Hirdetés

2024. május 14., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#7335) gyurica úr


gyurica úr
tag

A BKK Futárnak kijött kb 1 hónapja a frissítése. Nekem "szokás" szerint Hibás jelzést adott a telefon. Erre "szokás" szerint megírtam a BKK-nak a problémát, mire a következő választ kaptam amit én nem tudok értelmezni, ebben kérem a segítségeteket:

Tájékoztatjuk, hogy a BKK Zrt. operatív ügyfélszolgálati feladatait 2017. május 1-től kezdődően a BKK Zrt. nevében és megbízásából, közreműködőként a BKK Zrt kizárólagos tulajdonában álló, BKÜ Budapesti Közlekedési Ügyfélkapcsolatok Zártkörűen Működő Részvénytársaság (továbbiakban: BKÜ Zrt.) végzi a közöttük létrejött Közszolgáltatási Keretszerződés alapján.

A BKK Zrt.-hez 2019. július 23-án elektronikus formában érkezett bejelentésére hivatkozva, a BKK Zrt. állásfoglalása alapján az alábbi választ adjuk.

Tájékoztatjuk, hogy nemrégiben megjelent az alkalmazás legújabb (2.1.17) verziója, melyben a hibajelenséget sem a BKK Zrt., sem az alkalmazás felhasználói nem tapasztalják. Kérik végezze el az alkalmazás frissítését. Amennyiben az alkalmazás frissítése nem sikeres, vagy a hibajelenséget továbbra is tapasztalja, készüléke megrázása segítségével egy újabb bejelentés formájában szíveskedjen visszajelezni, ugyanis készüléke ekkor a vizsgálatokat elősegítő rendszer logokat és képernyőfelvételeket is elküldi.

A telepítés sikertelenségét az elmúlt időszakban több felhasználó is jelezte, ezt követően az alkalmazás üzemeltetője segítséget nyújtott a telepítés kapcsán. A bejelentések oka végül egyik esetben sem az alkalmazás rendellenes működésére volt visszavezethető, hanem egyes beállításokra. Sajnos a Windows számos alkalmazás támogatását megvonta, a BKK Zrt. bízik abban, hogy a BKK FUTÁR alkalmazás támogatását nem vonják meg véglegesen és a továbbiakban is fenn tudják tartani ezen szolgáltatást.

Sajnáljuk az Önt ért kellemetlenséget. Bízunk abban, hogy a jövőben kedvezőbb tapasztalatot szerez a szolgáltatás igénybevétele során.

Budapest, 2019. augusztus 21.

Tisztelettel a BKK Zrt. megbízásából:

Füzesi Krisztina
Levelezési csoportkoordinátor
BKÜ Zrt.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.