Hirdetés
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Rák
- DeFranco: Tanuljunk angolul játékosan! - Duolingo
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Hieronymus: Új biztosítási kártyát kap a nagymama
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
-
LOGOUT
Lumia 930 összefoglaló - kérdés előtt olvasd át!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pinyo16689
senior tag
Tudja valaki, hogy mi ez az important frissítés?
-
Williams
aktív tag
Sziasztok!
Hogyan kell a mentett névjegyeket visszaállítani a felhőből?
Köszönöm!
-
tfery
tag
válasz
Seangaijin #13996 üzenetére
Nem azt csinálnak amin akarnak, hanem amit a jog, és amit a fogyasztók megengednek. A jótállás a termékre nem a fogyasztói szerződésre vonatkozik. Ha a kibővitett jótállási idő alatt termékcserére kerül sor az új termékre az eredeti jogok vonatkoznak. Ha a bővitett jótállási időre korlátozott garanciát ad a kötelezett az csak is az extra szolgáltatásra vonatkozhat, bár szerintem ez is kétséges. A jótállás a fogyasztó törvényból eredő jogait nem korlátozhatja. Van olyan üzleti partnerem aki a +2 év jótállásnál kizárja a csere lehetőségét, de a saját bevallása szerint is ha a termék nem javítható akkor kénytelen cserélni, és az új készülékre a jótállás újra 1+2 év.
-
Seangaijin
senior tag
Idézek, ez Sonys:
"A kormányrendeletben meghatározott kötelező jótállás időtartama a termék fogyasztó részére történő átadásától, vagy az üzembehelyezésétől számított 1 év.A Sony által a kötelező jótálláson felül biztosított korlátozott jótállás időtartama a termék fogyasztó részére történő átadásától, vagy az üzembehelyezésétől számított 24 hónap, tartozék esetében 1 év. "
Tehát korlátozott a jótállás ami visszavezet minket oda, hogy azt csinálnak amit akarnak mert vállalják az 1 évet de nem fogsz 1 éven túl még 1 évet kapni semmiképpen sem ha vaci új telót kapsz cserekánt. Persze nem jófejségből adják a 24 hónap garanciát de nah. Ha a jogszabályban 2 év lenne és nem 1 év akkor lehetne reklamálnunk az 1 éven túli cserélnél miért nem indul újra a gar, de így nem.
-
tfery
tag
válasz
Seangaijin #13994 üzenetére
Oké. Beszélgessünk. A gyártók vagy forgalmazók ( továbbiakban kotelezett ) azért adnak a törvényben elő írtaknál hosszabb garanciát mert a piaci verseny erre kényszeríti őket, nem azért mert áldott jó emberek. Ezt a plussz garanciát kötheti feltételekhez, de ha ezek a feltételek teljesülnek akkor köteles teljes mértékben tartani a hátát. Tehát hibás teljesítés esetén javítás, vagy csere végső esetben vétel ár visszatérités. A fogyasztónak kicserélik a készülékét mert nem javítható, B fogyasztónak is kicserélnék a készülékét mert nem javítható, de már nincs készleten, és a gyártása is megszünt. Igy a B fogyasztó vételárát visszatéríti a kötelezett. B fogyasztó vásárol másutt egy ugyan olyan terméket amire megkapja a törvényben előírt garanciát + a kötelezett által biztosított újabb időszakot. A fogyasztó megkapta a cserekészülékét és azeredeti jótállási időből a maradékot. Ezt nevezik súlyos diszkriminációnak. A jogalkotó ezt igyekszik elkerülni a meghozott jogszabályokkal, de nem fog helyettünk eljárni csak akkor ha megpróbáljuk érvényesíteni a jogainkat, amennyiben azok megalapozottak.
-
Seangaijin
senior tag
Minden téma minden hónapban előkerül mert lusták visszaolvasni stb. Te voltál olyan kedves, hogy utánanéztél de mivel a gyártó grátiszba ad egy évet így végülis megvan az 1 év amit adni kell ha a fődarabot vagy a telefont cserélik az egy éves lejárat előtt 1 nappal. Sony ugyan ez. 1 év amit kötelező neki és ő is ad +1 évet így van az, hogy 2 év garos ott is a motyók. Azzal meg nem kell foglalkozni, hogy mit sír itt az emberek 80% mert hülyeség meg bénázás. Én is csak nagy ritkán írok már valamire mert .....
-
.LnB
titán
Crossy Road-dal játszik valaki?
-
tfery
tag
válasz
Seangaijin #13991 üzenetére
Rendben.De akkor nem kell itt a fórumon arról pampogni, hogy átvert a szervíz simlis a gyártó. Elég csak annyit írni, hogy becsaptak, de nekem igy is jó.( Zorán után szabadon.)
-
Seangaijin
senior tag
Nekem is nem egy Nokiámat cserélték zsír újra és hiába habzott a szám annyi garanciaidő maradt amennyi volt a 2 évből hátra. Hiába a sok paragrafus kutyafüle, 1 évet köteles állni, a másik 1 év már a gyártó "jófejsége". Mi meg hiába kínlódunk itt, attól nem fog semmi újraindulni. Gondolom 1 év jótállásért te se fogsz pereskedni az igazadat bizonygatva ami nincs mert a nagyobb kutya baszik. Ennyi.
-
tfery
tag
válasz
Seangaijin #13988 üzenetére
Javaslom, hogy tanulmányozd a 13984hsz-ben leírtakat. Ha nem kívántok élni a jogaitokkal az a ti dolgotok. Arról hogy melyikőnknek van igaza nem érdemes parttalan vitát folytatni. Különben is " az igazság odaát van..."
-
-
Unlimited
aktív tag
Mivel a törvény 1 évre kötelezi a garanciát,nem igaz amit mondasz.Meg prőbálhatsz utána menni,de felesleges.Nekik van igazuk.Azt fogják mondani,hogy a törvényi kötelezettségüknek eleget tettek.De mondom,Microsoft normálisan áll hozzá a dologhoz,segítenek,ha írsz nekik.
Furcsa egy helyzet,az tény és való a vállalt és a törvényben írt kötelező garancia idő miatt. -
Unlimited
aktív tag
Igen,amit leírtál,az vonatkozik az első évben való meghibásodásra.Sokan itt futnak lyukra.A második évet a Nokia adta "ajándékba" mert a törvény csak egy évre kötelezi. A második évben való meghibásodásnál nem fogja a garanciát újra indítani. És,ha kiszámolod,meg is van az egy év,bármikor is hibásodott meg az első évben a telefonod. Sőt,ha van egy 6 hónapos telefonod, cserélok,akkor kaptál 18 hónap garit,mert ugye annyi jár még a régi telefonodra. Ha meg mondjuk 15 hónaposan romlik el,cserélik,akkor meg ugye van még 9 hónapod,amit már grátiszba kaptál a Nokia-tól.Remélem érthető.Meg kell próbálni a Microsoft mit reagál rá,kell nekik írni,hogy mi a gondod,cserélék a telefonod,meghibásodott,de hiába viszed be Nokia Care-be,elutasítják,hogy lejárt a garancia róla.Kedvesnek,normálisnak kell lenni,nem hőbörögni,segíteni fognak.
-
tfery
tag
Akkor mégegyszer a jótálllásról (garancia), szavatosságról.
Tötvényi, jogszabályi helyek:
PTK XXIV fejezet
PTK LXXII fejezet
151/2003(IX.22) Korm. rendelet
249/2004(VIII.27)Korm. rendelet
19/2014 NGM rendelt
Részletes információk az NFH honlapján
Ami a garanciális javításról illetve a készülékcseréről lényeges:
Készülék, illetve fődarab csere esetén a garancia újra indul, az eredeti feltételekkel, új garancia jegyet kell kiadni. A jogalkotó a jótállást nem a fogysztói szerződéhez, hanem a termékhez köti. Ne hagyjátok magatokat megtéveszteni. Természetesen mindezek a gyártási hibákra vonatkoznak. -
Pikkolo^^
addikt
válasz
Mr. Nimbus #13981 üzenetére
A lilásodás amoled betegség, szinte minden készülék esetén előjön. Ilyen volt az N8-am és az Omnia 7-em is. A 1020-nál csak beégés van, szintén amoled betegség.
-
hroberto
veterán
válasz
tomboy0013 #13977 üzenetére
Szerintem ha szoftveres bug lenne, nem csak 930-on fordulna elő hanem más Lumián is. De mindegy is. 2G sosem használom a telefont, a lilásodást meg még mindig nem vettem észre. Csak azért hoztam föl, mert vannak itt emberek akik elég sokáig lovagoltak ezeken.
-
DaveJr
őstag
válasz
tomboy0013 #13971 üzenetére
Meghibásodásról itt is elég kevesen számoltak be. Az utóbbi időben a kihangosítással kapcsolatos hibák voltak zömében, de most az lehet, hogy szoftveres bug.
Legtöbbször inkább szoftverre visszavezethető hibák fordultak elő. De az is kis számban.
Szóval inkább bug-ok vannak, mint meghibásodások.
Nekem pl a széria hibákon kívül (lilásodás, elállás, pattogás) semmi más jelenséget nem produkált a telefon még szoftveres oldalon sem. -
tomboy0013
veterán
válasz
hroberto #13976 üzenetére
És ezek mióta meghibásodások? Maximum bug-nak mondható. Nem okoz funkcionalitásbeli problémát egyik sem és igazából nem is feltűnő ha csak fel nem hívják rá külön az ember figyelmét. Nekem a lilulás fel sem tűnt amég nem olvastam róla eme csodás fórumon, 2G-s dolog nálam még nem jelentkezett vagy szintén nem tűnt fel 7 hónap alatt. Az egyetlen komoly hibája néhány darabnak az elálló kijelző ami 830-nál is előfordul sajnos. De ezt könnyen ki lehet köszöbölni ha átnézi az ember vásárlás előtt a készüléket.
Egy fél miliméterre az enyém is kiáll amit szintén észre sem veszek ha itt fel nem hívják rá a figyelmem. Szenzor problémát nem okoz és mióta használom nem változott a mértéke az elállásnak pedig már ejtettem is el nem egyszer. Szóval az én telóm esetében ez a hiba sem áll fenn. -
hroberto
veterán
válasz
tomboy0013 #13971 üzenetére
Pl. a 2G-n a kijelző vibrálás. Meg aztán a lilásodást se hagyjuk ki, ami nálam speciel nem jelentkezik, de majd nemsokára jön egy-két illető és elmondja, hogy színvak vagyok.
-
Lalaboy
őstag
Amiota lejott a "Denim" frissites, azota nemtudok hatterkepet beallitani........
Talalkozott mar valaki hasonlo problemaval??
-
tomboy0013
veterán
válasz
#31816946 #13972 üzenetére
Hát ha lesz vagy 180-ad az új szériára akkor érdemes megvárni, de ha 100-tól nem szeretnél sokkal többet kiadni akkor jó vétel a 930. Nekem bevált. Bár hozzáteszem én nem az a fajta ember vagyok akinek az a fontos, hogy papíron olyan dolgokat is tudjon amire szükségem sincs. Én SD kártyát például sosem használtam ezért nem zavar a hiánya(pláne hogy 32 gigás a készülék), a glance nem rossz dolog de én a 920-nál sem használtam pedig az ugye képes volt rá. Egyedül a melegedése zavar picit de az is csak most nyáron amúgy nem húzos.
Azért is választottam egyébként a 830-cal szemben a 930-at anno mert azt akartam, hogy a hardver miatt tartós legyen(nem szándékozom 2-3 évig új telefont venni). Amúgy külsőre jobban bejött a 830 képeken. Mikor azonban kézbe fogtam együtt a kettőt inkább a 930 mellett tettem le a voksom mert az robosztusabb és nehezebb, elpusztíthatatlan feelingje van mint a régi Nokiáknak. Valakinek ez is hátrány de nekem előny volt.
Szerintem próbáld ki te is valahol és ha szerelem első látásra akkor megveszed ha nem akkor vársz. -
jeni
félisten
-
#31816946
törölt tag
válasz
tomboy0013 #13971 üzenetére
Szerinted érdemes még megvenni vagy érdemesebb megvárni a következő szériát?
-
tomboy0013
veterán
válasz
hroberto #13969 üzenetére
Milyen meghibásodások fordulnak elő a 930-nál?
Maximum kijelző elállás lehet amit vásárláskor is kideríthet az ember, de 830-nál ugyanúgy előfordul. (én pl. eddig csak elállt kijelzős 830-cal találkoztam)
timelord1987: Amit mérlegelned kell, hogy fontos-e a glance illetve hogy SD kártyát tehess bele. Mert mindkettő hiányzik a 930-ból de megtalálható a 830-ban. Cserébe gyengébb jóval a 830.
-
NomAd_82
aktív tag
Pont így jártam mint te. Üveg tört de még működik.
Nokia Care 60.000 a javítás.
Van olyan hely, ahol megcsinálják neked 17.000-ért de bukod a garit.
Én most ebben gondolkodom.
Vagy húzom ameddig megy és veszek egy másik telót ( biztosítással ) de ha + 60-ért javíttatnám, már 175.000- ben lenne a gép. -
cerb
tag
egyébként ez a német gyerek úgy cseréli ki az üveget, hogy szét sem szereli a telefont.
német csere -
tfery
tag
kobajekill, jeni, zavabalázs, mtm800
Llegytek egy kicsit türelemmel, kifogom keresni az idevonatkozó jogszabályokat. Új készülék vagy alaplap csere esetén az IMEI szám is változik, tehát a garanciának újra kelll indulnia, ebből a szempontból érdektelen, hogy a gyártó vállal a törvényi előírtnál hosszabb gar.időt, ugyan is az önként vállalt többlet garanciára is jogszabályban előírtak vonatkoznak. Amennyiben készülék csere esetén elutasítják az új garanciát, vetessetek fel róla jkv-t és forduljatok a fogyasztóvédelemhez. Hatásos lesz, meg hosszabb, de megéri. A garancia ugyanis a termékre vonatkozik, és az lényegtelen, hogy fizettél érte vagy sem. -
Titi76
aktív tag
Én is csak megerősíteni tudom hogy ha garancia időben cserélik a telefont vagy fődarabot (alaplap), nem indul újra a gar idő. Így jártam fél évvel ezelőtt Xperia SP-vel (új készüléket kaptam) és a feleségem Lumia 625-ével (alaplap csere)
-
#31816946
törölt tag
Melyik készülék a stabilabb?
Lumia 830 vagy 930?
A 930-ról sok negatívumot olvastam, hogy sok hibája van. -
Clemi
veterán
Ezek szerint Magyarországon a mobil telefonokra külön jogszabály vonatkozik? Persze elhiszem amit írtok, csak szerintem ez egy cseppet törvénytelen, de vitázni ez ügyben senkivel nem akarok és nem is fogok. Szerencsére nekem még egyik telefonommal se volt soha gondom, még szervizben se járt egyik sem se garancia idő alatt, se utána, sőt az egyéb műszaki cuccaim közül is talán egy videókártyával és egy HDD-vel volt gondom korábban (a mostani TV-n kívül amit fentebb írtam) de a kártya és a merevlemez helyett is kaptam egy újat, és mindkét cuccnál az átvételtől indult a garancia idő. Ezek a tények részemről, ami számomra továbbra is azt mondja, hogy ha egy teljesen másik új készüléket adnak cserébe, akkor annak elölről kezdődik a garancia ideje és nem a korábbi berendezés garancia ideje folytatódik, hisz az már egy másik termék más gyári számmal más alkatrészekkel.
-
-
jeni
félisten
-
Integrale
veterán
Pedig igy van, a telefon mar nincs meg, igy a garancia jegyet sem tudom lefenykepezni, kenytelen vagy elhinni. 2014.09.18-an vettem az eredeti keszuleket, elso javitas oktober 14, a masodik december 15, a teljes csere marcius 16, nem innen indult a garancia, hanem szeptembertol folytatodik.
Meg kulom ra is kerdeztem, hogy mi a helyzet, de azt mondtak, hogy nem indul ujra, meg a szervizben toltott par hetet sem dobtak hozza. -
Clemi
veterán
válasz
Integrale #13951 üzenetére
aztan kaptam egy teljesen ujat, annak is maradt
Na ezt azért nem értem, vagy valami sántít de nagyon. Ha kaptál egy új készüléket, annak ismét 1 vagy 2 év garanciája indul amint megkaptad. Bejelentett garanciális hibára nekem most adtak egy csere készüléket, (TV-ről van szó) és a készülékkel együtt megkaptam a beüzemeléstől induló 2 éves garanciát.
-
Integrale
veterán
-
tfery
tag
válasz
Integrale #13949 üzenetére
Csere készülék esetén újra kezdődik a garanciális idő. Az ettől eltérő gyakorlat valószínüleg jogellenes. Józan paraszti ésszel végig gondolva a garancia a termékre, és nem a fogyasztói szerződésre vonatkozik. Nem véletlen, hogy a Nokia magyarországi gyárának bezárásakor kiosztott 930-as telefonokra is ugyanúgy vonatkozik a garancia mint a megvásároltakra. Azért ha lesz időm kikeresem a vonatkozó törvényeket.
-
tfery
tag
válasz
Pikkolo^^ #13935 üzenetére
Valószínűleg helytelen a munkahelyed gyakorlata. Ugyan is abban az esetben, ha a termék nem javítható és csere sem áll rendelkezésre, a fogyasztó élhet az elállás jogával, mely esetben a vételárat kell visszatéríteni neki. Ha ezen a pénzen máshol, egy hasonló terméket vásárol akkor uj garancia levelet kap és ismét teljes időtartamú garanciával rendelkezik, így előnyösebb helyzetbe kerül mint akinek csak kicserélik a készülékét egy újra. Ezzel együtt még nem találtam meg jogszabályban az újra kezdődő garanciát, de szorgalmasan keresem. Amit találtam az a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapján lévő tájékoztató.
"A szavatossági jog érvényesíthetőségének határideje a dolognak vagy jelentősebb részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) dologra (dologrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik.Ilyen esetekben a kötelező jótállási idő egy éves időtartama, illetőleg a szavatossági jogok gyakorlására nyitvaálló két (adott esetben három) éves határideje a kicserélés (az új termék átadásának) napjától újraindul a teljes termék vonatkozásában."
-
cerb
tag
összetörtem az üveget a telefonomon, A kijelzőnek semmi baja, de még az érintéseket is tökéletesen veszi. Van valami tipp, hogy hova érdemes vinni javíttatni? Látom, hogy ebayen is van üveg, de ezt a mókát most kihagynám.
-
Integrale
veterán
Pedig olvashattal mar rola parat. 60-70 kozott van, mivel uveg, fem keret es a megjelenito is cseres, mert egy egyseget kepez, nem ragasztjak!
Igy a gyari szakszeru javitas jelenleg a telefon araval vetekszik. Az mas kerdes, hogy hazilag elvileg megoldhato a csere, de nehezkes, es kozel sem garantal uzembiztos mukodest, lasd 520 ebay-rol beszerzett digitalizaloi. -
jeni
félisten
válasz
Seangaijin #13936 üzenetére
Itt inkább az a gond,hogy a csere készülékkel a Nokia Lumia 930 ESETÉBEN sem fogják tudni garantálni a hibátlan rendeltetésszerű használatot.
Akinek cserélik annak érdemes a Lumia 930 csere készüléket maximálisan letesztelni.
Más készülék esetén lehet,hogy nem lenne gond a cserekészülékre nem érvényes újra induló garanciaidő vesztése.
pl.:Samsung Galaxy Alpha esetén nem hiszem,hogy lenne gond egy még 4 napig érvényes garanciának. Messze nincs annyi hiba,gond vele,mint egy Nokia Lumia 930 esetében,annál már gáz lehet.
Hiszen ha a hivatalos garancia idő alatt tegyük fel még 2 hét van akkor addig nyugi van de utána? Egy olyan készüléknél ami esetleg később előjöhetnek a gyártási hibák?Tényleg erről még itt nem olvastam.
Mennyibe kerül a Nokia 930 telefonál elálló LCD vissza ragasztása garancia időn túl? Persze az is igaz a 930 még nincs két éves sem. -
Pikkolo^^
addikt
-
tfery
tag
-
#08054973
törölt tag
válasz
kovagaben85 #13919 üzenetére
Na igen ,de mint írtam neked,a fogyasztóvédelem szerint cserekészülékre vonatkozik az újboli garancia. Legalábbis ezt az infót adta a fogy.véd. Amit te írsz az a fődarabokra vonatkozik, (kijelző,főpanel...) szerintem. Egyébként másképp értelmezi a szervíz,és máshogy a hatóság. Ki kell állni az igazadért. Sajnos
-
tfery
tag
válasz
Burt1793 #13924 üzenetére
Nekem most a tartalék egy Alcatel amit még nem is használtam, csak van vagy három éve, meg egy Nokia 5800, Ami egy nagyon jó telefon volt. Egy csomó olyan dolgot tudott amit a maiak nem. Voltak profilok, csoportosítani lehetett a kontaktjaimat, a profilokhoz lehetett rendelni a csoportokat, hangtárcsázás müködött magyarul és nem kellett tanítani, a bt fülesre bemondta a hívó nevét, A2DP nélkül is lejátszotta a zenéket. Csak kicsi a képernyöje, karcolódik, rezisztiv, napfényben láthatatlan, lassú.
-
juuzer
addikt
Kaptam egy updatet ami elvben az újraindulásokat javítja. Tegnap este feltettem a Qi töltőre a 930-at, reggel nézem be se kapcsol csak villognak az alsó gombok. A gyári hálózati töltővel töltött rendesen. Ma a munkahelyemen ismét felraktam a hálózati töltővel tölteni viszont amikor el akartam indulni nézem, hogy ki van kapcsolva és a szokásosnál melegebb. Ugyanaz mint reggel a DT-903-mal, csak nem villogott mert 50%-ig felvitte az akksit.
Korábban egyszer volt olyan, hogy feltöltöttem 50%-ig majd miután kihúztam a töltőt újraindult és 28%-ot mutatott. (Ez az update előtt volt.)
Az lenne a kérdésem, hogy vigyem-e el egyből Care-be vagy érdemes lenne egy HR-t csinálnom rajta?
Nem tudom, hogy ez a hiba összefüggésben van e az update-tel :/
-
tfery
tag
válasz
kovagaben85 #13919 üzenetére
Tehát ha a garancia idő lejárta előtt 3 hónappal kicserélik a telefonomat akkor már csak 90 nap a garancia az új telefonra? Esetleg törvény helelyet tundsz linkelni? Kösz Tfery
Burt1793
És a tartalék tartalékáról se feletkezz meg, mert hátha....
-
Burt1793
veterán
válasz
tomboy0013 #13920 üzenetére
Ez mind igaz, ahogy az is, hogy a 930 jó telefon, de a szokásosnál több hibás darab készült, ez szemmel látható, nem kell elfogadnod, nem is érdekel, hogy elfogadod-e, különben is garis hibák ezek, tehát nyugodtan lehet 930-at venni (esetleg jól jöhet egy tartalékteló, amíg a 930 szervizben van...
)
-
tomboy0013
veterán
válasz
#19158016 #13916 üzenetére
Miért lenne gyenge az árához képest? Nem minden példány hibás... Ennyi erővel semmit ne vegyél meg mert mindenben van hibalehetőség ami sorozatgyártásban készül. Nehogy arra hivatkozz, hogy itt csak hibákról beszélnek. Elég csekély azon emberek száma akik az általuk vásárolt készüléknek a mobilarenás forumát nézegetik. Ráadásul akik itt vannak sem mindenkinek hibás a telefonja és nyilván az nem fog panaszkodni akinek hibátlan... Falnak megyek az ilyenektől
Csak saját tapasztalat után lehet igazi következtetéseket levonni. De kinek a pap kinek a papné, én nem szeretem ha mások irányítják a döntéseimet.
De a fekete hátlapra lehet vevő vagyok, ha van benne vezetéknélküli töltési lehetőség -
kovagaben85
újonc
válasz
#08054973 #7305 üzenetére
A hatályos törvények által megengedett maximális mértékben a javítás vagy a csere nem újítja meg, illetve nem hosszabbítja meg az adott jótállási időtartamot. A jelen Jótállás hatálya alá tartozó eredeti vagy cserealkatrészek, illetve cserekészülék Termékek jótállási időszaka az eredeti Jótállásból még hátralévő időtartamra, vagy a javítástól, illetve a cserétől számított hatvan (60) napra, illetve a kettő közül a hosszabb időszakra terjed ki
-
#31816946
törölt tag
Telenor online rendelés esetén milyen adatokra van szükség?
Ha posta ponton veszem át és feltöltőkártyásat rendelek, küldenek valamit a címemre? -
#19158016
törölt tag
válasz
tomboy0013 #13914 üzenetére
Mindenképp akartam venni egy színeset, már vettem is egy fekete hátlapot csak a szépség miatt, de ez így nagyon gyenge az árához képest. Sok a hiba.
-
mtm800
senior tag
válasz
Pikkolo^^ #13908 üzenetére
Használat függő. Nekem azonos használat mellett kb 85% át hozza. De volt már olyan is hogy simán tudta a 8.1 idejét .Meg is írtam pá oldallal vissza.Ezen akkor csodálkoztam ,de így volt. Úgy kb 1 hét használat után azt mondom hogy egy kevéssel elmarad a 8.1 üzemidejétől. Számomra vállalható napi használatra is, de gondolom van ellenpélda is rá.
-
Hali!
Tudnátok L930-hoz sport tokot ajánlani? Futáshoz kellene...
Köszönöm.
-
#19158016
törölt tag
Mindezeket végigolvasva, mégsem veszek ilyen telefont.....várok.
-
Roshan
tag
feltettem a w10-et, nagyon gyerek korban van meg, amire valo a telefon meg arra se tudtam hasznalni, telefonalni... internetezni se tudtam, nagyon lassu maga keszulek is vele, amugy tetszik, remeljuk fejlodik meg!
-
jeni
félisten
válasz
Pikkolo^^ #13905 üzenetére
Negatív:
kevesebb 1GB belső RAM,kisebb a CPU telj.,kisebb a Camera felbontása,nem tudom,hogy a 830 tudja-e a 4K-t-elvileg nem,kisebb kijelző felbontás és kisebb méret,
Pozitív:
Glance van,kevésbé melegszik,SD kártya bővítés,nagyobb aksi kapacitás, gyanítom,hogy a 830-s topikjában kevesebb kijelző elállás van, -
Micha3l
tag
Sajat tapasztalatomat irtam le, nekem tokeletesen feleled, amit eddig nem mondhatottt el a telo magarol.
Rogton feltunt ez a javulas a frissites ota, fajo pont volt, mert neha masodikra sem ment, bar az nagyon ritkan.
Leszamitva a nem fogadott hivas visszajelzesenek, jelzesenek hianyat (amit nem is ertek hogy nem oldanak meg valamelyik gombra) nagyon pozitiv az osszbenyomasom a telefonrol, igy egy honap hasznalat utan. -
densoft
tag
Urak, melyik antennák vannak a hátlapban?
Új hozzászólás Aktív témák
ma Hardveresen a csúcsot hozza, szoftveresen a 8.1-es WP előnyeit nyújtja, a kamera elsőrangú, frankó az összeszerelés, az ilyen masinák méltók a Nokia névhez. Amíg még van Nokia név.
- DELL Thunderbolt Dock - WD19TB modul 02HV8N (ELKELT)
- AKCIÓ! "ÚJ" Microsoft Surface 5 13,5 notebook - i5 1235U 8GB RAM 256GB SSD Intel Iris Xe IGP 27% áfa
- Apple Watch SE 2 44mm, Újszerű, 1 Év Garanciával
- DELL PowerEdge R730xd 12LFF+2SFF rack szerver - 2xE5-2680v3,64GB RAM,4x1GbE,H730 RAID v ZFS
- Lenovo ThinkCentre M910q Mini PC / i7 7gen/8GB RAM/240GB M2 SSD/12 hónap jótállással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest