Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gretzky77

    veterán

    válasz E2E4 #5955 üzenetére

    Az hogy ugyanolyan hibával visszaadják valóban nem korrekt,de ebben az esetben tolnám is vissza nekik!
    A csereutalvány mindenhol így működik,az,hogy a Part Nero nem tud vele mit kezdeni nem az LG hibája sztem!
    Anno egy igen drága Denon fejhallgatóval jártam így,hogy megadta magát,bevittem szervízbe,azt mondták javítják vagy csere! Majd hívtak,hogy sajnos nem tudják javítani így csere! Kaptam egy utalványt én is és nem ők (hivatalos márkaszerviz) cserélték hanem az értékesitőhöz kellett visszamennem,igaz az én esetemben ez a Média Markt volt,de ez máshol is így kellene,hogy működjön!

    Azt is megértem amit te mondasz,csak ebben az esetben a Part Nero sem volt annyira korrekt sztem,ez így a kisebbik rossz mindkét félnek! Az hogy a Part Nero ebben az esetben nem tudja lerendezni az Lg-vel az meg gondolom a szürke importnak köszönhető!

    Amúgy más gyártó javítja gsm-s számlával a készülékeket? Nem hiszem! A cseh Samsung pl leboltolná szerinted a magyar samuval adott esetben? Kötve hiszem

    Na de mindegy is nem akarom itt az LG-t védeni,de nekem csak jó tapasztalatom volt velük,mind készülék (G2,G3,G4,V10) mind gariügyileg! Nekem a G4 esetében a kopott bőr hátlapot is cserélték gariban!

Új hozzászólás Aktív témák