk évem garanciával.
Próbáld meg eladni így, de szerintem valahol 80eft körül fog elmenni.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Eladó Apple iPhone Xr 64GB fekete / ÚJ KIJELZŐ / 100% AKKU / 12 hónap jótállással!
- BESZÁMÍTÁS! 32GB (2x16) G.Skill Trident Z RGB 6600MHz DDR5 memória garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! 4TB Toshiba P300 SATA HDD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 10, Xiaomi Redmi Note 10s, Xiaomi Redmi Note 10 Pro
- BESZÁMÍTÁS! Apple MacBook Pro 14 M4 MAX 36GB RAM 1TB SSD garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest