Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • E2E4

    aktív tag

    válasz gretzky77 #5956 üzenetére

    Az hogy ugyanolyan hibával visszaadják valóban nem korrekt,de ebben az esetben tolnám is vissza nekik!

    Pontosan ezt tettem, és ekkor rázott le az LG a fentebb közölt dokumentummal.

    Csak hogy pontot tegyünk az ügy végére, leírom még egyszer:
    A fogyasztóvédelmi hatóság csak annyit vizsgál, - pl. egy vásárlók könyvébe tett bejegyzés esetén is - hogy érkezik -e válasz a kereskedőtől. Ha nem fogadja el a választ a vásárló, akkor egyetlen lehetősége az évekig tartó polgári peres eljárás egy bizonytalan összegű kártérítés reményében. Ezt már három helyről is megerősítették.
    Még azt sem vizsgálja a hatóság, hogy a kereskedő elfogadja -e a csereutalványt, vagy sem.
    Csak azt vizsgálja, hogy a kereskedő ad -e valamilyen választ.

    A PartNero adott, 97.000 Ft-os pénzvisszafizetés volt a megállapodás tárgya. Még így is úgy érzem, hogy korrekten járt el. Igen, buktam 35.000 Ft-ot, de mit is jelen ez? Egy éven át, havi 3000 Ft-os áron használhattam egy csúcskészüléket, igaz, fél évig a jelzett - egyre erősödő - hibajelenséggel.
    Emellett megvásárolhattam azt 200.000 Ft helyett 132.000 Ft-ért.

    Ennyi.

Új hozzászólás Aktív témák